Echt top Versand Handel

Man bekommt alles was man braucht, und bekommt noch Tips was man noch brauchen würde beim Umbau. Hätte ich wo anders bestellt, hätte ich nicht gewusst dass man beim Austausch von meinem bremsscheiben gleich die Radlager auch mit tauschen muss, die zerstören sich beim Ausbau der bremsscheibe. Vielen herzlichen Dank.

Kifogástalan

Széles választék, gyári alkatrészek, gyors szállítás!

• Ajánlnál minket? Yes

Gut aber PayPal gebühren nicht gut

Wir oben

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Très satisfait

Commande, livraison et suivi au top. Merci.

Ich habe mit Minicar-Parts bisher nur gute Erfahrungen gemacht

alle Teile, die man braucht, sind vorhanden. Der Transport ist sehr schnell. weiter so

Ik ben goed geholpen door jullie he

Smidigt, snabbt, rätt grejer!

Lätt att hitta rätt delar, det går snabbt att fåhem. Supporten hjälper till med rådgivning.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

zeer tevreden, snelle levering

qua onderdelen en levering dikke prima . 1 klein puntje, ik heb een tijdje geleden een accountaanvraag gedaan maar geen reactie op gekregen.

Kwaliteit snel geleverd

Oder kwam in goede orde aan en de kwaliteit van de producten is gewoon goed. En best wel snelle levering met goed track and trace info !

Top Shop

sehr gut

super

besteld ,snel in huis

Sehr gut

Immer wieder schnell und gut

Colis jamais reçu et aucune aide pour joindre quelq un

Je n ai toujours pas reçu mon colis Impossible de joindre ni le livreur ni le site Merci de votre aide Urgent

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede service, snelle levering

Onderdelen zijn goed te vinden en bestellen en levering altijd in orde

Is zeer goed

schnell und passgenau

Alles super kann man nur weiterempfehlen

Net bedrijf snelle levering

Net bedrijf snelle levering

Buitengewoon goed geholpen, zeer snelle levering

Ga zo door!

mijn ervaring is goed

Snel geregeld en in huis. Makkelijke site om te kijken wat voor een auto het is

Top zaak klantenservice toppy vriendelijk

Betere online zaak bestaat niet ben van Limburg er geen gegaan voor personeel te leren kennen en zekker Maarten heeft bijna altijd een oplossing voor alles

heelgoed

prima in orde

Schnell günstig und passend

Passende produkte zum günstigen preis super preis und schnellen Versand.

About Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.