In dieser Zeit Top an Schnelligkeit obwohl die Teile sehr Teuer sind

Bin Rentner und habe erst seid 3 Jahren die Erfahrung erlebt und bin durchaus zu frieden

Лучшие цены на запчасти

Заказываю не первый раз. Цены устраивают.

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

De beste

De beste en hoog kwaliteit. Hartelijk bedankt

Superb

Bra och snabb service! Topp

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Zéér goed.

Geweldige service , omdat je wordt bijgestaan door vakmensen. Zéér goed , heb altijd goede ervaringen met deze winkel.

super

na onderdelen te zoeken voor mijn brommobiel kwam ik hier terecht, om 4 redenen .kwaliteit / klantvriendelijk/groot assortiment/en niet duur. via chat goed behulpzaam als je iets niet weet. vandaar super

vlugge bezorging

netjes verpakt en vlugge bezorging

Perfektes Servivce am Kunden.

Super schnelle Lieferung. Preiß, Leistung perfekt.

Goede website snelle levering

Goede duidelijke website. Prijs is goed, snelle levering

fantastik service

god service

Alles passt Teile top

Top service altijd netjes en snel geleverd.

Altijd netjes geholpen op de chat en mail.

Goed en levert snel

Uitstekend en goed bereikbaar

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf ze zijn zoo mega snel met verstuuren echt een aanrader

Goede service, snelle reactie

Goede service met mooie prijzen, snelle reactie op onze mail

Over het algemeen erg goed.

Ik heb alleen moeite met een medewerker Dirk genaamd, als je die aan de lijn hebt of via de chat spreekt, dan weet de man niet hoe snel hij de conversatie moet beeindigen. Je krijgt bijna niet de kans om nog iets te zeggen, ik irriteer me dood aan de man. Hij denkt waarschijnlijk dat hij heel professioneel is, maar het tegendeel is waar.

Alles prima

Telie mussten erst bestellt werden, darüber bekam man Nachricht. Alles sehr übersichtlich und transparent. Lieferung schnell und gut verpackt.

perfecte onderdelen en service

Perfecte levering 1a2 dagen alles geleverd ,wanneer je mail stuurt rap antwoord op terug en goede service

Goede ervaring, vlotte verzending

10 tal producten besteld en bevalt goed. Leek me betaalbaar ook maar moet nog andere zaken vergelijken. Eerste aanschaf voor mijn brommobiel.

Helemaal Top

Krijg altijd altijd antwoord op mijn vragen. Met deskundig advies.

Ben al ruim 10 jaar klant zegt genoeg denk ik!!

Sehr schnelle Lieferung, problemlose Abwicklung.

Hat alles sehr gut geklappt

Keurig verpakt opgestuurd gekregen

Snelle levering! Erg tevreden

Geheel naar verwachting

Snelle en correcte levering van de bestelling

Prima bedrijf!!

Vriendelijk en meedenkend bedrijf.

À propos de Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement