Snelle levering. En goede beschrijving van het producht. Je zal me nog zien om stukken te bestellen.

Snel in huis

Zeer goed en een snelle levering

Zeker weer

Snelle levering en goede service

De onderdelen worden altijd heel snel geleverd en de service is uitstekend.

snelle service

heb twee keer onderdelen besteld en beide keren had ik het rap in huis

Zeer goeie service alles klopt en netjes geleverd. En zeer vriendelijk aan de telefoon.

Goed kwaliteit voor betaalbare prijs

Snelle levering Goede klanten service

Niks te klagen

j'ai bien reçu la télécommande

j'en suis très content mais j'ai trouvé personne pour la reprogrammer auriez-vous le manuel pour la reprogrammer sur la voiture

Snel en vakkundig

Goede service en onderdeel met 24 uur binnen bij vragen altijd goed bereikbaar

Wel snelle levering

Als je nieuwe remmen koop voor en dit x voor Axiam 471 en is voor de voorkant meld even bij dat er ook lagers bij moeten gekocht worden NIET IEDEREEN WEET DAT

Response from the business owner

Hoi Patrick, Bedankt voor de review. We zullen uw feedback meenemen om onze informatie te verbeteren!

Seriozitate si promtitudine

Toate comenzile lansate pe situl acesta au fost trimise in cel mai scurt timp cu seriozitate corectitudine. Recomand Minicar-Parts 1000%

• Ne-ai recomanda? Yes

Goed en hebben bijna alles

Ben zeer tevreden en ga hier zeker vaker bestellen

Absolut zu empfehlen

Teile und Lieferzeit absolut in Ordnung. Danke, gerne wieder.

Bra

Detfunkar smidigt

• Skulle du rekommendera oss? Ja

two orders

Slecht

Had wat besteld ging naar 1 uur kapot wou ik nieuwe bestellen moest ik die weer hellemaal betallen zoeken niet naar op lossing en denken allen aan verdienen.

Response from the business owner

Hoi Guus, Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is dan wij bieden. Wellicht kunt contact opnemen met onze klantenservice om het te bespreken. Wij kunnen u telefonisch niet te pakken krijgen..

Gewoon goed

Gewoon goed.bestellen en snelle levering.veel op voorraad ,dus gewoon goed

G

Je woord er niet goed van als je wat besteld dat je een beoordeling of net wat in moet vullen ik heb daar geen zin in en denk de meeste mensen ook niet ik ben prima geholpen maar verder wil ik met rust gelaten worden

Response from the business owner

Hoi John, Een review plaatsen is niet verplicht. U kunt de vraag om ons te helpen met een beoordeling ook overslaan. Wij zijn blij dat wij u verder prima hebben geholpen!

Álle bestelling binen 24 uur in ontvangst

Muito satisfeito!

Eu recomendo o serviço desta empresa. Chegou tudo tal como foi encomendado. Serviço de qualidade!

• Você nos recomendaria? sim

Goede service.

Goede inzicht op de onderdelen, en vooral de snelle levering .

Jammer dat je extra dingen moet invullen

En nog een keer. De volgende keer beoordeel ik niet meer.

About Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement