Geweldige, persoonlijke, maar ook snelle service!

We waren op zoek naar een drukker voor een relatief kleine klus. Na verschillende bedrijven aangeschreven te hebben, waaronder Noova, werd het voor ons snel duidelijk dat zij het moesten worden. De communicatie was extreem vlot, correct, maar ook vriendelijk en informeel op een fijne wijze. Er was behoorlijk wat aandacht voor het proces: wij werden hierin meegenomen en werden continu op de hoogte gehouden. Vanaf het moment dat wij ons design definitief hadden, heeft het nog geen 2 volle werkdagen geduurd voordat het product klaar was om opgehaald te worden. Bovenop de uitstekende service hanteert Noova ook nog hele scherpe prijzen. Wij hoeven nooit meer ergens anders drukwerk te bestellen, echt!

Geweldige service en perfect drukwerk

Met diverse projecten, van visitekaartjes tot complete hardcover boeken of luxe magazines, is NOOVA MEDIA voor ons de ideale en belangrijkste partner in de realisatie van onze creaties. Bij het Zwitserse Eyes Media zijn we enorm blij dat NOOVA MEDIA snel, precies en volgens afspraak werkt en levert. NOOVA MEDIA is daarom onmisbaar voor onze services als Creative Media Agency.

Proactief, snel, hoge kwaliteit en voor de scherpste prijs. Aantader!

Mijn volgende offerte aanvraag gun ik weer aan Noova Mediaproductions

Flexibel en betrouwbaar

Ieder jaar organiseert Mazda naar Japanse traditie een nieuwjaarsloterij genaamd ‘Nengajo’. Bij Kellerman Bureau in Actie bedenken wij hiervoor ieder jaar een creatieve nieuwjaarsgroet om naar trouwe Mazda-klanten te versturen. Het uitstekende drukwerk en de complete handling van deze bijzondere mailings wordt al jarenlang verzorgd door Noovamedia. Het fijne aan deze samenwerking is dat ze bij Noovamedia altijd precies aanvoelen wat wij bedoelen en waar nodig adviezen geven die het resultaat altijd ten goede komen. We hopen nog jaren van deze diensten gebruik te kunnen maken, want Noovamedia levert uitsluitend eindproducten van topkwaliteit.