Snel en goede pr ik js

Snel in huis

Alles goed verlopen.

Alles goed verlopen geen klachten.

Goede voorraad snelle levering.

Goede voorraad snelle levering.

Seriozitate

Seriozitate

• Ne-ai recomanda? Yes

Zeer snelle levering

Alles werd zeer snel geleverd en goede producten voor de uitlaat en ruitenwisser

Aardig

Contact is minder en app werk schijnbaar NIET

Response from the business owner

Bedankt voor de review. Wellicht heeft u ons op een druk moment geprobeerd te bereiken of is ons uw bericht ontglipt. We proberen uiteraard iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden. Hopelijk is de volgende ervaring beter!

Másfél hete rendeltem több terméket,de nem kaptam,nem is kerestek,várom azóta is.

Nem igazán érzem,hogy foglalkoznának az ügyféllel,velem konkrétan egyáltalán nem.

• Ajánlnál minket? No

Response from the business owner

Olyan alkatrészekkel rendelt, amelyek nem voltak raktáron. Ezeket kifejezetten a gyárból kellett megrendelnünk, és sajnos a szokásosnál kicsit tovább tartott. Az alkatrészeket időközben elküldtük!

Goede kwaliteit

Steeds op tijd geleverd

komt na wat ze beloven

Goede service en snelle levering

Had deze keer in distributieset besteld voor ligier js50 ,en deze snel aangekomen en zeer goed verpakt!Kwaliteit is ook top,zeker voor deze prijs,als je weet dat deze set bij verdeler meer dan 400 euro kost!Raad dan ook aan hier te bestellen!!!Mvg succes

Wij zijn een autobedrijf in Noordwijkerhout en kopen nu al zeker 8 jaar bij mini cat parts.

Altijd top service.

Schnelle Lieferung, Teil passt perfekt.

Schnelle Lieferung, Teil passt perfekt.

Ben gewoon zeer tevreden

Snelle verzending, goed verpakt en precies wat ik nodig had.

perfect

Zeer snelle levering en schappelijke prijzen

Har inte fått beställningen ännu men ni har på peckat försening

Brett sortiment med både original delar och alternativa leverantörer.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Professional and fast delivery

Easy to order and at reasonable prices. I will order from here next time

Large range and good prices

All the best

Jeder Zeit wieder

Goed en veilig verpakt verpakt

sehr gut. weiter so.

bin glücklich mit dem Service und der Lieferzeit.

Super fast and reliable

Item was mailed within the hour. Great service.

Schnelle Lieferung und sehr guter Service bei kleinen Problemen

Die Teile wurden sehr schnell geliefert und ein Problem bei der Ware wurde schnell und unkompliziert gelöst. Vielen Dank

My

Mycke snabb service

perfect medewerking

gezien kwa online bestelling en achter komen dat zelf een fout heb gemaakt en dat voor levertijd kan goed maken krijg ze een dikke duim !!

About Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement