UItstekend

Fitbox heeft mooie pakketten, medewerkers zijn betrokken. Fijn bedrijf om mee in zee te gaan. En het belangrijkste: medewerkers waren dolblij met de geschenken! #aanrader

ik heb naar volle tevredenheid gewerkt met de FITBOX

Prima bedrijf en enorm service gericht. Ik had een paar extra cadeaus nodig en deze zijn heel snel nageleverd. Ook nadat ik een mankement had aan een pakketje kreeg ik heel snel en zonder probleem een nieuwe toegestuurd.

Top service en goede levering!

Omdat ik voor 6 sportscholen kerstpakketten moest regelen gaf dit best wel wat stress! Bij Fitbox.nl hebben ze mij uitstekend geholpen met het uitzoeken van het juiste kerstpakket voor elke medewerker en alles werd geleverd zoals we dit hadden besproken! Kortom alles was perfect!

Wij hebben onze medewerkers blij kunnen maken met een heel leuk pakket.

Aangezien in een kort tijdsbestek alles volgens afspraak is geregeld, is onze ervaring met Fitbox uitstekend geweest. Onze medewerkers hebben een heel leuk pakket mogen ontvangen!

Snelle service, pakketten van kwaliteit en flexibel kunnen schakelen

Binnen een paar dagen was alles geregeld. Hulde voor de snelle en kwalitatieve service en producten. Maatwerk is ook geen enkel probleem, er is van alles mogelijk!

Positief verrassend

Pakket was een verrassing van nieuwe dingen met focus op duurzaam en gezondheid

goede service

Goede kwaliteit. Denk ook om de verpakking, moet er van buiten ook goed uit zien

Prima advies

Wij waren op zoek naar een origineel geschenk voor onze relaties en personeel dat met vitaliteit te maken had. We zijn hierbij heel goed geadviseerd en hebben daardoor ook vele positieve reacties van onze klanten gekregen (en daar doe je het voor). Levering was ook volgens afspraak.

Een mooi passend cadeau...

Onze organisatie promoot de duurzame inzetbaarheid van haar medewerkers. Wij willen graag dat medewerkers blij en fit naar hun werk komen. En daar past een gezonde en bewuste leefstijl bij. Een win win situatie dus. Heel passend dat we daar ook in het kerstgeschenk rekening mee kunnen houden.

verrassend en goed

In het kader van gezond en fit, hebben we voor het personeel op 5 december 2018 verrast met een fit-box. De Sint en helpers hebben samen met voltallig personeel een aantal oefeningen gedaan, alvorens de box aan een ieder te overhandigen. Het uitzoeken, bestellen en aflevering van de fitbox is goed gelopen.

Leuk pakket

Het was voor ons een keer een ander leuk pakket dan standaard.

Gezond, sportief en leuk in een, echt een geweldig begin van je kerstdagen!

Vorig jaar de Fitbox mogen ontvangen/bestellen. Wat een leuk pakket. Ik kreeg spullen waar ik echt wat mee kon. Ik gebruik de Jump Rope en de Fitwatch nog steeds elke dag. Ook vrienden geadviseerd om hier eens naar te kijken. Ik ben Fan!!

Er werd goed meegedacht om het kerstgeschenk samen te stellen voor mijn collega’s! Petje af voor deze samenwerking

Maatwerk zoals het hoort

Afgelopen kerst 2019 voor mijn medewerkers een Fitbox kerstpakket besteld, alleen ik wilde 2 producten er niet in hebben en 2 andere er wel in hebben. Dat was geen probleem. Fijn dat alles op tijd geleverd werd. De producten zijn net even anders dan andere kerstpakketten en dat is te merken bij het enthousiasme inmiddels bij de ontvangers. Dank daarvoor.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Wij wilde wat anders dat de aangeboden Fitboxen. Dit was geen probleem. Samen met FITBOX een mooi pakket samengesteld uit de verschillende aangeboden pakketten.

Mooi pakket, uitstekende service en kennis van zaken

Afgelopen jaar kerstpakketten besteld bij Fitbox. Bij het samenstellen zijn we super geholpen en geadviseerd. De service was top en het resultaat waren mooie pakketten voor onze medewerkers. Wij komen zeker terug!

Fixbox denkt met je mee

De medewerkers van Fitbox hebben een groot inlevingsvermogen, een hoge servicegraad en denken met de klant mee. De kerstpakketten worden met zorg geselecteerd en toegesneden op de klant. Fitbox onderscheidt zich hiermee t.o.v. van andere soortgelijke bedrijven. Fitbox krijgt daarom van ons de hoogste waardering.

Mooie pakketten en vlotte service

Stichting Viviani in Emmen heeft afgelopen kerst voor alle medewerkers (op 14 vestigingen) een Fitbox pakket besteld. Deze kerstpakketten vielen erg in de smaak. Alles werd tijdig en correct geleverd, de service van Fitbox is adequaat en vlot. Aanrader!

Originele kerstgeschenken!

Zeer verrast door deze leuke en originele kerstpakketten. Goede en ruime keuze binnen elk budget. Het personeel denkt uitstekend met je mee om te kijken welk pakket het beste bij het bedrijf past. Top service en zeker een aanrader!

Prachtig maatwerk geleverd

Samen met de medewerkers van Fitbox gezeten om een maatwerk pakket samen te stellen. Zeer tevreden met het eindresultaat, erg fijn om samen te werken met meedenkende mensen en dat alles voor een redelijke prijs!

Uitstekend passend geschenk!

Kerstkado ontvangen via Fitbox; fijn dat er keuze was en blij met mijn product. Echt een aanbeveling!

Leuke kerstpakketten!

Origineel en ruime keuze kerstpakketten, er werd goed meegedacht. Kortom, top service!

Voor herhaling zeker vatbaar

Na goed, duidelijk en makkelijk contact te hebben gehad, een zeer snelle en oroginele levering. Iedereen blij en ik dus ook. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer!

Geweldig leuke en verantwoorde verrassing.

Na een prettig verlopen communicatie een leuk kerstpakket ontvangen. Een leuk pakket gevuld met verrassend leuke en lekkere dingen en handige sportatributen. Een welkome optie in de wereld van de kerstpakketten en zeer zeker een aanrader.

Fantastisch bedrijf

Vorig jaar partij paketten afgenomen,zeer mooie prijs en zeer mooie paketten. Aankomend jaar maar weer bestellen.

Over Fitbox.nl

De medewerkersgeschenken en kerstpakketten van Fitbox passen perfect bij een gezonde en bewuste leefstijl. Dat maakt onze pakketten anders dan anders. Een bijzonder actuele en hippe thematiek, maar dit doen wij al sinds 2005. Onder de merknaam Fitlabel ontwikkelen wij de meest toffe gadgets voor de meest uiteenlopende organisaties in Nederland. Inmiddels is Fitbox uitgegroeid tot trendsetter op het gebied van healthy lifestyle gifts en zijn we ook graag jouw organisatie van dienst met opvallende geschenken!