makkelijk te bestellen via de site en snelle levering

Top Händler

Schnelles Bearbeiten der Bestellung und Schnelle Lieferung . 100% Empfehlung

Prima spul voor weinig.

Goede onderdelen voor weinig geld. Goed verpakt en vlot verzonden .

Toller Service!

Super freundlicher Service, günstige Preise, schneller Versand.

fijne webshop

reeds enkele keren materialen besteld en altijd keurig verzorgt afgeleverd

gutes Preis-Leistungsverhältnis

gutes Preis-Leistungsverhältnis, schnelle Lieferung und gute Ansicht zum raussuchen

Is de 2 de keer correct en vlug geleverd In de toekomst zal ik weer bij mini parts onderdelen bestellen , Mijn dank hiervoor. Jan Prevos en mattie van Bijnen

Topp

Sehr empfehlenswert. Sehr schneller Versand, die Ware war innerhalb von 2 Tagen nach der Bestellung da. Macht weiter so, gerne wieder.

Prima afhandeling, snelle bezorging!

Overzichtelijke site , heb snel de gewenste onderdelen kunnen vinden. En voor een onwaarschijnlijk lage prijs, en toch goed!

Top services

Wordt altijd prima geholpen en geven altijd goed advies en leveren altijd super snel zijn hebben echt goede prijzen Ben al jaren klant e nooit geen problemen

Goede service, snelle reactie, alles supersnel opgelost.

Na 2x een verkeerde radiateur gekregen te hebben heeft de verkoper het onderdeel zelf gepakt en direct een foto opgestuurd via de app. En zelf alles afgehandeld en opgestuurd. Toppie service. Een aanrader voor mensen met een brommobiel. :-)

Vlug antwoord, zelfs in het weekend. Vlotte bezorging.

Veel op voorraad en direct de volgende dag in huis top service

Ben tevreden

bestens zufrieden kann ich nur empfehlen

bin voll und ganz zufrieden, und super schneller Versand. Und die Ersatzteile passen alle super. danke noch mal

Lieferung und Qualität

Beides war super

alles ok

alles top

Jammer dat het bij het bestellen van handremkabel niet duidelijk is dat je er daar 2 van moet bestellen aangezien je er 2 nodig hebt. Kostte me ipv 1 nu 2x de verzendkosten a 9.95 e & dat is bijna de prijs van nog een kabel!

Ein sehr guter Shop mit kompetenten Mitarbeitern

Ein guter Shop mit großer Auswahl für fast alle Modelle. Was nicht gelistet ist, kann seperat angefragt werden. Der Kontakt zur Firma ist ausschließlich per Whatsapp oder Email möglich. Wem der Telefonkontakt nicht fehlt, ist hier gut aufgehoben.

Snelle levering.

Goed ervaring

Super survice snelle levering

Super survice snelle levering

minicar-parts

snelle levering is super , service klopt, goed bedrijf

Aanbeveling waard

Perfect áltijd op tijd en netjes afgeleverd

Besser geht nicht , Service perfekt

Kann ich uneingeschränkt empfehlen, super Service

About Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement