Leuke samenstelling van de boxen en op tijd geleverd!

Leuke boxen en goede communicatie!

Prettig om mee samen te werken - snel, duidelijk en flexibel

Voor de 2e keer gebruik gemaakt van de diensten van Fixbox. Makkelijk bestelproces en adequate followup met supervriendelijke medewerkers. Flexibel daar waar het gaat om afspraken maken vwb levering.

Prettige communicatie. Levering correct volgens afspraak.

Prettige communicatie. Levering correct volgens afspraak. Pakket met veel enthousiastme door de medewerkers ontvangen

Prettige communicatie, snelle service en leuke pakketten!

Afgelopen jaar hebben we de kerstpakketten voor onze werknemers besteld bij Fitbox. Het pakket werd op maat gemaakt. De communicatie verliep vlot en vriendelijk en ook de bezorging was netjes op tijd. De pakketten werden ook goed ontvangen door het personeel, dus echt een aanrader!

Prima verzorgd , leuke verrassende kerstpakketten

Wil je eens wat anders , niet het standaard pakket kies dan eens voor een fitbix kerstpakket.

Fit en gezond het nieuwe jaar in

Wij hebben ons personeel een fitbox (smoothie) cadeau gegeven als kerstpakket. Het zou leuk zijn als het pakket wat meer kerstsfeer had en de mogelijkheid er zelf nog iets bij te stoppen (wij hebben het personeel ook een tegoedbon gegeven, die hadden we graag in de box erbij gestopt). Maar verder zijn het goede producten.

Beste Sanne, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je, jouw collega's de Fitbox smoothie cadeau hebt gedaan. Het is zeker mogelijk om producten toe te voegen of een pakket samen te stellen. Helaas was het bij ons niet bekend dat je iets wilde toevoegen, anders hadden we dit uiteraard graag toegevoegd. Wellicht kunnen we dit jaar iets toevoegen aan jullie (kerst)geschenk? :) Groet, Team Fitbox

Top pakketten, goede service, werknemers heel blij gemaakt!

Het leuke van de pakketten vond ik dat we ze nog zelf konden 'finetunen! Keuze in overvloed en het team is heel behulpzaam en denkt mee.

goede service

goede service

Zeer tevreden over prachtige kerstgeschenk

Alle medewerkers waren zeer blij met dit mooie, veelzijdige en sportieve kerstgeschenk, leuk ook dat alles duurzaam is.

Zeer passend kerstpakket bij het thema van deze tijd

De organisatie van het kerstpakket verliep bijzonder soepel. Snelle en duidelijke communicatie. Alle opties passend in het thema van vitaliteit en toch voldoende keuze voor iedereen.

Top service!

Het was duidelijk wat er in het pakket zat. Het bestellen ging makkelijk. Tevens werd er contact opgenomen om de afleverdag en tijd te bespreken.

Korte lijnen en goede service

Leuke club met korte lijntjes. Denken graag met je mee. Wij kwamen met een eigen idee rondom de kerstpakketten, dat was geen enkel probleem voor Fitbox. Wil je eens een keer wat anders dan een standaard kerstpakket, dan heb je bij Fitbox ruim voldoende keuze. En alles met een duurzame & gezonde insteek.

Snelle afhandeling en communicatie

Website is overzichtelijk en het aanbod is divers. Meegedacht over allergie oplossing. Wel overlegd maar niet uitgevoerd. Nette levering en afhandeling.

Wat ze zeggen maken ze waar

Vanaf het eerst moment dat we contact hadden was het zeer netjes en meedenkend, er zijn standaard al veel opties. Maar ook een kleine aanpassing was zo geregeld. Vervolgens was de levering stipt en hadden we direct contact met de chauffeur over details. Was alles keurig volgens afspraak zakelijk verpakt en aangeboden op 2x pallet.

Een pakket geschikt voor iedereen

Wij waren op zoek naar een pakket wat geschikt was voor alle medewerkers maar wel geschikt voor een gezonde/bewuste leefstijl. We hebben achteraf allemaal positieve reacties mogen ontvangen! Volgend jaar zullen we weer zeker naar jullie aanbod gaan kijken.

Goede ervaring en fijn geholpen

Fijn contact gehad bij de bestelling van onze nieuwjaarsgeschenken. Snel kunnen schakelen en de levering was goed! Goede feedback ontvangen van onze medewerkers over de kwaliteit van de Fitbox. Aanrader!

Goed geholpen aan de telefoon. Ook zijn de producten snel en goed afgeleverd.

goede pakketten en een snelle levering

Flexibel bedrijf. Snelle reactie. Er wordt geleverd wat is afgesproken. communicatie met dit bedrijf als positief ervaren.

Goed en snel geregeld

Leuk pakket besteld voor werknemers. Iedereen erg enthousiast. Goede hulp en snelle reactie bij problemen. Super blij met het resultaat.

top

onze ervaring als bedrijf met fit box was echt top. wij hebben als bedrijf fantastische kerstpakketten ontvangen, en raden dit bedrijf zeker aan! ze gaan professioneel en vriendelijk te werk.

Snel geregeld

Wat ik erg prettig vond aan het bestellen via Fitbox is dat het allemaal zo snel geregeld was. Onze medewerkers waren erg tevreden met de keuze die ze hadden, en voor mij was er weinig stress om de pakketjes bij het team te krijgen. Ideaal.

Supersnelle service en leuk pakket

Was snel schakelen met fitbox, Heel flexibel en prettig contact.

Goede service, zeer klantvriendelijk!

Op het laatste moment had ik nog een aantal kerstpakketten nodig. Gezien het op korte termijn allemaal nog verstuurd moest worden heb ik gebeld om te bespreken welke opties en aantallen nog beschikbaar waren. Ik ben goed en prettig geholpen en alle pakketten zijn nog voor de feestdagen verstuurd.

Goede service, zeer klantvriendelijk en een erg leuk pakket, helemaal van deze tijd

Goede service en zeer klantvriendelijk. Felicia belt of mailt direct terug, dus goede communicatie. Wij waren best laat met bestellen, maar zij zorgde er voor dat alles goed kwam. De pakketten zijn divers, van goede kwaliteit en echt iets voor nu, duurzaam, sportief, gericht op fit blijven. Daarom spreekt dit zeker aan voor jongeren. Prijs - kwaliteitsverhouding was zeker ook goed. In het pakket zit een wat duurder item, bijvoorbeeld een blender, opgevuld met andere gadgets.

Heldere communicatie en snelle service

Firbox was goed bereikbaar voor wijzigingen en kunnen die ook snel doorvoeren. Het was prettig samen te werken!

Over Fitbox.nl

De kerstpakketten en geschenken van HOX en FITBOX zijn altijd origineel en nergens anders te koop. Als je aandacht besteed aan het uitzoeken van een mooi en veelzeggend geschenk zorgen wij dat dit optimaal overkomt op de ontvanger. Toffe gadgets, smaakvol en in frisse kleuren verpakt. Zo valt het meteen op dat je iets bijzonders in handen hebt! Met een geschenkpakket van HOX of FITBOX geef je een cadeau waar de ontvanger écht wat aan heeft.