Super leuke website Snelle levering

Hi Eveline, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over onze webshop en de levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

precies alles volgens afspraak en mooi product

Hi Dorathé, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Duidelijke communicatie over levering.

Na bestelling direct een mail met benodigde informatie. Geen overbodige mails heel fijn.

Hi A., Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het mailcontact. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Top bedrijf

De bloempot die ik besteld hb, was beschadigd. Voordat ik de pot terug gestuurd had, had het bedrijf al een andere uit magazijn ingepakt en opde zelfde dag opgestuurd. Tweede dag heb ik dus een nieuwe ontvangen. Iris heeft voor me alles geregeld en ik ben er erg tevreden.

Hi Aliye, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle oplossing. Heel veel plezier met je nieuwe bloempot! Team Wants&Needs

Makkelijke bestelproces en vele betaalopties. Snelle levering. Alles was netjes verpakt.

Hi Kim, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Betrouwbare winkel

Bij vragen krijg je snel en accuraat antwoord, bezorging prima

Hi Jolanda, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en bezorging. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Prima !!!!!

Snelle en nette bezorging !!!!!

Hi Tanja, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Unieke en hoogwaardige kwalitatieve items verantwoord kopen.

Unieke en bijzondere items van hoogwaardige kwaliteit. Met als bijzondere bijkomstigheid een bijdrage kunnen leveren aan de natuur. Wachttijd is soms wat lang, maar kwaliteit van producten en de servicegerichtheid maakt het wachten meer dan waard. Blij en zeer tevreden!

Hi Nicole, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de service en kwaliteit. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

mooie sierkussens, snelle levering

Mooie sierkussens,ruime keuze,snelle levering!

Hi F.G.A., Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling en de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe sierkussens! Team Wants&Needs

Fijne website & Goede Service

Makkelijk te winkele op de webiste & snelle levering

Hi Desiree, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze webshop en de service. Daar doen we het voor! Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Communicatie via mail was prima. Maar de levertijd van maar liefst vijf maanden was echt heel erg la

Ik ben wel uiteindelijk erg blij met mijn kussens.

Hi Bianca, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. We begrijpen dat het jammer is dat de levertijd van je bestelling vijf maanden was. Door het coronavirus zijn er wereldwijd veel tekorten in de meubelbranche met als gevolg dat levertijden kunnen verschuiven. We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over je bestelling en we wensen je heel veel plezier met je nieuwe kussens! Team Wants&Needs

Mooi aanbod, vlotte levering.

De levering gebeurde zoals beloofd binnen enkele dagen, het product was stevig ingepakt, en helemaal zoals op de foto's. Aanrader.

Hi VDW, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Prima service en snelle levering.

Hi Petra, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Mooie bloempotten die snel geleverd worden

Snelle levering ! 3 op de 4 keer goed verpakt. Mooie spullen zoals in mijn geval bloempotten van oa Bloomingville

Hi Anne, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Hoge retourkosten

Mijn ervaring is een beetje dubbel, ontving in eerste instantie een vaas die volledig gebroken was, dit werd meteen netjes opgelost en werd een nieuwe toegezonden. Ik wilde nog iets extra bestellen zodat het tezamen met de nieuwe bestelling (vaas) verzonden zou worden, hier werden geen verzendkosten voor gerekend. Ik wilde dit echter terugsturen en aangezien het in een veel te grote doos was verzonden (had naar mijn mening echt wel in een kleinere doos gekund) moest ik meer dan €13 euro betalen. Baalde hier echt ontzettend van. Er was mij wel aangeboden om via DHL te retourneren maar dat was 5,95 en dacht toen nog dat het via Postnl 6,75 zou zijn en aangezien mij dat 500 meter lopen scheelde met een HELE grote doos had ik daarvoor gekozen, niet wetend dat ik uiteindelijk bijna het dubbele moest betalen om iets te retourneren van €20 :(

Hi Lisa, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We hebben contact met je gehad over het retourneren van je bestelling. Toen hebben we je aangeboden om via ons het retourlabel van DHL te ontvangen voor een bedrag van €5,95. Wij hebben zelf helaas geen invloed op de retourkosten van andere bedrijven en we werken zelf enkel samen met DHL. Retourkosten kunnen bij ieder bedrijf verschillen en ieder postbedrijf hanteert zijn eigen tarieven daarvoor. We begrijpen dat het ontzettend vervelend is dat de retourkosten hoog uit zijn gevallen, maar helaas hebben we geen inzicht in de kosten die andere bedrijven in rekening brengen. Team Wants&Needs

Mooie kwaliteit

Super mooi

Hi Antenieke, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

mijn vaas leek op foto's veel groter, ik stuur deze terug

maanden moeten wachten op bezorging

Hi, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je bestelling niet helemaal naar wens is. We proberen via onze webshop zo duidelijk mogelijk te zijn over onze producten door middel van afmetingen, kleur en afbeeldingen. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je bestelling alsnog niet helemaal naar wens is en dat je het wilt retourneren. We proberen je dan ook zo goed mogelijk te helpen bij het retourneren van je bestelling en zullen je retourzending zo snel mogelijk verwerken als we deze hebben ontvangen. Team Wants&Needs

Een hele lange levertijd

Ik heb 4 artikelen 31 juli besteld en net van de week 2 artikelen geleverd gekregen. De rest volgt pas eind oktober. Ik heb er zelf achteraan moeten bellen waar het blijft.

Hi Brenda, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie in je orderbevestiging dat je een bestelling hebt geplaatst met een levertijd van begin november. Normaal gesproken verzenden we bestellingen wanneer deze in zijn geheel compleet zijn. Vandaar dat de bestelling nog niet eerder naar je was verstuurd. Je hebt contact met ons opgenomen over de levertijd van je bestelling. Toen hebben we een uitzondering voor je gemaakt door de voorradige items alvast naar je te versturen en je op deze manier tegemoet te komen. We hopen op je begrip. Team Wants&Needs

Snelle hulp Snelle reactie Je krijgt wat ze beloven Echt een aanrader!

Hi Sherwin, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

mooi assortiment

super blij met het ontvangst van mijn artikelen! Netjes verpakt! dankjewel Kom zeker nog vaker online shoppen

Hi Diana, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Heel tevreden.

Mooi materiaal!

Hi Reiny, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Hi Jose, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Netjes

Goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Hi Miranda, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de updates die je vanuit onze klantenservice hebt ontvangen. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Snelle levering, mooi product goede kwaliteit!

Hi Ruth, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

De kwaliteit van het product maakt het lange wachten erop helemaal goed.d

Betonnen planten pot besteld, lang moeten wachten maar de moeite waard. Het product werd in een stevige goed beschermende verpakking afgeleverd en voldeed volledig aan de beschrijving op de website.

Hi Nancy, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.