Duidelijke site met een prima service.

Helaas was mijn bestelling niet gelijk leverbaar. Het artikel werd beschadigd bezorgd met 1 telefoontje werd alles goed geregeld. TOP Ben erg blij met mijn spullen

Hi Monique, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat alles zo snel is opgelost. Altijd fijn, dan kun je nog sneller genieten van je nieuwe toffe musthaves! Team Wants&Needs

Goede communicatie en snel geleverd

Goede communicatie over de bestelling en levering, en snel en goed verpakt geleverd.

Hi Michel, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. Heel veel plezier van je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Onbetrouwbaar

April besteld, augustus misschien geleverd n zoveelste keer uitstel. Wanneer je aangeeft dit echt niet meer te accepteren blijkt het ineens toch binnen te zijn en wordt het meteen afgestuurd. Bijzondere situatie. Bedrijf hanteert ‘piepsysteem’! Wanneer je maar hard genoeg piept, kan het blijkbaar ineens wel! Jammer! Producten zijn mooi.

Hi Ingrid, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het zo bij je order is gegaan. Heb je voor mij je ordernummer? En zou je mij deze kunnen mailen? Dan ga ik het direct oppakken en gaan we met een passende oplossing naar je komen. Ik hoor het graag. Team Wants&Needs

Mooi product,op tijd geleverd

netjes verpakt snelle levertijd

Hi Brenda, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Product is anders dan op de foto

Product is anders dan op de foto en had een hele nare geur, was erg stoffig. Leek absoluut niet op een nieuw product. Daarnaast veel te groot pakket geleverd voor een klein product.

Beste JVM, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We willen het graag netjes voor je oplossen en daarom kunnen we kosteloos een nieuw item naar je opsturen. Ik heb je hier ook een mailtje over gestuurd, dus we houden contact. Nogmaals onze welgemeende excuses. Team Wants&Needs

Klasse

Pakket was aangekomen, helaas stuk, mail gestuurd en meteen 2 dagen later opnieuw in huis Super service

Hi Miep, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Goed en goedkoop

Daarom ga ik er nu nog 1 bestellen, misschien met wat korting?

Hi Tine, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Keurig afgehandeld

Na bestelling werd ik direct geïnformeerd dat het langer zou duren, ik kon annuleren. Heb ik niet gedaan. Op een telefonisch gestelde vraag kreeg ik gelijk per mail antwoord. Prima communicatie. Nu heb ik mijn stoel, deze voldoet aan de verwachting. Ik ben er erg blij mee.

Hi M., Bedankt voor je review. Wat super fijn om te horen dat je tevreden bent. Daar doen we het voor. Heel veel plezier gewenst met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

They solved an issue very quickly.

The glasses I ordered took considerable time to be delivered. When they finally arrived 1 of the 8 was smashed . They very quickly sent me a replacement, received within 1 day.

• Would you recommend us? No

Hi Vanessa, Thank you for your review. Good to hear it's been resolved. Enjoy your new musthaves! Kind regards, Team Wants&Needs

Uitstekend klantvriendelijk

Mijn bestelling een vaas was tijdens transport stuk gegaan. Dit was gevolg van de transportondernemer. Een telefoontje naar Wants&Needs en alles was geregeld en de dag erna een nieuwe vaas in huis. Ook communicatie tijdens bestelling helder duidelijk en snel. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Hi Wies, Bedankt voor je review. Wat super fijn om te horen dat je tevreden bent. Daar doen we het voor. Heel veel plezier gewenst met je nieuwe vaas! Team Wants&Needs

Klant wordt pas ingelicht van vertragingen nadat er er zelf om gevraagd wordt

Over de betaalmogelijkheden gaf men niet een correcte uitleg. Wat men zelf voorstelde bij vertraging (annuleren en nieuwe aankoop plaatsen met als betaalwijze na levering), was niet eens mogelijk... Er werd telkens maar gemeld dat er vertraging was, nadat ik zelf informeerde waarom de poef niet op het aangegeven ogenblik geleverd werd...

Hi Mieke, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet goed geïnformeerd bent. Ik wil je hierin graag tegemoetkomen. Zou je ons je ordernummer kunnen doorgeven? Dan ga ik graag voor je kijken naar een passende oplossing. We horen graag van je en onze oprechte excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Prachtige site

Hele mooie producten om je huis weer op te pimpen.

Hi Gertie, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de producten. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Perfecte service

Snelle levering, mooie producten en een super fijne klantenservice. Ze staan direct voor je klaar! Ik had een vraag over de verzorging van mijn producten en werd direct correct geholpen! Erg tevreden over dit bedrijf.

Hi Kimberley, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Goede service en super kwaliteit!

Vlot geholpen en de goederen die werden gekocht zijn zoals de omschrijving het aangaf! Super!

Hi Chrisje, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

correcte opvolging

Klantvriendelijkheid is één van de prioriteiten op mijn lijstje als dan de opvolging van de goederen en het leveren van het produkt dan ook nog kunnen gerealiseerd worden dan kan ik alleen maar een dikke poficiat wensen voor de inzet van jullie team.

Hi Luc, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Mooi maar prijzig

Voor mij ideaal van afmetingen en stijl. Te duur voor wat het is.

Hi Ingride, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

goede afhandeling

Binnen de afgesproken tijd in huis. Het artikel was goed ingepakt en puntgaaf. Goede afhandeling.

Hi Jetty, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Leuke spullen en snel geleverx

Hi Hermin, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Nice vase

Beautiful vase, just the color is not completely accurate. The vase is described as black but is indeed very dark green. Was delivered very well packed and fast!

Hi Helena, Thanks for your review! I am happy to hear that you are satisfied with your products. Enjoy your new musthaves! Team Wants&Needs

Wowwww

De producten zijn echt zooo mooi. De verzending supersnel. In een woord wowwwww!

Hi Odine, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

TOP

Top bedrijf, prachtige producten, snelle afwikkeling van je aankopen. Beveel dit bedrijf bij iedereen aan!

Hi G.G.M., Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Product net zo mooi als op de site

Eerst lamp besteld was levertijd te lang daarna andere lamp besteld en binnen drie weken geleverd TOP

Hi Bennie, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Professioneel en snel!

Omdat mijn bestelling lang op zich liet wachten, is er steeds contact met mij geweest zodat ik wist hoelang eea nog ging duren. Erg op prijs gesteld.

Hi Carien, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe kussens! Team Wants&Needs

In een klap een ander gezicht

Mooie spullen gekocht om wat meer kleur in huis te krijgen. Goede kwaliteit en geeft een rijk aanzien. Grote klasse!

Hi Alex, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Snelle levering en prachtige producten

Omdat ik helemaal weg ben van het merk House Doctor heb ik diverse artikelen bij Wants& Needs besteld. Helaas waren een aantal glazen potten stuk aangekomen. De potten waren wel goed verpakt maar waarschijnlijk door post.nl te lomp vervoerd. Ik kreeg snelle en aardige reacties via de mail en kreeg alles direct opnieuw opgestuurd. Helemaal blij mee. Ik hou de site zeker in de gaten; veels te veel om elke keer te ontdekken.

Hi Judith, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.