Topzakken voor scherpe prijzen

Duidelijke website en goede en heldere communicatie. Snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Top kwaliteit producten en snelle levering.

2 keer gemaild en snel en duidelijk antwoord gekregen wat leidde tot aankoop. Ik zal dit bedrijf zeket aanbevelen en er weer bestellen als dat nodig is.

Voldoet aan de verwachtingen

Nvt

Alles top verlopen.

Goede prijs, snelle levering, geheel compleet. Hoe goed dat de spullen zijn kan ik nog niet beoordelen.

Snelle levering en werkt perfect

Deze zakken speciaal gekocht voor op de boot om het beddengoed en de matrassen te beschermen tegen het vocht. De opdek matrassen zijn nu zo klein dat ze nog niet eens een kwart van de afmeting innemen met zijn tweeën. Dit is echt perfect, ruimte is aan boord altijd een probleem en nu houd ik opeens ruimte over. Ik gebruik heb een opdek matras van 200x 70 x 6 een zak van 80 x 100 en doe het matras er opgerold in. Met de 12volt stofzuiger maak ik er een pakket van 60 x 40 x 8 van. Waar ik voorheen slechts 1 matras kon opbergen liggen er nu twee en ook de dekbedden en kussens (ook in vacuümzakken), extra voordeel geen klamme bedden en lakens!

Wat een geweldige service en supersnel bezorgd!

Supersnelle service

Zeer snel geleverd en super product!

Alles perfect, van levering tot kwaliteit

De kwaliteit is zeer goed, veel verschil met goedkopere zakken.

Supersnelle leveeing en uitstekwnde qualiteit vam de zakken

Wij hebben de vacuumzakken twee dagen geleden besteld, ze zijn de volgende dag al aangekomen en konden al alle kleren goed behouden. De methode is makkelijk en goed.

Zeer snelle bezorging en top handige opbergzakken !

Ik mocht de bestelde vacuumzakken zeer snel ontvangen. Heb deze meteen in gebruik genomen en ben zeer blij met het resultaat. Alle wintertruien en -jassen zitten compact opgeborgen. Een aanrader !

Correct

Een duidelijke website, gemakkelijk bestellen en een snelle levering. Kortom: zoals het hoort en dat is helaas niet vanzelfsprekend, zoals ik ervaren heb bij andere firma's.

Klopt wat ze beloven.

100% tevreden .

Goed product en snelle levering!

Super snelle levering en goede kwaliteit vacuumzakken.

Over Vacuumzakken.nl

In onze treft u een uitgebreid assortiment met vacuümzakken. Van simpele vacuümzakken zonder ventiel voor op reis tot de onze grootste vacuumzak om thuis een matras vacuüm op te bergen. Vacuümzakken worden gebruikt voor het compact opbergen van kleding, dekbedden, (tuin)kussen en nog veel meer. Wij hebben alle producten zelf op voorraad. Indien voor 22.00 uur bestelt wordt uw bestelling nog dezelfde dag verstuurd. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op 0235736515 (ma t/m vrij 9:00-17:00).