Vlotte communicatie en uitstekende producten

Tijdens het orderproces goed geïnformeerd over de levertijd. Er is meegedacht over de inhoud. Keurig op de afgesproken datum en tijdstip geleverd. Inhoud van de box in orde en zoals afgesproken. Prima Kerstgeschenk voor onze collega's!

Goede en snelle communicatie

Kerstpakketten zelf samengesteld, een scherpe offerte ontvangen. En ook aanpassingen zijn snel geregeld! Netjes verpakt geleverd.

Top kerstpakketten

Veel keuze in de diverse thema's en voor alle portemonnees geschikt. Makkelijk te bestellen, snelle en verzorgde levering, er werd zelfs even gebeld om een makkelijk tijdstip af te spreken. Onze medewerkers waren er blij mee Kortom in 2022 zien jullie ons weer terug :-)

Leuke kerstpakketten en goede communicatie met Fitbox.

De kerstpakketten zijn goed ontvangen binnen de organisatie, leuke inhoud. Communicatie met Fitbox was goed, snel professioneel en makkelijk. Er werd goed meegedacht. Eigenlijk alleen positief.

Een keertje wat anders....

Als bedrijf wilden we een keer geen kerstpakket geven met allerlei kleine en vaak ongezonde voedingswaren. De keuze viel dus op een Fitbox voor onze medewerkers. De meesten hebben dit als zeer prettig ervaren en hebben een leuk pakket uitgekozen. De samenwerking met Fitbox was uitermate prettig en meedenkend!

Leuke boxen

Ze zijn goed ontvangen bij mij collega's Fijne service!

Erg tevreden

Makkelijk benaderbaar per telefoon als je snel een vraag hebt.

vlak voor kerst nog leuke pakketen kunnen regelen voor de collega's

Geweldige service en top artikelen

De medewerkers van Fitbox waren uiterst vriendelijk, behulpzaam en hebben top service geleverd in de hele korte tijd die ze hadden met onze last minute bestelling. Super leuke pakketten ontvangen en alle collega's waren blij verrast :-)

Goed geregeld en weer eens iets anders dan de standaard..

Een verrassend en duurzaam kerstpakket!

Voor de medewerkers wilde ik graag een verrassend maar ook duurzaam kerstpakket. Felicia heeft heel vriendelijk meegedacht. Het werd Iets afwijkends van het standaard Fitbox aanbod. Fijn dat die mogelijkheid er was en een compliment voor de service van Felicia! De pakketten waren een succes. Elke medewerker heeft kunnen kiezen uit meerdere pakketten, waarbij alleen de omschrijving bekend was. De pakketten waren allemaal anders van grootte, wat de nieuwsgierigheid alleen maar groter maakte. Uiteindelijk alleen maar positieve feedback ontvangen!

Mooi pakket, goede service

Ondanks het feit dat wij erg laat waren met het bestellen van het pakket toch alles op tijd kunnen regelen. Hetgeen niet voorradig was is vervangen door een goed en mooi alternatief. Terugkoppeling van de medewerkers was ook zeer positief, zij waren erg tevreden over de combinatie van lekkers met fit/sportief.

Wij wilden dit jaar een origineel kerstpakket en zodoende kwamen we uit bij Fitbox. Geweldig! Helemaal van nu: een gezonde leefstijl met voldoende beweging, erg belangrijk en vooral in deze tijd. Mooie box, fijne items om meer in beweging te komen en een snelle levering. Onze medewerkers waren er erg enthousiast over en blij mee. Een aanrader!

Persoonlijk, snel en keurige pakketten

Er is goed meegedacht met welke pakketten het beste bij ons team zouden passen. Alles werd keurig op tijd en persoonlijk afgeleverd. De pakketten zagen er goed uit. Tussen de bestelling en de levering is telefonisch laten weten wat het meest geschikte levermoment zou zijn. Dit vond ik erg prettig.

Vlotte afhandeling van bestelling, kwaliteitsproduct snel geleverd

Kerstpakketten voor collega's geregeld. Eerder het jaar hadden we een kookworkshop. Dit kerstpakket met kwaliteitsproducten om een heerlijke maaltijd te koken en wat leuke hulpmiddeltjes viel letterlijk en figuurlijk goed in de smaak. De bestelling werd heel snel afgehandeld en vroeger dan gevraagd of nodig was al afgeleverd. Mooi verpakt in een kleurige doos bovendien!

Erg flexibel en denken heel goed mee!

Wat een fijne service bij Fitbox! De snelle en hele goede communicatie heb ik echt als een pluspunt ervaren. Het samenstellen van ons kerstpakket was zo een feestje!

Rondom blij

Ik ben per toeval op fitbox gekomen op het internet. Ze zijn fantastisch. Leuke pakketten, een goede website, maar ook een heel persoonlijk, prettig en efficient contact via telefoon. Alle vragen en wensen werden beantwoord! Zelfs nog een aflevering vrij huis. Een absolute aanrader om je volgende kerstpakket bij Fitbox te bestellen.

Top service!

Hele fijne ervaring. Meedenkend, snel handelend en uiteindelijk een leuke fitbox samengesteld. Bedankt!

Snel geregeld en prettig contact!

Dit is de eerste keer dat wij in contact kwamen met FitBox. Het contact met Laura was prettig en we konden samen snel schakelen, daar hou ik van! De kerstverpakking en persoonlijke groet van ons bedrijf was naar tevredenheid verzorgd, collega's waren blij verrast met dit kerstpakket!

Leuke pakket thema's

Het is leuk om iets anders te geven. Het doel is om collega's zo fit mogelijk en in balans te houden. De thema's van fitbox sluiten hierbij aan.

Fitbox werkt snel, praktisch en klantgericht.

Mijn ervaring is dat jullie snel handelen, meedenken met de klant en afspraken nakomen. Dank hiervoor.

Snelle en goed service!

Wij waren vrij laat met bestellen van onze kerstpakketten maar door de goede en snelle service hebben onze medewerkers op tijd hun giftcard gekregen!

Prima club die ondanks dat ik laat was nog prima leverden.

Meerdere belletjes en overlegjes zorgden ervoor dat we een leuk cadeau samenstelden. Positieve reacties van de ontvangers. Leuke en toch bruikbare spullen. Lekkere verwennerijen.

Goede service, leuk pakket.

Goed kunnen afstemmen omtrent kleine aanpassingen. Gezond en verantwoord. Op tijd afgeleverd. Alles prima in orde. Goed verzorgd.

Klantvriendelijk, meedenkend, snel en een zeer goede service.

Mijn complimenten gaan als eerste uit naar Felicia Borgers en haar bedanken voor de goede communicatie, het meedenken en de service. De kerstpakketten zijn door alle collega's goed ontvangen en iedereen was er enthousiast over . Ik zou Fitbox zeker aanraden bij anderen!

Galileilaan 33 6716BP Ede

085 00 618 00

Over Fitbox.nl

De kerstpakketten en geschenken van HOX en FITBOX zijn altijd origineel en nergens anders te koop. Als je aandacht besteed aan het uitzoeken van een mooi en veelzeggend geschenk zorgen wij dat dit optimaal overkomt op de ontvanger. Toffe gadgets, smaakvol en in frisse kleuren verpakt. Zo valt het meteen op dat je iets bijzonders in handen hebt! Met een geschenkpakket van HOX of FITBOX geef je een cadeau waar de ontvanger écht wat aan heeft.