Sehr schnell geliefert

Top Lieferant für Microcar Teile

Schnelle und unkomplizierte Abwicklung

De producten zijn goed te betalen als bij een ander verschil meegemaakt dat er 64 euro verschil inzat en het wordt snel geleverd

Guter Service

Schnelle Lieferung gerne wieder.

Was snel geleverd. TOP.

Veel onderdelen op voorraad

snelle service

Altijd uitstekende service en kwaliteit tegen een redelijke prijs, aanbeveling!

Steeds de juiste artikelen geleverd tegen een goede prijs, tevens bereikbaar voor technisch advies, aanrader!

Snelle levering en goede service.

Makkelijk te bestellen op de site, snelle reactie bij vragen en snel bezorgd. Top service!

Besteld en de volgende dag al ontvangen.

Zeer tevreden En netjes alles optyd Dus met een woord helemaal top !!!!!!

Alles goed verlopen

Sehr Gut

Ich bin mit der Bestellabwicklung bei Mini Car Parts im sehr Zufrieden Schneller Versand und Gute Qallität

Veel invoorraad en snel geleverd

Goed bedrijf

Duurt wel lang

Duurt wel lang voordat de onderdelen er zijn maar ik heb geduld!!!! Goed dat je de onderdelen mag komen ophalen! Top!

Excellent order and delivery routine.

Easy to order and prompt order handling with fast delivery.

Sendung kommen nicht rechtzeitig an

Bin echt enttäuscht habe einen Stoßdämpfer bestellt der schon lange kommen sollte und ich will Mittwoch in Urlaub mit dem Auto. Bin echt traurig

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Guten Tag, Ich kann mir vorstellen. Wir finden es auch nervig. Haben Sie unsere vorherige Nachricht bezüglich der längeren Lieferzeit erhalten? Ich vermute, Sie haben es vielleicht übersehen. Ohnehin. Ich habe beim Werk nachgefragt. Es gibt dort also riesige Produktionsprobleme, aber wenn alles gut geht, bekommen wir sie nächste Woche endlich geliefert...

juiste kennis

kennis van zaken bij het bestellen van diverse delen voor het brommobiel

Mijn ervaring heb veel bestelt

Ik ben heel tevreden over minicar Bestelling vlug geleverd

Was snel bezorgd

Top snel geregeld.

Snel en goed geregeld.

Goed ontvangen de 2 de besteling

Goed ontvangen 2 de besteling

Alles goed geleverd en paste perfect

Mijn brommobiel rijd weer perfect dankjewel

Super en snel geregeld

alles was top

À propos de Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement