Nette onderdelen, goede prijs, snelle levering

Goeie service maarrr ….

Goede en prima website, prima levering! Alleen een artikel van €16.00 retour doen kost ff € 7.95 das wel een hele tegenvaller, zal nu wel paar x vaker na denken voor ik weer wat ga bestellen, of ik het elders gratis retour kan doen, mocht het artikel niet passen!! Dus vandaar maar 2 sterren.

Mycket bra

Mycket bra service. Mycket bra priser: Mycket bra kvalitet. Jag kommer att rekommendera erat företag till flera.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Alles bestens.

Alles bestens, gute Preise und schnelle Lieferung

Vandaag bestellen morgen binnen wat fijn kan weer rond rijden

Ja super!!

Ze hebben werkelijk alles zover ik het kan beoordelen. Was snel binnen. prima verpakt. Ik ben blij met Minicar-Parts

Ben zeer positief over Minicar-parts als het over onderdelen gaat, en snel geleverd. En ook als je een vraag heeft.

Herrvorragend

Ich bin wie immer sehr zufrieden Schnelle Lieferung Promte Bedienung

Super service . En alles perfect verlopen

Alles verlopen hoe het hoort

Zeer goede service altijd behulpzaam

Zeer goede service op vragen krijg je netjes andwoord mocht er iets niet goed zijn aan de bestelling Word er altijd naar een oplossing gezocht of vervangend product toe gestuurd

Vlotte beantwoording en versturen.

Zie boven

Bestellingen en website helemaal oke

Zoals ik al zei helemaal top.

geen klantvriendelijke oplossing

pakket niet ontvangen wel alszodanig gemarkeerd. Contactpersoon van Mini Car Parts was niet bereid een ander pakket op te sturen. we zaten er met spoed op te wachten, jammer.

Net bedrijf

Redelijk goed alleen telefoon terug

Vind alleen jammer dat je niet meer ken bellen voor informatie want via dat typen moet je minimaal dag wachten daar heb je meestal geen tyd voor om dat je wil weten of ze goede onderdeel hebben en verders is dat spullen supper goed zijn meestal in 1,dag bezorgd

Schneller Versand und gute Qualität gern wieder

Schneller Versand und gute Qualität gern wieder

Geweldig snelle levering

Goede en snelle levering en redelijke prijs

Goed materiaal

Goede prijs en snelle levering

Ersatzteile und ein Service wie er sein sollte!

Toller Service und eine unkomplizierte zeitnahe Beratung per Mail Besonders zu erwähnen ist, dass die von mir gekauften Ersatzteile per UPS innerhalb von 24 Stunden bei mir eingetroffen sind! Da können sich manche eine Scheibe von abschneiden. Grüße in die Niederlande! Macht weiter so

Preiswert. Schnell, Zuverlässig

Alles gut verpackt und vollständig geliefert.

PERFECTE PRIJZEN EN LEVERING

FANTASTISCH

Besser geht nicht

Schnelle Lieferung. Top Qualität

bin top zufrieden und geht auch alles ganz schnell immer wieder gerne

bin top zufrieden und geht auch alles ganz schnell immer wieder gerne .

kennen ihre eigene ware nicht

trotz korrekter bestellung falsche ware geliefert,soll nun auch noch retoure selber bezahlen-danke nie wieder-gruss nach Rücksprache Entschuldigung-kleine Entschädigung

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wir haben uns inzwischen gemeldet und das Problem wurde gelöst!

GEWELDIG

prima geregeld bestellen en snel thuis . maar het beste eerst contact via mail voor juiste onderdeel . werkt zeer goed . om teleurstelling te voorkomen goed bedrijf .

À propos de Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

Avis sur Kiyoh