Servicegericht!

Wij hebben op-maat kerstpakketten laten samenstellen voor onze sportscholen en alles laten verpakken in eigen aangeleverde tassen. Alles was mogelijk en snel klaar. Top service!

Goede service.

Nadat wij de bestelling hadden geplaatst, werden wij netjes van iedere stap op de hoogte gebracht. Er werd telefonisch contact opgenomen dat de pakketten de volgende dag gebracht werden en op de dag van levering werd er aangegeven hoe laat ze bezorgd zouden worden.

Very good! Employees loved it

Everything went smoothly and the product looked exactly like the description

Geweldig bedrijf met geweldige producten!

Hele fijne communicatie, alles netjes op tijd geregeld en bezorgd.

Prettig contact, snelle reactie op vragen.

Wij zijn erg tevreden over de contacten met en de levering door Fitbox. Het overleg verliep soepel, vragen werden snel beantwoord en tegenslagen werden keurig opgelost.

Gezellige ontvangst, mooi assortiment en goede prijs

mooie showroom met heel leuk assortiment. Mees en Kees zijn heel flexibel en denken goed mee. Ze komen de afspraken goed na en de levering was als afgesproken. Erg aan te bevelen.

Origineel kerstpakket en goede levering

Het kerstpakket werd erg goed ontvangen. Was origineel samengesteld en de contacten met Fitbox waren zeer goed, snelle reacties en levering was top geregeld.

Leuke sportieve fitbox

Leuk sportief cadeau wat we deels konden personaliseren. Werd goed ontvangen & snelle levering.

de bestelling en de aflevering van de fitbox was prima geregeld, alles op tijd gekregen en geen kapotte pakketten.

Goede eerste ervaring

Leuke kerstpakketten (ff chillen) besteld, leuke teksten op alle etenswaren. Bestellen en levering gingen ook goed. Voor herhaling vatbaar dus!

Veel keus en top service

Late beslissing om kerstpakket bij Fitbox te bestellen, daarna ook nog extra pakketten erbij, gevraagde leverdatum geen probleem. Prima pakket, prima verpakking. Veel keus.

Next Level Goed!

Eind 2023 een bestelling geplaatst, van telefoongesprek tot levering tip top voor elkaar! Een echte aanrader voor een gezond (kerst)pakket voor je personeel.

Betrouwbare partij

De service was prima! Duidelijke uitleg en goed geadviseerd over de mogelijkheden. De kerstpakketten kwamen netjes op de afgesproken datum aan en de inhoud was conform de website.

Lekker makkelijk en snel geregeld

Laatste week voor kerst wilde ik nog wat bestellen, was zo geregeld en netjes op tijd bezorgd.

Kerstpakketten/relatiegeschenken die gewaardeerd worden door de klant

Goede ervaring met bestelling en levering. Klanten zijn er blij mee en door Fitbox werd er goed meegedacht. Zeker een aanrader.

Leuk pakket, goed geregeld en geleverd

Leuk pakket, personeel was er erg blij mee. Goede communicatie en afspraken zijn goed nagekomen.

Medewerkers blij met Fitbox

Van meerdere collega's een compliment gekregen over de mooie Fitbox.

Mooi kerstpakket

Precies als wat de foto doet beloven. Ook een prettige en snelle samenwerking met FITBOX.nl

Nul sterren

Fitbox (Hox) heeft de pakketten niet op tijd klaargemaakt waardoor er pas na oud en nieuw geleverd gaat worden aan partners. Besteld op 10 december, meteen betaald, maar bestelling nog niet verstuurd negen dagen later. E-Mails worden niet beantwoord, waardeloos bedrijf dat beloftes niet na kan komen. Neem dan geen nieuwe bestellingen meer aan, werk door in de avonduren of neem extra personeel aan. Maar verkoop geen kerstpakketten als je ze niet op tijd versturen kan. En geef s.v.p. niet de schuld aan de post! Erg slechte service.

Duurzaam en een positieve uitstraling!

Goed geholpen tijdens mijn telefonisch contact en meegedacht in een oplossing.

Snel, goed kwaliteit en geweldig servies

Nette en duidelijke communicatie en mooie pakketten

Wij konden snel een beslissing maken van de pakketten die we nodig hadden. Wat we kregen voldeed meer dan onze verwachting!

mooie pakketten

Erg originele pakketten en zeer verantwoord. Mijn secretaresses waren er zeer blij mee.

De ideale box voor lifestyle, sportief & mindset

Onze medewerkers zijn allemaal sportief, houden van lekker eten en zijn bezig met mental health & uiterlijke verzorging. De ideale combinatie was dan ook deze fitbox als cadeau voor de feestdagen!

leuke geschenken prima geregeld

Leuke verantwoorde kerstpakketten. Verzonden volgens afspraak en in een mooie verpakking.

Over Fitbox.nl

De kerstpakketten en geschenken van HOX en FITBOX zijn altijd origineel en nergens anders te koop. Als je aandacht besteed aan het uitzoeken van een mooi en veelzeggend geschenk zorgen wij dat dit optimaal overkomt op de ontvanger. Toffe gadgets, smaakvol en in frisse kleuren verpakt. Zo valt het meteen op dat je iets bijzonders in handen hebt! Met een geschenkpakket van HOX of FITBOX geef je een cadeau waar de ontvanger écht wat aan heeft.