Waar voor geld!

Via de web site van Wants&Needs mooie Quinto hanglamp besteld. Volgende dag werd de lamp bezorgd. Keurig verpakt met duidelijke handleiding. Lamp hangt prachtig boven onze eethoek!

Hi Andre, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe hanglamp! Team Wants&Needs

Super website

Vandaag besteld morgen in huis geweldig

Hi Susan, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelheid van de levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

super!

Vlugge en goed verpakte levering.

Hi Jenny, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Geweldige wasmand

Mooie wasmand, keurig afgewerkt, kleur hout is ook mooi met prima binnenzak. Afmetingen zijn ook goed, niet te groot en ruim voldoende voor de vieze was. Ben dik tevreden!

Hi C, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe wasmand. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Breekbare goederen slecht verpakt

3 verschillende mokken van HKliving besteld. Ik wilde een vierde maar deze kleur was niet op voorraad. Moest ik ergens anders bestellen met extra verzendkosten. De 3 mokken kwamen aan in een slap doosje, slecht beschermd met als gevolg dat er een mok was beschadigd. Ik heb dit gemeld, zou wel een nieuwe hebben gekregen maar deze kleur mok was ook niet meer op voorraad. Deze heb ik dus ook moeten bestellen bij een andere winkel met weer verzendkosten. Al met al is het een dure set mokken geworden. Overigens zijn de mokken erg mooi.

Hi Kariene, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de verpakking van de bestelling niet helemaal goed is gegaan. Onze excuses voor het ongemak. We zullen hier intern een notitie van maken, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Alsnog wensen we je veel plezier met je nieuwe mokjes! Team Wants&Needs

Nadat ik een spiegel besteld en betaald had zag ik dat hij niet op voorraad was. Maar tot mijn grote verbazing kwam hij enkele dagen later al aan. De doos was stuk dus de bezorgster van DHL vroeg of ik even wilde kijken of het pakket wel heel was. En ja hoor hij was goed verpakt dus nog heel. Super blij mee!!

Hi Arriejen, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe spiegel! Team Wants&Needs

Kon niet beter.

Ik had een vraag over een product en werd heel snel en vriendelijk via chat geholpen. Bestelling geplaatst en de volgende dag gelijk in huis, bijzonder goed gepakt zodat niets kon breken en het staat nu trots in mijn huis. Dit was mijn eerste bestelling hier, zeker niet de laatste.

Hi Ioh, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Helaas was de kandelaar gebroken aangekomen, ondanks goede verpakking. Geen punt ik krijg een nieuwe toegestuurd

Hi Chantal, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de oplossing voor de beschadigde kandelaar. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Prima ervaring

Spiegel besteld bij aankomst gebroken contact gehad via mail met de klantenservice direct antwoord en direct een nieuwe spiegel ontvangen. Jammer genoeg deze ook gebroken en na een mailtje direct geld terug gekregen. Alles super snel en keurig geregeld maak je wel anders mee TOP!!!!!!!

Hi Menno, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice. Daar doen we het voor! Team Wants&Needs

Práchtige kandelaar

Een kandelaar met Pauw besteld. Mooie kwaliteit, heel blij mee

Hi M.C., Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het product. Heel veel plezier met je nieuwe kandelaar! Team Wants&Needs

Goede service!

Een van de bestelde borden kwam beschadigd uit de verpakking. Na melding is het supersnel vervangen. De volgende dag ontving ik al een nieuw bord.

Hi M, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de oplossing vanuit onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe borden! Team Wants&Needs

Snelle levering en goed ingepakt omdat het een breekbaar artikel was.

Hi Marjon, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en verpakking van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

als je maar niets aankrijgt.

- 1e zending kwam de keramiek vaas totaal kapot aan. Op de doos stond ook niet BREEKBAAR vermeld dus er is flink mee gegooid door de post. Scherven zaten door piepschuim vd doos heen. - 2e zending is verloren geraakt. Nu hebben ze t artikel niet meer en ik heb ook nog altijd mijn geld niet terug gehad. Gelukkig met Paypal betaald dus Claimen en wachten tot ze daarop reageren want via mail lukt de terugbetaling blijkbaar niet zo goed. Je krijg wel continu van W&N emails binnen om bomen te planten maar ik snap niet wat dat met mijn aankoop te doen heeft.

Hi Jan, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over het verloop van je bestelling. We hadden je een mail gestuurd met de vraag wat de gewenste oplossing voor je was. Helaas hadden we daar geen reactie op ontvangen en is er daardoor een miscommunicatie ontstaan over de gewenste oplossing. Inmiddels is er contact geweest en is het bedrag naar je rekening gecrediteerd. Hopelijk is het op deze manier netjes voor je opgelost. Nogmaals onze excuses voor de miscommunicatie. Team Wants&Needs

Goede en snelle afhandeling

Fijne en snelle reactie mogen ontvangen nav een vraag.

Hi Isabelle, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Mooie producten en snel!!

Makkelijke te bestellen, mooie producten voor goede prijs. Snelle verzending!

Hi Christina, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de prijs en de snelle verzending van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe kandelaar en lantaarn! Team Wants&Needs

Mooie producten, prima geregeld.

Twee producten besteld als cadeau. Netjes verpakt en snel geleverd. Ontvanger van het cadeau enorm blij.

Hi Eveline, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en levering van je bestelling. Hopelijk is de ontvanger heel blij met het cadeau! Team Wants&Needs

Mooie vaas en perfecte service

Ik had de Resta vaas besteld in de kleur petrol. Kleur op de foto kwam overeen en ook de omschrijving was lekker uitgebreid. Afterservice ook super toen t ergens wat mis ging. Ik bestel er zeker weer. Ook niet duur vond ik trouwens.

Hi Smara, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de omschrijving van het product en de communicatie met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe vaas! Team Wants&Needs

Snelle levering, was goed verpakt. En ben blij met mijn teckel kandelaar :)

Hi Annette, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe kandelaar! Team Wants&Needs

Superleuke site

Tweede maal dat ik op deze site iets bestel en alles snel geleverd, duidelijke communicatie, toffe artikels, aanrader !

Hi Leen, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelling en communicatie over de levering. Heel veel plezier met je nieuwe kussens! Team Wants&Needs

Kleed is slordig met vouwen tussen latje

Kleuren prachtig van dit kleed Echter de stof zit slordig in het katje bovenaan Vol kreukels en niet strak Eerst dacht ik moet uithangen maar helaas dat werkt dus niet Doos en verpakking al weg gegooid dus een echte miskoop

Hi Janine, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Je kan de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren. Zodra het pakket bij ons retour is, wordt deze zo snel mogelijk voor je verwerkt en ontvang je het gehele aankoopbedrag retour. Team Wants&Needs

Goede service en optijd geleverd

Het klopt idd voor 16 uur besteld en de volgende dag in huis. En goed verpakt.

Hi Jacqueline, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe bijzettafeltjes! Team Wants&Needs

Goede kwaliteit en snelle levering

Hi Mirjam, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit en snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Passieve houding Wands and Needs

Ik heb een aankoop gedaan dat vervolgens met DHL wordt verzonden. Een dag later staat bij DHL dat mijn pakket wordt teruggestuurd. Blijft vervolgens drie dagen bij DHL en dan staat er vervolgens drie dagen retour afzender. Contact opgenomen met Wands and Needs maar die wachten af. :-( Irritant dat je iets hebt betaald en de verkoper geen contact opneemt met DHL. Bah, zo passief. Houd dit in je achterhoofd bij het bestellen! Geen product, geld kwijt!

Hi M.H., Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het contact met onze klantenservice. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Mijn collega heeft je vanochtend nog een mail gestuurd en aangegeven dat er een onderzoek lopende is bij DHL. Dit onderzoek dienen we nog tot uiterlijk morgen af te wachten tot we actie kunnen ondernemen, zodat we het voor je kunnen oplossen. Morgen neemt mijn collega dus zeker contact met je op om je een oplossing aan te bieden. Hopelijk is dat zo voor je in orde en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Team Wants&Needs

Overzichtelijk webshop met veel leuke producten, en snel levering.

Ik vond veel mooie dingen in de collectie. De webshop was user friendly en bestellen ging makkelijk. Bezorging ging ook makkelijk en was snel.

Hi Teresa, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het gebruik van de webshop en de bezorging van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Snelle afhandeling Heldere communicatie Breekbaar artikel erg goed ingepakt. Artikel als omschreven. Kortom: dik tevreden! (Alleen wel balen dat ik een week na het bestellen van de bloempot, waar ik lang tegen aan hikte vanwege het bedrag, een code kreeg van 20% korting. Dat had me wel €12,60 gescheeld)

Hi A, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking van je bestelling en de communicatie met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.