Snel bezorgd

Snelle levering en goede kwaliteit

Top winkel

Goede zakken, betaalbaar, en snel geleverd!

Vlugge levering

Voldoet aan mijn verwachtingen

Wel wat vertraging in de levering maar voor de rest geen opmerkingen.

Netjes binnen afgesproken tijd en datum geleverde

perfect, de uitleg video is ook prettig.

Super werkt top

Prima zak jammer dat ik nergens een zak van 140 kan vinden als jullie die hadden kocht ik hem zeker voor mijn matras in de vouwwagen om hem schoon fris en zodat hij minder ruimte neemt

Snel en prima kwaliteit

Vacuüm zakken besteld,volgende dag al in huis en goed verpakt.Prima kwaliteit en makkelijk.

snelle service, kwaliteitsproduct

goed en snel de bestelling ontvangen en meteen met succes en plezier in gebruik genomen. vooralsnog werken de zakken top!

Heerlijke ruimtewinners!

Het opbergen van met name de winterdekbedden was altijd een enorme klus. Maar nu worden het handzame pakketjes en kunnen ze makkelijk stapelen. Ben er super blij mee!

Helemaal goed

Precies zo als omschreven. Simpel en snel.

Enthousiast

Voor het eerst vacuüm zakken aangeschaft om twee logeer matrassen op te bergen. GEWELDIG! Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Binnen 24 uur geleverd en netjes verpakt!

Over Vacuumzakonline.nl

Bij VacuumzakOnline koopt u vacumzakken voor het opbergen van kleding, dekens en matrassen. Maar we verkopen ook vacuumzakken voor voedsel. Ook hebben we bakjes voor het vacuum opbergen van voedsel en handige producten voor het organiseren van kasten.