Good first impression!

De eerste indruk is goed, ziet er erg degelijk uit. De eerste keer gebruik vergde enige oefening.

Niks mis mee

Goede producten en een plastic vrije wereld voor mijn kleinkinderen.

Fijn voor jezelf en de planeet

Alle bestelde producten zijn van goede kwaliteit en prettig in gebruik. Verantwoorde producten, zonder plastic en snel geleverd met de fietskoerier. We komen hier graag nog eens terug!

Gisteren besteld vandaag in mijn badkamer!

Supergoeie en snelle service! Ben helemaal blij met al deze goede en plasticvrije producten zonder met misschien nog wel een betere verzorging dan die van plastic :)

Heerlijke producten, overzichtelijke site en snelle levering

Zeer tevreden met de heerlijke plasticvrije producten. Mijn bestelling werd snel geleverd in een kleine, plasticvrije verpakking. Ik ga zeker weer bestellen.

Heerlijke producten en snelle levering!

Ik heb enkele zeep en shampoo barren gekocht en deze zijn heerlijk! Lekkere geur, maken goed schoon en gaan bijzonder lang mee! Echt uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Daarna eigenlijk pas over bedrijf gelezen en ik vind het een heel mooie missie van Oceonics! Ik kom nog zeker een paar keer terug!

Snel binnen en mooie en duurzame producten

Wij zijn fan! Kopen de Deo tandtabs shampoo en meer producten hier. En is erg naar wens.

Super goede kwaliteit, maakt zijn beloftes waar en zorgt voor een zeer aangename switch

Zinnenstrelende producten die onze planeet niet beschadigen,(h)eerlijk!

Jezelf, en anderen!, verwennen met natuurlijke producten voelt als een eerbetoon aan de mens en moeder natuur. Dit is wat je iedereen gunt...

great products, fast delivery

amazing products, let's get the ocean plastic free

Heerlijke producten, fijne prijzen en goed voor het milieu!

Alles voor een plasticvrije badkamer, fantastisch !

Perfect choice for those who care about environment, sustainability and the future of the Planet

I was looking for a plastic free Christmas gift package for my colleagues. After many hours of internet search I concluded that Oceonics and the variety their offer in their webshop is the perfect choice. I am based in the Netherlands but my colleagues are in many other countries in Europe, so I was looking for something preferably with English labels and Oceonics met that criteria too. I can highly recommend it for everyone!

Een plastiekvrij alternatief met kwalitatieve producten

Ik ben zo blij dat ik bij Oceonics ben uitgekomen. Mijn gezin wil bewust minder afval aan de afvalberg toevoegen en dit helpt alleen maar. De producten zelf hebben dezelfde kwaliteit als de producten in de winkel en zijn een uitstekend alternatief voor mensen die bewust denken over hoe ze hun afval kunnen minderen. Er is ook zeer veel keuze.

Goede service, snelle levering.

De producten werden netjes (plasticvrij) verpakt verstuurd en werden goed ontvangen. De levering was wel een dagje later dan verwacht, maar dat is dan ook het enige.

Product lijkt me prima, levering bleef achter, kaartje niet mogelijk?

Twee opmerkingen: - de levering van één van de bestellingen was laat, donderdag besteld en maandag geleverd? Wel ben ik hiervan op de hoogte gesteld maar dit bericht ontving ik te laat. Of er niet open is gedaan.. het betreft een studentenhuis en iemand die in quarantaine zat dus dat is wat vreemd. - de mogelijkheid om een kaart of een berichtje toe te voegen miste ik? Misschien ligt dit aan mij maar 2 collega's ontvingen op die manier een cadeau, zonder te weten van wie. De afzender wordt dus nergens vermeld. Aanbevelen Ja/Nee vind ik persoonlijk in het geval van een recensie overigens een vervelende vraag. Het is zwart wit terwijl je niets kan toelichten/ er geen optie voor een middenweg is of de vraag over kan slaan omdat het nu eenmaal niet zo zwart wit is. De website en het concept vind ik prima. Dan toch maar een ja dus.

Doet deugd het kleine beetje verschil te kunnen maken door de aankoop

Was een vlotte aankoop En prima producten . Enkel spijtig dat er 9€ verzending bovenop komt voor verzending naar België. Dat gaat me niet motiveren om meerdere aankomen te doen wanneer je extra’s nodig hebt.

Snelle communicatie en prima levering

Vragen snel beantwoord en voorraad webshop zelfde dag nog aangevuld. Hierna bestelling in 2 dagen in huis.

samen echt voor een betere wereld!

Al geloof ik dat de grootste veranderingen in een verandering van beleid zit waardoor grote vervuilers moeten veranderen, is het altijd goed om als individu het voorbeeld te geven, en zo mooi dat Kelly en Annemieke hier de mogelijkheid toe geven, de producten zijn kwalitatief goed en heel fijn, een echte aanrader dus als de planeet met al het leven je dierbaar is.

Goed!

Snelle service, netjes verpakt.

Prima, met een heel klein puntje (opbouwende) kritiek

Supersnelle levering van een product (de tandpasta tabletten) dat ik al eerder had besteld en waar de hele familie inmiddels fan van is! Wat ik alleen jammer vind is dat zo'n klein product in zo'n (relatief) grote doos verstuurd wordt. Dat is toch weer minder goed voor het milieu. Iets slimmer verpakken en het had door de brievenbus gepast. Wel weer leuk dat het met een fietskoerier bezorgd werd.

Hai Gerlofke, Bedankt voor je bestelling en waardevolle review, wij zijn ook fan van de tandpasta tabletjes. Wij hebben ook contact opgenomen met onze verzendpartner omdat we altijd zonder nutteloze verpakkingen versturen. Ze geven aan dat dit een incident is geweest en zullen hier bovenop zitten. Vriendelijke groet, Annemieke van Oceonics

Supertevreden!

Dankzij Oceanics hebben ik grote stappen kunnen zetten in mijn doel om eind van het jaar plasticvrij te leven. Fijne producten, snelle levering, en een leuk persoonlijk kaartje erbij. Ik heb Oceanics al aangeraden bij veel van mijn vrienden!

Mooie en fijne producten

Snelle verzending, plasticvrij verpakt en verpakt in een niet grotere doos dan nodig. Graag een knop bij product met 'mail mij als product weer op voorraad is'.

Snelle levering, goed verpakt.

Duidelijke site, goed te vinden. Duurder in vergelijking met andere sites maar wel met iDeal te betalen. Daarom voor deze site gekozen. Via zero waste project op gekomen. Leuk dat ik gratis test setje tandpasta zou krijgen, maar die zat er niet bij. Jammer, valse belofte. Mag meer bekendheid krijgen want meer mensen zouden plasticvrij moeten zijn!

Het ruikt heerlijk!

We kochten een pakketje voor een vriendin als cadeautje en ze was er erg blij mee. Maar wat wel jammer is, is dat het niet mogelijk was om het daadwerkelijk als cadeautje te bestellen voor een ander. Geen drama natuurlijk, maar misschien iets om te overwegen?

Tandpasta pillen net een krijtje

Ik had heel graag een positieve ervaring gedeeld over de tandpasta pillen. Het lijkt je tanden schoon te maken maar daar is het wel mee gezegd. Geen schuim en geen frisae mond na het poetsen. Het was net of ik een stukje krijt in mijn mond had gestopt. Niet voor herhaling vatbaar. Helaas.

Over Oceonics

Kelly en Annemieke zijn in 2018 gestart met Oceonics. Uitkijkend op het zacht kabbelende water van de Middellandse Zee, bedachten ze hoe lelijk de zeeën worden door al dat plastic wat erin rond dobbert en wilden er iets tegen doen! Strijden tégen plastic en vóór schonere zeeën. Sinds juni 2021 heeft Karole het stokje overgenomen en gaat de strijd voort. Oceonics biedt jou de allerfijnste verzorgingsproducten voor in de badkamer die vrij zijn van onnodig plastic. Want van al die flessen, tubes en folietjes op de gemiddelde wastafel, belandt zo’n 30% in onze mooie zeeën. Wij hebben een webshop gevuld met mooie verzorgingsproducten voor in jouw badkamer, helemaal vrij van onnodig plastic. Hiermee strijdt je samen met ons tégen de plastic soep, vóór schone zeeën én verwen je jezelf ook nog maximaal! Een gevalletje win-win-win noemen we dat. Kijk dus gerust rond in onze online winkel, maak jouw badkamerritueel compleet en ga samen met ons voor een plasticvrije zee.