Steeds top

Nu met Corona wat vertraging maar anders steeds top en snelle levering

Front fender left Microcar MGO1 / MGO2 + Mounting plastic pop rivet Ligier / Microcar

Excellent service! Very punctual and fast delivery! Absolutelly satisfied, thank you very much!

Snel geregeld

Het was er na 2 dagen al. Overlegd via WhatsApp. Prima geadviseerd

Super schnell und passend

Ik heb er geen woorden voor

Ook heb de onderdelen nodig voor mijn brommobiel

Bra återkoppling

Bra återkoppling Snabb leverans

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Metijn eerste bestelling is door postnl beel misgelopen, waarna telefonisch contact is heweest met minicar parts. Hier perfect opgepakt en opgelost!

Goede site en duidelijk

Snelle levering waardoor me raam sinds dinsdag weer werkt

Altijd snel en op tyd

Altijd op tijd .met alles

snel

snelle levering en een goede prijs

bestel redelijk vaak, ze hebben bijna alles op vooraad. snelle levering soms binnen 3 werkdagen.

alles OK danke

alles Super gelaufen danke

Altijd netjes geholpen. En leggen iets uit als je het niet weet.

Zeer goede en snelle service.

Best

Best

Bestellung

Superschnelle Lieferung, super netter Kontakt. Tolle Beratung.Per Mail und per whatsapp

Perfect !

Ze waren erg snel en het product dat ik kreeg was onberispelijk! De volgende keer dat ik bij hen bestel!

kundenfreundlich, schnell, kompetent

Gerne wieder.

Very good service.

Good prices and delivery. Prices in the UK are much more expensive.

Volle Zufriedenheit

Schnelle Lieferung und Antwort

Bra

Bra !!

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Gaat

Ik vind het wel heel erg lang duren als iets niet op vooraad is duurt nu zwz al 2 weken

Bedankt voor de review! Helaas zijn ook wij afhankelijk van de levering van de fabriek. Ondertussen hebben we al samen een oplossing gevonden!

Service gericht

Snelle en correcte afhandeling

correct

nette levering van onderdelen

Over Minicar-Parts

Website: www.minicar-parts.nl Adres: Oosterinslag 1, 3871 AL Plaats: Hoevelaken Telefoon: 033 25 35 111 Op zoek naar onderdelen voor uw brommobiel? Dan bent u bij Minicar-Parts aan het juiste adres. Al meer dan 25 jaar zijn wij de grootste aanbieder en specialist in brommobiel artikelen met een online webwinkel en een groot magazijn / fysieke winkel in Hoevelaken. Wij leveren onderdelen van de merken Aixam, Microcar, Ligier, Chatenet, JDM, Casalini, Grecav en Bellier. Naast het assortiment van originele onderdelen bieden wij ook geschikte onderdelen aan als alternatief.