Eerlijke vlotte levering

Er was iets niet leverbaar van mijn bestelling. Daar werd vlot en netjes contact over opgenomen met mij en meegedacht in een goede oplossing. Mooie producten. Blij mee

Hi Barbara, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Gewelidige webwinkel, mooie spullen en een snelle levering

Bij toeval kwam ik op hun webwinkel terecht, ik zag de mooie pauwen lampenkapvoet en ik was er op slag verliefd op. Ik heb hem direct besteld wat erg makkelijk en klantvriendelijk is op hun site...2 dagen later had ik hem al zeer zorgvuldig in gepakt thuis bezorgd en staat nu met een fluwelen lampenkap met pauwenveren print erop te pronken in mijn woonkamer.

Hi Karin, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent over je bestelling en het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe lampvoet! Team Wants&Needs

tevreden

goede service, duidelijk en eenvoudige bestellingsprocedure

Hi Arian, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en de bestelprocedure. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Fantastische service

Geweldige website. Mooie spullen en een geweldige klantenservice. Ik heb alleen maar fijne ervaringen met deze winkel.

Hi Saskia, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten en het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe wijnglazen! Team Wants&Needs

Mijn producten werden netjes en op tijd geleverd

Erg prettig no nonsense gewoon op tijd en goed

Hi Rene, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Topproducten en een ontzettend goede klantenservice!

Ik was flink losgegaan in de webshop voor een dinertje dat ik organiseerde. Toen bleek dat de levertijden van sommige producten wel heel erg lang was, heb ik contact opgenomen met de klantenservice om te vragen of ik een deel vd bestelling kon annuleren. Ik kreeg snel antwoord en dat was geen probleem. Ze dacht zelfs mee over welke producten wel/niet handig waren. En het geld hebben ze direct teruggestort! Topwinkel!

Hi Else, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent over het contact met onze klantenservice. Daar doen we het voor! Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Correcte afhandeling, snelle levering.

Prachtige site, mooie spullen, volgens belofte, ( in mijn geval) binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd. Perfect ingepakt.

Hi Tammie, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling en de levering hiervan. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Mooi artikel. Geheel naar verwachting. Snelle levering. Perfect verpakt.

Hi Ingrid, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling en de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Snel verzonden en goed verpakt

De knoppen waren nergens meer te bestellen, maar Wants & Needs had ze gelukkig nog op voorraad. Direct besteld en binnen enkele dagen in huis.

Hi Rebecca, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Prima, snelle levering

Lampen waren goed en veilig verpakt. Binnen en paar dagen geleverd.

Hi Karina, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe lampen! Team Wants&Needs

Mooi en niet duur

We hadden een tafeltje van Riverdale die elders veel duurder was en dan planten ze ook nog een boom. Mooi initiatief!

Hi Marita, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met je bestelling en dat we een boom planten voor je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe tafeltje van Riverdale! Team Wants&Needs

Prachtig doek,een opmerking

Ik vindt het een prachtig doek, geheel naar mijn wens, keuren zijn mooi Alleen zou ik graag opmerking maken Dat er ook een mogelijkheid is om doek aan koord op te hangen En dat dan met aangepaste kleur mee te leveren Ik heb het nl graag aan koord Vriendelijk groet Nel van Geleuken

Hi Nel, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. We zullen je tip over het koord intern meenemen, zodat we dit kunnen verbeteren. Heel veel plezier met je nieuwe wanddoek! Team Wants&Needs

Mooi product

Mooi product goede kwaliteit , levering volgens afspraak .

Hi Geert, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Goede en snelle service!

Hi Femke, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Heel veel plezier met je nieuwe bijzettafel! Team Wants&Needs

Mooie artikelen en uitstekende service

Toen een artikel niet leverbaar bleek te zijn werd er direct contact opgenomen en pro-actief met me meegedacht op een oplossing. Erg tevreden met de service en natuurlijk ook met al het moois dat werd bezorgd.

Hi, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe servies! Team Wants&Needs

Goede ervaring

Hi Aart, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met ons bedrijf. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Duidelijk en snel!

Via via kwam ik bij Wants&more. Eindelijk een shop meteen wat unieke items! Ik was dan ook op slag verliefd op een art deco spiegel, die leuk geprijsd was en ook nog eens super snel in huis!

Hi Lotte, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je bij onze webshop terecht bent gekomen en een bestelling hebt geplaatst. Heel veel plezier met je nieuwe spiegel! Team Wants&Needs

Mooie artikelen en goede service

Prachtige ijsemmer en cocktail shaker ontvangen voor de beste prijs. Snelle reactie toen ik vragen hierover had. Netjes en op tijd geleverd. Al met al prima

Hi Bernadette, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe ijsemmer en cocktailshaker! Team Wants&Needs

Vandaag besteld is echt morgen in huis. En de produkten zijn zoals je verwacht.

Hi G, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Overzichtelijke site, veel keus. En super snel geleverd.

Hi Tonnie, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de website en de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Mooie producten, komen afspraken na!

Als kunstenaar ben ik constant op zoek naar mooie aparte voorwerpen, om deze in mijn kunst te verwerken. Hierdoor kom ik met regelmaat bij Wants & Needs terecht. Custom de Biest.

Hi M, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Heel veel plezier met jouw nieuwe musthave om te verwerken in je kunst! Team Wants&Needs

Snelle bezorging en uitstekend verpakt

Netjes bezorgd en uitstekend verpakt

Hi Jolanda, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking van je bestelling en de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Fantastische webwinkel

Bestelling geplaatst en heel snel bezorgd, nu is de bezorging niet de winkel maar de betrouwbaarheid en vriendelijkheid wel. Had ze even gebeld met een vraag en werd snel en vriendelijk geholpen.

Hi Daisy, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe kopjes van HKliving! Team Wants&Needs

Uitstekend bedrijf

Leuke produkten, goede omschrijving en zeer snelle levering!

Hi Robert, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de productomschrijving en de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Levertijd van een half jaar

Nette communicatie. Levertijd van een half jaar, dit werd echter wel al op de site aangegeven.

Hi Yvonne, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de communicatie van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.