Goeie service, ik had in Nov mn wandkleed besteld eind Dec was het er nog niet, contact opgezocht en het uit gelegd, zelf vonden ze het ook heel vervelend dat ik mn bestelling nog niet had ontvangen ze gingen er direct achteraan, problemen door Corona bij de leverancier, alle begrip voor uiteraard en vd week kwam mn pakketje binnen, niet compleet weer contact opgezocht je wordt vriendelijk geholpen en krijgt netje een mail dat ze er achter aan gaan.. je wordt netjes geholpen, en ze komen hun woord na.

Fijn geholpen

In eerste instantie kreeg ik de mail dat een product niet geleverd kon worden. Uiteindelijk hebben ze me goed geholpen en een alternatief voorgesteld.

Slechte communicatie

Producten besteld, levertijd was 10 dagen. Na 13 dagen nog niks binnen. Dacht ik zou ff bellen en vragen.. gebeld en product was niet meer leverbaar, en de andere niet eens verzonden. Ik wist er niks van. Slechte communicatie!!

Beste Liesje, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Ik wil je hierin graag tegemoetkomen. Zou je ons je ordernummer door kunnen geven zodat ik een passende oplossing met je kan delen? We horen graag van je en onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Levertijd niet up-to-date, maar wel goede klantenservice.

De levertijd was op de website niet up-to-date, het artikel bleek niet op voorraad te zijn. Hierdoor de stoelen niet op tijd voor kerst in huis. Ik ben wel erg te spreken over de klantgerichtheid en doelmatigheid van de klantenservice. Zij

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Ik wil het graag netjes voor je oplossen en je een tegemoetkoming aanbieden. Heb je voor mij je ordernummer zodat ik je een tegemoetkoming kan aanbieden en een mailtje kan sturen? We horen graag van je. Team Wants&Needs

op tijd geleverd

Gisteren als cadeau afgegeven zal een scheur in het glas, wat kan ik doen.

Great customer service

One of the items I ordered was on back order, and the staff from Wants & Needs emailed me very quickly to let me know. I appreciated them reaching out and having a contact (a real person!) at their office to ask any questions to.

Product is helemaal top en de service ook

Ik heb de Vaas Karnaz Goud gekocht, helemaal blij mee! Ik had er ook 2 als cadeau gekocht, deze zijn ook met een glimlach bij mijn vrienden in de kast gezet. De communicatie met Wants & Needs is erg fijn, ze reageren snel, vrolijk en duidelijk. Ik zal zeker nog een keer wat bestellen bij ze.

Goed product

Levertijd volgens omschrijving.

super

mijn vraag over een fotolijstje werd de volgende dag meteen beantwoord met een foto erbij. Jullie zijn heel klantvriendelijk , prima afhandeling

Prima. Na een vraag kreeg ik ook meteen antwoord.

Besteld en zo mooi Het was precies zoals ik dacht dat het was. Wat ik bijzonder vond was dat er een heerlijk geurtje in de doos aanwezig was.

Nvt

Goed bedrijf

Erg snelle levering,zou pas in januari zijn maar werd al 2 weken eerder

Teleurgesteld

2 maal beschadigd product toegestuurd gekregen, buiten terugbetalen aankoopbedrag geen verdere actie.

Uitsprekend

Fijne kandelaar mooi design prachtig. Snel geleverd .

Snelle levering heel tevreden

Snelle levering zeer tevreden

Top produkt super service

Snelle levering. Top service.

Bestelling, betaling en levering prima verlopen. De decoratie valt goed in de smaak bij mijn dochter

Een positieve ervaringen

Lange levertijd en helft niet leverbaar

Helaas waren artikelen uit de webshop niet meer leverbaar. De rest van de bestelling duurde meer dan een maand voordat ik het ontving. In de tussentijd werden kortingscodes aangeboden voor nieuwe bestellingen die ik - na het te hebben aangegeven- niet kon gebruiken op de reeds bestelde -in backlog staande- artikelen.

Product exact zoals omschreven. Bij onduidelijkheid over levering (ik had zelf niet goed opgelet) kreeg ik meteen antwoord. Samenwerking met Tree Nation is bijkomend een top initiatief en laat zien dat de organisatie het hart op de juiste plaats heeft.

Ik heb een ronde tafel besteld. Die is snel geleverd en is ie super mooi. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Super mooie producten en geweldige service!

Wants & Needs is een heerlijke (online) store. De producten zijn in het echt net zo mooi als online en de service is super. Het team van Wants & Needs is goed te bereiken en ze denken graag met je mee. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen!

Super blij met mijn pauwen kaarsen standaard.

De doos waarin mijn pauwen standaard zat was helaas zwaar beschadigt. Gelukkig heb ik geen beschadigingen op mijn pauwen standaard aangetroffen Hij staat als een pronkstuk in onze woonkamer.

Mooi productaanbod goed geprijsd

Mooi productaanbod goed geprijsd.

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.