Pure Misleiding

Eerst box van m10 genomen, komen ze er later achter dat ik me daar niet kan inschrijven voor de KVK, dus moest ik maar naar een andere box nemen als ik me wil inschrijven. Een box van 16 m2 waar ik bijna nooit aanwezig was heeft volgens Edelbos meer dan 8600 KWH verbruikt op basis van 1 jaar dit is vrijwel onmogelijk als je er bijna niet bent. Verkeerde factuur sturen, stroom viel vaak uit, adverteren met een verwarming terwijl het geen verwarming is, kortom ik raad iedereen ten strengste af als je niet misleid wilt worden!!

Beste Max, Iedere box heeft een eigen elektra tussenmeter waardoor maandelijks bij te houden is wat een huurder aan stroom verbruikt. Wij weten niet wat huurders zoal in hun box doen en waardoor een huurder, zoals in jouw geval, veel stroom in zijn garagebox verbruikt. Met de gemaakte regeling tussen jou en Edelbox gaan wij ervan uit je zo goed als mogelijk is in deze situatie te kunnen helpen. Groet Shelly

Prima boxen, af en toe storingen met het alarmsysteem

Prima, nette garageboxen. Gebruikt voor opslag en werkzaamheden voor motoren. Kachel verwarmt snel wanneer nodig, dus prettig. Wel zo nu en dan storingen bij het alarmsysteem waardoor ik een aantal keer valse inbraakmeldingen heb gehad. Ook technische vragen en uitbreidingen werden snel geregeld.

hele slechte communicatie

mijn ervaring met edelbox is uitermate slecht, de communicatie tussen de huurder en verhuurder is niet goed. afspraken worden niet nageleefd en ik raad dan ook zeker af om hier dan ook een garage box te huren.

Beste Bente, jammer te vernemen dat je alsnog deze review schrijft. Volgens mij hebben we het netjes met je opgelost door de huurovereenkomst direct te ontbinden zonder je aan de contractvoorwaarden te houden die je zelf hebt getekend. Hier had je, ondanks dat je het wellicht anders begrepen hebt, kunnen lezen welk huurbedrag we rekenen voor de garageboxen. Groet Shelly

Prima box

Prima box voor een mooie prijs.

Ruime nette box makkelijke app voor toegang

Top service je wordt goed geholpen. Boxen zijn zeer modern.

Ik heb geen opmerkingen alles goed geregeld

Nog steeds positief over Edelbox

Mooie boxen en goede service.

Geen volle sterren vanwege wat gedoe met de box openen in het begin. Maar alles loopt nu gesmeerd en ben zeer tevreden over alles!

goed en snel

zelfs in het weekeind werd er gereageerd op mijn vragen. en binnen een dag kon ik in mijn zeer nette en betaalbare box in groningen.

Ik huur nu 3 maanden, tot nu toe prima. communicatie beveiliging/meldkamer kan beter naar huurder.

Melding gedaan in de avond van openstaande box van andere huurder. Mijn vraag en melding hierover aan beveiliging/meldkamer is niets mee gedaan naar de huurder van betreffende box.

Gewoonweg super

Goed en netjes afgehandeld en de box is een aanrader

Algeheel positief

Duidelijk, efficiënt en kwaliteit

Prima geregeld

Aanbeveling: kan slecht rond rijden met aanhanger. Misschien een paar platte karretjes voor transport?

Garage box nieuw, compleet en schoon

Garage box nieuw, compleet en schoon

redelijk tot goed

Blij met de plek, want gemakkelijk te bereiken vanaf de kanaalzijde. Vanaf de Sleutelbloemstraat is het lastig om bij mijn plek te komen. Minder blij met het haperend systeem, soms staat mijn deur open die ik toch echt gesloten heb. eerder rij ik niet weg. zien dat de deur dicht is. Ik word/werd regelmatig gebeld door de beveiliging dat er een activiteit rond mijn opslag gaande is. lastig want nooit is er iets aan de hand achteraf. Hopelijk is het euvel verholpen. Ik heb bij invullen ja gezet, maar wel met deze kanttekening, zie boven

personeel dat geen zin heeft

na dat ik mij had ingeschreven voor een box ging alles best prima. door mijzelf had ik een belangrijke email gemist waardoor ik iets later bij mijn box kon dan gepland. helaas ging het hier helemaal fout. probeerde een afspraak te maken om mij box te bekijken en dat ging alles behalve soepel. ik had data door gegeven op welke dagen ik wel zou kunnen. krijg ik een email terug of ik ook op een dag zou kunnen die ik er niet bij had gezet. ik neem aan dat het nogal duidelijk zou zijn dat ik dan niet zou kunnen, maar dit is schijnbaar erg moeilijk te begrijpen. toen werd met mij gecommuniceerd over de tijd. ik wilde eigelijk een uur eerder wegens wat persoonlijke dingen en hebben het neergelegd op een half uur eerder. maar had al zo'n gevoel dat hij daar helemaal geen zin in zou hebben en het zal ook niet anders dan dat ik gelijk had. want die dag zelf kreeg ik een bericht dat hij iets later zou zijn want "mijn auto is stuk". sorry, maar dit is echt een middelbareschool excuus ala "de brug stond open". toen we eenmaal de box hadden bekeken werd mij verteld dat ik een sms gekregen zou hebben met een code. deze had ik niet gekregen en zou hij achteraangaan zodat ik deze die avond aldanniet de volgende dag zou hebben. 2 dagen later had ik nog niks gehoord. toen ik via whatsapp hier om vroeg kreeg ik 4 dagen geen gehoor, ook niet op smsjes die ik had verstuurd. 5dagen na mijn eerste bericht kreeg ik eindelijk een mager excuus bij mijn code. behalve dat het pand mooi is, zijn de wc's vies, het personeel uitermate slecht. de box, die is perfect voor de prijs.

Beste Dwight, bedankt voor je reactie. Jammer te vernemen dat ik je het gevoel heb gegeven er geen zin in te hebben, dat heb ik namelijk zeker wel en ik ben erg blij met jou als huurder! De locatie en de werking van alle systemen zaten nog in de opstart fase en waren mij nog niet allemaal bekend. Mijn excuses dat je hier last van hebt gehad. Ten aanzien van de toiletten, wij zullen de schoonmaak extra aansturen voor de toiletten. In ieder geval wel heel fijn dat het pand mooi is en de box perfect is voor de prijs. Ik hoop je binnenkort te treffen in Groningen om mijn excuses voor deze eerste indruk te maken. Groet Raymond

Really bad coordination and communication

I never got the pincode for the door to enter the building. Had to call several times to try and get it sorted to get access on the day of moving. Then apparently IT problems prevented the message from getting send to me and it took over 5 hours to get it working. There was no apparent communication between the customer service and the person at the location.

top

Mooie opslagruimte, goed verzorgd en toegankelijk.

Keurig

Alleen alarm moet anders

Beste Peter, bedankt voor je beoordeling. De instellingen van het alarm worden momenteel nagekeken door de installateur. Deze staat nu te scherp afgesteld. Groet, Shelly

Fijne opslagruimte weinig omkijken naar administratieve lasten etc

Ik ben er heel blij mee!

Beste Laura, wij zijn ook heel blij met jou als huurder ;) Groet Shelly

Super!!

Alles is goed geregeld en het is een hele fijne plek om te zitten! Heel erg blij mee

Hoi Bente, bedankt voor je beoordeling, we hopen je nog lang als huurder te mogen verwelkomen! Groet Shelly

Prima box, goed verzorgd, goede prijs

Gezien verhuisplannen naar Apeldoorn in zomer 2021 een box gehuurd om teveel aan huisraad in op te slaan. Contact verliep prettig, was snel en goed geregeld. Verhuizing met lift liep ook lekker, ik heb box op eerste etage, kan het iedereen aanraden. Ook top dat er internet, stroom en verwarming zit en zelfs aan de gevel een AED, gewoon top locatie !

Beste Frits, bedankt voor je beoordeling! Groet Shelly

Introductie bij aanvang ging niet geheel volgens afspraak en was wat chaotisch, ook de uitleg m.b.t. pasjessysteem en afsluiting en opening van de box ging niet geheel vlekkeloos. Verder ziet het geheel er keurig uit en werkt het systeem voor ons goed.

Prima communicatie

Communicatie verliep vlot n duidelijk. Box zelf is erg netjes afgewerkt en en stuk voordeliger qua prijs vergeleken met twee andere, grote, spelers.