super kompetent und hilfsbereit

was es zu sagen gibt, steht schon in der überschrift. hilfsbereit und schnell und als ich nen fehler gemacht habe, diesen sofort korrigiert. ich kann die firma nur uneingeschränkt weiterempfehlen. und werde auch in zukunft dort einkaufen. das höhere porto (auslandsversand) wird durch den guten service mehr als ausgeglichen.

Breed aanbod, snelle levering en goede service.

Al vele malen onderdelen besteld en ja, er is wel eens wat misgegaan maar dit werd snel, klantvriendelijk en op een fijne manier opgelost.

Alles is goed geregeld

En de bestelde materialen waren goed

Goed en snel geleverd

Onderdeel werd snel geleverd

Neue eienje

Maujeue jejune kei

Very good.

Fast delivery but the price is to high on parts.

Uitstekend en snel

De onderdelen die ik zocht en compleet nodig heb is snel en zorgvuldig bij mij bezorgd

Ersatzteile Microcar Aixam

Meine Bestellung war: Paßfeder Variomatik Getriebeseite 3A2 Mutternschraube Getriebe Aixam M12 Die Lieferung ging sehr schnell von statten. Die Teile passten perfekt! Alles Bestens.

Sehr gut

Sehr nette Team

Kreeg wat ik wilde hebben

Track en tracé deed het niet

mijn ervaring is echt super goed

het zijn echt super goede mensen de surfers is echt super goed

Sehr freundlich und kompetent

Händler meines Vertrauens. Bin hier bisher immer perfekt beraten worden.

Heel netjes en zeer tevreden

Wat besteld maar wat niet meer nodig Netjes treug op gestuurd en binnen 7 dagen nog mijn geld weer treug gehad

Snelle levering mits voorradig

Indien volgens de site een artikel op voorraad is , mag ik er vanuit gaan dat het artikel zsm geleverd wordt. Indien achteraf blijkt dat het toch niet op voorraad is wordt er echter geen informatie geleverd wanneer het artikel nageleverd zal worden. Ook telefonisch zijn jullie slecht tot niet bereikbaar.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd. Lage verzendkosten voor de grootte van het pakket.

Geweldige service

Snelle en goede service zijn er erg blij mee

Snelle en correcte levering

Alles Perfekt gerne wieder

Super schnell und günstig

Super Service, sehr unkomplizierter Partner, super Versand

Mir wurde in kurzer Zeit geholfen, die richtigen Teile zu bestellen. Mittwochs bis Mittag bestellt und Donnerstag Mittag bekommen. Das schaffen wenige innerhalb Deutschlands.

Een uitstekende zaak perfect

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.