Schnelle Lieferung

Alles gut. Kann ich empfehlen.

Ersatzteilbestellung

Das von mir gesuchte Ersatzteil wurde schnell geliefert.

Sehr kompetent.

Top Teile zu Top Preisen und schnelle lieferung.

Gewoon goed!!!!!

Staan altijd open voor vragen over je merk en type minicar. Leveringen snel en goed.

fantastisch

duidelijk overzicht en snele levering

Alle onderdelen passen

Zeker een aanrader zelfs als er een probleem is

goed geholpen

Geen klachten

Alles bestens !!

Das Ersatzteil passt und ich bin sehr zufrieden.

gewoon goed

Goede website / nette prijzen en snelle levering

Hadden wat ik nodig had voor een nette prijs. Werd goed verpakt snel geleverd. Mocht ik weer iets nodig hebben kom ik zeker terug.

prima geregeld

snel en correct gereged

Spareparts to Lombardini microcar mgo Highland

Found this website and made 2 big orders to get the car back in buissness again. Nice webpage good price, quality parts, superfast & proffesional shipping with UPS. I’ll come back again when more parts is needed! Thanks and Best Regards! Mattias, Sweden

Super goed

Snel geleverd als je belt zijn ze altijd even vriendelijk en krijg altijd goede uitleg ik ben diktevreden met minicar parts

alles bestens

sehr gut und schnell

Bra

Snabb leverans

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Bestellungen wurden schnell geliefert super

Nach dem ich die Minicar-parts im Internet entdeckt habe ,und ich Ersatzteile brauchte habe ich gleich alles Bestellt.Weil alles vorhanden war ,was ich brauchte und die Preise sind auch ok.Nach meiner Bestellung und Bezahlung wurde alles gleich bearbeitet und verschickt super schnell.

Uitstekend service

Levering optijd en service is top

netjes en goede levering!

?

Schnelle Lieferung

Die Teile wurden sehr schnell geliefert. Bei der Auswahl habe ich Hilfe gebraucht, es war auch schnell, freundlich und sogar auf deutsch. Vielen Dank!

Gyors szállítás, korrekt ár

Raktáron nem lévő alkatrészek, kissé bonyolult a megrendelés leadása. Ez lehetséges a fordítás miatt van.

Gewoon goed en snel

Schnell und zuverlässig

Teile sind einfach zu finden,übersichtlich aufgebaute Seite! Einfache Bezahlung und schneller Versand! Alles Top,gerne wieder!

Zeer goede service

Ik bestell best veel spullen en wordt altyd goed afgehandeld ik vindt de mensen aan telefoon altyd duidelijk en verstaanbaar en blijft altyd goede service geven en altyd duidelijk de factuur sturen en email sturen

Very fast delivery to austria

Im very happy with my order it delivered fast and it fitted perfectly the price is fair and i will order again !

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.