Tja ….. gewoon goed

Prettig bij jullie gewinkeld! Leuke producten voor een goede prijs en een super snelle levering. Vraag me alleen af waar m’n factuur blijft ?

Hi L, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de prijs en snelle levering van je bestelling. Zou je ons je ordernummer kunnen sturen van de bestelling? Dan kijken we graag met je mee voor de factuur. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Snelle levering product als omschreven

Blij met mijn aankoop! Goede communicatie, snelle levering, top!

Hi Nelly, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de communicatie en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Super snelle levering

Helemaal top! Alles ging vlot, goede en duidelijke communicatie. Heel goed verpakt. Én heel tevreden over mijn aankoop.

Hi Marleen, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling! Zou je ons je ordernummer kunnen sturen? Dan kijken we graag met je mee wat er precies mis is gegaan bij het e-mailcontact. We horen het graag van je, dan gaan we er voor je achteraan bij de vervoerder. Team Wants&Needs

Super !

Hele goede ervaring met wants en needs , hele snelle verzending Goed verpakt ook en mega blij met de mooie muursticker voor een goede prijs.

Hi Marissa, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over je bestelling en de snelle levering hiervan. Heel veel plezier met je nieuwe muursticker! Team Wants&Needs

Niets over te zeggen

Levering werd door de koerier uitgesteld, er werd mij persoonlijk opgebeld hierover. Alles uitstekend!

Hi Lauren, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact over de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Prachtige plaid binnen gekregen. Bezorging was snel en keurig verpakt

Hi Lisanne, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe plaid! Team Wants&Needs

Duidelijk en fijne koop

Het planten van een boom geeft me een goed gevoel en ik ben blij met mij aankoop!

Hi Gia, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over je bestelling en de boom die we voor je planten. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Snelle en nette levering

Mooi product. Snel geleverd . Echt een eye catcher

Hi Sharon, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Fijne site, makkelijk bestellen, uitstekend geregeld!

Bestelling voldoet helemaal aan de verwachtingen, goed verzorgd, goede communicatie, helemaal top!

Hi M.J.G., Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de webshop en de communicatie. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Binne 1 dag het benodigde in huis en met zorg verpakt. Het product is precies zoals de foto.

Hi Nancy, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Wat een prachtige fotolijsten!

De lijstjes zijn online zeer goed weergegeven maar in het echt nog veel mooier. Alles perfect goed ingepakt. Alles kwam netjes aan. Het leek wel pakjesavond!

Hi Marja, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten en de verpakking hiervan. Heel veel plezier met je nieuwe fotolijsten! Team Wants&Needs

Top, een aanrader!

Zeer correcte afhandeling. 1 van de 3 lichten was tijdens transport naar Belgie stukgegaan. Foto's opgestuurd, onmiddellijk een reactie gekregen en een nieuwe ontvangen. Top! Bestel zeker nog!

Hi Nadine, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe waxinelichthouders! Team Wants&Needs

Het knopje van mijn wanddoek was kapot toen die aankwam. Super snelle reactie terug gehad en een snelle nalevering van het knopje! Bedankt!

Hi L, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle reactie vanuit onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe wanddoek! Team Wants&Needs

Mooie producten, snel geleverd

Fijne website, goede prijs kwaliteit verhouding. Ik was binnen twee dagen een prachtige grote en scherp geprijsde waxinelichthouder rijker!

Hi Simone, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de prijs kwaliteit verhouding. Heel veel plezier met je nieuwe waxinelichthouder! Team Wants&Needs

slecht

slecht

Hi, Bedank voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het product. Kun je ons je ordernummer sturen en de reden waarom je niet tevreden bent? Dan kijken we graag met je mee voor een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Prima alles goed, site, bestelling en bezorging

Mooi tafeltje gekocht, voor zover ik heb kunnen bekijken voor de laagste prijs. Snelle levering en heel goed verpakt.

Hi Hettie, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de prijs en snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe tafeltje! Team Wants&Needs

Supersnelle service, blij met mijn aankoop!

Goed! Mooi wandkleed

Hi Marjolein, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe wandkleed! Team Wants&Needs

Producten van goede kwaliteit

Mijn ervaring bij Wants & Needs zijn goed wb de kwaliteit van de producten. Ook telefonisch wordt je goed te woord gestaan. Het grote nadeel vind ik bij deze webshop is dat je geen keuze hebt wb de vervoerder. Zij doen alles via de DHL en persoonlijk heb ik hier al meerdere slechte ervaringen mee opgedaan. Via postnl hier nooit tegenaan gelopen. Dit is voor mij de reden dat ik (helaas) niet meer bij Wants & Needs een bestelling plaats.

Hi N, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met de ontvangen producten en het contact met onze klantenservice. We zullen je tip over de vervoerder intern bespreken en bekijken hoe we dit in de toekomst kunnen veranderen. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Originele items. Prima prijzen en top service

Hele toffe interieur items voor prima prijzen. En wanneer je de klantenservice mailt heb je ze reactie

Hi Carola, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met de producten die je hebt ontvangen. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Heb hier leuke planten hoofdjes besteld voor mooie prijs. Tevens snelle levering en goed ingepakt kwam heel aan. Zal hier zeker meer gaan bestellen.

Hi Janny, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Goede levering!

Alles is vlot en soepel verlopen.

Hi Gaby, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Super goed

Trendy spullen goede kwaliteit

Hi Marina, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de spullen en de kwaliteit hiervan. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

prima!

Eerste bestelling bij dit bedrijf. Makkelijk en snel geleverd. Er ging iets mis bij het bestellen wat de betaling betreft ,omdat ik iets fout deed bij invullen. Dit leverde mij de ervaring dat de klantenservice snel, vriendelijk en accuraat reageert. Prima!

Hi Henny, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Parfait

Un site que j'adore. Grand choix de déco à tous les prix, livraison rapide, commandé le jour livré le lendemain, site sérieux. Je recommande sans hésitation

Hi Sandra, Merci pour votre recommandation. Amusez-vous avec votre ordre. Team Wants&Needs

Hele mooie vaas besteld die snel en goed verpakt geleverd werd.

Hi Edith, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent me bestelling en de verpakking ervan. Heel veel plezier met je nieuwe vaas! Team Wants&Needs

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.