Snelle verzending, keurig verpakt, goede prijs!

Hi Hannah, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Netjes verpakt en goede kwaliteit.

Hi Jessy, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en de verpakking van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Snelle levering en mooi product

Snel geleverd en prachtige wanddecoratie. Heel blij mee

Hi Elles, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe wanddecoratie! Team Wants&Needs

de communicatie en service is top!!

een prachtige spiegel besteld; helaas was het glas kapot bij levering, door een postbedrijf. Dit gemeld via de site en volgende dag voor de zekerheid gebeld. De communicatie verliep prettig en zeer servicegericht. De kapotte spiegel werd omgeruild voor een andere, door het bedrijf zelf. Echt top!.

Hi Bettie, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service voor de omruiling van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe spiegel! Team Wants&Needs

Persoonsgegevens zijn niet veilig

Ongevraagd spam mail. Dit is verboden volgens Nederlandse wetgeving.

Hi R, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je in het winkelwagentje het vinkje aanzet om de nieuwsbrief te ontvangen, dan sta je ingeschreven in ons systeem om de nieuwsbrief te ontvangen. Je kan jezelf hier uiteraard voor uitschrijven via het linkje onderaan de nieuwsbrief. Wanneer je jezelf hiervoor uitschrijft, halen we je direct uit de mailinglijst en we gaan uiteraard zorgvuldig om met je gegevens. Hopelijk lukt het om jezelf uit te schrijven voor de nieuwsbrief. Mocht dit niet lukken, dan horen we het graag en kunnen we je handmatig uit de mailinglijst halen. Team Wants&Needs

Snelle levering en top producten te koop

Hi Sabine, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Snelle levering en prima prijs

Ik had 4 wijnglazen besteld. Binnen no time ontvangen. Alles volgens verwachting.

Hi Ingrid, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe wijnglazen! Team Wants&Needs

Perfect !!

Snelle levering en heel goed ingepakt, super blij met mijn nieuwe woonaccessoires !!!!!!!!!!!!!

Hi Claudia, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe accessoires! Team Wants&Needs

Heel tevreden!

Duidelijke communicatie, fijne website

Hi Robin, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de communicatie en het gebruik van de website. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Zeer goede ervaring.

Dacht dacht ik iets niet had ontvangen. Gebeld was geen probleem . Het artikel zou gelijk weer worden opgestuurd. Het zat achteraf toch in de verpakking. Gebeld gelukkig op tijd. De nieuwe verzending kon nog geannuleerd worden. Ik ben heel vriendelijk geholpen en de service is heel goed.

Hi Monica, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Klantvriendelijk en goede service

Spiegel was kapot bij levering. Contact gehad met de klantenservice en een nieuwe gekregen.

Hi Marloes, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en de geboden oplossing. Heel veel plezier met je nieuwe spiegel! Team Wants&Needs

Correct, vlotte communicatie

Je weet constant wat er gebeurd met je bestelling, je wordt als het ware, begeleid...

Hi Ann, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het volgen van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Beste prijzen

Meerdere keren een bestelling geplaatst bij Wants & Needs. Niet de meest snelle levering, maar tot nu toe wel elke keer de beste prijs.

Hi Daniëlle, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de prijzen van onze producten. Heel veel plezier met je nieuwe lamp! Team Wants&Needs

heel erg blij ermee met de pouw kandelaar

heel erg netjes ingepakt en heel aangekomen en wat is ie mooi

Hi Corina, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe kandelaar! Team Wants&Needs

Super goede service

Spiegel besteld, wat langere levertijd maar was het wachten zeker waard. Werd eerder geleverd dan verwacht, helaas bezorger gemist. Na een telefoontje met de klantenservice werd er direct een nieuw moment ingepland. Super vriendelijk aan de telefoon en aardige bezorger! Top!

Hi Amber, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met de klantenservice en je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe spiegel! Team Wants&Needs

mooi kussen, snelle levering!

mooi kussen, goede prijs en snelle levering

Hi Martine, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling en de snelle levering hiervan. Heel veel plezier met je nieuwe kussen! Team Wants&Needs

Mooie producten en perfecte levering

Snelle levering & mooie producten

Hi Wauters, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Mooie producten

Ik slaag altijd voor mijn woonaccessoires. Veel keuze .

Hi Dorien, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons aanbod aan woonaccessoires. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Prima levering

Mooi product

Hi Sharon, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Prettige winkel, fijne klantenservice

Er was helaas iets niet ok met één van de items, maar er wordt zonder problemen meteen een goede oplossing geboden. Fijne ervaring, zal ze zeker aanbevelen!

Hi Danielle, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en de oplossing die we je hebben geboden. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Zeer goede klantenservice

Een snelle levering en een goede klantenservice die oplossingsgericht te werk gaat. Ik ben erg fijn geholpen.

Hi Janiek, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en de geboden oplossing. Heel veel plezier met je nieuwe tafel! Team Wants&Needs

Supersnelle levering

Leuke spullen en ook nog eens supersnel in huis.

Hi Marin, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over je bestelling en de snelle levering hiervan. Heel veel plezier met je nieuwe kunstplant! Team Wants&Needs

zeer netjes

zeer netjes verpakt zeer snel bezorgd en geweldige spullen een zeer leuke site

Hi A, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Helemaal TOP

Bestelling moest besteld worden elders, alsnog voorschot huidige voorraad gehad, bedankt.

Hi Hans, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Super service! Artikel werd kapot geleverd en is vervolgens keurig netjes omgeruild.

Super service. Één van de twee artikelen werd kapot geleverd maar na mailcontact is het artikel keurig netjes omgeruild. De nieuwe geleverde spiegel was dit keer extra goed ingepakt om schade te voorkomen. Erg blij met de artikelen!

Hi Bob, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en de geboden oplossing. Heel veel plezier met je nieuwe spiegels! Team Wants&Needs

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.