goed gevulde box

kerstpakket naar keuze als iemand niet van alcohol houd en gevarieerde box

Prima kerstpakketten en netjes op tijd geleverd

Mooie, duurzame kerstpakketten, goede communicatie en stipte levering zoals afgesproken.

Zeer vriendelijk en klantgericht

De medewerkers van Fitbox denken met je mee als de inhoud van het pakket net even anders moet zijn.

Originele artikelen, goede kwaliteit, snelle bezorging.

Goede service en eerlijke producten

Van de pakketten die ik als relatiegeschenken die ik wilde opsturen was een van de producten, ik werd gebeld om even te overleggen of een alternatief product goed was wat mij betreft. Keurig, persoonlijk, zorgvuldig.

Gave boxen voor iedereen wat wils

Mooie producten. Veel keus. Top service.

Fijne producten, prima service

Onze kerstpakketten dit jaar via Fitbox ingekocht. Alle afspraken nagekekenen mooi pakket. Team easer blij mee.

Helemaal top

Goede service en leuk pakket!

Fijne klantenservice, denken mee!

Komen afspraken na en wanneer er iets mis gaat wordt dit netjes opgelost!

Zag er leuk uit.

Een leuke box, zou volgende keer wel iets van eten of drinken bij mogen. iets kleins om het een beetje aan te kleden. Het was nu een beetje kaal, alleen gevuld met dingen.

Levering was wat laat maar verder tevreden

Weer eens wat anders

Wij sponsoren ieder jaar vrijwilligers van De Blijde Ruiters met een kerstpakket. We proberen zoveel mogelijk af te wisselen en met dit pakket hebben we in de roos geschoten.

Prettig contact, nette en tijdige levering en mooi verzorgde pakketten.

Eén van de fitboxen gekozen als kerstpakket voor onze kleine organisatie (14 stuks). Bestellen was eenvoudig, het aflevermoment kon zelf gekozen worden en tussentijds werd nog contact met ons opgenomen om de levering aan te kondigen. De Fitboxen zagen er mooi verzorgd uit en werden goed ontvangen door het team. Bij sommige items was een korte handleiding o.i.d. wel handig geweest en wellicht dat het boekje met tips een update kan krijgen. Verder alles naar wens.

Topservice

Snel en adequaat respons op vragen met klantenservice. Leuke en unieke producten als cadeau voor trainers en vrijwilligers van een sportclub.

Waardevolle boxen!

Fijne website, fijne afhandeling en snelle communicatie. Medewerkers erg tevreden met de boxen. Worden omschreven als; nuttig, waardevol en "eens een keer iets anders". Wij zijn erg tevreden.

Fijne service en leuke pakketten

Veel aanbod qua relatiegeschenken. Website is duidelijk en de zending werd soepel en tijdig uitgeleverd.

Perfecte service!

Zeer tevreden over de relatiegeschenken. Ons personeel was blij verrast met de kwaliteit van de kerstpakketten.

Leuke en gezonde kerstpakketten; eens iets wat anders!

De kerstpakketten zagen er mooi uit, verpakt in een mooie doos. Medewerkers waren blij het het pakket en wij zijn blij dat wij kunnen bijdragen met een kerstpakket aan een gezonde levensstijl.

Mijn ervaring met Fitbox is goed. 2022 eerste keer besteld. Site is duidelijk. Goed aanbod. Ontzettend fijn dat zij geen minimum hebben. Wij zijn een kleine organisatie. Goed assortiment + pakketten kunnen ook gepersonaliseerd worden. Levering ook goed. Je kan een dag afspreken voor aflevering + word gebeld door chauffeur om te weten hoe laat hij/zij arriveert. Kortom 2023 weer :).

Prima service, leuke pakketten

Ik bestel de kerstpakketten altijd bij fitbox omdat het leuke alternatieve pakketten zijn en de service altijd vlekkeloos verloopt.

prettig en zeer cooperatief

De verschillende kerstpakketten spraken mij sowieso al aan, maar op een snelle en aangename manier hebben ze de door mij gewenste aanpassingen doorgevoerd.

Erg klantvriendelijk!

Erg prettig in de communicatie, erg oplossingsgericht en riante oplossing. Leuke creatieve boxen

Mooi assortiment (kerst)boxen

Voor onze organisatie op zoek geweest naar leuke en gezonde kerstpakketten. Zodoende bij Fitbox terecht gekomen. Duidelijke site en leuke boxen. Personeel was er blij mee.

Ik ben vriendelijk te woord gestaan, er werd mee gedacht, top kerstpakket kunnen geven aan personeel

Ik ben vriendelijk te woord gestaan, er werd mee gedacht over speciale wensen, en zo kwamen we op dit pakket, goed voor al onze personeelsleden.

Mooi kerstpakket met een warme sfeer en een kwalitatief goed inhoud!

Met de bijzondere verpakking van alle spullen een kerstpakket met een warme uitstraling. Vrijwel alle producten waren biologisch en heerlijk! Door het personeel enthousiast ontvangen!

Over Fitbox.nl

De kerstpakketten en geschenken van HOX en FITBOX zijn altijd origineel en nergens anders te koop. Als je aandacht besteed aan het uitzoeken van een mooi en veelzeggend geschenk zorgen wij dat dit optimaal overkomt op de ontvanger. Toffe gadgets, smaakvol en in frisse kleuren verpakt. Zo valt het meteen op dat je iets bijzonders in handen hebt! Met een geschenkpakket van HOX of FITBOX geef je een cadeau waar de ontvanger écht wat aan heeft.