goede ervaring

prima service !!

hebben veel onderdelen op voorraad, snelle levering en retouren worden netjes gecrediteerd.

Toppie

Goeie service en is snel

Zeer goed en snel

Zeer goed en snel geleverd

Goed verpakt

Het materiaal is goed verpakt

Goede producten en snel geleverd.

Filterpakket met olie tezamen gekocht voor een JDM Abaca die de volgende dag al geleverd waren. Dat kostte inclusief verzenden €44,20. Dat is iets wat je in een uur kunt doen als je een beetje handig bent en een tang hebt voor het wisselen van filters. Het scheelt mij een halve dag en het rijden van 100 KM naar de garage waar het uurloon €80,- is.

Snel en accuraar

Goede en snelle dienstverlening

Bijna tevreden

De hulp die kreeg was geweldig Een min puntje het was de verkeerde uitlaat hebben aangepast. Heb alleen heb alleen het vlexible tussen stuk dat werd er niet bij gezegd dat dat nodig was. Verder geen klachten Heb nog meer onderdelen nodigen bestel ik bij jullie.

goede service snelle levering

Prima service,duidelijke omschrijving en foto's van de onderdelen hier kunnen wij absoluut goed mee uit de voeten, dank u.

Ih heb geen ervaring

Ih heb geen ervaring omdat ik alleen de orderdelen voor mijn eigen autó bestel

Snelle levering zoals beloofd.

Ondanks imitatie is de kwaliteit van het product zeer goed. Niets op aan te merken.

Product snel verzonden. Alleen Dhl bezorging was traa6

Top super snelle levering

Besteld en de volgende dag al in huis.

Prima spullen en snelle levering

Prima spullen en vooral een snelle levering en daar doen we het natuurlijk voor ,zodat we ons brommobieltje weer snel konden reparenen

Precies wat ik er van had verwacht

Goed product.

Bumber gekocht

Bumper gekocht 90 euro bevestigings punten ontbreken. Uiterlijk is als orgineel wordt verkocht voor mijn type auto maar is niet gelijk aan orgineel. Zonder bevestigings punten is dit een hotje touwtje oplossing waar ik de prijs dan veel te hoog voor vind.

goed en kwaliteit maar best prijzig.maar beter duur dan niet te koop

hele snelle levering maar ik bestelde 2 scharnieren voor microcar achterklep. en kreeg er 1 want andere was er niet en niet meer te krijgen. wat kan ik nou met 1 scharnier.... verder is service altijd toppie mvg stefan de vries

Efficient, snel, hoffelijk, klantvriendelijk

Klant is hier koning!

Snelle levering en duidelijke informatie

snelle en correcte service

mooie site met goede foto,s en omschrijving van de producten en snel uitgeleverd

Fast service, very good quality part. Thank you.

Receieved fast answer to my inquiry, and also received quickly the part I've ordered. I'm happy with the quality of the product.

Zeer tevreden binnen 2 dagen weer op de weg door snelle levering.

Deel van de automaat viel onder de wagen vandaan, minibar-party had deze op voorraad en leverde binnen een dag, super.

Goede kwaliteit en service!

Wij worden altijd netjes geholpen en leveringen zijn snel.

Snelle levering ,vandaag besteld morgen in huis . ook zeer behulpzaam en vriendelijk .

Snelle en goede service.....

Top internetwinkel.

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook imitatie onderdelen aan als alternatief.