Niet kunnen leveren van bestelde producten

Bestelling geplaatst (levering binnen 10 dagen ) weken wachten en wachten geen levering, wekelijks mails geschreven naar jullie met de vraag wanneer komen de goederen binnen .uiteindelijk kunnen jullie het product niet leveren, pas eind oktober zouden de goederen binnen komen! Op de site staat wel dat jullie de placemats kunnen leveren eigenlijk de klant voor liegen onbegrijpelijk !

Hi Vinnie, Dank voor je beoordeling. We vinden het heel erg vervelend om te horen dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen. Ons oprechte excuses hiervoor. Helaas hebben een aantal leveranciers flinke vertraging opgelopen als gevolg van covid-19. We hebben momenteel een duidelijk overzicht van de producten die een vertraging hebben opgelopen en kunnen dit vanaf heden ook goed communiceren naar de klant. Nogmaals ons excuus dat dit in jou geval niet heeft kunnen gebeuren. Ik hoop dat je een leuk ander vervangend product hebt kunnen vinden op onze website. Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Team Servicekantoor

Snelle levering, slordig verpakt

Mijn bestelde gaas lampen had ik snel in huis. Ik had er twee besteld dus toen de DPD kwam met een doos vroeg ik of er nog een was. Het bleef er een. Ik al kijken in de mail of het miss een deellevering was, kon niets vinden. Maak ik de doos (doosje) op en tot mijn verbazing zie ik alle twee de lampen en de doos Gepropt. Ik ben een half uur bezig geweest om het juiste model in de lamp te vormen. Helaas bij een niet mooi gelukt. Erg jammer. Waarom Niet gewoon met zorg verpakt en verstuurd?

Hi M.J, Allereerst ons excuus voor dit ongemak. We vinden het erg vervelend om te horen dat je deze lampen op deze manier heeft moeten ontvangen. We hebben iedereen binnen Wants & Needs op de hoogte gebracht hiervan en zijn hier vanaf heden extra alert op. Wij stellen jouw mening bij Wants&Needs zeer op prijs en ik wil je dan ook graag tegemoet komen in dit ongemak. Ik neem verder contact met je op via de mail over deze tegemoetkoming.  Nogmaals excuus voor het ongemak, Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Team servicekantoor

Mooier op de foto dan in het echt

Lange levertijd en product wat teleurstellend helaas.

Hi Eva, Wat ontzettend vervelend om te horen dat het lampje niet aan je verwachtingen voldoet en dat je er wat langer op heb moeten wachten. Mijn oprechte excuses dan ook hiervoor. Wij stellen jouw mening bij Wants&Needs zeer op prijs en ik wil je dan ook graag tegemoet komen in dit ongemak. Ook gaan we verder research doen naar de productfotografie. Ik neem verder contact met je op via de mail over deze tegemoetkoming. Nogmaals excuus voor het ongemak, Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Team servicekantoor

tevreden

ik ben super blij met mijn eetkamerstoel, precies wat ik verwachtte. een minpuntje is voor het lange wachten, maar het was wel de moeite waard.

Hi Fahrina, Dank voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de eetkamerstoel en het precies is wat je verwacht had! Gelukkig is het het wachten waard geweest ;) Een hele fijne dag gewenst. Team, Servicekantoor

Ik kreeg direct reactie op mijn mail

Hi Ingrid, Wat enorm fijn om te horen dat we je met een snelle reactie te woord hebben gestaan, we streven ernaar binnen Wants&Needs om je meteen te kunnen helpen :) Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Een hele fijne dag gewenst, Team, Servicekantoor

Goede service en klantvriendelijk

Mooie woonaccessoires besteld bij Wants & Needs. Toen bleek dat een artikel vertraging opliep hebben ze op mijn verzoek de overige artikelen keurig eerder verzonden. Goede service en snelle afhandeling van vragen.

Mooie woon items in de webshop.

Prima service en zelfs ruim voor de einddatum is de kast geleverd.

Leuke collectie voor een goede prijs

Naast een leuke collectie, goede kwaliteit en prijs, ook nog eens een snelle en nette levering.

Slecht

Ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen.

Hi Veerle, Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Heb je voor mij een bestelnummer? Want dan kijk ik het heel graag even voor je na. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Wants&Needs

Een dikke 10!!!

Nog nooit zo'n geweldige service gekregen! Klok besteld en kwam gebroken binnen, na 1 mailtje direct antwoord en binnen 2 dagen een nieuwe klok gekregen die op mijn verzoek graag goed ingepakt mocht worden....en dat is gebeurd!! Beste online winkel met beste service!!

Bestellen via de site ging gemakkelijk en vlot, alleen de bezorging door DHL, daar ben ik niet over te spreken. De hoeken waren beschadigd en daardoor ook een paar krasjes op de spijlen van de stoelen. Heel jammer!

Hi Gonnie, Dank voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend om te horen dat de stoelen niet netjes bij je zijn bezorgd. We hebben hier de vervoerder op aangesproken en hopen dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Ook zorgen we voor het extra inpakken van de stoelpoten. Ons oprechte excuses voor het ongemak, we hopen dat je verder wel heel blij bent met het product en het een aanvulling is in je interieur. Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Team Servicekantoor

Snelle levering en goede communicatie

Bestelling werd snel en goed geleverd.

Mooi assortiment, snelle service!

Alles naar verwachting.

Ziet er mooi uit en snel geleverd!

Het product ziet er net zo mooi uit als op de foto’s. Was bang dat ik het zelf nog in elkaar moest zetten (bouwpakket), maar helemaal compleet en goed verpakt afgeleverd. Helemaal goed.

Helaas zijn de stoelen geleverd met beschadigingen

Zoals hierboven geschreven moeten we de stoelen terugsturen door beschadigingen. Nu zijn we er weer druk mee om de stoelen terug te sturen en om het aankoopbedrag terug te krijgen.

Hi Joost, Dank voor je beoordeling. Allereerst willen we laten weten dat we het erg vervelend voor je vinden dat de stoelen tijdens het transport beschadigd zijn geraakt. Ons oprechte excuses hiervoor. We snappen helemaal dat dit erg vervelend is dat je de stoelen naar ons retour terug moet sturen. Natuurlijk willen we je hier op een nette manier bij helpen en je ontzorgen, daarom heb ik je een mail gestuurd en kunnen we verder contact hebben. Groetjes, Team Servicekantoor

Bestelling gedaan meteen verwerkt , afgehandeld en verzonden , duidelijke communicatie en netjes verpakt!

Product na wens , snelle correcte bezorging

Zeer correct alles

Klantvriendelijk

Customer focussed, snelle response

Top!!!

Het artikel precies zoals beschreven wat ik altijd belangrijk vind. Ook de levering alles netjes verpakt dus het komt ook netjes aan bij ons super fijn.

Snelle en correcte levering binnen 24 u

J line spiegel met legplank, een aanwinst voor in de gang

Hi Emil, Hier doen we het voor! Wat zijn we blij om te horen dat je de spiegel in goede orde, en ook zo snel in huis geleverd hebt gekregen. Heel erg leuk dat hij zo goed past bij jou thuis en een aanvulling is in je interieur :) Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Team Servicekantoor

prima en snelle levering

mooi produkt

Hi Angelique, Dank voor je beoordeling. Wij vinden jouw mening heel erg belangrijk en doen er daarom ook alles aan om onze producten op een goede en snelle manier bij jou te thuis te krijgen. We zijn heel erg blij om te horen dat dit gelukt is, hier doen we het voor :) Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Team Servicekantoor

mijn ervaring is goed . nog voor de vermelde datum geleverd.

Hi Roel, Wat fijn om te horen dat je bestelling nog voor de vermelde datum bij je thuis is geleverd. Hopelijk voldoet deze ook helemaal aan je verwachtingen :) Wij zijn in ieder geval erg blij met je beoordeling en hopen dat je in de toekomst ook weer leuke producten vindt op onze website. Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Team Servicekantoor

AlsSuper snel verlopen

Als super snel geregeld

Hi Ad, Dank voor je beoordeling. Jouw tevredenheid staat voorop, daarom streven wij ernaar om ook altijd je bestelling (mits deze ook voorraad is) die dag nog te verzenden. We zijn super blij om te horen dat je de bestelling zo snel in huis had, hopelijk voldoet hij ook helemaal aan je verwachtingen :) Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Team Servicekantoor

Grandioos

Heel mooi kleed wij zijn er ontzettend blij mee.

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten zijn droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.