Goeie service Voor het eerst bestelt bij hun goeie producten eind deze maand weer iets bestellen. Prijs is ook netjes voor nieuwe onderdelen is beter dan brommobiel sloperij daar betaal je voor 2de hands bijna de nieuw prijs.

Gyors

Tökéletes máskor is önöktől rendelek

Goede en snelle service.

Ik kan er altijd vinden wat ik zoek tegen een redelijke kosten.

Mooi product maar mis wat

Ik heb een radiator met 2 rubbers besteld maar dat is niet door gekomen ik heb een rubbertje gekregen dus graag zou ik die nog willen ontvangen

Hoi Robert, Bedankt voor de review! Ik zie dat u 1 rubber heeft besteld in plaats van 2. Wellicht was u in de veronderstelling dat het om een set van 2 ging.

Goede service en kwaliteit/prijs

Geweldige service als je niet zeker weet welke je nodig hebt even bellen en ze zoeken het voor je uit

Order/delivery prompt fast!many thanks!

Timpul intre comanda si delivery foarte scurt!piesele au ajuns ambalate foarte bine si in siguranta

• Ne-ai recomanda? Yes

Makkelijke site, vlot geleverd tegen een scherpe prijs.

Duidelijke site, snel geleverd en de prijzen zijn ook vrij scherp.

Goed van het afhandelen van het product vele groetjes

Schnell geliefert u. günstig.

Brukar vara bra men kan egentligen inte sätta betyg då delarna inte kommit ännu

Kan vara lång leveranstid då mycket av sakerna ligger som backorder men dom kommer förr eller senare och är till bra priser. Kan rekommenderas trots väntetider

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Great service and fast delivery

Super happy with the delivery and the great service.

Prima product ,snelle levering.

Alles in Ordnung, zuverlässig.

Alles in Ordnung.

Snelle en correcte levering

sehr gut

Pünktliche Lieferung Netter kontakt Kaufe gerne in dem Shop

Billigt

Billiga snabba och bra leveranser

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Voor de derde keer alles goed gegaan

Zeer goede ervaring. Correct geleverd en op tijd.

Sneller geleverd als gedacht en goed passend

Snel geleverd en prima product als ik weer iets nodig heb bestel ik hier vaker

Duidelijke website, snelle levering

Op de website is goed te filteren welke onderdelen ik nodig heb. Daarbij is het overzichtelijk wat de voorraad is, dus ik zie gelijk hoe snel iets geleverd kan worden.

erg fijne ervaring met dit bedrijf

snel vinden van onderdelen die ik nodig ben, goede prijs. snelle levering.

Kanon bra

Snabb leverans och bra grejor

Alles super !

Zu beschreiben gibt es nicht viel. Toller Service sehr schnelle Lieferung, Was kann man als Kunde mehr verlangen. Vielen Dank dafür und ein Gutes und gesundes neues Jahr.

Zeer goede servers en hele snelle levering gewoon goed

is website

onderdelen die ik bestelde waren uitstekend en de breuk naar zweden werkte uitstekend

Excellent

quick easy and sensible pricing

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.