Filters

7

Prima

Alleen jammer dat de schroefjes er niet bij zitten. Eventueel los Erbij bestellen?dan is de lamp meteen klaar om op te hangen. Nu moet ik eerst weer schroefjes halen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Producten worden niet geleverd volgens afspraak

Ruim drie weken geleden besteld en nog steeds niks in huis ...

  • Aanbevelen? Nee
9

Snel en correct

Na het verzend bericht, is de bestelling bij de transporteur blijven liggen. Een week niets gehoord of gezien, Wants & Needs ingelicht, die hebben maatregelen getroffen. De volgende dag was de bestelling Thuis. Prima geregeld. Mijn complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snel en netjes geleverd met een handgeschreven bedankje en zeepje voor de persoonlijke touch, lief!

  • Aanbevelen? Ja
1

Nooit mijn bestelling ontvangen

Nooit mijn bestelling ontvangen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Wendy, Dank voor je review. Graag laat ik je weten dat het product wat je besteld hebt in februari bij ons binnenkomt zoals te zien in de orderbevestiging. Excuus voor de verwarring. We hebben je gemaild met een passende oplossing. Een hele fijne dag gewenst! Team Servicekantoor

9

Mooie selectie spullen

Geweldige klantenservice en ik ben echt enthousiast over het aanbod. Alle fijne merken maar ook eigen fabricaat. Ik sla in voor de feestdagen!

  • Aanbevelen? Ja
5

Nog niet positief, maar hopelijk het nog goed.

Het door mij bestelde product, bestemd voor onze hospice in Nieuwe Wetering, heeft bij het uitpakken al roestvorming op de poten en zal ook door mij worden teruggestuurd. Na contact met de klantenservice heb ik een retourlabel gekregen en het tafeltje teruggestuurd. Er zal een nieuw tafeltje worden geleverd. Ik wacht het af..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Corrie, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat jij het product in slechte staat hebt ontvangen. We hebben contact met je opgenomen via de mail met een passende oplossing. Nogmaals excuses voor het ongemak en een fijne dag gewenst! Team Servicekantoor

10

Top,goede service en communicatie

Klantenservice vriendelijk en adequaat

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede snelle levering

Goede snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

alles zoals verwacht

alles zoals verwacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed ervaren

Mooie kussens besteld en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering.. Super product

Snelle levering het product wat ik heb gekocht was exact wat ik gehoopt had ..niks op aan te merken goede webshop

  • Aanbevelen? Ja
6

Nog nietgeleverd

Ik heb mijn bestelling nog niet gekregen.. Helaas.

  • Aanbevelen? Nee
7

Mooie producten maar jammer dat veel niet voorradig is

Jullie verkopen prachtige producten, nu wilde ik iets in november bestellen. Maar mijn producten bleven maar uit. Na een mailtje bleek dat er 1 product tussen stond wat pas in april!! Geleverd kon worden. Een berichtje mijn kant op was netjes en proactief geweest. Een hele bestelling met meerdere producten zou dus tot in april in de wacht staan als ik er niets van had gezegd. Dat vind ik wel een verbeterpuntje. Of zet dit soort producten nog niet op de site.

  • Aanbevelen? Ja
4

Het verkeerde opgestuurd

Hoewel het pakketje snel en goed aangekomen is, heb ik iets ontvangen wat ik niet besteld heb. Daarnaast zat er ook geen terugstuur formulier in, erg onhandig. Nu kost het mij veel tijd om het terug te sturen, terwijl het niet MIJN fout is, maar die van Wants & Needs. Hopelijk krijg ik uiteindelijk wel het bestelde binnen, maar helaas zou ik hier niet nog een keer bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Femke, Dank voor het plaatsen van je review. Graag laat ik je weten dat we contact met je hebben opgenomen via de mail voor een passende oplossing. Een fijne dag gewenst Team Servicekantoor

2

Pakket kwijt

Bestellen verliep vlot en makkelijk. Levering zou bij een DHL-punt zijn. Bij navraag daar bleek dat ze niets binnen hadden gekregen, terwijl het pakket wel als bezorgd is aangemerkt bij Wants&Needs. Mocht dit bedrijf alsnog het probleem oplossen, dan zal ik mijn review herzien.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Ellen, Dank voor je review. We hebben contact met je opgenomen via de mail en zijn met een passende oplossing gekomen. Zodra het pakket retour komt sturen we het direct naar je op en kun jij genieten van je bestelling, excuus dat het fout is gegaan bij de vervoerder. Een fijne dag gewenst Team Servicekantoor

7

Contact verloopt heel goed. Gelijk een bericht terug gekregen

Alleen mijn bestelling is er nogniet. Even afwachte

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering.

Ik heb prima ervaring met Wants&Needs snelle en nette bestelling echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
1

nog niet ontvangen

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Angelique, Dank voor je review. Graag zijn wij benieuwd of jij het pakket goed hebt ontvangen? De track & trace geeft aan dat dit wel het geval is. We hebben contact met je opgenomen via de mail, Een fijne dag gewenst Team Servicekantoor

10

Geweldig mooie producten.

De producten die ik heb besteld zijn nergens anders te vinden en zijn daarmee origineel. Daarnaast zijn de producten erg mooi en van goede kwaliteit. De levering was snel. Voor 2 producten was een levertijd 10 werkdagen, maar na een week had ik de producten in huis. Goed op de hoogte gehouden van de bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
9

Precies zoals de foto

Fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie producten & fijne service

Het wachten duurde lang maar dat werd beloond met 2 mooie kussens Blij mee, bank is winterklaar

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima website maar erg lange levertijd

Leuke website met super veel leuke spulletjes. Alleen een erg lange levertijd ( ik ben nu nog op de bestelling aan het wachten)

  • Aanbevelen? Ja
2

Houten bord bestaat uit 2 delen, ben niet tevreden

Ik heb een houten schaal gekocht voor 50 euro. 6 weken op gewacht. De schaal bestaat uit 2 delen die geplakt is. De doos had ik bij dhl point weg laten gooien omdat deze te groot was om mee te nemen. Thuis aangekomen zag ik dat de schaal uit 2 delen bestaat die geplakt is geweest. Ik laat het zo omdat ik de schaal nodig heb voor de feestdagen Ben niet tevreden

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Marijke, Dank voor je bericht. We hebben inmiddels contact gehad met je via de mail. Helaas moet ik bekennen dat wij dit product zo geleverd krijgen van de leverancier, mijn oprechte excuus. Het is natuurlijk altijd een optie om het retour te sturen naar ons, wij vergoeden graag de kosten hiervan. Nogmaals excuus en een fijne dag Team Servicekantoor.

6

Te vroeg enthousiast geworden

Snelle reaktie en lijkt snel naar DHL aangeboden Maar ontvangst bij DHL duurt dan opeens toch lang

  • Aanbevelen? Ja

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd