Schnelle Lieferung

Große Auswahl, schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung,top.

Gut aufgebaute Internetseite,Teile gut zu finden,schnelle Lieferung, komplikationslose Kaufabwicklung. Sehr weiterzuempfehlen!

Sta altijd klaar via de WhatsApp ook voor je vragen.

sehr schnell

Sehr schneller Service und top Produkte würde immer wieder kaufen und weiter empfehlen

Sehr Zufrieden

Ich bin jetzt schon Länger Kunde von Minicar Parts und kann diese Firma nur Weiter Empfehlen

Very good

Very good

Bestellingen worden, indien op voorraad, snel geleverd

Moeilijk bereikbaar.

Mondelinge info gaat niet via 06 nr moet 033 nr opzoeken. 2x Bestelling vergeten. Prijzen zijn ok.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dit is een goede en veel gestelde vraag. Waarom kan ik jullie niet bellen? Via de telefoon kunt u in een wachtrij komen. U wordt het best én het snelst geholpen via onze online helpdesk. Via die weg worden uw vragen sneller opgepakt en beantwoord.

De snelle levering

Ben zeer tevreden over minibar parts ze hebben wat ik zoek voor me brommobiel

Snel en netjes

Als ik bestel is het vlot en netjes gekregen.

Alleen een verkeer de aan sluiting

altijd goed en snelle levering

goede service, snelle levering.

schnelle lieferung gute Teile - Generator

hat sehr gut funktioniert, Generator passt, sehr zufrieden, gerne wieder

Snel geleverd en simpel opgezocht op de site!

Steeds weer wordt ik verrast door de snelle levering en de eenvoud van het opzoeken op de website, ook op de site een duidelijke omschrijving!

Snelle levering en goede website

Alle onderdelen snel geleverd. En makkelijk te vinden in de webshop.

Avertissement avant dépôt de plainte

Bonjour.J'habite en France dans le pas de calais est mon numéro est le même que chez vous je me fais harceler tous les jours à cause de votre entreprise de mini cars au 0612457459 faites quelques chose car si ça continue j'irai porter plainte . Cordialement . Mr Deplanque

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Nous avons contacté pour voir si nous pouvons résoudre le problème!

Sehr schnelle Lieferung

Werde wieder bei Minicar_Parts bestellen

Top Hilfe bei der Teile Bestimung

Schnelle Teilebeschaffung, super Hilfe bei Frage ,immer wieder gerne.

Snel en simpel

Duidelijke website, snel geleverd

snelle levering op afgesproken tijd

uit de vele beschikbare aandrijfriemen heb ik na contact met de helpdesk snel de goede keus kunnen maken

Goede sneller levering

Zo als ik net zei goede levering en word ook netjes te woord gestaan als je een bestelling doet of een vraag over een onderdeel heb

Snelle levering en goede service

Ivm eerste keer dat ik een microcar ging herstellen, had ik geen idee van welke onderdelen wel en niet pasten. Door de goede service en hulp van hun werd het mij duidelijk uitgelegd welke wel pasten. En na de bestelling hebben gedaan, werd het de andere dag geleverd.

Altijd snelle en nette behandeling.

Mocht er iets mis gaan wordt er altijd netjes contact opgenomen en alles keurig geregeld. Top...

exhaust pipe to my minicar

I have not yet received exhaust pipe to my minicar. I ordered that on Nov 17, 2021.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Good afternoon, Unfortunately, we are dealing with huge delays. Our apologies. We expect to be able to send your exhaust within 1-2 weeks.

snel geleverd

goede en snelle levering

À propos de Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement