Suivi de commande compliqué

Après la commande, il m'a été impossible de suivre l'état d'avancement de ma commande car pas n'apparaissait pas sur mon compte client. Heureusement ma commande est arrivée quand même.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Dear Aurélie, Thank you for your review. I am sorry to hear you are not fully satisfied with your order. We would like to find a solution for you. Could you please send us your order number, so we can offer you a suitable solution? Our apologizes for the inconvenience and we would like to hear from you. Team Wants&Needs

Hele lange levering.

Ik heb op 28 maart 2 producten besteld. Ene product zou gelijk geleverd worden. En andere pas eind mei!!!!! Gevraagd waarom ze dan niet het leverbare product versturen maar dat doen ze in een pakket. Dus ik wacht nog steeds.....

Beste Claudia, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Ik wil je hierin graag tegemoetkomen. Zou je ons je ordernummer door kunnen geven zodat ik een passende oplossing met je kan delen? We horen graag van je en onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Heerlijke site, toffe producten & perfecte service!

Eenmaal ik deze site ontdekt heb ben ik zware fan! Ik kijk vanaf nu geregeld even naar nieuwigheden in de zoektoch naar allerlei supertoffe en originele hebbedingen in huis! Ook een top service, alle zaken worden mooi geleverd, opvolging bij klantendienst is ook vlot & vriendelijk wanneer je vragen hebt, een echt zalige ontdekking deze webwinkel! :-)

Beste Veronique, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Onwijs leuk assortiment, kapstok besteld en netjes de volgende dag geleverd. Hij hangt inmiddels in de hal en ik ben er superblij mee :-)

Beste Vanessa, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Tevreden ondanks vertraagde levering

Helaas was op de geplande datum onze salontafel nog niet geleverd. Na contact met de klantenservice bleek de leverancier leveringsproblemen te hebben waarvan Wants&Needs niet op de hoogte was gebracht. Uiteindelijk een paar weken later dan gepland alsnog zonder verdere problemen de tafel ontvangen.

Beste Berber, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Schandalig

Ruim optijd een bestelling gedaan voor een verjaardag. Bestelling binnen een dag binnen maar helaas een heel ander product ontvangen dan besteld. Kan gebeuren, telefonisch contact gezocht, het goede artikel was nog op voorraad maar ik moest maar even een mailtje sturen om het op te lossen. Dit vind ik al niet netjes maar goed ik heb een mailtje gestuurd. Medewerker die reageerde op de e-mail verzocht of ik het verkeerd geleverde artikel niet wilde houden. Nou nee ik wil het bestelde artikel graag ontvangen. Maar helaas was deze net uitverkocht.... Ik kon het artikel terug sturen maar moest dan wel zelf het label en dergelijke uitprinten. Gezien ik geen printer heb en de winkels waren gesloten was dit niet mogelijk. Er werd aangegeven dat ik dan het artikel maar moest houden en betalen. Uit eindelijk gaf de medewerker aan dat het DHL punt het label voor mij zou kunnen printen. Inmiddels vier DHL punten verder maar helaas geen label kunnen printen. Wat een gedoe zeg om een fout die ik niet heb kunnen voorkomen. Als ik vertel een klacht te willen indienen en de manager te willen spreken kan dit niet. Als ik vraag om een compensatie gezien de hoeveelheid uren die ik nu in dit gebrekkige bedrijf heb gestopt krijg ik een kortingscode die ook in de doos bij de bestelling zat. Om te janken wat een slechte service. Als ik dan zie wat de reactie is op andere slechte recentie en er dan ineens wel naar een oplossing wordt gezocht moet ik dus bij deze ook maar een slechte recentie sturen. Jammer dat het nodig is.

Beste Annemiek, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Ik wil je hierin graag tegemoetkomen. Zou je ons je ordernummer door kunnen geven zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing? We horen graag van je en onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

De rits van het door mij bestelde kussen was kapot. Na een mailtje erover kreeg ik direct te horen dat er een nieuw kussen opgestuurd zou worden. De volgende dag was het nieuwe kussen er in goed staat.

Beste M.R. Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Snelle levering, mooi product

Helemaal tevreden.

Beste Cora, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Meerdere bestellingen niet geleverd

Meerdere bestellingen achteraf geannuleerd omdat artikelen niet leverbaar zijn.

Beste Bo, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Zou je ons je ordernummer door kunnen geven zodat ik een passende oplossing met je kan delen? We horen graag van je en onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Communicatie verliep goed en product zeer snel gelevers. Top bedrijf!

Beste Sietse, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Klant vriendelijk super service gericht!!

heel erg tevreden

Beste Angelotte, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Slechte ervaring

Begin april contact opgenomen naar stand van zaken bestelling 23-2. Direct antwoord dat het opgepakt zou worden. Na 2,5 week niks te hebben gehoord wederom gemaild. Daarna goed opgepakt en afgehandeld.

Beste Dimphy, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We willen dit graag voor je oplossen. Zou je ons je ordernummer door kunnen geven zodat ik een passende oplossing met je kan delen? We horen graag van je en onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Niet zo best

Jullie hadden verkeerde artikel gestuurd, vervolgend een retourlabel gemaild, die ik niet kon uitprinten. Hierover contact gehad, maar er was niets anders mogelijk volgens jullie. Uiteindelijk zelf, op eigen kosten het pakket teruggestuurd. Was ik niet blij mee

Hi Hanneke, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Dit is zeker niet de bedoeling. Zou je ons je ordernummer door kunnen geven zodat ik een passende oplossing met je kan delen? We horen graag van je en onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Mooie spullen

Goede prijs kwaliteit verhouding en de spullen voldoen aan de verwachting obv foto/omschrijving op de site. Het enige nadeel is dat 1 van de producten een lange levertijd had (ruim 2 maanden), waardoor ik op alle producten zo lang moest wachten ipv het eerste deel al eerder te ontvangen. Dit staat in de FAQ maar was mij bij het bestellen niet duidelijk.

Beste Yoeri, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Een onderdeel niet geleverd

In de doos die ik heb ontvangen ontbreekt een theelicht. Toen ik mailde over het ontbreken kreeg ik als antwoord of ik het wel goed had gecontroleerd en of ik foto’s had gemaakt van de doos. Dit zijn toch vreemde vragen als ik aangeef dat er een product ontbreekt... Ik reken op een snelle afhandeling, aangezien ik nog geen oplossing heb mogen ontvangen. Saskia Beilemans

Beste Saskia, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Dit is zeker niet de bedoeling. Zou je ons je ordernummer door kunnen geven zodat ik een passende oplossing met je kan delen? We horen graag van je en onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Geweldig!!!

Ik heb een schaal besteld van House doctor. Heel snel ontvangen. Er was een lichte schade en dit hem ik per mail + foto’s gemeld. Mijn melding is dezelfde dag opgelost. Ik ben geholpen door Vera :) Hartelijk dank voor jullie proffesionele hulp!!

Beste Misa, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling en de geboden oplossing. Veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Mooie producten Bekwame medewerkers

Beste Kim, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Alles goed verpakt en keurig op tijd geleverd

Beste Angelique, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Snijplank

Mooie snijplanken en ze waren er erg snel

Beste Bert, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Snel geleverd en vriendelijke medewerkers

Snel en keurige levering van mijn HK Living Bohemian fauteuil.

Beste Jolanda, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Voor de eerste keer hier besteld, sierkussens, ze zijn prachtig! Ook perfecte communicatie Ik ga hier zeker nog eens bestellen

Beste Judith, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Snelle levering slecht retour beleid

De levering was snel echter het retourzenden komt voor eigen rekening. Had kussens besteld die op afbeelding en omschrijving zwart zouden zijn, aangekomen zijn de kussens donker bruin. Hopelijk gaat de retourverwerking net zo snel als de levering.

Hi Hennie, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Ik wil je hierin graag tegemoetkomen. Zou je ons je ordernummer door kunnen geven zodat ik een passende oplossing met je kan delen? We horen graag van je en onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Leuk produkt

Erg blij mee

Beste Ans, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling en de service. Veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Snelle levering, super product

Na bestellen was de volgende dag mijn pakketje binnen. In een pakketje dat overigens ook nog eens heerlijk rook (parfum oid?) super gave fruitmand. Boven verwachting mooi en stevig. Hij hangt en ik krijg er veel complimenten over! En hij bespaart me veel ruimte in de keuken! Al met al heel blij mee!

Beste Nienke, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling en het geurtje. Veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Heel lang moeten wachten

Il heb 4 januari mijn bestelling gedaan half april 1 ding ontvangen vindt ik wel erg lang wacht nog op de anderen

Hi Christel, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Ik wil je hierin graag tegemoetkomen. Zou je ons je ordernummer door kunnen geven zodat ik een passende oplossing met je kan delen? We horen graag van je en onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.