Ik bestel altijd hier voor mijn onderdelen altijd snel en de prijs is betaalbaar en ook goed kwaliteit en goed ingepakt

Top snel geleverd

Niks op te merken goede service

Goede service behulpzaam

Zijn behulpzaam vriendelijk goed bedrijf

Goede service, weten waar ze t over hebben

Duidelijke website en deskundig personeel. Zelfs via whatsapp berijkbaar en ze zijn absoluut niet moeilijk in het verstrekken van gedetailleerde informatie. Pas geleden nog brandplaatjes besteld en via whatssapp gevraagd hoe om ik ze moest monteren. Kreeg duidelijk antwoord en uitleg hoe te werk te gaan. En mocht je een onderdeel zoeken die niet op de website vermeld staat kunnen ze je alsnog verder helpen, door of te zorgen dat het onderdeel alsnog via hun site besteld kan worden, of hoe anders op te lossen. Fijn om te weten dat er met je meegedacht word.

perfect

vriendelijk en duidelijk snelle levering

als altijd goed

99%

Niet te duur (kan altijd goedkoper natuurlijk)

Uitstekende levering

Snel de onderdelen gekregen

Sehr gutes Angebot!

Bin sehr froh, diesen Verkäufer gefunden zu haben. Ein großes Sortiment zu einem günstigen Preis. Ausserdem wurde sehr rasch versendet! Vielen Dank!

Nooit eerder iets besteld maar na dat ik 5 banden met spoed nodig had was het dan ook vrij snel binnen echt een top service

Super behulpzaam

Erg prettig bedrijf, goede service en erg behulpzaam, onderdelen worden snel geleverd.

Zijn topp

Spullen zijn altyd goed alleen probleem dat ze hebben is post nl Komen altyd telaat dan bezorgen kloot niet dan 1dag binnen dus post nl moeten ze meer aanspreken met hun service

Goed bedrijf houd zich aan de afspraken

Had een bestelling geplaats maar was iets vergeten. Had ze gecontracteerd waarbij ze de spullen die ik vergeten had te bestellen toch nog even bij de zending toevoegde. Top. ga zo verder

Ik hield van winkelen hier.

Ik heb het bestelde product ontvangen. Ik ben tevreden over de webwinkel.

Pantastisch, und schnelle Lieferung.

Hallo Mincar-Parts Team, Ich kann kein Niederländisch. Daher mache ich einige Angaben zu der Versanten Ware "Gasdruckdämpfer" für mein Aixam Crossline Erstzul. 2008. Ich war erstaunt wie schnell die Ware bei mir eingetroffen ist. Und das hat wunderbar gepasst. Ich könnte in Deutschland keine passenden Dämpfer bekommen. 2-mal bestellte Dämpfer musste ich wieder zurück schicken. Die ersten waren zu schwer um die Heckklappe zu öffnen. Die zweiten hatten die Heckklappe nicht hoch gehalten. Darauf hin habe ich mich an Ihrem Ersatzteil- lager gewendet und die Originalen Gasdruckdämpfer erhalten. Ich Danke Ihnen! Mit freundlichen Grüssen, Helmut Weise

Positief

Goede prijs/kwaliteit

Is prima

Alles op tijd binnen dus ik bestel vaker bij jullie

Snelle en goede levering. .

schnell , zuverlässig , gut

Die Lieferzeiten sind super und die Qualität stimmt auch. Weiter so !!!!!!!!

Goed geholpen

spullen zijn er de volgende dag al, goed en nette prijs

Ze doen wat ze beloven, s'morgens besteld en de andere dag in de voormiddag was het geleverd. Proficiat ondanks de Corona toestand.

Snelle levering en goede kwalitiet!

Denken met je mee!

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook imitatie onderdelen aan als alternatief.