top weer

Snel juiste onderdeel geleverd.

Very good

Fast delivery and good price . Easy to get in contact with . I can recommend them . To Swedish potential customers . Jättebra priser och leveransen var snabbare än när jag beställt från svenska företag. . Jag köpte bromsok fram, en uppsättning bromsbelägg . Det visade sig att med bromsoket följde även bromsbeläggen med monterade . Får nu reserv klossar . Allt inkl frakt för 1350 kr . Hans Frisk

?

I dont understand dutch so i dont knew what your questions are, but i want to say , good price fast delivery (but no notification from you or the DHL) whit estimated delivery dat/time. The dynamo i ordered for chatenet didnt have the same plug as the old one so i didnt fit. I have tried do solve this whit your support but they have not been able to solve this!!!

perfecte service

de ene dag besteld de andere dag bezorgd prima service

Bra att handla från

Det enda jag önskar är att man skulle vilja få tracking på ordern när den är skickad.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Snelle levering goeie kwaliteit

Perfekt

Reibungslos, schneller Versand

prima en vooral snelle service

Prima service Snelle levering Mooie lage prijs ook als je ze belt altijd erg vriendelijk en behulpzaam

Goede sevice

Handig onderdelen bestellen

remklauwen zeervlug versleeten

hiervoor een lagerescore anders had uvijf sterren

TOP

Top Service. Schnelle Rückmeldung per WhatsApp. Versand 1 A. Jeder Zeit wieder.

Altijd behulpzaam snelle levering

zeer betrouwbaar

vind jullie zeer betrouwbaar en goed . zendingen komen altijd snel binnen. bij vragen kun je altijd contact met jullie opnemen.

Goede producten en levertijd! Goede service!

Uitgebreid assortiment, goede prijs, kwaliteit producten, vriendelijke service en hulp! Deskundigheid! Levertijd uitstekend, ook in deze Corona tijden. Altijd TOP. Raad het iedereen in onze omgeving aan!

Zeer tevreden.

Doen niet moeilijk als je iets retourneert of bestelling opzegd

Goede duidelijke site. Snelle levering

Goed geholpen

Snelle levering en bezorgd

via Google gevonden besteld en de volgende dag geleverd top service

Geweldig site

Ik bestel altijd onderdelen voor me bromcar altijd goed en snel

Excelent

Site bine structurat, produse pe stoc, comanda expediere rapid. OK

• Ne-ai recomanda? Yes

alles goed en ook goede uitleg

helemaal top

had teveel besteld en weer geannuleerd werd niet moeilijk over gedaan en gelijk het geld terug,goede service

Great service

In general great service and good knowledge on there products. Fast delivery And cheaper than Sweden.

snabb leverans

4 dagar för leverans till Sverige

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Snel in huis

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook imitatie onderdelen aan als alternatief.