Mijn bestelling snel en goed ontvangen. de deurstoppers werken goed.

Originele deurstopper

Leuke kleurige deurstopper, die wij gebruiken bij onze grote zware terrasdeuren (2 per deur). Zeer snelle levering!

Snel en netjes

Prima deurstoppers doen precies waar ze voor zijn. Lucht ventilatie en circulatie op een natuurlijke wijze in de corona tijd.

Heel tevreden!

Besteld en de volgende dag in huis!!

Waardeloos

Deze stopper houdt mijn deuren niet vast

Dank voor uw reactie. Wat vervelend dat de door u bestelde deurwig de deur niet goed vast houdt. U heeft een hele hoge deur wig bij ons besteld, of de deurwig de deur kan houden is van meerdere factoren afhankelijk. ZO moet de wig wel goed onder de deur klemmen (als uw deur niet erg hoog is dan is de kans groot dat u deze hoge wig niet goed kunt klemmen. Maar wat ook zou kunnen is dat de ondergrond te glad is, in dat geval zou u een wig moeten zoeken die past bij de ondergrond. We helpen u graag bij het vinden van de juiste wig. En anders kunt u altijd nog gebruik maken van het recht van retour binnen 14 dagen.

Snelle verzenden, goed product

Snelle afhandeling en meedenken

Snel geleverd top

Ok

Uitstekend. As promised.

Makkelijk bestellen. Prijs was goed en snel geleverd. Zoals verwacht dus :)

Snelle levering en goed verpakt!

Over Deurstopper.net

Bij Deurstopper.net vindt u een uitgebreid assortiment met deurstopper en deurbuffers en wiggen. Van simpele deurstoppers die u aan de muur kunt lijmen of schroeven tot aan de mooiste deurstoppers in de vorm van leuke figuren. Wij hebben alle producten zelf op voorraad dus uw bestelling nog dezelfde dag verstuurd. Mocht u nog vragen hebben of vindt u niet de deurstopper die u zoekt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen u graag bij het vinden van de juiste deurstopper voor uw probleem!