Fantastisch bedrijf

Vorig jaar partij paketten afgenomen,zeer mooie prijs en zeer mooie paketten. Aankomend jaar maar weer bestellen.

Supersnelle service en goede prijzen

Van het eerste contact tot het geleverd krijgen van de promotiematerialen hebben wij ervaren als zeer positief. We hebben diverse materialen besteld, welke we momenteel mogen uitreiken aan onze klanten, cursisten en relaties! Mooie, scherp geprijsde producten die passen binnen onze bedrijfsvisie. De reacties daarop zijn enthousiast!

Leuke positieve ervaring met een echte healthy lifestyle touch.

Zeer positief verrast door dit leuke en dynamische bedrijf en de leuke positieve gifts met een echte healthy touch.

pakket was een grote verrassing! Top pakket

Kertspakket was verrassend leuk. Producten leuk op elkaar afgestemd en van kwaliteit! TOP bedrijf! Kan het iedereen aanraden.

Mooie kerstpakketten

Vorig jaar hebben wij de kerstpakket besteld via Fitbox. Erg leuk en fijn contact gehad met Kees in het traject.

Originele geschenken en een goede service

Voor ons bedrijf hebben wij een leuk kerstpakket ontvangen met originele geschenken. Deze producten sluiten goed aan bij de verwachtingen die wij van de producten hadden toen wij deze op de site van Fitbox zagen staan. Verder was de communicatie met de medewerkers van Fitbox altijd snel en werden wij goed geholpen in het zoeken naar het juiste pakket. Wij hebben de samenwerking met Fitbox als zeer prettig ervaren.

Lekker, gezond en verantwoord geschenk

Het is goed ontvangen. Verpakking was wel door slechte weer gehavend, maar verder prima, In vergelijking met andere pakketten best aan de prijs.

Servicegericht

In januari had ik best wel lastminute 45 medewerkersgeschenken nodig . Door de chatfunctie op jullie site was dit binnen een half uur geregeld en had ik de geschenken 2 dagen later in huis. Topservice!

Fitbox is minder fit dan verwacht

Ik heb veel reacties gekregen van collega's dat ze bij een FITBOX denken aan iets wat goed voor de gezondheid is. In deze box zaten best veel ongezonde dingen. Andere opmerkingen zijn: Koeken erg droog. Fitboek is meer een soort folder. Potje mayo/bacon echt niet lekker en zeker niet gezond. Thee en beker zijn als positief ervaren.

Origineel pakket en een heel fijne samenwerking!

We konden het pakket zelf samenstelling en er werd goed meegedacht door het team van de Fitbox. Bedankt !

Fijne 'samenwerking'!

Fitbox heeft super met mij meegedacht in het samenstellen van het kerstpakket voor ons bedrijf.

Pakket van deze tijd!

Collega's vonden het allemaal een heel leuk pakket. Het is een pakket van deze tijd. Veel mensen zijn met hun gezondheid bezig en dan is dit een heel leuk verrassend cadeau!

Het was leuk en verrassend

Het was leuk om de box open te maken en verrast te worden met het inhoud en de verpakking.

Goede kwaliteit, service en medewerking.

Wij waren als orginisatie opzoek naar een vernieuwd kerstgeschenk, hierdoor kwamen wij al snel bij Fitxbox terecht. De kwaliteit, service en medewerking was goed, hierdoor zullen wij Fitbox bij de volgende kerstgeschenken zeker in ons achterhoofd houden.

Leuk en verfrissend pakket en een keer wat anders

Voor de afwisseling een leuk pakket en verzorgd ingepakt.

Keurige pakketten die netjes en conform afspraak zijn bezorgd.

Positieve ervaring

Vriendelijk en correct

Vriendelijke mensen, correcte reacties. Fijn om zaken mee te doen.

Professioneel bedrijf die graag met je mee denkt

Twee jaar op rij ons kerstpakket bij Fitbox besteld. Erg tevreden over de kwaliteit en hoe het pakket eruit ziet. Ze denken graag met je mee en het is geen probleem om een pakket helemaal naar eigen keuze samen te stellen.

Een top service en top producten!

Een snel en goed service met een ruime keuze aan kwaliteitsproducten. Onze medewerkers waren heel blij mee!

Superleuk en origineel kerstpakket

Wij hebben onze medewerkers een heel origineel, gezond, sportief en superleuk kerstpakket kunnen aanbieden.

Leuke box en fijne organisatie

Wij vonden de box erg leuk ihkv vitaliteit, wat bij ons voor 2020 een thema is. De box werd op tijd geleverd, goede communicatie. Wij hadden een avocado in de box, die was bij sommige wel heel erg rijp, dat was het enige wat beter had gekund.

Mooi vorm gegeven

De Fitbox vonden we simpel, maar mooi vorm gegeven en ook onze medewerkers waren blij verrast. Veel keuzes te maken via de website op basis van inhoud en interesse.

Wij hebben een fitbox als eindejaarsgeschenk gegeven aan onze medewerkers. De fitbox viel erg in de smaak en was dus een goede keuze. Ook de service door fitbox was erg fijn!

Goede service, en verrassende pakketten

Een goede ervaring, pakketten ruim op tijd geleverd.

leuke pakketten!

Snel geleverd, snelle reactie en super leuke pakketten met waar voor je geld.

Over Fitbox.nl

De medewerkersgeschenken en kerstpakketten van Fitbox passen perfect bij een gezonde en bewuste leefstijl. Dat maakt onze pakketten anders dan anders. Een bijzonder actuele en hippe thematiek, maar dit doen wij al sinds 2005. Onder de merknaam Fitlabel ontwikkelen wij de meest toffe gadgets voor de meest uiteenlopende organisaties in Nederland. Inmiddels is Fitbox uitgegroeid tot trendsetter op het gebied van healthy lifestyle gifts en zijn we ook graag jouw organisatie van dienst met opvallende geschenken!