Verzorgde en snelle levering.

Beste en snelste manier voor mij die een multimerken garage runt

U bedrijf houd mij rijdend.

Super snelle levering. kon snel weer me boodschapjes doen. ben ik echt heel erg blij mee.

Uwaa, getting the right parts is too easy

Acceptable prices and delivery time wasn't too bloody either.

het kan er mee door .

1 pakking van 4euro en 7euro verzendkosten is belachelijk duur en kan ook in een envelop wat het goedkoper maakt,dus er zijn wel verbeteringen nodig om het aantrekkeliger te maken voor bestelingen.

Response from the business owner

Hoi Philip, Bedankt voor uw feedback. Hierdoor kunnen wij ons blijven verbeteren! Ons advies is om voor het bestellen dit issue aan te kaarten bij onze online helpdesk. Dan kunnen wij kijken of er wellicht aanpassingen gemaakt kunnen worden aan de verzendkosten!

te duur met veel met sommige producten

ik ben over gestapt naar andere site

Response from the business owner

Bedankt voor uw review.! Wij streven er naar om de scherpste prijs aan te bieden. Wellicht kunt u aangeven om welke onderdelen het precies gaat en of de juiste onderdelen worden vergeleken met elkaar.

stefaan

een vraag is mijn bestelling met #000011890 al onderweg

Uitstekend !

snel en nauwkeurig !

Snel en correct

Snelle reactie, goed advies en snelle verzending

Snelle reactie, goed advies en snelle verzending

Uitstekende levering,alles goed verpakt!

Site is zeer gemakkenlijk,en alles is goed te vinden!De levering gaat ook heel vlot,en de onderdelen zijn in prima staat,en zijn orgineel!Ben in zeer tevreden man,heb onderdeel al geplaatst en past perfect!Ik raad deze site zeker aan iedereen aan!Mvg Ronny

Quick delivery and excellent service

Answers promptly on questions before ordering. Everything correct delivered with tracable freight. Just perfect.

goede service

onderdelen besteld en er wordt netjes de verwachte levertijd aangegeven en is ondertussen netje ingepakt op tijd bezorgd

Voorbeeld voor anderen

Het bedrijf bij toeval ontdekt. Zeer ruim aanbod aan onderdelen. Online hulp via chatfunctie en mail, perfect. Snelle en duidelijke reacties. Levering binnen de 24 tot 48u. Opvolging super. Kan het enkel aanraden.

Wat je besteld word snel en zorgvuldig verzonden

Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Onderdelen Snel gevonden, besteld en geleverd!!

Super Beratung

Alle Teile perfekt schnell geliefert immer wieder gerne

perfect

snelle correcte levering en meedenkend

Paar keer wat besteld voor mijn brommobiel uitstekend bedrijf en snel in huis

Excellent

Excellent service, good tracking, parts according to expecation.

Hele goede service snelle levering

Binnen twee dagen was de bestelling binnen

Very Good service

Very Good service

top service

alles vlot en correct verlopen

Snelle levering en voldeed aan wat ik besteld heb. Voor herhaling vatbaar

About Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement