jammer dat jezelf moet informeren hoe het met de bestelling staat (va 1juli)

bestelling geplaatst gelijk een mail gekregen dat het niet leverbaar is maar wel weer komt..einde van die maand nog niks vernomen en er zelf achter aan gemaild bleek dat het nog een maand langer zou duren.miss wel netjes dat als iets nog niet leverbaar is zelf even een mailtje naar de klant sturen...

Toch nog snel geleverd

Zou pas in november geleverd,maar gelukkig nu toch sneller.

Duurde beetje lang maar was het wachten waard

Artikel is super leukkkkk

Extreem lang wachten op een bestelling

De ervaring leert na twee bestellingen bij wants & needs dat je heel erg lang moet wachten op je bestelling. Tot het punt dat je bijna zou zijn vergeten dat je iets hebt besteld en reeds hebt betaald. Mijn laatste bestelling werd pas na ruim 3 maanden geleverd terwijl er bij het product stond aangegeven dat het in dezelfde maand als de bestelling gedaan was beschikbaar zou zijn. Ik heb er tweemaal achteraan moeten mailen met de vraag waar mijn bestelling blijft. Helaas contacteren ze je niet proactief met informatie omtrent je bestelling of met een alternatief. Naast het feit dat in deze tijden het zeer uitzonderlijk is dat je langer dan een week op een bestelling zou moeten wachten.

Alles verliep zoals ik had gehoopd

Ik had mijn struisvogel uit muur beeld in de trein besteld, nadat ik er meerdere keren naar had gekeken een aantal dagen geleden. Ik wilde hem zo graag , dus bestelde ik hem. Ik was ongerust of het wel allemaal goed zou gaan, maar al heel snel werd hij bezorgd, keurig verpakt. Ik kreeg gelijk een glimlach op mijn gezicht toen ik hem zag. Nee ik heb geen spijt van deze aankoop.

Superservice!

Wij hebben een lamp besteld en daarna de lichtbronnen zelf. Helaas was 1 vd lichtbronnen niet heel aangekomen. Na een mailtje was het direct geregeld en kon ik de nieuwe lamp direct omruilen.

Mooi, origineel en snel!

Had een mooi, origineel kaartenrek besteld, was supersnel geleverd. Ik vond hem zo mooi dat ik er nog eentje heb besteld en ook deze was er de volgende dag al.

Snelle afhandeling en goede opvolging

Snelle afhandeling en goede opvolging aangezien het geleverde produkt schade had. Werd keurig netjes afgehandeld.

Positieve ervaring

Ik heb een wandkleed besteld waar 10 dagen levertijd op zat. Ik kreeg een track & trace en het wandkleed werd keurig op tijd bezorgd, stevig verpakt.

Snelle levering, goed product

Ik heb dit product bij een ander gezien, -zij gaf me jullie website gegevens door en heb ik gelijm ook besteld

Kom steeds weer terug bij jullie, heerlijk!

Prettig, mooie producten, snelle levering. Enige wat altijd ontbreekt is een factuur....

Uitstekende service!

Er waren niet voldoende exemplaren, maar er zijn mooie alternatieve opties aangedragen!

Trendy bedrijf

Wij hebben 2 fauteuiltjes gekocht en willen nog eetkamerstoelen uitzoeken.

Snel geleverd, goed verpakt.

snelle levering, goed verpakt en zelfs voorzien van een geurtje

Smiddags besteld, volgende dag al in huis.

Smiddags besteld volgende dag al in huis.Wist niet wat voor lamp er precies in moest en heb ik Wants and needs gebelt en werd echt zo vriendelijk te woord gestaan en geholpen.Echt super bedrijf.top!

Fraai assortiment, uitstekende snelle en indien nodig persoonlijke service. Ik zal zeker vaker bestellen.

Hele snelle levering, goed verpakt en erg mooi artikel!

Laatst in de Goossens winkel de shop Wants&Needs bezocht nav een bezoek aan de webshop. Bleek in de buurt te zitten van waar ik woon, ideaal! Helaas was er niemand direct aanwezig, echter na vragen kwam er een medewerkster van Wants&Needs en hielp me prima. Uiteindelijk online besteld na overleg thuis, en snel en correct bezorgd in nette verpakking. Top, blij mee! Kom zeker terug.

Mooi afgehandeld zoals werd aangegeven. Fijne ervaring

Snelle service, goed product

Service was snel, binnen een week het product geleverd. Product is van goede kwaliteit en zoals op de afbeeldingen.

Super leuke producten en snelle levering!

Goederen nog niet geleverd door foute adressering

Doordat de toevoeging aan het huisnr achterwege is gelaten is mijn pakket waarschijnlijk bij een kantoor bezorgd en mee teruggenomen door de vervoerder naar zijn depot. Mij is beloofd door Wants & Needs dat het alsnog aan mij geleverd zou worden. Maar tot op heden nog niets gehoord en ook niets gebeurd. Ik ben dus in iets minder blije verwachting, vandaag een matige score

Hi Bery, Dank voor je bericht. Wat spijtig om te horen dat het pakket niet goed is geleverd door de vervoerder. Natuurlijk zijn we hier meteen voor je achteraangegaan en hebben we hier een melding van gemaakt. We nemen verder contact met je op via de mail over de verdere afronding van jouw bestelling. Een hele fijne dag gewenst. Team Servicekantoor

Veel keus, goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb voor de eerste keer kennis gemaakt met Wants&Needs. Mooie en toegankelijke webwinkel. De artikelen die ik zocht waren o.a. hier te koop. De prijs was hetzelfde als elders. Ik kreeg mijn bestelling echt heel erg snel......mijn interesse is gewekt en ik kom zeker terug.

Mooie producten, goede service

Mooie producten en een goede service. Kwaliteit, uniek en professioneel.

Superrrrr service!

Er ontbrak 1 artikel van mijn webshopbestelling. Nadat ik live had gechat is het opgestuurd en had ik het de volgende dag al in huis.

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten zijn droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.