Verzendkosten belachelijk hoog!

Voor een 11 euro papierband roll, 55 euro aan verzendenkosten! Ik ga zeker ergens anders bestellen!

Omdat mijn maat niet leverbaar was heb ik contact gezocht en ben supergoed geholpen, en er is meegedacht. Ik ben volgens afspraak prima op de hoogte gehouden, ook de correcte en snelle levering was top

Geweldige service

Goed en snelle aflevering Levering keurig afgeleverd Top!

Fijne partij die de afspraken na komt.

Goede duidelijke website, en als ik iets nodig heb en ik stuur een mail krijgt ik snel antwoord terug.

Orderbehandeling en contact met de helpdesk is accuraat, vriendelijk en behulpzaam. Levering ook keurig en volgens afspraak. Ik ben zeer tevreden.

Fijn bedrijf en ook nog eens de goedkoopste

Ik was op zoek naar dakisolatie van Isover. Kwam bij dit bedrijf uit, ze gaven ook nog laagste prijsgarantie en de volgende was het al geleverd. Gewoon toppie.

Volgens afspraak geleverd

Top geleverd tegen zeer mooie prijs

Betrouwbaar

Goede prijs en prima service: duidelijke informatie en ik ben goed geholpen

Hele fijne service en goede kwaliteit

Hele fijne service! Al mijn vragen zijn snel en adequaat opgepakt. Verder ben ik heel tevreden met de kwaliteit.

Fantastisch!

Bedankt dat jullie het middels de website het een stuk makkelijker maken om de juiste materialen te vinden. Heldere informatie en handige tools om te berekenen wat ik nodig heb. Jullie hebben een vaste klusser erbij!

Top service en snelle levering

Producten besteld voor een verbouwing. Allemaal snel geleverd en duidelijk communicatie. Vragen worden ook goed afgehandeld. Top!

Kwalitatieve producten en snelle levering

Goede ervaring, producten van hoogwaardige kwaliteit en geleverd op de afgesproken datum en tijd. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Ik raad deze webshop zeker aan!

Mooie producten, erg blij met m'n keuze

Afgelopen zomer een bestelling geplaatst voor m'n nieuwe huis. Erg snelle levering en een mooie prijs kwaliteit verhouding. Heb er erg veel aan gehad, zou er zo weer bestellen.

Perfect!

Gemakkelijk te bestellen via de website en snelle levering!! Neemt veel werk uit handen