Fitbox werkt snel, praktisch en klantgericht.

Mijn ervaring is dat jullie snel handelen, meedenken met de klant en afspraken nakomen. Dank hiervoor.

Snelle en goed service!

Wij waren vrij laat met bestellen van onze kerstpakketten maar door de goede en snelle service hebben onze medewerkers op tijd hun giftcard gekregen!

Prima club die ondanks dat ik laat was nog prima leverden.

Meerdere belletjes en overlegjes zorgden ervoor dat we een leuk cadeau samenstelden. Positieve reacties van de ontvangers. Leuke en toch bruikbare spullen. Lekkere verwennerijen.

Goede service, leuk pakket.

Goed kunnen afstemmen omtrent kleine aanpassingen. Gezond en verantwoord. Op tijd afgeleverd. Alles prima in orde. Goed verzorgd.

Klantvriendelijk, meedenkend, snel en een zeer goede service.

Mijn complimenten gaan als eerste uit naar Felicia Borgers en haar bedanken voor de goede communicatie, het meedenken en de service. De kerstpakketten zijn door alle collega's goed ontvangen en iedereen was er enthousiast over . Ik zou Fitbox zeker aanraden bij anderen!

Uitmuntende samenwerking

Mijn contactpersoon Igor heeft ervoor gezorgd dat het hele proces meer dan naar tevredenheid is verlopen. Zijn servicegerichtheid is uitmuntend.

Slechts een paar weken voor Kerst namen we contact op. Toch is het Fitbox nog gelukt om voor ons de kerstpakketten te verzorgen. Inclusief een website met onze look en feel. Dank daarvoor!

Leuke kerstpakketten en vriendelijke medewerkers

ik vond het plezierig om telefonisch met Laura te overleggen over de kerstpakketten. Alles is prima afgehandeld en iedereen was blij verrast met de inhoud van de pakketten.

Iedereen blij!

Tijdens mijn zoektocht naar een leuk presentje voor een heel divers team kwam ik terecht bij FITBOX. Ik heb voor elk wat wils gevonden; voor de sportievelingen een mooie rugzak met goodies en voor diegenen die ontspanning nodig hadden een leuke doos met vanalles om helemaal zen te worden. De pakketten waren niet te zwaar wat goed uit kwam bij het versturen. Communicatie met de medewerkers was snel en efficient alsook de levering. Kortom, top!

Professioneel

Naast het feit dat de pakketten er goed uitzagen en voor ieder wat wils, waren de medewerkers erg professioneel, flexibel, meedenkend en vriendelijk.

geweldig !

wij waren nogal laat met het bestellen, maar alles was gewoon mogelijk. NIks was teveel. Ik kon nog dingen veranderen op het laatste moment. Alles ook op tijd geleverd ! Niets meer dan lof.

Vooral de service om extra wensen in te voegen was top.

Naast een gekozen pakket was het totaal geen probleem extra eigen spullen en een brief toe te voegen. Klasse!

Betrouwbare partner

Snelle service en bereikbaarheid met een grote keuze aan artikelen

prima comminucatie en service

ik heb de fitboxen ruim op tijd besteld , wat een beetje jammer was is dat ik pas een week van tevoren gebeld werd dat er 3 artikelen in de fitbox niet leverbaar waren , maar goed hier konden jullie ook niks aan doen . dit werd goed opgepakt dmv vervangende producten toe te voegen, dus prima!!

Dit jaar mocht ik, namens ons bedrijf, een kerstpakket uitzoeken. Ik wilde graag een kerstpakket dat duurzaam was en bijdraagt aan de vitaliteit van mijzelf en mijn collega's. Via google kwam ik uit bij Fitbox en ik heb meteen contact gezocht. Na wat belletjes en mailcontact een box samengesteld passend bij ons bedrijf. Mijn complimenten naar Fitbox voor de goede communicatie en met name dank aan Igor. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Klantvriendelijk, meedenkend en snel.

Bij de aanvraag werd ik vriendelijk geholpen en werd er meegedacht met de mogelijkheden. De communicatie verliep duidelijk en snel. De bestelling was uiteindelijk vlot geregeld en de verzending en de facturering werden prima afgehandeld. Iedereen was enthousiast over de inhoud van de box. Bedankt!

Een keer iets anders dan een 'schranspakket'

Wij waren blij verrast toen we de 'FitBox' op internet tegenkwamen, niet iedereen is even blij met een HANOS/MAKRO pakket en wij wilde graag een keer iets anders uitproberen. Bij de Fitbox kan je zelf een box naar wens samen stellen met behulp van een van de medewerkers, dit werkte perfect. Alle collega's waren ook erg blij met het pakket.

snelle actie met een mooi resultaat

wij waren al redelijk aan de late kant voor de bestelling van ons kerstpakket. Er bleek nog van alles te regelen, fijn persoonlijk gesprek, veel mogelijkheden en op tijd onze bestelling in huis. wat fijn om te horen dat onze collega's enthousiast waren over het pakket. kortom voor herhaling vatbaar!

Goed georganiseerd en maatwerk mogelijk

Pluspunt: de kerstpakketten combinatie van feestelijke produkten samen gevoegd met een bol.com kaart was erg praktisch. Pluspunt: er kon maatwerk worden geleverd qua produkten. Pluspunt: levering was ruim op tijd. Minpunt: vrij grote aandeel aan kunststof produkten. Gelukkig kon een deel vervangen worden door bamboe produkten.

Snelle persoonlijke service

Erg klantvriendelijk, alle maatwerkvragen konden zonder problemen ingevuld worden. Snelle levering en ook het nazenden van een extra bestelling was geen probleem. Onze medewerkers waren blij verrast met de keuzes die ze hadden. Tot een volgende keer!

Fijne samenwerking

Prettige samenwerking, waren ten alle tijde goed te bereiken per mail of telefoon, altijd reactie. Er was volop keus en de pakketten konden ook nog naar eigen smaak samengesteld of aangepast worden. Alles mooi op tijd geleverd en dat tijdens deze giga drukte met bezorgingen.

Leuke pakketten, goede service!

Prettig contact gehad, en alles was snel geregeld. Standaard ook een leuke keuze qua pakketten voor de meeste medewerkers.

Super leuke originele kerstpakketten.

Onze medewerkers waren erg tevreden met deze kerstpakketten. Het leuke hieraan was dat ze konden kiezen uit 4 pakketten zodat we iedereen iets naar hun keuze konden aanbieden. Leuke thema's, divers. Snelle en makkelijke communicatie met Fitbox Snelle levering Verschillende bezorgopties 'Wij waren zeer tevreden.

Het contact met Felicia van Fitbox was snel en zeer vriendelijk. Onze medewerkers hebben genoten van een mooi pakket.

afwisselende pakketten met voor ieder wat wils

Fijne en snelle afstemming met Fitbox, vriendelijke communicatie en veel afwisselende pakketten. Prettig dat afleveren van de pakketten op verschillende locaties mogelijk is.

Over Fitbox.nl

De medewerkersgeschenken en kerstpakketten van Fitbox passen perfect bij een gezonde en bewuste leefstijl. Dat maakt onze pakketten anders dan anders. Een bijzonder actuele en hippe thematiek, maar dit doen wij al sinds 2005. Onder de merknaam Fitlabel ontwikkelen wij de meest toffe gadgets voor de meest uiteenlopende organisaties in Nederland. Inmiddels is Fitbox uitgegroeid tot trendsetter op het gebied van healthy lifestyle gifts en zijn we ook graag jouw organisatie van dienst met opvallende geschenken!