De zakken zijn ok en ben ik tevreden over

Na enig onduidelijkheid in onze mail wisseling is het prima opgelost hierbij pas ik de review aan naar 5 sterren bedankt voor uw geboden oplossing!

Middelmatig

Super gesprek gehad met de uitleg welke bestelling het beste bij mij zou passen. De levering was ook supersnel. Ik vind alleen de afhandeling van mail waardeloos. Een korte vraag had ik waarom factuur en betaling een paar euro verschil was. Kreeg geen antwoord en op mijn tweede mail werd ook niet gereageerd. Nooit meer een reactie gehad. Dat vind ik slecht. De zakken zijn verder ok en ben ik tevreden over.

Bedankt voor uw positieve boordeling met betrekking tot het advies en de snelle levering. Ik heb even terug gezocht en ik zie geen mail van u met een vraag van u over de factuur. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat het te betalen bedrag overeenkomt met het bedrag wat u aan ons betaald heeft. Als u nog een kopie van de factuur wilt ontvangen dan kunt u het beste mailen naar: [email protected]. Deze mails worden dagelijks gelezen en beantwoord net als enkele andere mails die u naar dit mailadres heeft gestuurd, In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Raymond Koper

Snelle levering, heel tevreden over het produkt, kwaliteit is goed

Bestelling lag snel klaar, probleem opgehaald

Paar vacuumzakken besteld en een pompje. Werkt allemaal naar behoren, formaten klopten ook. Bestelling opgehaald in Rijn, Alphen aan de. Ging probleemloos.

Duidelijke site, snel geleverd

Lekker snelle levering en precies wat ik wil. Geen stofzuiger, gewoon dicht dien oprollen en klaar.....

Zeer slechte kwaliteit vaccuumzakken

2 grote vaccuumzakken besteld. Waarvan eentje na een keer gebruikt te hebben, nu al kapot is en weer vol lucht stroomt. Voorzichtig een groot kussen ingepakt leeggezogen met stofzuiger. Na half uur zak weer volgezogen met lucht. Nog een keer de sluiting extra gecontroleerd en weer geprobeerd, maar wederom zuigt de zak zich vol lucht. Ben niet te spreken over deze zeer slechte kwaliteit vaccuumzakken.

Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met de vacuumzakken bij het eerste gebruik. Uiteraard zouden de vacuumzakken gewoon Vacuum moeten blijven als u deze op de juiste wijze gebruikt. Als u contact op neemt met onze klantenservice dan kunnen we u helpen, door te kijken waardoor de zakken niet vacuum blijven. Als de zakken dan niet goed blijken te zijn, dan kunnen we ze voor u omruilen voor andere vacuumzakken.

Snel besteld en snel geleverd. Super service

Wat een snelle bezorging! De zakken zijn erg mooi en doen het uitstekend. Ik ben heel blij met mijn aankoop. Ik vond het ook erg fijn om via deze website meer te weten te komen over welke vacuumzakken ik nou precies nodig had. En het filmpje blijft elke keer prachtig!

Superhandig

Wat een uitvinding zeg, er passen 5 winterjassen in 1 doos, deze had ik eerst apart in vacuüm zakken(die regelmatig leegliepen) op elkaar gestapeld,geen suc6,gleden natuurlijk van elkaar. Snelle levering en communicatie, stevige zak,makkelijk in gebruik. Ik had er gelijk 2 besteld, ben heel blij met mijn opgeruimde kast nu.

super snelle levering

snel geleverd

Sneller levering van een top-product

Woensdagmiddag de zakken besteld en donderdagmorgen lagen ze al op mijn deurmat. Netjes verzorgd en stevig verpakt.

Snel en kompleet geleverd.

Ik begrijp het argument, dat er kleding onder het ventiel moet liggen. Ik zou persoonlijk2 of meer nokjes aan de onderzijde van het ventiel gecontrueerd hebben. Een gevacumeerde zak is idd gevoelig voor stoten. Mijn eerste doel is bewaren van voedsel tijdens kanotochten met tent en bepakking en dan lijken ze te gemakkelijk belucht te worden, maar dat moet zichzelf nog bewijzen. Een grote voedselbewaardoos meenemen om ze in te bewaren schiet het doel van de zakken voorbij ben ik bang. Wél heel fijn dat ze meerdere keren te gebruiken zijn. Overall heel blij mee. De pons om dekseltjes te perforeren is geniaal.

Gebruiksvriendelijk

Had vacuumzakken van 80×100 besteld. Nog eerder gearriveerd dan verwacht. Mijn tuinkussen van 60 bij 60 paste prima.4 in 1 zak! Gewoon stofzuiger op zak rn opbergen.Heb er nog 2 bijbesteld.

Snelle levering, prima product.

Binnen enkele dagen dagen in huis. En product is zoals omschreven.

Subliem!

Mijn bestelling was de volgende dag in goede orde ontvangen. Ik ben bekend met vacuumzakken al eerder bij u besteld. Ze zijn van goede kwaliteit. Deze bestelling was voor een matras. Heel erg tevreden. Goed opgeruimd staat netjes.

Snelle levering, handig systeem

Slechte ervaring met eerdere ontplofte vacuümzakken, door de opbergbox zijn de zakken veel beter beschermd en de boxen staan een stuk netter dan zo gefrommelde zak, blij mee!

Zeer snelle levering; de vacuumzakken werken echt goed

De vacuümzakken zijn wel wat kwetsbaar; dus voorzichtig behandelen

Ondanks de drukte waar andere winkels onderleiden kan vacuümzakken zijn producten wel in afzienbare tijd laten leveren. dec. 2020

Correct en snel

snelle levering, pima vacuumzakken

ik zocht stevige zakken voor mijn tuinkussens en die heb ik hier gevonden. Leverling was snel en zakken zijn goed.

bestelling prima verwerkt en geleverd

Snelle service, goed product

Het product was erg snel in huis, stevige kwaliteit zakken.

Snelle levering van een goed product

Goede keus in vacuümzakken. Bestelling is snel geleverd en voldoet aan alle verwachtingen.

Zeer vlotte service en levering

Woensdagnamiddag mijn bestelling geplaatst, en de volgende dag (zoals beloofd) in huis. Zeer goede vacuümzakken, zeer goede service en levering. Een aanrader.

Over Vacuumzakken.nl

In onze treft u een uitgebreid assortiment met vacuümzakken. Van simpele vacuümzakken zonder ventiel voor op reis tot de onze grootste vacuumzak om thuis een matras vacuüm op te bergen. Vacuümzakken worden gebruikt voor het compact opbergen van kleding, dekbedden, (tuin)kussen en nog veel meer. Wij hebben alle producten zelf op voorraad. Indien voor 22.00 uur bestelt wordt uw bestelling nog dezelfde dag verstuurd. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op 0235736515 (ma t/m vrij 9:00-17:00).