Geweldige webshop

Waar een webshop aan voldoet is kunnen bestellen en leveren, dit is wat ik ervaren heb. TOP

Snel verzonden

Snel verzonden goeie prijs

Goed en snelle levering.

Tevreden over dit bedrijf.

Goede service en op tijd geleverd

Service is toppppp

lassu postazas

nagyon lassan postazzak a termeket,aprilis 14 ota varom a csomagot meg nem kaptam meg amit rendeltem

• Ajánlnál minket? No

Április 14-én már elküldtük a csomagot, de úgy tűnik, hogy a csomagot elveszítette a fuvarozó. Sajnálom, hogy. Ma újra elküldjük. Remélhetőleg megrendelése a lehető leghamarabb veled lesz!

Die Ersatzteile sind hochwertige Produkte

Bin sehr zufrieden mit den Ersatzteilen vorallem die Nachbauten weil sie günstiger und robuste Teile sind komischer Weise halten diese länger als die Original

All went well

Fast delivery. Acceptable price.

• Ajánlnál minket? Yes

ken niet anders zeggen dat ze zich aan hun woord houden spullen worden altijd op tijd geleverd

Super zufrieden

Ware passt, Versand superschnell und Preise passen auch

TOP

Levering is zoals besteld, correct geleverd en vlug.

Minicarparts heeft goede kwaliteit aan spullen en aan service antoin jongen is zeer te vreden over minicarparts met vriendelijke groeten s.h.arns en meneer jongen

Sehr gut

Sehr gut,schnelle Lieferrung

Artikelen worden snel geleverd

Prima geregeld, overleg nav. Een niet direct leverbaar artikel. Goede vervanging en keurig het verschil teruggestort op de rekening.

Snel en goed geleverd.

Bestelling snel en goed ontvangen. Ging prima geen klachten.

Super goed

Werd netjes naar me gebeld omdat ze dachten dat we de verkeerde subframe hadden gehad maar bleek de goede te zijn super netjes dat wr als nog gebeld zijn

een ruim assortiment ik had alleen pech het was niet op voorraad jammer

Meine Bestellungen sind optimal ausgeführt worden!

Es gibt nichts zu verbessern. Ich werde weiterhin gerne bei Ihnen einkaufen.

Zeer goed geholpen.

Makkelijk zoeken op de site. Veel klanten leven van een uitkering of een baantje bij een sociale werkplaats, daar originele onderdelen erg duur zijn, is het heel fijn dat jullie after-market kunnen leveren tegen scherpe prijzen.

persoonlijk contact

werd niet goed geholpen en had gevraagd mij telefonisch te contacteren maar alles moest via Whatssapp enz.... slechte service jammer want voorheen was ik beter geholpen NA TELEFONISCH CONTACT MET MAARTEN ZIJN ER NIEUWE AFSPRAKEN GEMAAKT ZODAT DE SAMENWERKING IN DE TOEKOMST VLOT MOET VERLOPEN. WIJ ZIEN ER NAAR UIT MAAR HEB ER ALLE VERTROUWEN IN. GRTS WIM

Ondertussen hebben wij (telefonisch!) contact met u gehad en en het voorval opgelost.

Vertrouwbaar

Snel en efficiënt

Goed bedrijf

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.