Heel goed! Snelle levering!

Snelle levering en goed verpakt. Prima service.

Hi Kristel, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en verpakking van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Hi Elena, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Defect geleverd, perfect opgelost!

Ik ontdekte wants&needs per toeval. Maar de prijzen zijn top, producten zijn leuk en gelukkig net even anders dan door doorsnee trend bij de bekende winkels. Dus originaliteitsprijs krijgen ze van me! Mijn bloempotten kwamen kapot aan maar dit werd binnen no time door een dreamteam opgepakt. Heel erg bedankt en ik shop hier zeker weer.

Hi Marente, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de webshop en de geboden oplossing van ons team. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Snelle levering, goed ingepakt.

Servies was goed ingepakt. Veel keus ook. Ik had een vergissing gemaakt in de bestelling maar dat werd keurig gecorrigeerd.

Hi Annemieke, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking van je bestelling en het contact over de aanpassing van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe servies! Team Wants&Needs

Prima verpakt en zeer snel geleverd! Bestellen gaat makkelijk door de handige overzichtelijke website Aanrader!

Hi Louise, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Kussen besteld aan schappelijke prijs. Werd heel snel geleverd, degelijk verpakt en ik was oprecht verrast door de hoge kwaliteit en afwerking van het kussen en borduurwerk erop.

Hi Sven, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en kwaliteit van het product. Heel veel plezier met je nieuwe kussen! Team Wants&Needs

Een mooi webshop van deze tijd. Tafellamp besteld met een verwachte levertijd van 8-10 dagen. Netjes op tijd bezorgt en goed verpakt. De lamp staat heel mooi. Ik ben er blij mee. De lamp was ook nog iets goedkoper dan in andere webshops.

Hi G, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en de prijs van het product. Heel veel plezier met je nieuwe tafellamp! Team Wants&Needs

Snelle levering en duidelijkheid over het leveringsproces

Prima tevreden! Alleen jammer dat er zoveel verpakkingsmateriaal voor wordt gebruikt.

Hi R, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. We zullen de tip over het verpakkingsmateriaal intern bespreken. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Heel klantvriendelijk

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling. Maar jullie zijn telefonisch goed bereikbaar en het probleem, wat niet jullie schuld was, werd snel en netjes opgepakt!

Hi Petra, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en de geboden oplossing. Heel veel plezier met je nieuwe mokken! Team Wants&Needs

Gewoon top

Overzichtelijke site, prachtige producten, snelle en goede levering.

Hi Dorien, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de webshop en de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Mooie spullen snelle levering en goed verpakt dus top ga vaker kopen super blij mee

Hi Anita, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en verpakking van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Snel verstuurd, goede prijs, niks retour.

Snel verstuurd, goede prijs, niks retour. Heb er niks aan toe te voegen.

Hi A.M.C., Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Mooie kapstok

Mooie kapstok. Kleur is wel iets anders dan ik had gedacht maar dat is vaak zo online. Levering ging prima.

Hi Mirjam, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met je nieuwe musthave en dat je tevreden bent over de levering. Heel veel plezier met je nieuwe kapstok! Team Wants&Needs

Goede ervaring

Mijn bestelling werd snel geleverd en de gekozen artikelen vielen allemaal zeer in de smaak, exact zoals op de website getoond en beschreven. Klein puntje van aandacht is dat er veel teveel leuks te vinden is dus een waarschuwing voor hebberigheid is misschien wel op z’n plaats :-) Ik zou zeker opnieuw bestellen bij Wants & Needs!

Hi Nicole, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de producten en de beschrijving hiervan op onze webshop. Super leuk om te horen dat je zeker opnieuw zou bestellen via onze webshop. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Hoge kwaliteit, snelle verzending

Kandelaar besteld op zondagavond, op dinsdag netjes bezorgd, enorm zorgvuldig ingepakt omdat het natuurlijk om een breekbaar item ging, alles gewoon helemaal perfect!

Hi Frans, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met de snelle levering en verpakking van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe kandelaar! Team Wants&Needs

En een woord geweldig

In een woord een geweldig bedrijf Super vriendelijk na de klant toe .

Hi Harry, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de vriendelijke service en over de bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe stoel! Team Wants&Needs

Mooi product en snel en netjes verzonden! Zeer tevreden .

Hi Jeanette, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over je bestelling en de snelle levering hiervan. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Prachtige spullen en supersnel in huis!

Mooie website met groot assortiment en snelle afhandeling en duidelijke communicatie als je iets bestelt!

Hi Yvette, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over onze webshop en het assortiment. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Unieke producten en vooral de top service!

Ik kan Wants & Needs zeker aanbevelen! Naast het prachtige aanbod hebben ze een snelle en adequate top service!

Hi J, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons aanbod en de snelle service vanuit onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Blij met deze mooie aankoop!

Zeer tevreden met onze aankoop! Snelle reactie op mijn vraag i.v.m. mijn bestelling via WhatsApp. Wij hebben gekozen om achteraf te betalen. Uitstekende service...

Hi Jessica, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en met je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Super service! Het bestelde product had een langere levertijd maar dat wist ik. Maar toch kreeg ik halverwege de levertijd nog een mailtje met uitleg en wanneer ze het product verwachtte te verzenden. Wat ook klopte. Super netjes.

Hi Jacolien, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice over de status van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe servies! Team Wants&Needs

Superblij

Ik heb een Side table en salontafel besteld. Na mijn vraag wanneer ze verwachtte het te leveren kreeg ik al snel een mail terug. Alles was zeer netjes verpakt!!!

Hi Chantal, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met onze klantenservice en de verpakking van je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe sidetable en salontafel! Team Wants&Needs

Perfect!

Zeer goede communicatie (persoonlijk) en een perfect service organisatie. Aanrader!!

Hi Peter, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de communicatie met onze klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe musthave! Team Wants&Needs

Super snelle levering en een goede kwaliteit van spullen.

Hi Ebj, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de kwaliteit van de producten. Heel veel plezier met je nieuwe musthaves! Team Wants&Needs

Snelle levering , wandkleed gekocht staat super mooi/leuk in onze hal van onze nieuwe appartement , heel blij mee

Hi Anita, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Heel veel plezier met je nieuwe wandkleed! Team Wants&Needs

Over Wants & Needs

Met een hele hoop ervaring op het gebied van interieur en woonstijlen, is Tessa Selten haar droom achterna gegaan. Precies de dingen die op dit gebied haar passie aanwakkerde, zijn vormgegeven tot een vernieuwend en uniek merk: Wants&Needs. Een webwinkel vol Musthaves, met een snel wisselende en trendy collectie voor een eerlijke en betaalbare prijs, is zijn droom die tot leven is gekomen op je beeldscherm.