Heel goed koop

Met dit soort prijzen snap ik niet dat er nog mensen zijn die onderhoud over slaan

Correcte webshop.

Meermaals besteld en altijd juiste onderdeel geleverd en op tijd.

De juiste onderdelen zijn makkeleijk te vinden

Al diverse keren onderdelen besteld. Deze kwamen op de afgesproken tijd binnen.

Sehr guter Service und schneller Versand

Sehr guter Service und schneller Versand. Sehr gut auch die Alternativ Artikel. Danke, immer gerne wieder.

top service zu fairen preisen

Immer meine erste Adresse wenn ich Minicarteile brauche

Alles Top

Alles top

Super schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung , faire Preise gerne wieder .

Hat immer alles bestens geklappt, nicht wie bei manchem Mitbewerber

Habe dort schon oft Teile bestellt und war immer zufrieden

Helemaal tevreden

Goed product snelle levering

Nou een kapot onderdeel ( door verzending) te hebben ontvangen kreeg ik de volgende dag nog een goed exemplaar opgestuurd. Hele goede service!

Is zeer goed

Word altijd goed geholpen

super bestellung

ja bin sehr zufrieden

Altijd genoeg op voorraad Je pakt is goed te volgen En ze leveren snel en op tijd

Alles nettjes verpakt en op tijd

Prima zaak Alles nettjes en goed verpakt Op tijd verzonden Goede prijs / kwaliteit verhouding Zeker een aanrader voor online bestedingen

Ja

Goed service

materialen zijn op tijd en goed aangekomen.

Materialen voor onze aixam waren naar te vredenheid aangekomen en wat niet paste kon ook zo weer retour met een retourformulier.

Gaat wel

Hallo ik heb 115.42 euro betaald en ik krijg 100.46 euro terug hoe kan dat ik heb de gaskabel en de voorbumper terug gestuurd

Alles wie versprochen

Teile sind wie beschrieben. Lieferung hat gepasst wie versprochen. Alles tadellos. Weiter so!

In dieser Zeit Top an Schnelligkeit obwohl die Teile sehr Teuer sind

Bin Rentner und habe erst seid 3 Jahren die Erfahrung erlebt und bin durchaus zu frieden

Лучшие цены на запчасти

Заказываю не первый раз. Цены устраивают.

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

De beste

De beste en hoog kwaliteit. Hartelijk bedankt

Superb

Bra och snabb service! Topp

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Zéér goed.

Geweldige service , omdat je wordt bijgestaan door vakmensen. Zéér goed , heb altijd goede ervaringen met deze winkel.

super

na onderdelen te zoeken voor mijn brommobiel kwam ik hier terecht, om 4 redenen .kwaliteit / klantvriendelijk/groot assortiment/en niet duur. via chat goed behulpzaam als je iets niet weet. vandaar super

vlugge bezorging

netjes verpakt en vlugge bezorging

À propos de Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement