Hat alles bestens geklappt

Alles gut weiter zu empfehlen

goede begeleiding en duidelijke communicatie

de presentatie van de boot op internet is goed verzorgd en je wordt goed op de hoogte gehouden van eventuele biedingen. na verkoop van de boot is de afhandeling accuraat en snel.

Goede en veilige manier van handelen , waar beide koper cq. verkoper gewaardeerd worden

Duidelijke handelswijze.

Top! Goede communicatie en digitale verkoopproces

Wij hadden wat twijfel om onze boot via een veiling te verkopen. Waarschijnlijk omdat het te onbekend voor ons was. Maar de twijfel was ongegrond. Er was een zeer goed contact tussen de veiling en ons, zowel digitaal als mondeling. Een zeer goede en correcte begeleiding en afhandeling van verkoop. Wij zouden het zó weer doen.

betrouwbaar en makkelijk

Ik was aanvankelijk enigszins argwanend, maar dat bleek onterecht: je wordt regelmatig op de hoogte gehouden van kijkers, biedingen e.d, er is één kijkmoment en daarna is het aan de verkoper zelf of je een bod accepteert (als bieder is een bod bindend na acceptatie, de verkoper kan dus altijd beslissen het bod niet te accepteren). Na de overdracht werd het geld snel gestort. Afspraken over de overdracht en de overdracht moet je (uiteraard) zelf regelen, Bootveiling heeft daar geen invloed op en kan (tevoren) niet zien wie een bod gedaan heeft.

soepeltjes mijn boot verkocht

degelijke procedure voor inbreng en een profesionele afhandeling.

Alles perfect geregeld en erg behulpzaam.

Is een eenvoudige manier om de boot te kopen/verkopen. Ook de administratie is simpel. Een veilige manier van de geld afhandeling.

déroulement annoncé correctement et effectué comme prévu

Pour une première expérience c'est une réussite, pas seulement parce que j'ai emporté l'enchère mais aussi par l'honnêteté et la sécurité du processus. Après l'adjudication, le processus s'est avéré très simple bootveilling est resté facilement joignable, répondant efficacement aux questions.

Ze hebben mij geholpen met prima uitleg hoe alles werkt. Ik kon teksten en foto's aanleveren, relatief makkelijk via hun site. Als verkoper zijn er minimale kosten aan verbonden en je hoeft zelf niets te doen. Er wordt door heel Europa door hen geadverteerd en zo hebben wij onze boot b.v. aan een fransman verkocht. Zouden we zelf nooit gevonden hebben ..... De kijkdag was goed georganiseerd in overleg met ons. De biedingen beginnen eigenlijk pas net voor sluiting van de veiling en wij waren verbaasd hoeveel mensen er geboden hebben. Uiteindelijk is hij aan een europeaan verkocht die hem zonder gezien te hebben heeft gekocht. Tot volle tevredenheid van ons allemaal. Dus.... verkoop of koop uw boot via Bootveiling, goede keus!

zorgeloos

Prettig en professioneel team dat de veiling en verkoop rondom mijn boot voor mij zorgeloos heeft laten verlopen. Het team is snel en adequaat in communicatie en blijft dat tot na de uitbetaling. Een hele fijne en aangename ervaring en wat mij betreft is bootveiling.com een aanrader voor de veiling van boten.

Afwikkeling duurt veel te lang

Na de veiling werd ik als verkoper met veel mails van koop ster lastig gevallen terwijl ik bootveiling alle documentatie heeft aangeleverd. Ook stoorde mij ontzettend dat ik lang op mijn geld moest wachten was afhankelijk van de koopster wanneer zij tijd had om de boot op te halen. Tot op heden krijg ik nog steeds mailtjes met vragen om documenten te leveren?? Bootveiling moest dit toch doen? Ik vind daarom dat te veel privé gegevens wordt verstrekt met alle gevolgen. Kleine opmerking :als bedrijf zou ik zowel verkoper en koper een kleine attentie verstrekken wegens succes. Doet wonderen Met vriendelijke groet fam Prins

FROUKJE JE BENT EEN TOPPER

Goede ervaring gehad met bootveling . Froukje heeft veel verstand van boten . Zeker een aanrader. Bedank Froukje .

Hele pretige samenwerking

De verkoop en voorbereiding tot de verkoop verliep voorspoedig even als de afhandeling van de verkoop

perfect handling of selling

Every time once more with bootveiling. Perfect handling of sell and once more thank you to the seller. Lot of help and perfect dealing in details. I really can give only five stars.

Achat d'un bateau

Bootveiling se sont montrés à la hauteur de la confiance que je leur ai démontrée. Merci à Froujke

excellent

Service parfait , très bonne disponibilité et suivi Tout se déroule comme annoncé Merci

excellent

Very easy transaction Impeccable bootveilling service and availability A big thank-you Dominique

Supersonisch!

Het team van Bootveiling verdiend alle lof! Met name Froukje heeft ons ontzettend fijn begeleidt! Zeer professioneel maar menselijk aspect wordt zeker niet vergeten! Van begin tot eind van het verkoopproces klopte alles. Laagdrempelige website, duidelijke informatie en communicatie, eenvoudige inschrijving procedure, super service, vriendelijk en goede bereikbaarheid zowel telefonisch als per e-mail, deskundig en realistische advies m.b.t. de verkoop van de boot van mijn vader! Ik vond het een spannend proces en voor mijn hoogbejaarde vader was het toch erg emotioneel na 50 jaar toch “afscheid” te moeten nemen van zijn zo geliefde boot. Jullie hebben ons er super doorheen gelaveerd! Wij hebben ons erg “veilig” gevoeld tijdens het proces en de papieren en financiële afhandeling heel comfortabel en ongecompliceerd ervaren! Alles werkelijk topgeregeld! Wij vonden het een erge prettige ervaring “zaken” met jullie te doen, bijna jammer dat we niet nog een boot voor de verkoop hebben!

Correct ,veilig en behulpzaam.

Onze boot hebben we via bootveiling op een snelle en veilige manier verkocht. Ze werken correct en beantwoorden steeds u vragen .

Een prima ervaring

Ik heb mijn boot verkocht via Bootveiling.com omdat na het lezen van de handelswijze van deze veiling mijn vertrouwen gewekt was. Na het invullen van de gegevens en het meesturen van een aantal fotoos van mijn boot die op de site werden geplaatst werd ik elke week op de hoogte gehouden van de stand van zaken betreffende de biedingen en na afloop van de veiling is de verkoopovereenkomst en de overdracht perfect geregeld door Bootveiling.com Ik ben dan ook zeer tevreden over de vriendelijke manier van contact en de juiste informatie die ik heb ervaren bij de verkoop van mijn boot.

Prima manier om een boot te verkopen

Goed proces van Bootveiling: ze maken een duidelijke en wervende advertentie en starten het veilingproces. Slecht één kijkmoment, geen telefoontjes of losse afspraken met kijkers/kopers. Bootveiling wikkelt de koop ook prima af met koopcontract en betaling via derderekening. Ik ben 100% tevreden.

Praktische en snelle oplossing met een reeele opbrengst.

BInnen een maand de boot verkocht naar België in een moeilijke markt; er zijn geen ligplaatsen beschikbaar in west Nederland. De opbrengst was realistisch.

Snelle afhandeling van de verkoop

uitstekend!

Ik heb nu voor de derde keer gebruik gemaakt van de service van Bootveiling.com en ben opnieuw : zeer tevreden. Eén keer een boot gekocht en twee keer een boot verkocht. Correct bij het adverteren van de boot, bij het verkopen , bij het ophalen en bij de regeling bij het betalen.

Rubberstraat 9

1411AL Naarden

06 53 14 42 34

Over Bootveiling.com

Bootveiling.com is een onafhankelijk gespecialiseerd nautisch veilinghuis dat in 2005 is opgericht. Wij zijn hiermee het oudste boot veilinghuis van Nederland. Wij verzorgen de aan-en verkoop van boten, jachten en schepen. Maandelijks is er nieuw boten aanbod dat geveild wordt maar het is ook mogelijk om zelf uw boot aan te bieden voor verkoop. Ook verzorgt Bootveiling taxaties en nautische diensten om het hele verkoop proces soepel te laten verlopen.