Geweldig houden zo

Super snel de spullen binnen …

Snelle verzending

Had mijn bestelling snel thuis en goed verpakt

Super schnelle Übersendung Ersatzteile

Die bestellten Teile wurden sehr schnell versandt. Teile passen perfekt.

Top materiaal

Ik heb een aandrijfriem gekocht en tot nu toe rijd me auto terug goed ☺️ dank u voor top materiaal

Wel handig als er gereageerd wordt

Ik had een remklauw bestelt. Op de chat en 2 x in de mail gevraagd of het de goeie was. Voor dit model waren er meer en heb kenteken achtergelaten Geen reactie. Op de gok besteld het plaatje op de site kwam overeen . Remklauw paste er wel op maar de originele bouten waren te kort. Dan ben je weer een uur verder.

Response from the business owner

Hoi Eddy, Bedankt voor de feedback. Ik ben bang dat onze mail naar u in de spam box is gekomen. We hebben u namelijk wel beantwoord kan ik terug zien.. In ieder geval goed om te lezen dat u de juiste remklauw heeft besteld!

Goede service bedankt Antoinette Apswoude

Goede service bedankt

slecht bedrijf leverd niet passende onderdelen reageerd niet op emails

Slecht bedrijf, order een filterset met olie voor een Virgo 1 alleen het oliefilter past, ventilator riem en rest onderdelen past niet. Emails gestuurt geen enkele reactie.

Alles gut

Alles gut

Raskt levert

Meget bra

• Vil du anbefale oss? Ja

Besser könnte es nicht sein.

Die Erfahrung in einem Wort beschreiben? Top. Ersatzteile bestellt etwas gewartet und gewundert warum sie nicht kommen, den Kundenservice angeschrieben und keine 30 Minuten später eine Antwort und die Versandbestätigung. Besser kanns nicht sein.

Goeie producten snelle levering en vriendelijke verkoper

Billige Ersatzteile, schnelle Bearbeitung und Versanf

Gyors pontos kiszolgálás

Az alkatrész néhány napon belül megérkezett Magyarországra

• Ajánlnál minket? Yes

Gute Qualität,günstiger Preis,schnelle Lieferung!!!!

Habe schon oft dort gekauft,der übersichtliche Webshop ermöglicht es ganz leicht die richtigen Ersatzteile zu finden. Sehr gut ist auch die Bestellhistorie wo man jederzeit nachschauen kann wann man was für welches Fahrzeug bestellt hat.Zudem kann man die jeweilige Rechnung ausdrucken

Handrem kabel plus motor rubbers steun

Ging iets fout maar ben netjes te woord gestaan en het is verholpen

Response from the business owner

Ondertussen is het probleem met de kabel uitgezocht en opgelost!

Klant staat centraal

Het is snel en eenvoudig onderdelen te bestellen. Vraag en antwoord binnen korte tijd evenals het uitleveren van de bestelde onderdelen, top.

Supernöjd

Snabb leverans och bra delar, fick modifiera lite för att få det att passa.

goede service

heel blij mee nu de volgende bestelling

super

super ,Danke

Super bedrijf, snel, vakkundig en betaalbaar

Meerdere keren onderdelen besteld, snel en vakkundig tegen een scherpe prijs.

snel en correct

Schneller Service , Schnelle Lieferung

Das Erste Mal hier Bestellt. Sehr Übersichtliches Programm

Staat er al

Als je wat besteld Wordt het snel geleverd top bedrijf

mijn ervaring

voor mijn 1e keer bestelt en levering uit stekend wel pas op woensdag binnen gekregen in plaats van dinsdag maar prima

Meine erste Bestellung klappte prima

Ich habe mehrere Artikel bestellt. Vertrauenswürdig, gern wieder, fairer Preis, Vielen Dank in die Niederlande!

About Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.