Goede ervaring en fijn geholpen

Fijn contact gehad bij de bestelling van onze nieuwjaarsgeschenken. Snel kunnen schakelen en de levering was goed! Goede feedback ontvangen van onze medewerkers over de kwaliteit van de Fitbox. Aanrader!

Goed geholpen aan de telefoon. Ook zijn de producten snel en goed afgeleverd.

goede pakketten en een snelle levering

Flexibel bedrijf. Snelle reactie. Er wordt geleverd wat is afgesproken. communicatie met dit bedrijf als positief ervaren.

Goed en snel geregeld

Leuk pakket besteld voor werknemers. Iedereen erg enthousiast. Goede hulp en snelle reactie bij problemen. Super blij met het resultaat.

onze ervaring als bedrijf met fit box was echt top. wij hebben als bedrijf fantastische kerstpakketten ontvangen, en raden dit bedrijf zeker aan! ze gaan professioneel en vriendelijk te werk.

Snel geregeld

Wat ik erg prettig vond aan het bestellen via Fitbox is dat het allemaal zo snel geregeld was. Onze medewerkers waren erg tevreden met de keuze die ze hadden, en voor mij was er weinig stress om de pakketjes bij het team te krijgen. Ideaal.

Supersnelle service en leuk pakket

Was snel schakelen met fitbox, Heel flexibel en prettig contact.

Goede service, zeer klantvriendelijk!

Op het laatste moment had ik nog een aantal kerstpakketten nodig. Gezien het op korte termijn allemaal nog verstuurd moest worden heb ik gebeld om te bespreken welke opties en aantallen nog beschikbaar waren. Ik ben goed en prettig geholpen en alle pakketten zijn nog voor de feestdagen verstuurd.

Goede service, zeer klantvriendelijk en een erg leuk pakket, helemaal van deze tijd

Goede service en zeer klantvriendelijk. Felicia belt of mailt direct terug, dus goede communicatie. Wij waren best laat met bestellen, maar zij zorgde er voor dat alles goed kwam. De pakketten zijn divers, van goede kwaliteit en echt iets voor nu, duurzaam, sportief, gericht op fit blijven. Daarom spreekt dit zeker aan voor jongeren. Prijs - kwaliteitsverhouding was zeker ook goed. In het pakket zit een wat duurder item, bijvoorbeeld een blender, opgevuld met andere gadgets.

Heldere communicatie en snelle service

Firbox was goed bereikbaar voor wijzigingen en kunnen die ook snel doorvoeren. Het was prettig samen te werken!

Vlotte communicatie en uitstekende producten

Tijdens het orderproces goed geïnformeerd over de levertijd. Er is meegedacht over de inhoud. Keurig op de afgesproken datum en tijdstip geleverd. Inhoud van de box in orde en zoals afgesproken. Prima Kerstgeschenk voor onze collega's!

Goede en snelle communicatie

Kerstpakketten zelf samengesteld, een scherpe offerte ontvangen. En ook aanpassingen zijn snel geregeld! Netjes verpakt geleverd.

Top kerstpakketten

Veel keuze in de diverse thema's en voor alle portemonnees geschikt. Makkelijk te bestellen, snelle en verzorgde levering, er werd zelfs even gebeld om een makkelijk tijdstip af te spreken. Onze medewerkers waren er blij mee Kortom in 2022 zien jullie ons weer terug :-)

Leuke kerstpakketten en goede communicatie met Fitbox.

De kerstpakketten zijn goed ontvangen binnen de organisatie, leuke inhoud. Communicatie met Fitbox was goed, snel professioneel en makkelijk. Er werd goed meegedacht. Eigenlijk alleen positief.

Een keertje wat anders....

Als bedrijf wilden we een keer geen kerstpakket geven met allerlei kleine en vaak ongezonde voedingswaren. De keuze viel dus op een Fitbox voor onze medewerkers. De meesten hebben dit als zeer prettig ervaren en hebben een leuk pakket uitgekozen. De samenwerking met Fitbox was uitermate prettig en meedenkend!

Leuke boxen

Ze zijn goed ontvangen bij mij collega's Fijne service!

Erg tevreden

Makkelijk benaderbaar per telefoon als je snel een vraag hebt.

vlak voor kerst nog leuke pakketen kunnen regelen voor de collega's

Geweldige service en top artikelen

De medewerkers van Fitbox waren uiterst vriendelijk, behulpzaam en hebben top service geleverd in de hele korte tijd die ze hadden met onze last minute bestelling. Super leuke pakketten ontvangen en alle collega's waren blij verrast :-)

Goed geregeld en weer eens iets anders dan de standaard..

Een verrassend en duurzaam kerstpakket!

Voor de medewerkers wilde ik graag een verrassend maar ook duurzaam kerstpakket. Felicia heeft heel vriendelijk meegedacht. Het werd Iets afwijkends van het standaard Fitbox aanbod. Fijn dat die mogelijkheid er was en een compliment voor de service van Felicia! De pakketten waren een succes. Elke medewerker heeft kunnen kiezen uit meerdere pakketten, waarbij alleen de omschrijving bekend was. De pakketten waren allemaal anders van grootte, wat de nieuwsgierigheid alleen maar groter maakte. Uiteindelijk alleen maar positieve feedback ontvangen!

Mooi pakket, goede service

Ondanks het feit dat wij erg laat waren met het bestellen van het pakket toch alles op tijd kunnen regelen. Hetgeen niet voorradig was is vervangen door een goed en mooi alternatief. Terugkoppeling van de medewerkers was ook zeer positief, zij waren erg tevreden over de combinatie van lekkers met fit/sportief.

Wij wilden dit jaar een origineel kerstpakket en zodoende kwamen we uit bij Fitbox. Geweldig! Helemaal van nu: een gezonde leefstijl met voldoende beweging, erg belangrijk en vooral in deze tijd. Mooie box, fijne items om meer in beweging te komen en een snelle levering. Onze medewerkers waren er erg enthousiast over en blij mee. Een aanrader!

Persoonlijk, snel en keurige pakketten

Er is goed meegedacht met welke pakketten het beste bij ons team zouden passen. Alles werd keurig op tijd en persoonlijk afgeleverd. De pakketten zagen er goed uit. Tussen de bestelling en de levering is telefonisch laten weten wat het meest geschikte levermoment zou zijn. Dit vond ik erg prettig.

Vlotte afhandeling van bestelling, kwaliteitsproduct snel geleverd

Kerstpakketten voor collega's geregeld. Eerder het jaar hadden we een kookworkshop. Dit kerstpakket met kwaliteitsproducten om een heerlijke maaltijd te koken en wat leuke hulpmiddeltjes viel letterlijk en figuurlijk goed in de smaak. De bestelling werd heel snel afgehandeld en vroeger dan gevraagd of nodig was al afgeleverd. Mooi verpakt in een kleurige doos bovendien!

Over Fitbox.nl

De medewerkersgeschenken en kerstpakketten van Fitbox passen perfect bij een gezonde en bewuste leefstijl. Dat maakt onze pakketten anders dan anders. Een bijzonder actuele en hippe thematiek, maar dit doen wij al sinds 2005. Onder de merknaam Fitlabel ontwikkelen wij de meest toffe gadgets voor de meest uiteenlopende organisaties in Nederland. Inmiddels is Fitbox uitgegroeid tot trendsetter op het gebied van healthy lifestyle gifts en zijn we ook graag jouw organisatie van dienst met opvallende geschenken!