Correcte en snelle levering

Snelle en correcte levering

echt super

Ongeloolijflijk makelijk om te bestellen en zonder portkosten aan huis besteld. Echt fantastisch!

Zoals het moet

Alles was gewoon in orde

Heel vlugge en nette bezorging

Heel vlugge en nette bezorging Goede kwaliteit

Top!!

Sneller levering. Alles tip top in orde.

Mijn eerste bestelling wat een super kwaliteit

Supper kwaliteit en snel in huis

prima online shop

Mijn bestelling werd snel klaargemaakt en verzonden, prima service

Zo blijft feesten een feest ...

Kwaliteit aan onklopbare prijs en nog snel verzonden ook ! Dank !

supersnelle levering ook voor bpost waarvoor dank

super

Ook een mega-kleine bestelling wordt met zorg geleverd!

Zocht snel een klein kikker-attribuut en kwam per toeval op website terecht. Mijn artikel werd supersnel en netjes verpakt afgeleverd in de beloofde termijn. Van order tot verzending correcte informatie!

geweldig

snel geleverd en stevige kwaliteit

Perfect snelle levering en ruime keuze

Ruime keuze aan artikelen hoewel sommige dingen uitverkocht waren. Toch een alternatief.

Super goed

Bestelling was compleet en optijd in huis. Geen enkel probleem gehad.

Lang geleden dat ik nog eens iets heb aangeschaft maar wederom supercontent.

Enkele jaren geleden allerlei grimeergerief aangeschaft. Hiervan zeer tevreden. Deze zijn echter aan vervanging toe. Nu de pakjesdienst ontdekt en ga ik zeker nog wat aanschaffen. Het is enkel de afstand die me tot hiertoe weerhouden heeft.

Super snel geholpen

Ik was te laat voor de bestelling nog de volgende dag thuis geleverd te hebben. Telefonisch contact opgenolen en de man heeft mijn bestelling zelf nog weggebracht zodat ik mijn bestelling nog tijdig had.

Mijn.bestelling kreeg ik zooooooo snel wat echt niet hoefde. Maar amaaaai.

Over Feestshop Vekemans

Feestshop.be - Vekemans Sinds 1932 een gevestigde waarde in de Benelux en ver daarbuiten. Gestart als een kleine winkel in het centrum van Lommel groeide al snel uit tot een gigantische hal van maar liefst 2000 m2. Met een collectie van meer dan 20.000 verkoop artikelen en maar liefst 60.000 kostuums in onze verhuurcollectie! Bij ons kan je terecht voor zowat alles dat gerelateerd is aan verkleden en feestvieren. Denk maar aan verkleedkleding, decoratie, accessoires, gifts & gadgets, … Ook voor diverse thema’s ben je bij ons aan het juiste adres! Carnaval, Valentijn, Pasen, st. Patrick’s day, Sinterklaas, Kerst, 80’s, 90’s, …