Vaak snelle service, met groot assortiment

As materiaal pp voorraad is, dan is de levering snel en accuraat

Goede service.

Goed.

duidelijk en correct

voorafgaand aan mijn bestelling informatie gevraagd . en duidelijke instructie terug gekregen wat ik nodig zou moeten hebben order geplaatst en deze stond in backorder is ook gelijk gemeld door mini-car spulletjes binnen 1 week netjes binnen gekregen en paste precies zoals aangegeven bedankt voor jullie expertise

Goed product ,en snelle levering , dik te vreden over Minicar-parts

Goed product , en snelle levering ,ik ben dik te vreden .

Good quality parts and customer service is quite fast.

The packages that I have received so far are good quality, the delivery is always pretty fast, unfortunately, the price of parts is a little expensive.

Men bestelling is is goed verzonden en goed verpakt en tevreden

Jammer

Jammer dat de achterruitwisser helemaal gekocht moet worden met arm erbij wat niet nodig is

Einfach nur Top !!!

Bestellung sehr einfach, Bestellung kam sehr schnell, Sehr netter Kontakt.

Mooie automatten

Mooie automatten met Ligier logo erop netjes verpakt entomoloog nog snel geleverd

Alleen levertijd mag wel wat sneller

Perfect, snel geregeld.

Goede spullen voor een mooie prijs!

word heel goed geholpen

ondanks een foutje tijdje geleden met een bestellingen ben ik heel tevreden over jullie

goede prijs kwaliteit en service

onderdelen netjes geleverd voor een goed prijs. helaas een productiefout in een filter, deze is netjes opnieuw geleverd na contact met het bedrijf.

Sehr gut!

Sehr schnell! Sehr gute Auswahl!

schneller und kostengünstiger Versand

super

Dik tevreden.

Mijn ervaring dat ik geheel tevreden bent.

Verzorgde en snelle levering.

Beste en snelste manier voor mij die een multimerken garage runt

U bedrijf houd mij rijdend.

Super snelle levering. kon snel weer me boodschapjes doen. ben ik echt heel erg blij mee.

Uwaa, getting the right parts is too easy

Acceptable prices and delivery time wasn't too bloody either.

het kan er mee door .

1 pakking van 4euro en 7euro verzendkosten is belachelijk duur en kan ook in een envelop wat het goedkoper maakt,dus er zijn wel verbeteringen nodig om het aantrekkeliger te maken voor bestelingen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hoi Philip, Bedankt voor uw feedback. Hierdoor kunnen wij ons blijven verbeteren! Ons advies is om voor het bestellen dit issue aan te kaarten bij onze online helpdesk. Dan kunnen wij kijken of er wellicht aanpassingen gemaakt kunnen worden aan de verzendkosten!

te duur met veel met sommige producten

ik ben over gestapt naar andere site

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw review.! Wij streven er naar om de scherpste prijs aan te bieden. Wellicht kunt u aangeven om welke onderdelen het precies gaat en of de juiste onderdelen worden vergeleken met elkaar.

stefaan

een vraag is mijn bestelling met #000011890 al onderweg

Uitstekend !

snel en nauwkeurig !

Snel en correct

Über Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden