HEELGOED

BETER KAN T NIET TXS

Super Shop

Ein super Shop , gute Auswahl die Preise sind okay und der Versand hat sehr gut funktioniert nach Deutschland. Ich werde gerne wieder bestellen . Danke

Snelle levering, helaas was de onderdeel overbodig. Heb t teruggestuurd. Nu nog afwachten voor een correcte verwerking daarvan.

Bin sehr zufrieden. Danke

Ersatzteile

Ich bin sehr zufrieden,schnelle Lieferung, Ware ist auch OK. Werde weiter bei Minicar-Parts einkaufen. k. Wendler

Schlecht verpackt

Leider sehr Schlecht verpackt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Sehr gut

Sehr gut

op zich goed

voorbeeld:heb schroeven appart moeten bestellen voor de remmen voor maakt niet uit hoor maar daar zaten moeren aan/bij dus die moet je dan ook weer appart kopen al met al wat je koopt is goed maar wel heel duur zo alles appart te kopen en dat is minder doe alles wat een voor remmen nodig heeft op een plaatje een prijs een keer verzend kosten sucses

In goede orde ontvangen en al gelijk de volgende dag binnen

Alles bestens geklappt gerne wieder

Alles super gelaufen

Toch heel goed

Als ik advies ergens over wil vragen en ik krijg Dirk aan de lijn, dan weet Dirk niet hoe snel hij het gesprek wil beëindigen, met het gevolg dat ik wel 2 keer nadenk om te bellen. Verder ben ik zeer tevreden heb ook al inmiddels voor duizenden euro's besteld.

Bedankt voor de feedback Andries. We zijn blij met u als klant en proberen waar wij kunnen ons te verbeteren zodat we u als klant het beste kunnen helpen.

Zeer goede ervaring

Via Facebook besteld en heel snel ontvangen.

Snelle levering voor een goede prijs.

Na bestelling snel een bevestiging en ook de spullen waren snel geleverd. Daags erna, na telefonisch overleg, iets bij besteld en ook dat ging prima. Verkeerde onderdeel kon probleemloos retour.

Συνέπεια και άριστη εξυπηρέτηση

Πιστεύω από τα καλύτερα στο είδος του. Ανταπόκριση, εξυπηρέτηση και αξιοπιστία. Δε γνωρίζω την γλώσσα, παρόλα, αυτά καταφέρνω να παραγγέλνω από Ελλάδα χωρίς πρόβλημα.

Ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ja hallo

Via app diversen dingen gevraagd kreeg netjes de juiste artikelnummers en kon makkelijk bestellen.

Zoals altijd perfecte service.

Ben al enige jaren tevreden klant, dus daardoor 5 sterren. Site is overzichtelijk, onderdelen 98% in voorraad, nabezorging is snel. Communicatie via chat, mail telefoon is duidelijk en snel. Advies is degelijk. Ikzelf blijf aankopen en blijf tevreden, zoals al aangegeven op Google maps met bijhorende review.

Zeer goede service en vriendelijke mensen een echte aanrader gr a Apswoude

Altijd goed geholpen

Als ik bel dan word ik altijd heel goed geholpen en een oplossing gezocht ben dik tevreden

goed en snel

prima onderdelen, maar vond de voorremschijven prijzig.

mijn ervaring is goed met minicarpart

gewoon goeden ervaring mee

Ik heb geen reden om te klagen.

das

alles gut

Alles perfect geregeld

Precies wat ik besteld heb,zeer tevreden

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.