Oplichting met stroom

Je betaald meer aan stroom dan huur, de meterstanden kloppen absoluut niet. Meterstanden zitten achter een gesloten deur en de eind afrekeningen is per persoon anders, de een ontvangt een heel ander opgesteld factuur dan de ander. Denk dat de FIOD maar eens even naar dit bedrijf een onderzoek moet starten want het klopt voor geen meter.

Alles perfect en keurig op afstand kunnen regelen

Wat op valt is de fraaie afwerking en het soepel bedienen van de toegang. Het lijkt alsof ik er trots op ben

Prettig park. Genoeg ruimte eromheen

Ik huur de box nu een half jaar. Het is er erg rustig. genoeg parkeerruimte om het gebouw heen. Beveiligingssystemen werken goed. Pas voor hek en voor de ruimte zou handig zijn. Moet nu met telefoon door hek en met pas in de ruimte.

Gemak en voordeel

Dicht bij voordelige bergruimte die met de app gemakkelijk te gebruiken is.

Beter niet aan beginnen

Nog nooit niets op tijd geregeld .. moet je altijd wachten en wachten en wachten soms een paar weekjes lang met alles.. eerlijk ? Jongens beter niet aan beginnen..

We love it!!

So reliable and safe. We wouldn’t choose anyone else.

Keurig netjes en vriendelijke mensen

Ja alles verloopt netjes met alles eigenlijk. Vriendelijk. Tijd voor je vragen . Eigenlijk niks verkeerd en gewoon goed.

Prima zo

Zijn prima

Kwaliteit box prima Communicatie slecht

Ik heb tot 2x toe navraag gedaan over mijn opzegtermijn van mijn box. Tot 2x toe werd mij verteld dat ik een opzeg termijn heb van een maand. Op het moment dat ik schriftelijk mijn box opzegde werd in het tegenbericht het jaar contract vernoemd en dat ik pas na een jaar kan opzeggen. Dit houdt voor mij in dat gedurende 6 maanden dubbele kosten heb omdat ik al een andere box gehuurd heb. Slechte service.

Klantvriendelijkheid kan wel verbeterd worden

Het (aan)spreken van klanten en bepaalde e-mailberichten verzenden aan klanten verdiend zeker verbeteringen.

Uitstekend!

Perfect!!

Moderne, veilige en toegankelijke opslag voor een redelijk tarief

Zie hierboven

Negatief en positief

Ik had 2 boxen 1 box opgezegd incl box nummer in onderwerp, wordt de andere opgezegd. Na een telefoontje wel snel gecorrigeerd

Prima voor elkaar.

Schoon, 24/7 toegang, service ok

Plezierig

Super opslag!

Ik heb hier een jaar een opslag gehuurd! Super service.

Uitstekend.

Geen problemen gehad. Edelbox doet wat het belooft.

NOOIT meer Edelwonen

NOOIT MEER EDELWONEN!!!! Pas op! Want je betaald hier meer aan stroom dan aan huur. Ik twijfel er ook aan of er word gesjoemeld met deze cijfers. Ik heb in een jaar tijd meer als 7.000Kwh stroom verbruikt. In een box van 16 vierkante meter. Dat is ongeveer net zo veel als een normaal huishouden in 3/4 jaar. Dit brengt bij mij vraagtekens naar boven. Comminucatief ook erg slecht! Aangezien de eigenaar mij eenvoudig weet te bereiken over een (torenhoge) eindfactuur voor stroom (waar ik wachtende op was), en het niet gedaan heeft. Hij koos er voor om een gerechtsdeurwaarder in te schakelen en werd ik dus flink op extra kosten gejaagd. Wanneer ik contact opnam werd ik gemaild met alle eerdere mails die mij toegezonden zouden zijn. Vaak kreeg ik ook mails binnen waar geen enkele zin van klopt, erg onprofessioneel. De eigenaar zelf kan nog geen fatsoenlijke mail sturen. Wat vreemd is is dat ik ze dan ineens wel in mijn inbox binnen krijg. Wanneer ik contact met de eigenaar opneem probeerd hij je zo snel mogelijk af te wimpelen met zakelijke praatjes en er word totaal geen begrip getoond. Je betaald hier bij edelbox meer aan stroomkosten etc. dan dat je aan huur betaald (ookal denk je bijna niks te verbruiken) Kortom; mijn ervaring met dit bedrijf is zeer slecht en ik zal ook nooit meer wat bij deze partij huren. Ik adviseer iedereen sterk om hier nooit te huren.

Goede service en communicatie

Garagebox gehuurd, netjes afgewerkt. Vriendelijk personeel en goede duidelijke communicatie. Zeker aan te raden!

Klantvriendelijk

Goed geregeld allemaal. Kon snel mijn box in. Goede service!

Top service, schone en ruime locatie!

De boxen zijn erg schoon en ruim. Er zijn veel mogelijkheden en er wordt goed met je mee gedacht welke box het beste bij je past. Zeker een aanrader!

Top opslag!

Goede service, ruime opslag box!

Uitstekend.

Ontzettend blij met de opslagbox, die vele mogelijkheden bied! En ook voor de communicatie een 10.

Super tevreden!

Een erg professioneel bedrijf! Belde voor extra informatie over de boxen en werd goed geholpen. Mooie boxen! Raad het daarom erg aan om hier een box te huren!

Prima tijdelijke oplossing van mijn opslag probleem

Het is schoon, warm, goed verlicht en beveiligd en 24/7 bereikbaar. Er is 1 minpuntje. De verhuurprijs is in kubieke meters en daardoor wat aan de dure kant. Je kan niet alles tot 3 meter hoog stapelen in een beperkte ruimte.