Goede communicatie. Netjes verstuurd.

Perfect service and fast delivery! Quality parts! RECOMMEND!!!

Op tijd geleverd

Prima onderdelen

Schneller als gedacht!

Innerhalb von 24 Stunden ist das Paket aus den Niederlanden angekommen

Snelle levertijd en makkelijk retour

Snelle levertijd en makkelijk retour

Goed materiaal voor een redelijke prijs

Alles netjes volgens afspraak aangeleverd.

Heel snel binnen

Alles Ok.

Goede informatie over de bestelling en bezorging.Bovendien goed in de tijd bij ons aangekomen.

Snelle levering en goede service en bereikbaarheid

Al jaren klant, leverd goede onderdelen zowel origineel als imitatie. Snelle levering en makkelijk te bereiken via app of telefoon. Goede service.

Top spullen

Goeie spullen levertijd vond ik wat lang. En vind het zwaar irritant dat als je na 1 mailtje geen beoordelingen geeft er nog een paar krijgt

superschnell, sehr gute Ware

Die Bestellung war unkompliziert, die Lieferung schnell, der Preis völlig in Ordnung und eine Sendungsverfolgung trotz Ländergrenze verfügbar

De beste

De beste en de goedkoopst artikelen.

Geweldige webshop

Waar een webshop aan voldoet is kunnen bestellen en leveren, dit is wat ik ervaren heb. TOP

Snel verzonden

Snel verzonden goeie prijs

Goed en snelle levering.

Tevreden over dit bedrijf.

Goede service en op tijd geleverd

Service is toppppp

lassu postazas

nagyon lassan postazzak a termeket,aprilis 14 ota varom a csomagot meg nem kaptam meg amit rendeltem

• Ajánlnál minket? No

Response from the business owner

Április 14-én már elküldtük a csomagot, de úgy tűnik, hogy a csomagot elveszítette a fuvarozó. Sajnálom, hogy. Ma újra elküldjük. Remélhetőleg megrendelése a lehető leghamarabb veled lesz!

Die Ersatzteile sind hochwertige Produkte

Bin sehr zufrieden mit den Ersatzteilen vorallem die Nachbauten weil sie günstiger und robuste Teile sind komischer Weise halten diese länger als die Original

All went well

Fast delivery. Acceptable price.

• Ajánlnál minket? Yes

ken niet anders zeggen dat ze zich aan hun woord houden spullen worden altijd op tijd geleverd

Super zufrieden

Ware passt, Versand superschnell und Preise passen auch

TOP

Levering is zoals besteld, correct geleverd en vlug.

About Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement