Uitmuntende samenwerking

Mijn contactpersoon Igor heeft ervoor gezorgd dat het hele proces meer dan naar tevredenheid is verlopen. Zijn servicegerichtheid is uitmuntend.

Slechts een paar weken voor Kerst namen we contact op. Toch is het Fitbox nog gelukt om voor ons de kerstpakketten te verzorgen. Inclusief een website met onze look en feel. Dank daarvoor!

Leuke kerstpakketten en vriendelijke medewerkers

ik vond het plezierig om telefonisch met Laura te overleggen over de kerstpakketten. Alles is prima afgehandeld en iedereen was blij verrast met de inhoud van de pakketten.

Iedereen blij!

Tijdens mijn zoektocht naar een leuk presentje voor een heel divers team kwam ik terecht bij FITBOX. Ik heb voor elk wat wils gevonden; voor de sportievelingen een mooie rugzak met goodies en voor diegenen die ontspanning nodig hadden een leuke doos met vanalles om helemaal zen te worden. De pakketten waren niet te zwaar wat goed uit kwam bij het versturen. Communicatie met de medewerkers was snel en efficient alsook de levering. Kortom, top!

Professioneel

Naast het feit dat de pakketten er goed uitzagen en voor ieder wat wils, waren de medewerkers erg professioneel, flexibel, meedenkend en vriendelijk.

geweldig !

wij waren nogal laat met het bestellen, maar alles was gewoon mogelijk. NIks was teveel. Ik kon nog dingen veranderen op het laatste moment. Alles ook op tijd geleverd ! Niets meer dan lof.

Vooral de service om extra wensen in te voegen was top.

Naast een gekozen pakket was het totaal geen probleem extra eigen spullen en een brief toe te voegen. Klasse!

Betrouwbare partner

Snelle service en bereikbaarheid met een grote keuze aan artikelen

prima comminucatie en service

ik heb de fitboxen ruim op tijd besteld , wat een beetje jammer was is dat ik pas een week van tevoren gebeld werd dat er 3 artikelen in de fitbox niet leverbaar waren , maar goed hier konden jullie ook niks aan doen . dit werd goed opgepakt dmv vervangende producten toe te voegen, dus prima!!

Dit jaar mocht ik, namens ons bedrijf, een kerstpakket uitzoeken. Ik wilde graag een kerstpakket dat duurzaam was en bijdraagt aan de vitaliteit van mijzelf en mijn collega's. Via google kwam ik uit bij Fitbox en ik heb meteen contact gezocht. Na wat belletjes en mailcontact een box samengesteld passend bij ons bedrijf. Mijn complimenten naar Fitbox voor de goede communicatie en met name dank aan Igor. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Klantvriendelijk, meedenkend en snel.

Bij de aanvraag werd ik vriendelijk geholpen en werd er meegedacht met de mogelijkheden. De communicatie verliep duidelijk en snel. De bestelling was uiteindelijk vlot geregeld en de verzending en de facturering werden prima afgehandeld. Iedereen was enthousiast over de inhoud van de box. Bedankt!

Een keer iets anders dan een 'schranspakket'

Wij waren blij verrast toen we de 'FitBox' op internet tegenkwamen, niet iedereen is even blij met een HANOS/MAKRO pakket en wij wilde graag een keer iets anders uitproberen. Bij de Fitbox kan je zelf een box naar wens samen stellen met behulp van een van de medewerkers, dit werkte perfect. Alle collega's waren ook erg blij met het pakket.

snelle actie met een mooi resultaat

wij waren al redelijk aan de late kant voor de bestelling van ons kerstpakket. Er bleek nog van alles te regelen, fijn persoonlijk gesprek, veel mogelijkheden en op tijd onze bestelling in huis. wat fijn om te horen dat onze collega's enthousiast waren over het pakket. kortom voor herhaling vatbaar!

Goed georganiseerd en maatwerk mogelijk

Pluspunt: de kerstpakketten combinatie van feestelijke produkten samen gevoegd met een bol.com kaart was erg praktisch. Pluspunt: er kon maatwerk worden geleverd qua produkten. Pluspunt: levering was ruim op tijd. Minpunt: vrij grote aandeel aan kunststof produkten. Gelukkig kon een deel vervangen worden door bamboe produkten.

Snelle persoonlijke service

Erg klantvriendelijk, alle maatwerkvragen konden zonder problemen ingevuld worden. Snelle levering en ook het nazenden van een extra bestelling was geen probleem. Onze medewerkers waren blij verrast met de keuzes die ze hadden. Tot een volgende keer!

Fijne samenwerking

Prettige samenwerking, waren ten alle tijde goed te bereiken per mail of telefoon, altijd reactie. Er was volop keus en de pakketten konden ook nog naar eigen smaak samengesteld of aangepast worden. Alles mooi op tijd geleverd en dat tijdens deze giga drukte met bezorgingen.

Leuke pakketten, goede service!

Prettig contact gehad, en alles was snel geregeld. Standaard ook een leuke keuze qua pakketten voor de meeste medewerkers.

Super leuke originele kerstpakketten.

Onze medewerkers waren erg tevreden met deze kerstpakketten. Het leuke hieraan was dat ze konden kiezen uit 4 pakketten zodat we iedereen iets naar hun keuze konden aanbieden. Leuke thema's, divers. Snelle en makkelijke communicatie met Fitbox Snelle levering Verschillende bezorgopties 'Wij waren zeer tevreden.

Het contact met Felicia van Fitbox was snel en zeer vriendelijk. Onze medewerkers hebben genoten van een mooi pakket.

afwisselende pakketten met voor ieder wat wils

Fijne en snelle afstemming met Fitbox, vriendelijke communicatie en veel afwisselende pakketten. Prettig dat afleveren van de pakketten op verschillende locaties mogelijk is.

Prettige en goed bereikbare klantenservice

Onze eerste kennismaking met Fitbox is goed bevallen. Afspraken worden nagekomen, en contact met de klantenservice is snel en professioneel.

Mooie producten, fijne samenwerking

Met één van de medewerkers van Fitbox een aantal mooie pakketten op maat samengesteld voor een aantal collega’s. De samenwerking met Fitbox was erg prettig. De meeste pakketen moesten op korte termijn geregeld worden en dat was geen probleem. Een aanrader!

Snelle en persoonlijke service en inhoud van de fitbox is super!

Tevreden over de afhandeling door de binnendienst en alles volgens afspraak geleverd én super blij over de inhoud van de fitbox.

Mooie producten en een fijne samenwerking!

De samenwerking met Fitbox was erg fijn. Alles moest op korte termijn geregeld worden en dat was geen enkel probleem. Fitbox beschikt over mooie producten en kan op korte termijn een box samenstellen die aansluit bij de wensen van de klant. Ook de bezorging was zo geregeld. Ik zou een samenwerking met Fitbox zeker aanraden!

Zowel de pakketten als de service zijn goed bevallen!

Fitbox heeft een diverse assortiment, waardoor er voor een ieder wat uit te kiezen is. Ook is maatwerk mogelijk. We hebben binnen onze organisatie veel positieve reacties ontvangen over de Fitboxen. Ook ben ik zeer tevreden over jullie fijne en vooral snelle service!

Galileilaan 33 i

6716BP Ede

085 00 618 00

Over Fitbox.nl

De kerstpakketten en geschenken van HOX en FITBOX zijn altijd origineel en nergens anders te koop. Als je aandacht besteed aan het uitzoeken van een mooi en veelzeggend geschenk zorgen wij dat dit optimaal overkomt op de ontvanger. Toffe gadgets, smaakvol en in frisse kleuren verpakt. Zo valt het meteen op dat je iets bijzonders in handen hebt! Met een geschenkpakket van HOX of FITBOX geef je een cadeau waar de ontvanger écht wat aan heeft.