Top Ga zo door

Gewoon goed

Prijs kwaliteit verhouding prima snel geleverd mits op voorraad

heel goed

snel en heel vriendelek

De beste.

De beste. Hoog kwaliteit laag prijs. Hartelijk bedankt

Heb altijd wel de onderdelen die ik nodig heb

Great supply and service.

Parts required always in stock. Easy to navigate website and fast delivery.

Prima snel geleverd

Perfecte overzichtelijke webshop!

Goeie overzichtelijke webshop waar ook daadwerkelijk bijna alles te vinden is van Brommobielen... En verzenden is zoals ze zelf schrijven op de site... Echt TOP!!

Einfach toll

Sehr gut und freundlich weitergeholfen .Besten dank

HELEMAAL TOP!!!

Ik heb al meerdere keren iets besteld hier. En altijd goed verzorgt, en bezorgt. Als ik ik iets vraag van hulp. Dan krijg ik snel antwoord met de beste op lossing. Dus daarom kan ik jullie allemaal deze site aanraden namens mij!!

ok.

ok.

• Kas soovitaksite meid? Yes

snel en goed

snelle en goede levering van de onderdelen aan een goede prijs

Gutes Angebot und sehr schnelle Lieferung. Sehr empfehlenswert!

Auspuff für Aixam City s

Schnelle Lieferung - passt prima - ruck zuck angebaut!

Vriendelijk en correct

Vriendelijk en correct

Fast delivery

Original products with fast delivery!

Excellent

Excellent service, very responsive to any problems and quick too take care of them, Thank you

Goede Ervaring met dit bedrijf

Supergoed ervaring met dit bedrijf precies zoals staat beschreven twee Orginele spiegels besteld de volgende dag al in huis snelle levering ik beveel deze website aan

goede service

Ze bleven doorgaan om een goede oplossing te vinden, helaas niet gelukt. Maar dat kan voorkomen.

fantastisch

supper goed advies helpen bij vragen als je niet weet wat er eventueel stuk kan zijn en naar het juiste onderdeel voor jou brommobiel heel goede en vriendelijke medewerkers

Loti ātra piegāde

Labi

• Vai jūs ieteiktu mums? Yes

netjes

snel geleverd super

großes Angebot an Ersatzteilen,günstige Preise..kaufe auf jeden Fall weiter bei Minicar-parts

..die bestelle Ware wurde schnell geliefert,bin sehr zufrieden.Für mich bester Lieferant an Ersatzteilen...jederzeit wieder!!!

geweldig

goede producten en snel geleverd. voor mijn oude grecav eke toch nog veel op vooraad

À propos de Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement