Sehr gut

Sehr nette Team

Kreeg wat ik wilde hebben

Track en tracé deed het niet

mijn ervaring is echt super goed

het zijn echt super goede mensen de surfers is echt super goed

Sehr freundlich und kompetent

Händler meines Vertrauens. Bin hier bisher immer perfekt beraten worden.

Heel netjes en zeer tevreden

Wat besteld maar wat niet meer nodig Netjes treug op gestuurd en binnen 7 dagen nog mijn geld weer treug gehad

Snelle levering mits voorradig

Indien volgens de site een artikel op voorraad is , mag ik er vanuit gaan dat het artikel zsm geleverd wordt. Indien achteraf blijkt dat het toch niet op voorraad is wordt er echter geen informatie geleverd wanneer het artikel nageleverd zal worden. Ook telefonisch zijn jullie slecht tot niet bereikbaar.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd. Lage verzendkosten voor de grootte van het pakket.

Geweldige service

Snelle en goede service zijn er erg blij mee

Snelle en correcte levering

Alles Perfekt gerne wieder

Super schnell und günstig

Super Service, sehr unkomplizierter Partner, super Versand

Mir wurde in kurzer Zeit geholfen, die richtigen Teile zu bestellen. Mittwochs bis Mittag bestellt und Donnerstag Mittag bekommen. Das schaffen wenige innerhalb Deutschlands.

Een uitstekende zaak perfect

Ik ga u mijn bevindingen meedelen zodra ik de bestelde artikelen binnen heb!

Ik wacht nog op mijn bestelleing!

Antwort des Geschäftsinhabers

Soms komt de mail voor de beoordeling eerder dan de levering van de artikelen. Dit heeft te maken met afwijkende levertijd van de producten. Hierover is telefonisch contact over geweest met de klant afgesproken!

Habe leider noch keine Ware erhalten.

Keine Ware keine Bewertung.

Antwort des Geschäftsinhabers

Nachdem wir das Teil im Werk bestellt haben, erhielten wir eine Nachricht, dass das Teil nicht mehr lieferbar ist. Sehr ärgerlich, aber das kann manchmal passieren.

Aardige eigenaar. Eerst een minicar gekocht en beviel ons niet. Mochten gelijk komen en een andere uitgezocht super service!

Meget bra

Meget bra kundeservice og rask levering

• Vil du anbefale oss? Ja

Alles compleet en op tijd geleverd

Zeer snelle levering en goedkoop

Ik heb diverse artikelen besteld bij minicar Parts. Zeer snelle levering en nog eens voor een goede prijs. Wij zijn super goed geholpen. Ga zo door. Groetjes van een tevreden klant, Ron

Weer perfect

Besteld, bevestigt en de volgende dag binnen!

voelt gewoon goed

snel geregeld en voelt gewoon goed

Eenvoudig te bestellen via duidelijke web site, levering informatie via chat loopt super, via mail traag. Ook ingeval er dubbel besteld is eenvoudig recht te zetten via chat. Ben erg tevreden!

super

snelle levering alles netjes verpakt

!super service !

Alles op voorraad ,laag geprijsd ,zeer snel in huis(meestal dag erna)

Über Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

Kiyoh Bewertungen