Service hoog in het vaandel

Brommobiel onderdelen gekocht snel geleverd en tevreden

Snelle levering llllll

Snelle levering , en goede hulp

Bestelling annuleren was geen probleem, binnen een dag geld terug

Bestelling snel ontvangen en netjes en goed verpakt.

Prima !

Gericht telefonisch advies, vlotte levering.

geweldig top

geweldige service super goed

Goede communicatie en snelle levering

Luchtfilter besteld en 2 dagen later al geleverd ,

Nachbau-Bremsscheibe passt nicht

Die abends bestellten Teile kamen am übernächsten Tag. Toll! Aber die Nachbau Bremsscheben für MicrocarVirgo 2 170mm passen nicht.

Hallo Marco. Danke für die Bewertung. Wie seltsam, dass die Bremsscheiben nicht passen. Wenn Sie sich an unseren Helpdesk wenden, können Sie herausfinden, was falsch läuft.

super webshop

goede prijzen, goede producten! Ik had eerder besteld, toen was alles in orde.

Een heel klantvriendelijk bedrijf.

Als ik iets nodig heb, twijfel ik alttijd of ik het goede bestel. Dan bel ik even en dan wordt ik goed geadviseerd. Indien gewenst stuurt hij een link en kan ik het gelijk bestellen. Wordt na betaling gelijk verstuurd

snel geleverd

Leveren altijd snel

Was weer zoals altijd snel geleverd

Goed en op tijd.

Altijd de juiste producten en levering zoals afgesproken.

einfach Perfekt!

Sehr Übersichtlicher Shop, einfache Orientierung und sehr schnelle Lieferung.

Snel goed en goedkoop

Versnellingsbak kabel geëvacueerd eke besteld, snel netjes goed en goedkoop geleverd.

Отличное обслуживание.

Быстро обрабатываемые заказы, отзывчивые люди, жаль только на английском. Вообще хорошее впечатление по обслуживанию клиента. Огромное спасибо работникам сервиса.

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Goeie service Voor het eerst bestelt bij hun goeie producten eind deze maand weer iets bestellen. Prijs is ook netjes voor nieuwe onderdelen is beter dan brommobiel sloperij daar betaal je voor 2de hands bijna de nieuw prijs.

Gyors

Tökéletes máskor is önöktől rendelek

Goede en snelle service.

Ik kan er altijd vinden wat ik zoek tegen een redelijke kosten.

Mooi product maar mis wat

Ik heb een radiator met 2 rubbers besteld maar dat is niet door gekomen ik heb een rubbertje gekregen dus graag zou ik die nog willen ontvangen

Hoi Robert, Bedankt voor de review! Ik zie dat u 1 rubber heeft besteld in plaats van 2. Wellicht was u in de veronderstelling dat het om een set van 2 ging.

Goede service en kwaliteit/prijs

Geweldige service als je niet zeker weet welke je nodig hebt even bellen en ze zoeken het voor je uit

Order/delivery prompt fast!many thanks!

Timpul intre comanda si delivery foarte scurt!piesele au ajuns ambalate foarte bine si in siguranta

• Ne-ai recomanda? Yes

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.