Alles is op tijd gekomen en goed gegaan

Super communication, low prices, fast delivery of parts

Perfect communication, low prices, fast delivery

• Ano

Fast

Good website with pictures fast delivery and good customer support good quality of parts Buy your spare parts here without worry Stefan Lindblom Sweden

Service en Zusammenarbeit gut

Immer gute Zusammenarbeit met Magzijn Dirk en Kollegas

Groot assortiment , correcte order afhandeling en nog eens snel geleverd ook.

goede en snelle service cq levering

Prima geregeld

Zie boven

De fout lag bij post nl niet bij minicar parts

Hoi Atty, De bestelling hebben wij op de dag van bestelling verstuurd, maar deze is kwijt geraakt bij Post NL. Na uw melding hiervan hebben uw wij de bestelling opnieuw opgestuurd en die was de volgende dag wel bij u in huis!

Goede service en snelle levering

Je krijg de goede spullen

Oooo

Ooooooo

goede service

snelle levering goed geholpen

Snel in huis

Goede spullen en snel in huis

Very good

Everything is good the price the shipping the contact is very good nothing to complain about

Zeer goede ervaring met dit bedrijf heb daar mijn Axiam crosline gekocht goede uitleg proefrit gemaakt buiten de openingstijden vanwege werkzaamheden dat was geen probleem . De auto is afgeleverd op de afgesproken datum of je nou een nieuwe koopt of een 2'e hands daar maken ze geen verschil in . Kortom een goed bedrijf waar je op kan bouwen .

in orde

vlot gegaan

Snelle levering en de juiste onderdelen

juiste instelling voor een klantgerichte service

excellent quality fast delivery

excellent quality

Perfecte service

Geen opmerkingen

Perfect cooperation

I do not have any problem!!You are very fast and perfect in our dealings!!

een goede en een snelle service

Prima bedrijf , snelle verzending.

Ben content .

Heb het onderdeel via online besteld , verzendkosten vond ik nogal hoog . Onderdeel is toegekomen in de tijd de ze hadden doorgegeven . Positief . Het onderdeel was veel bekrast , geschuurd . Dat was negatief .

na het plotselinge overlijden van mijn monteur is mijn barrel goed opgevangen door Minicar parts

goed opgevangen eerlijk over de staat van het autootje gewoon goed dus

Vriendelijk en behulpzaam

Wordt vriendelijk en profssioneel te woord gestaan.

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook imitatie onderdelen aan als alternatief.