Mooie producten, fijne samenwerking

Met één van de medewerkers van Fitbox een aantal mooie pakketten op maat samengesteld voor een aantal collega’s. De samenwerking met Fitbox was erg prettig. De meeste pakketen moesten op korte termijn geregeld worden en dat was geen probleem. Een aanrader!

Snelle en persoonlijke service en inhoud van de fitbox is super!

Tevreden over de afhandeling door de binnendienst en alles volgens afspraak geleverd én super blij over de inhoud van de fitbox.

Mooie producten en een fijne samenwerking!

De samenwerking met Fitbox was erg fijn. Alles moest op korte termijn geregeld worden en dat was geen enkel probleem. Fitbox beschikt over mooie producten en kan op korte termijn een box samenstellen die aansluit bij de wensen van de klant. Ook de bezorging was zo geregeld. Ik zou een samenwerking met Fitbox zeker aanraden!

Zowel de pakketten als de service zijn goed bevallen!

Fitbox heeft een diverse assortiment, waardoor er voor een ieder wat uit te kiezen is. Ook is maatwerk mogelijk. We hebben binnen onze organisatie veel positieve reacties ontvangen over de Fitboxen. Ook ben ik zeer tevreden over jullie fijne en vooral snelle service!

Leuke boxen, prima afhandeling

Met een van de medewerkers van Fitbox pakketten op maat samengesteld. Deze zijn volgens afspraak bezorgd bij onze collega's. Prima ervaring.

Bijzonder tevreden over de vrolijke, vriendelijke, deskundige medewerkers van Fitbox!

Bij het zoeken naar een kerstpakket kwam ik op Fitbox.nl terecht. De website sprak me aan door het aanbod: Kerstpakket met een positieve boodschap, op maat óók bij kleine aantallen. Bij het aanvragen van een offerte was er meteen een klik met de vrolijke, meedenkende betrokken dame. Na het plaatsen van de bestelling was het nodig dat ik iets veranderde: het werd snel aangepast. Wie in de organisatie ik ook sprak of mailde: iedereen was opgewekt en dienstverlenend. Ik merkte dat ik met een hecht team te maken had dat fijn samenwerkte. De ontvangers van de kerstpakketten waren blij verrast. Men vond het echt weer eens iets heel anders. Goed dat ik Fitbox gevonden heb!

Net even anders en dat maakt het zo leuk.

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring met Fitbox. De website is duidelijk en overzichtelijk en de pakketten super leuk. Het persoonlijke contact waarbij je de wensen en mogelijkheden goed op elkaar af kan stemmen heb ik ook als zeer positief ervaren.

Een leuk pakket dat dit jaar goed van pas kwam!

Wij waren heel enthousiast over het pakket omdat het mooi aansloot op de corona pandemie; het belangrijkste is dat onze medewerkers namelijk gezond blijven. Het contact met fitbox verliep goed en alles werd netjes op tijd bezorgd, precies zoals we gevraagd hadden!

Klantvriendelijk, goede adviezen, maatwerk

Vanaf het eerste contact, in mijn geval telefonisch, kan ik alleen maar zeggen dat ik uiterst prettig ben geholpen. Fitbox heeft maatwerk geleverd, waar we zeer tevreden over konden zijn. Wij zullen hen een volgende keer zeker weer benaderen. De keuze in mooie producten om weer een geheel ander pakket samen te stellen is enorm.

Hele leuke kerstpakketten, goede service!!

Ik was wat laat met het bestellen van kerstpakketten voor ons personeel. Ik heb wat op internet gezocht, en kwam deze leuke site tegen. Ik zag de pakketten en was gelijk verkocht. Ik heb gewoon contact opgenomen en toen ging het heel snel en makkelijk. Pakketten waren optijd geleverd aan huis van de personeelsleden. Ook vanuit hun, hele positieve reacties. Super pakketten!!! Volgend jaar weer!

Supersnelle prettig ervaring

Werd goed mee gedacht en keurige offerte. Dat wordt je niet alleen fit maar ook blij van.

Prima service, leuke producten

Gezond Kerstpakket uitgezocht op de site. Levering goed op tijd. Geen doorsnee kerstpakket dus leuk voor mijn medewerkers.

Een verrassing met een goede stimulans om sportief bezig te zijn.

De rugzak was van goede kwaliteit dit geldt ook voor de producten en levensmiddelen. Dit kerstgeschenk is met enthousiasme ontvangen en werd zeer gewaardeerd door alle medewerkers.

Mooie pakketten, goede service!

Mooie pakketten met goede producten passend bij ons thuiswerk thema. Blij met de goede service en de mogelijkheid om de pakketten naar wens aan te passen.

Leuke en originele kerstpakketten

Past helemaal bij ons bedrijf, de huisartsenpraktijk. Heel fijn dat we het pakket binnen ons budget konden samenstellen. Veel enthousiaste reacties ontvangen. Aanrader!

Eenvoudige website, leuke geschenken en snelle levering

Wij zochten op het laatste moment nog een leuk en origineel kerstpakket voor ons team. Bij Fitbox waren veel pakketten beschikbaar en snel leverbaar.

Snelle afhandeling en levering

Had vragen op aanpassingen in het pakket en werd goed geholpen. Ondanks late bestelling, toch op tijd geleverd.

Adequate bezorging, snel, inhoud redelijk duurzaam.

Heel goed!

Korte lijntjes Niets is teveel Goed bereikbaar Meedenkend Goede service Alles verliep heel soepel

Goede producten en prima service

Via google de website gevonden en alle informatie was duidelijk. Snelle reactie op vragen en uitleg en de service was prima.

Snelle service & leuke pakketten

Fijne website, leuke pakketten & super snelle service! Dank hiervoor!

Snelle service en mooie pakketten op maat

Snelle service, mooie pakketten, klanten waren verrast!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding. Alles netjes op tijd afgeleverd.

Het pakket wat we dit jaar gekozen hadden was super en past helemaal in deze tijd!

Namens de Personeelscommissie hebben we dit jaar gekozen voor een Energy Extra + Food pakket van Fitbox. We hebben alleen maar leuke, positieve, goede en enthousiaste reacties gehad van de collega's. Collega's en evt. hun kids gingen er gelijk mee aan de slag nadat ze het pakket thuis hadden uitgepakt. Dit is natuurlijk helemaal leuk om te horen als Personeelscommissie. Daar doe je het toch ook voor.

TOP

Over Fitbox.nl

De medewerkersgeschenken en kerstpakketten van Fitbox passen perfect bij een gezonde en bewuste leefstijl. Dat maakt onze pakketten anders dan anders. Een bijzonder actuele en hippe thematiek, maar dit doen wij al sinds 2005. Onder de merknaam Fitlabel ontwikkelen wij de meest toffe gadgets voor de meest uiteenlopende organisaties in Nederland. Inmiddels is Fitbox uitgegroeid tot trendsetter op het gebied van healthy lifestyle gifts en zijn we ook graag jouw organisatie van dienst met opvallende geschenken!