Snelle bestelling en snel antwoord op mijn vraag

Zie boven

Snelle levering, mooie deal, goed verpakt zodat het niet breekt en smaakt lekker.

Package not received

Due to a mistake from DHL I have not received any package. No answer from this company yet other than telling me to contact DHL.

Hello Vivian, Thank you for the message but this is not correct. We send you an email with information what you can best do in this situation. We also contacted DHL and are going to double check what happend. Also they ask if the client (You) can contact them due you see the driver on the doorcamera take the package. So this is good proof to send to DHL. When we have a message from DHL we will also contact you. We very like to help you with a new order so just contact us. Like to hear from you. Kindly regards, Jeffrey Purestevia Team

Lekker en gezond, en snel geleverd.

Lekker en gezond, en snel geleverd.

Snelle levering en scherpe prijs

Ik ben zeer tevreden over Purestevia. Met name de goede productinformatie, snelle levering en scherpe prijs zijn voor mij belangrijk.

Produkt nog niet geleverd

Al dagenlang wordt vermeld dat produkt aangemeld is bij DHL, echter daar nog steeds niet ontvangen is, laat staan dat bij mij binnen is. Vr.gr. Ton Auee

Beste Ton, Kunt u rechtstreeks contact opnemen zodat wij dit kunnen oplossen? Wij hebben over dit probleem niks vernomen van u en helpen u graag! Met gezonde groet, Jeffrey Team Purestevia

Vind stevia een fijn product

Gebruik al jaren stevia , en drops, alleen de bruine stevia moest ik ff aan wennen. Gebruik geen suiker meer en dat bevalt mij goed

Smaakt helemaal niet naar cola

0,0 smaak Maakt het water zoeter maar smaakt helemaal niet naar cola.

Snelle bezorging

Fijne en overzichtelijke webshop met snelle levering. Ik heb geen track and trace code ontvangen waardoor ik niet wist wanneer het pakketje bezorgd zou worden. Een track and trace code zou wel wenselijk zijn geweest.

Levering was snel en de stevia voldoet aan de eisen

STEVIA, gezond alternatief

De Stevia druppels met smaak Cola smaken niet echt naar Cola maar ze geven het water wel een frisse smaak. Enkele druppels in een groot glas water is zeker voldoende. Het is zeker een gezond alternatief voor gewone Cola die boordevol suikers bevat of de Light versie die aspartaam bevat.

Valt tegen.

Ten eerste moest ik 5 dagen wachten voor ik mijn bestelling kreeg. De stevia drops bleken vervolgens nog maar 3 maanden houdbaar! Daar was ik niet blij mee. Als reactie hierop kreeg ik het verhaal dat veel mensen in 1 maand zo'n flesje op maken. Nou, ik doe er 1 jaar mee. En ik kon bij de houdbaarheidsdatum 1 jaar optellen. Vond het zo'n vage reactie!

Beste Angelique, Dank voor uw review en jammer om te horen dat u niet tevreden bent! Wij hebben met u contact gehad via de email en de situatie uitgelegd. Het verbruik van een drops is inderdaad per persoon verschillend, als u 1 jaar met een flesje doet zou dat best kunnen maar wij hebben ook klanten die in 1 maand al een flesje opmaken. Betreft de houdbaarheidsdatum hebben wij dit ook uitgelegd en staat op onze website vermeld. Dit is een batchfout geweest. Onze nieuwe batch drops is al in bestelling en hopen wij snel binnen te krijgen waardoor dit probleem is opgelost. Wij willen deze drops echter niet zo maar de prullenbak ingooien gezien deze nog heerlijk te gebruiken zijn vandaar de tijdelijke actie om toch klanten blij te maken! Ik zal u via de email nog extra informeren over deze actie om u hopelijk toch nog een goede klantenervaring te laten meemaken. Nog een zonnige dag! Team Purestevia

Super!!

Super!!! Heerlijk in de kwark en thee waar je normaal honing in doet maar dan zonder suiker en ook nog eens gezond!

Verrassend lekker!!

De stevia drops - TOP, geven een subtiele maar goede smaak aan je water zonder dat bittere wat je normaal merkt bij Stevia Bruine suiker - Ik hoef geen normale bruine suiker meer, dit smaakt serieus super goed zonder de calorieen van gewone suiker. Super lekker op een pannekoek. Lost overigens ook erg goed op in je cappucino (en smaakt heerlijk!) Stevia Klontjes - Ook hier niet die kenmerkende bittere stevia smaak. Superneutrale smaak, ook zeker een aanrader!

Zeer tevreden..heerlijke producten

Heel veel nieuwe producten..Heb ze gelijk besteld.. 1 woord…pure stevia…

Na een online bestelling, is het pakket niet aangekomen De fout lag bij de vervoerder DHL, die wél een bericht stuurde dat het bezorgd is en het gewoon als afgedaan beschouwde. -onbetamelijk!- PureStevia heeft kosteloos voor een 2de zending gezorgd. Ook PureStevia heeft 0 op request van DHL gekregen... zeer onbetamelijk! PureStevia 3x duim omhoog!

op maandag 31/1 besteld en nu nog niet binnen, onduidelijke verzending

op maandag besteld en een mail ontvangen dat het verzonden is. Op woensdag nog een mail ontvangen dat het donderdag bezorgd wordt. Niets ontvangen. Kennelijk ligt het nog steeds bij het sorteercentrum. Misschien dat het vandaag bezorgd wordt.

Beste klant, Wij zijn in dit geval totaal afhankelijk van de pakketbezorgdienst waarbij de vertraging ligt. Voor alle bestellen geld dat wij deze binnen 24uur in behandeling nemen en verzonden wordt vanuit onze eigen magazijn. Daarna moet DHL of PostNL haar taak doen waar wij helaas geen grip op hebben. Graag horen wij uw reactie ook via email zodat wij op de hoogte zijn als uw bestelling binnen is. Wij doen er alles aan om u een zo goed mogelijke ervaring te laten hebben. Met gezonde groet, Jeffrey Team Purestevia.

Ik heb nik ontvangen

Volgens de website zou er binnen 24 uur geleverd worden. Ik heb vorige week vrijdag besteld en nu bijna een week later nog niets ontvangen. Gezien uw snelle reactie op mijn mail en de actie die u ondernemen heeft krijg ik een positief gevoel bij uw bedrijf

Beste Age, Jammer om te horen dat u het pakket nog niet binnen heeft. Het beste is als u uw bestelling niet op tijd binnen heeft u ons direct een mailtje stuurt zodat wij ervan op de hoogte zijn en gelijk kunnen kijken wat er aan de hand is. Wij zien dat DHL vertraging heeft gehad en wij hier helaas geen grip op hebben. Indien uw pakket niet aan komt deze week gaan wij u gelijk een nieuwe zending toesturen en hebben al contact gehad met DHL over de vertraging. Gelieve dan ook uw aanbeveling aan te passen gezien wij u geen belazerd gevoel willen geven en u juist goed van dienst willen zijn, helaas zijn wij ook afhankelijk van de bezorgdiensten. Met vriendelijke groet, Jeffrey Purestevia Team

Prima producten, goede verzending, leuke acties

Prima producten, goede verzending, leuke acties.

Bestelling ging goed Nu wachten op me producten dan kan ik zeggen of het ook lekker is

Niet ontvangen

Helaas niet ontvangen, kreeg wel een mailtje, dat de vervoerder aangaf, dat er te weinig porto op zat, en als ik zou bij betalen, dan zou het pakketje afgeleverd worden. Heb ik niet gedaan......

Beste Leon, Spijtig om te horen dat uw bestelling niet is aangekomen! Wij zien dat u geen contact met ons heeft opgenomen kan dat kloppen? U kunt contact met ons opnemen zodat wij een oplossing kunnen bieden, wij hebben dit probleem dan ook nog nooit eerder meegemaakt. Ik hoop graag van u te horen! Met vriendelijke groet, Jeffrey Purestevia

Geweldig product en super service!

Product heeft de juiste smaakbeleving en de service is fantastisch

Erg goed

Ik heb vele soorten Stevia geprobeerd en deze vind ik het beste in smaak en prijs