Mooie kwaliteit voor mooie prijs

Wij hebben een spiegel gekocht voor de toilet. Super mooi, heel snel geleverd en niet duur!

Hi Manuela, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en kwaliteit van het product. Heel veel plezier met je nieuwe spiegel! Team Wants&Needs

Prachtig

Ik zag vaas/beeld via internet en wilden hem zo graag hebben. Besteld en toen netjes een bericht gekregen dat ze aan het werk gingen voor mij. Hij was netjes ingepakt toen ik hem binnen kreeg. En ben er heel blij mee

Hi Janneke, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe vaas! Team Wants&Needs

Mooie producten snelle levering

Het verbaasde mij hoe snel mijn producten binnen waren! Andere bedrijven doen er voortaan zo lang over! Daarom bestel ik vaker bij jullie!

Hi Marleen, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe kaars! Team Wants&Needs

Bestelling snel geleverd. Bij openen van de bestelling zag ik geen pootjes bij de bank. Gelijk gebeld goed te woord gestaan en maandag gelijk reactie op het telefoontje via mail. Goede service!!! Bleek pootjes in de bank onder in de rits te zitten :-D

Hi Essie, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling en het contact met de klantenservice over je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Mijn sidetable werd later geleverd dan vooraf aangegeven. Er werd daarna voor de levering rekening gehouden met mijn vakantie.

Hi Annemieke, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling in verband met je vakantie. Heel veel plezier met je nieuwe sidetable! Team Wants&Needs

Slechte communicatie op website over levertijd spullen.

16 maart een bestelling gedaan, betaling overgemaakt en zie op de bon dat de levertijd 11 april is. Dit wordt nergens op de website vermeld dat de levertijd zo lang is. Op 5 april een email dat de levertijd nog later zal worden. Mijn spullen zijn uiteindelijk 6 mei afgeleverd. Ik bestel daar niet meer.

Hi R, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de levertijd van je bestelling. We begrijpen dat het ontzettend jammer is dat de levertijd van je bestelling is verschoven. We merken momenteel dat er grote tekorten zijn in de interieur branche, waardoor leveranciers de levertijd plotseling kunnen aanpassen. Onze excuses voor het ongemak. Zou je ons je ordernummer kunnen sturen? Dan kijken we graag met je mee voor een passende oplossing voor het ongemak. We horen graag van je en nogmaals onze welgemeende excuses. Team Wants&Needs

prima, fijne website, duidelijkheid over levering

prima, fijne website, duidelijkheid over levering

Hi Marga, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de website en de communicatie over de levertijd. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Prima producten zien er mooi uit

Echt een tegenvaller is het etiket geplakt op het glas van de fotolijsten.

Hi Eva, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de producten er mooi uit zien. We zullen contact opnemen met onze leverancier om de mogelijkheden te bespreken om het etiket niet op het glas te plaatsen. Heel veel plezier met je nieuwe fotolijsten! Team Wants&Needs

Super vriendelijke, professioneel snelle levering aanrader

Super fijne ervaring aan over gehouden , wat een dienstverlening, super vriendelijk duidelijk zeker zeer klantvriendelijk

Hi Sandra, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe wanddecoratie! Team Wants&Needs

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Vrijdagmiddag een fauteuil besteld en zaterdagochtend om 7.30 uur al in huis. Wat een super service!

Hi Sandra, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe fauteuil! Team Wants&Needs

super service

Alle items waren super netjes verpakt en van mooie kwaliteit. Na bestelling had ik nog wat vragen en werd direct opgepakt en opgelost. Super service!

Hi Ursula, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking van je bestelling en het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Prima communicatie via de mail.

Je wordt steeds goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken van je bestelling. Ook als het pakket niet op je tijd wordt geleverd door de leverancier ondernemen ze stappen om te achterhalen wat de rede daarvan is een woord je daarvan op de hoogte gehouden. Zo fijn!!!

Hi Ingrid, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice over de status van je bestelling. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Prima, netjes volgens afspraak afgeleverd

Hi Alexander, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Na een belletje naar de klantenservice met de vraag om mijn bestelling op te splitsen. Hebben ze gelijk het geen wat direct leverbaar was naar ons opgestuurd. Er is bij elk artikel duidelijk aangegeven wat de verwachte levertijd zal zijn.

Hi Linda, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Fijn zoals beloofd na 3 maanden geleverd

Gewoon afspraak na gekomen zonder aanbetaling

Hi Anita, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Goede producten en snelle levering

Producten waren erg mooi en niet duur. De bezorging was erg snel. Bij de track en tracé kon je zien waar de bestelauto was, zodat je wist hoelaat t werd bezorgd.

Hi Carin, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelling en de levering hiervan. Heel veel plezier met je nieuwe bloempotten! Team Wants&Needs

Zeer goed!

Snel geleverd, product precies zoals omschreven

Hi Rachel, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe vaas! Team Wants&Needs

Een deel van mijn bestelling is bij levering beschadigd. Meteen werd de klacht behandeld en nieuw product opgestuurd.

Hi Jackie, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de oplossing vanuit onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

prima ervaring

netjes verpakt en redelijk snel verzonden. blij met mijn aankoop.

Hi Sandra, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Heel blij met mijn aankopen en de levering!

Mooie producten en het was goed verpakt.

Hi Roosmarijn, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling en de levering hiervan. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Mooi product

Ziet er mooi uit, prima service, snelle levering

Hi Peter, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Perfect uitstekend helemaal Superrrr

Mijn ervaring is in 1 woord GEWELDIG

Hi Sonja, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Mooi produkt

Een fotodoek met vrouw gezicht besteld,heel erg mooi en compleet met bevestiging. Wel jammer dat de bezorging zo lang heeft geduurd maar verder zeer tevreden.

Hi Trijnie, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Onze excuses voor de vertraagde levertijd. We begrijpen dat het jammer is dat de levertijd langer heeft geduurd. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe wanddoek! Team Wants&Needs

Mooie garde, ietwat duur

Aangeschaft als cadeautje. Garde ziet er goed uit, lekker stevig, en mooi van kleur. Heb zelf geen vaatwasser, dus weet niet hoe dat over tijd zal zijn. Ook snelle levering, maar vond het wel wat duur voor een simpele garde.

Hi Bram, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met het geven van het cadeautje! Team Wants&Needs

Snelle en goede levering.

De levering was snel en het product was precies zoals ik verwachtte.

Hi Corrien, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.