werkte niet

De lichtjes in de ballonnen met lichtjes werkte niet en vele ballonnen sprongen gewoon stuk. :( Ik ben zeer verheugd dat men de aankoop terugbetaald heeft, bedankt hiervoor.

Goed en snelle service

Verkleedkledij zag er top uit. Accessoires die in er bij kocht waren erbij. Top... groot assortiment

Snel verzonden, goede kwaliteit!

Bestelling was snel verzonden en is keurig optijd aangekomen in Nederland. Outfit zoals beschreven, blij met de kwaliteit.

Heel tevreden

Prima kwaliteit, perfecte service, super snel geleverd, een aanrader dus

Top! Snelle levering!

Alles perfect in orde! Zeer snelle levering!

Object zoals verwacht, snelle levering

Uitstekende service!

Heel snelle levering En heel goed verpakt!

Tevreden van de gekochte producten. Goede service en snelle verzending.

Verpakking minder groot, te veel afval

Ze zijn snel met het versturen van u bestelling 2 dagen later in huis

Duidelijk uitleg bij de site dat is wel een compliment waard

Bestelling was zoals beschreven, verzending zoals beschreven, voor 15 u besteld dag erna in huis en dat was ook dus bedankt feestshop team

Misleidend

De foto op de site komt niet volledig overeen met het artikel dat je ontvangt.

Vuile vlekken

Kwam aan met vuile vlekken op het costum.

Beste Luna, Wat vervelend om te horen dat je kostuum beschadigd is! Je bestelling is rechtstreeks vanuit ons magazijn verzonden en is uiteraard nieuw en ongebruikt. Echter kan het steeds gebeuren dat er tijdens fabricage, opslag of transport beschadigingen gebeuren. kan je ons even een mailtje sturen naar [email protected] met je ordernummer, dan zoeken wij graag naar een gepaste oplossing! Met vriendelijke groeten, Team Feestshop.be!

Snelle, correcte afhandeling

Prima eerste ervaring! De maat klopt, de afhandeling en levering gingen vlot.

Niet naar verwachting

Ik had het hele plaatje verwacht maar kreeg alleen de onderkant

Snelle met correct info en levering

Voor herhaling vatbaar.

Kwalitatieve en snelle levering

Voor 15 uur besteld, volgende dag in huis. Alles goed verpakt. Zeer aangename ervaring.

service van topkwaliteit

supersnelle levering, kwaliteitsvol artikel

Een fantastische website, snel gevonden wat ik zocht en snel geleverd.

De website stond op de eerste pagina in de zoekresultaten van Google toen ik bretellen zocht. Eerst dacht ik "Feestmateriaal, dat zal niet veel soeps zijn" maar ik klikte toch op hun site, het kan nooit kwaad eens te gaan zien. Maar mijn verassing was heel groot bij het zien van hun resultaat: de bretellen waren net wat ik zocht. Fleurig, felle kleuren en geen plastic onderdelen voor de bevestiging aan de broek. Dus snel besteld, betaalt en de dag nadien had ik ze in mijn brievenbus. Zeer tevreden klant, daar kom ik zeker terug als ik eens een feestje organiseer.

Goede ervaring

Vlot bestellen, betalen & leveren!

Juiste maat ,mooie kwaliteit

Ik was op zoek naar 90s kledij,in bij vekemans vond ik wat we wilde . Makkelijk bestellen en op een klein weekje in huis ,netjes verpakt.

Snel in huis

Na het bestellen goed op de hoogte gehouden van de bestelling en snel in huis. En nog een leuke pen ook als kadootje erbij! Zou zo weer bij jullie bestellen!

Snelle verzending

Groot assortiment, snelle verzending, alles klopte. Alleen jammer dat de amorces/klappertjes van lage kwaliteit zijn.

Zeer tevreden.

Levering was top, kon alles opvolgen en was zoals ik had verwacht. Eerste keer dat ik bij jullie bestelde en zeker niet de laatste!

Snelle levering, helaas wel wat producten uitverkocht die ik wel had willen bestellen... Maarja wat verwacht je rond deze tijd van het jaar met het knotsgekke carnaval!

Over Feestshop Vekemans

Feestshop.be - Vekemans Sinds 1932 een gevestigde waarde in de Benelux en ver daarbuiten. Gestart als een kleine winkel in het centrum van Lommel groeide al snel uit tot een gigantische hal van maar liefst 2000 m2. Met een collectie van meer dan 20.000 verkoop artikelen en maar liefst 60.000 kostuums in onze verhuurcollectie! Bij ons kan je terecht voor zowat alles dat gerelateerd is aan verkleden en feestvieren. Denk maar aan verkleedkleding, decoratie, accessoires, gifts & gadgets, … Ook voor diverse thema’s ben je bij ons aan het juiste adres! Carnaval, Valentijn, Pasen, st. Patrick’s day, Sinterklaas, Kerst, 80’s, 90’s, …