Gewoon goed, snel en betaalbaar

Duidelijke webshop met veel artikelen die voor redelijke prijzen worden aangeboden. (Brommobiel onderdelen zijn nu eenmaal relatief kostbaar.) Ook vaak de mogelijkheid om imitatie artikelen te kopen. Bij vragen of onduidelijkheden krijg je vlot een duidelijk antwoord. (Mijn ervaring met e-mail.) Tijd terug een voorruit opgehaald, stond netjes klaar en was goed verpakt. Alle andere bestellingen werden dezelfde dag verstuurd en kon ik de dag erop ontvangen. Fijn bedrijf om materialen te bestellen.

Geweldige service

Altijd direct en juiste levering

prima service

goed en duidelijk op de site vermeld en snel leverbaar

topjes

ben top the vrede

Snelle en goede service

Het pakketje werd gelijk de volgende dag bezorgd, precies zo als besteld.

Snel en makkelijk

ZOALS HET HOORT

Prima ervaringen, zoals je mag verwachten. Wanneer er onduidelijkheden zijn, ook prima overleg over welke opties mogelijk zijn, en eventueel advies.

Super goed

Goede service en goede onderdelen. en altijd netjes de volgende dag thuis bezorgd.

perfecte service

voor de eerste maal via deze webshop wat artikelen besteld en kan alleen maar stellen zeer nette behandeling van bestelling ,informatie over levering en levering zelf tot in de puntjes correct verzorgt.

Fast replay end shipment

Reply on email very quick and the shipment came very quick!

Netjes geleverd

Vanaf bestellen tot levering goed geregeld

Sinds enkele jaren klant bij deze club. Prima Team

Ik heb betere tijden gehad met Minicar Parts

Vroeger had ik gewoon een rekening bij Minicar Parts en nu kan dat niet meer volgens deze firma ! Ik vind dat heel vervelend omdat ik elke keer de onderdelen direct moet betalen en wij ook op rekening klanten hebben !

Bra grejer med snabb leverans

Mycket prisvärt och mycket snabb leverans Endast 2 dagar från order till leverans.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Fantastische service

Ik haal nu sinds enige tijd mijn onderdelen bij Minicar-parts, wordt altijd netjes te woord gestaan. Vriendelijke mensen die je graag verder willen helpen. Ook zoeken ze iets voor je uit als je vragen hebt. Snelle en betrouwbare leveringen. Waren alle toelevenransiers maar zo! Ga zo door.

zeer tevreden

ik ben zeer tevreden van de bestelling en de zeer vlugge levering. ik zal niet meer naar een andere leverancier op zoek gaan, want ik ben zeer tevreden.

Netjes

Snel , goedkoop & overzichtelijk Storend is wel dat je meerdere mails op een dag krijgt om deze survey in te vullen

Goede aanvaring mee

Super gelaufen. Danke

Netter, kompetenter Verkäufer.

Zoals altijd netjes geregeld

Zoals altijd keurig op tijd..

Super en snel geleverd

Duidelijke site. Alles verliep snel . Snel binnen en netjes verpakt. Site houden we in gedachte .

Perfect geleverd

I don't have much experience in this.

Two years of buying from selfies.We are satisfied with parts we have receiver so for.I'm a privat person and i order parts for our own car.

Altijd het beste optijd en te betalen

Altijd goed als je beld word je ook zeer goed geholpen alles optijd en altijd het goedie spul De website is zeer duidelijk

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook imitatie onderdelen aan als alternatief.