Vertrouwen hersteld!

Eerder had ik een product van Wants & Needs gekocht via een verkooppartner. Daar was het niet goed ingepakt, waardoor het bij aankomst zodanig was beschadigd dat ik er niets meer aan had (aangezien het beeld op zijn neus was gevallen en de neus daardoor was verbrijzeld). Ik twijfelde toen nog of ik het product wel opnieuw wilde bestellen, want was als dat opnieuw zou gebeuren? Toen heb ik mijn bestelling maar rechtstreeks bij Wants & Needs geplaatst, en wat een verschil! Ditmaal was het beeld keurig in twee dozen ingepakt en zat het ook nog eens zo in piepschuim dat de neus onmogelijk ergens tegenaan zou kunnen stoten. Nu is het beeld (een leguaan) prachtig en siert het mijn kamer zeker!

Hi Jennifer, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe leguaan plantenpot! Team Wants&Needs

Zeer tevreden met product en levering.

Prima producten. Prima prijs. Juiste levertijd. Blij mee tijdens een chaotische verhuizing gaan er óók nog dingen goed!!

Hi Ans, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Prima, het TV kastje was er binnen een week!

Nadat wij 4 maanden mochten wachten op de siteptable, hebben wij in dezelfde serie (mangohout Label 51) ook het TV-meubel besteld. Beide meubels staan prachtig in onze woonkamer.

Hi Cees, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je het tv meubel van Label51 bij ons hebt besteld en tevreden bent over de levering hiervan. Heel veel plezier met je nieuwe tv meubel! Team Wants&Needs

Alles ging zeer vlot en werd netjes geleverd

Hi Isa, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Snelle levering Zeer tevreden

Hi Petra, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Snel gevonden wat ik zocht uit het ruime assortiment en snel verzonden! Ik bestel snel weer!

Hi Marianne, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over het assortiment en de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Heldere communicatie, snelle en nette aflevering

Ik heb het product online via Google gezocht en kwam bij jullie uit, heb meteen een bestelling geplaatst en had het binnen 2 werkdagen binnen. Werd netjes afgeleverd door een eigen chauffeur/wagen.

Hi Denise, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Echt een geweldig mooi doek. Mooi materiaal

Snelle levering en mooi materiaal.

Hi D, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over het product en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Een uitstekende service voor prachtige producten

Wants & Needs is in staat om prachtige producten op een realistische en overzichtelijke manier weer te geven op hun website. Daardoor ben je in staat een juiste keuze te maken. De uitstekende service en snelle levering zal je vervolgens producten leveren die aan je verwachtingen voldoen. Kwalitatief mooie producten voor een goede prijs. Als je toch niet tevreden bent, kan je producten gemakkelijk retourneren. Helaas niet kostenloos, maar dit zal alles te maken hebben met het gemak waarmee mensen dingen bestellen en terugsturen, wat het milieu niet ten goede komt. Op deze manier hoop ik in ieder geval dat mensen wat bewuster producten bestellen (en terug sturen).

Hi Jennifer, Bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden bent over de website en het contact met onze klantenservice. Daar doen we het voor! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Top winkel!

Het bestellen ging gemakkelijk en de levering was supersnel! Ook hebben ze me telefonisch goed geholpen met vragen over het product. Heb al veel complimenten gehad over de stoelen die ik besteld heb bij Wants & Needs.

Hi Liz, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en het bestelproces via onze webshop. Heel veel plezier met je nieuwe stoelen! Team Wants&Needs

Snelle levering.

Snel geleverd, prachtig verpakt. Goede communicatie vooraf.

Hi J, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de communicatie en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Overzichtelijke website, snel besteld en geleverd.

Hi A.H., Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de webshop en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe wanddecoratie! Team Wants&Needs

Geweldige service en personeel, prima en vriendelijk geholpen. Meedenkers.

Hi Hans, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Uitstekende producten en goede levering

Prachtige decoratie

Hi Mehtap, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten en de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Heel goed.

Keurig verpakt opgestuurd. Na één telefoontje de spullen geleverd en een item na geleverd. Waarover ik ook per mail op de hoogte gehouden werd.

Hi Jo, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Voor ieder wat wils

Super leuke borden besteld om cadeau te doen. In het echt nog mooier dan op de foto’s!

Hi Dianne, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je borden bij ons hebt besteld om cadeau te doen. Heel veel plezier met het geven van het cadeau! Team Wants&Needs

Mooie producten, hele goede prijs/ kwaliteit verhouding!

Geweldige site met mooie producten. Over het algemeen snelle levering als zaken op voorraad zijn. Hele goede communicatie en service. Echt fan van deze organisatie!

Hi Margot, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten en de communicatie met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Mijn pakketje ontvangen zoals beschreven!

Hi Suzan, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met het ontvangen pakketje. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Super producten Fijne levering Kortom alles prima

Hi Marina, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten en de levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Helemaal tevreden.

Mooie spullen en een mooie website. Snelle levering en alles goed verpakt.

Hi Ella, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de webshop en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Ruime keuze en servicegericht

Ik heb producten besteld van HKliving, waren niet op voorraad. Ik kreeg netjes een update en omdat niet alles in 1x leverbaar was is het in deelleveringen verzonden. Ik kon dit zelf beslissen in overleg met Wants & Needs. Fijne service, klantgericht.

Hi Brigitte, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe items van HKliving! Team Wants&Needs

Mooie site, snelle verzending

Duidelijke site, artikelen goed verpakt en volgende dag al mogen genieten van mijn visstaart vaas! Ook zijn ze niet te duur!

Hi Brigitte, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over onze webshop en de snelle levering. Heel veel plezier met je nieuwe visstaart vaas! Team Wants&Needs

Klantenservice uitstekend

Ik had een probleempje met 2 van de aangeschafte artikelen, maar de klantenservice heeft dit vlot, correct en vriendelijk opgelost. Voor mij een reden om zeker weer te shoppen bij deze winkel. Ik vind het uitzonderlijk dat je onmiddellijk een reactie krijgt en dat nog adequaat en aardig is ook!

Hi Theodora, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling. Het is zeker niet de bedoeling dat de kaarsenhouders scheef zijn. Onze excuses voor het ongemak. Zou je ons je ordernummer kunnen sturen? Dan bieden we je graag een passende oplossing aan. We horen het graag van je en nogmaals onze excuses. Team Wants&Needs

Super mooie spullen en top service!

Wij hebben een bank, hocker en loveseat (van Zuiver) gekocht bij Wants&Needs. Alles werd op tijd geleverd en de meubels waren heel goed verpakt, helemaal netjes. Daarnaast was de service van Wants & Needs heel erg goed, 5 sterren. Snelle en correcte communicatie. Ook is er een heel breed assortiment met veel aanbod, allemaal mooie spullen. Wij gaan meer bestellen voor onze nieuwe woning!

Hi Nadine, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de communicatie met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe meubels! Team Wants&Needs

Snelle levering, slecht verpakt

Bestelling was er snel maar de verpakking was erg slecht. Was aan een kant open gescheurd en het rek wat ik besteld stak eruit!! Het was niet beschadigd maar erg beroerd verpakt!!

HI M, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering. Wat jammer dat de verpakking niet goed was en het product uit de doos stak. Dat is zeker niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Ik ga hier direct een melding van maken bij DHL en we zullen het meenemen in de toekomst bij het verpakken van de bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We wensen je veel plezier met je bestelling! Team Wants&Needs

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.