Zeer snel en efficiënt top

Zou hier zeker vaker mijn onderdelen bestellen dikke aanrader

Top Service / Klantvriendelijk

Ik raad voor alle Brommobielers zeker aan om bij Minicar-parts jullie onderdelen te bestellen vraagje ivm jullie brommobiel stuur u de chat en ze hebben je meteen met het juiste onderdeel dat je nodig hebt , Prijs ligt lager dan met de dealer zelf indien je het zelf kan plaatsen . Service 10/10 Verzending 10/10 Product 10/10 Klantvriendelijk 10/10 Uitleg 10/10 Met Vriendelijke groeten Berebrouckx Bart Uit Belgie

Guter Laden mit übersichtlicher Webseite.

Es wäre schön, wenn die Kommunikation in deutsch oder englisch durchgeführt wird. Leider kann ich kein niederländisch.

Fast and accurate!

Large assortment of parts available, well structured site!

• Бихте ли ни препоръчали? Yes

Super Team / Perfekter Lagerbestand

Ich habe nur gutes zu berichten und bin sehr froh das es euer Team und das Unternehmen minicar parts gibt. Ich habe immer alle Teile bekommen und wenn etwas kaputt war oder gefehlt hat habe ich dieses sofort ersetz bekommen ! Ich werde auch weiterhin bei euch meine Teile bestellen und freue mich auf eine jahrelange Freundschaft und Vielen Dank an das tolle Team speziell an Peter und Dirk die habe mit schon super geholfen .! ganz liebe Grüße aus Österreich schickt euch Schmied Martín

Snelle levering. Super bedankt.

Scherpe prijzen en super snelle levering.

Goed en snel geleverd

Goede snelle levering

Snelle levering goede kwaliteit Prijs is ok.het is wel jammer dat je meer dingen moed bestellen om dat anders de porto kosten te hoog zijn. Verder heel tevreden

past niet

mijn schoonzoon heeft het bouwjaar en alle gegevens op gevraag en van daar een gaspedaal voetje (kunststof) besteld (keurig op tijd) Kosten ruim € 20.00 maar past niet. dus €20.00 weggegooid en dat in deze tijd HELAAS

Besser kann es nicht laufen !

Megaschnelle Lieferung, Gute Ware und netter und freundlicher Kontakt. Immer wieder gerne ! Sehr empfehlenswert !!!

Alles super funktioniert!

Schnelle und prompte Lieferung.

Bijna altijd goed

Het komt nog wel eens voor dat wij toch verkeerde onderdelen krijgen en dat is heel vervelend want de klant moet weer terug komen !

Uitstekende service en snel geleverd

Duidelijke website en snel geleverd

Remschijven besteld. prima en op tijd geleverd!

Very good!

Very good support and fast delivery to Sweden.

SUPER SERVICE

KLANT VRIENDELIJK BIJ BEHULP EN SNELLE BEDIENING

Mijn ervaring is echt super goed

De klant vriendelijk heit is echt helemaal goed de surfers is echt super

Goed bedrijf

Maar zeer tevreden.

Alle is goed verpakt leuk om met zulke details werken.

super

makkelijk besteld en snel geleverd

Ik ben teleurgesteld en zal in de toekomst elders bestellen.

Zeer duidelijke website met een goede selectie. Wanneer ik echter een onderdeel bestel na een voorselectie van mijn auto, in mijn geval D-Truck, past het onderdeel uiteindelijk helaas niet. Dat kan gebeuren, maar dan verwacht ik een gratis terugkeer. Helaas wordt de nulservice geacht de retourzending en de nieuwe verzending zelf te betalen, wat dan 4x verzendkosten voor een verkeerd geleverd product zou zijn. Ik ben teleurgesteld en zal in de toekomst elders bestellen.

mijn wisselstuken voor axiam crossover

ik ben zeer te vreden over mijn bestelling alles past gewoon ik bestel zeker nog bij jullie

Goede website en snelle corrected levering

Snelle levering, goed verpakt.

ik ben te vreden over minicar parts om een snelle levering

Na het bestellen van de onderdelen en het versturen daarvan is top een super snelle levering beter kan niet

About Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.