Gutes Sortiment und guter Support

Schneller Versand und gut sortierter Shop. Der Service antwortet schnell. Wenn auch nur schriftlich .

Very satisfied…

Good enough…

• Doporučili byste nás? Ano

Sehr gut!

War sehr gut!

Altijd snel en prima verzorgd!!!

Goede en snelle levering voor mij al jaren, het juiste adres voor mijn brommobiel Aixam Crosline!

Immer wieder gerne

Habe jetzt zum zweiten Mal bestellt und wieder war alles Super. Teile haben alle gepasst und sind von guter Qualität...Und auch die Lieferung geht sehr zügig. Absolut zu empfehlen

Perfekter Service

Sehr hilfsbereites Team und schnelle Lieferung. Besser geht es nicht mehr. Danke

Mooie spullen voor mooie prijs.

Wat vetraging met leveren maar spullen zijn mooi voor de prijs wat ik betaalde.

zufrieden

zufrieden

alles bestens

Meine Bestellung und der finanzjelle Teil ist sehr gut und schnell verarbeitet worden W.R.

Alles oke

Veel op voorraad en snelle levering.

Ze hebben veel spullen op voorraad voor verschillende merken en leveren deze ook snel uit. Website is ook duidelijk en overzichtelijk. Onderdelen zijn van goede kwaliteit. Ik zal hier zeker vaker bestellen als ik iets nodig heb.

Schnell

Die Bestellung kam sehr schnell an

Snelheid en prijs oke

Snelle levering en goed geordend op een bepaalde auto zoekt

Bestelling gedaan en binnen 2 dagen binnen. Ik werd goed op de hoogte gehouden, over de verzending.

Hat alles schnell und gut geklappt

Super snelle verzending

Supper goed

Ik heb op 23/12/2022 een paar dingen besteld en die zijn nog steeds niet binnen

Het versturen en op de hoogte houden van paketjes kan verbeterd worden

Snel en het juiste onderdeel

Alles bestens

Schnelle Antwort auch per WhatsApp. Einfach klasse

Alles Perfekt

Top Ersatzteile

Schnelle Lieferung und gute Qualität

Die gelieferten Karosserieteile machen einen guten Eindruck. Passform kann ich noch nicht beurteilen. Die Lieferung war sehr zügig.

Schnelle Lieferzeiten gute Preise!

Zeer goede bedrijf

Heb hier veel besteld en er is nog nooit iets mis gegaan en snelle levering Zelfs een keer iets vergeten in mijn bestelling te zetten ik gebeld en het werd er zelfs GRATIS BIJ GEDAAN !! Ik kan dan ook niks anders zeggen dan gewoon super service

1 Oosterinslag

Hoevelaken 3871AL

À propos de Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.

Avis sur Kiyoh