Sehr gute Erfahrung

Ich bestelle aus NRW die Artikel die ich für meine 2 45Kmh Autos brauche. Dank dessen das die Artikel per UPS versendet werden hatte ich nie ein lange warte zeit. Ich bin sehr zufrieden mit Ihrem Shop.

Schneller Versand, Alle Teile passen!

Ersatzteile Aixam Mega 1. Bestellung ohne Probleme. Schneller Versand.

Kiire ja professionaalne

Kähku täidetud ja kohale saanubud tellimus, kindlasti tellin veel. Julgen soovitada.

Very pleased with contakt and delivery.

Parts fitted, price good, deliverytime very good, can't wish for more...

te vrede

korekte levering en snel

Uitstekend.....

Perfect...

Top levering

Goede service Snelle levering

Snelle levering. En goede beschrijving van het producht. Je zal me nog zien om stukken te bestellen.

Snel in huis

Zeer goed en een snelle levering

Zeker weer

Snelle levering en goede service

De onderdelen worden altijd heel snel geleverd en de service is uitstekend.

snelle service

heb twee keer onderdelen besteld en beide keren had ik het rap in huis

Zeer goeie service alles klopt en netjes geleverd. En zeer vriendelijk aan de telefoon.

Goed kwaliteit voor betaalbare prijs

Snelle levering Goede klanten service

Niks te klagen

j'ai bien reçu la télécommande

j'en suis très content mais j'ai trouvé personne pour la reprogrammer auriez-vous le manuel pour la reprogrammer sur la voiture

Snel en vakkundig

Goede service en onderdeel met 24 uur binnen bij vragen altijd goed bereikbaar

Wel snelle levering

Als je nieuwe remmen koop voor en dit x voor Axiam 471 en is voor de voorkant meld even bij dat er ook lagers bij moeten gekocht worden NIET IEDEREEN WEET DAT

Hoi Patrick, Bedankt voor de review. We zullen uw feedback meenemen om onze informatie te verbeteren!

Seriozitate si promtitudine

Toate comenzile lansate pe situl acesta au fost trimise in cel mai scurt timp cu seriozitate corectitudine. Recomand Minicar-Parts 1000%

• Ne-ai recomanda? Yes

Goed en hebben bijna alles

Ben zeer tevreden en ga hier zeker vaker bestellen

Absolut zu empfehlen

Teile und Lieferzeit absolut in Ordnung. Danke, gerne wieder.

Bra

Detfunkar smidigt

• Skulle du rekommendera oss? Ja

two orders

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.