Klantvriendelijk, goede service en heel professioneel

Brokenphone staat voor service, kwaliteit en betrouwbaarheid voor de beste prijs. Zeer snel in behandeling genomen; een goed en economisch advies; snel weer retour en in gebruik. Uitermate tevreden over de verleende service.

Op vrijdag opdracht geplaatst en op maandag kwam de monteur om 09.00 uur langs....

Bovenstaande zin zegt alles. Top!

Super goede en vriendelijke service!

Brokenphone.nl heeft mijn e-reader vakkundig gemaakt. Helaas duurde het iets langer dan gehoopt, maar dat lag aan de levering van het onderdeel en daar ben ik goed van op de hoogte gehouden door brokenphone.nl. Super vriendelijk, meedenken en het probleem gewoon goed oplossen!

Top service vriendelijk personeel

Hele snelle kundige reparatie

Professioneel snelheid en een goede service

Goede behulpzame jongeman die met je meedenkt!

Top service!

Vriendelijk personeel en goede service!

super service

Ik ben enorm tevreden over de service van brokenphone.nl. Er werd fijn met mij meegedacht en ik ben heel snel en goed geholpen. De communicatie was ook erg prettig. Ik zou hier zeker mijn telefoon opnieuw laten repareren.

Snel maar heel slordig

Ik heb op mijn iPhone 8 Een nieuw scherm laten zetten, ik was thuis en kijk naar de onderkant zitten er geen schroefjes in ik de dag erna gebeld, Zoran hoort dit? Nee dat hoort niet kreeg ik te horen hij zegt kom maar langs. Ik daar heen aanbellen , geen gehoor 2 x mobiele nummer gebeld weer geen gehoor. Dag erop weer gebeld weer geen gehoor. Uiteindelijk hele slechte service!

Hoi Sharon, Bedankt voor je review. Je verhaal klopt zeker wij hebben je geholpen. Wat naar dat je een goede en slechte ervaring hebt gehad bij deze reparatie. Je had contact met ons opgenomen en wij hebben inderdaad vermeld dat het niet hoort en dat je langs kon komen. Wij hebben ook daadwerkelijk op je gewacht. Helaas is de telefoon niet over gegaan bij ons. Dit kan door het bereik binnen bij ons komen. Dit omdat wij geen vast 030 nummer hebben maar een 06 nummer. Wij zouden je graag nog willen uitnodigen om je toch blij te kunnen maken. Met het afronden van de reparatie en eventueel een tegemoetkoming. Mocht je toch voor een dichte deur staan en de telefoon gaat niet over kan je ons ook altijd even een appje sturen omdat dit namelijk via wifi gaat. Onze excuses dat je deze ervaring hebt mogen meemaken en wij willen je graag zo snel mogelijk helpen. Met vriendelijke groet, Nouaman el filali, eigenaar van brokenphone.nl

Uitstekende service!

Super snel, vriendelijk, meedenkend. Met mijn scherm gelijk de waterschade opgelost :) Mocht ik ooit weer een telefoon probleem hebben dan kom ik zeker weer hier naartoe.

Snel, vakkundig, klantgericht, top!

Perfecte ervaring. Kreeg zelfs een gratis beschermhoesje!!

Fantastische service

In je eigen huis wordt je Mobil gerepareerd.heel vriendelijke en kundige medewerker. Super service

Supergeweldig!!

Wat een supergeweldige ervaring. Glas van mijn toestel was kapot, zag deze site op internet en geloofde het bijna niet. Op locatie word je toestel gerepareerd en voor een scherpe prijs ook nog. Wat een geweldige, klantvriendelijke ervaring! Ik beveel het iedereen aan, waarom langs de winkel gaan als ze bij jou langs kunnen komen? Een echte aanrader en wat een superfijne mensen! TOP

Zeer klantvriendelijk, snelle service aan huis binnen een paar uur!

Zeer klantvriendelijk, snelle service aan huis binnen een paar uur.

Super service!

Ik werd super snel en vriendelijk geholpen. Ik stelde het laten maken van mijn scherm al maanden uit, maar wilde nu dat ik het eerder had gedaan!

Ik had het contactformulier ingevuld en werd binnen 1 minuut op gebeld. Het was zondag en eigenlijk zijn ze dan dicht. Daarvoor verontschuldigde ze zich. Geen probleem natuurlijk! De dag erna werd mijn mobiel opgehaald en binnen 2 uur had ik hem weer terug. Zag er super uit! Kortom: goed service en niet duur!

Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en snelle top service! Dankjewel!

Perfect geholpen!

Super snel geholpen. Netjes en secuur geholpen.

Servicegericht, punctueel en verstand van zaken

Ik beveel Brokenphone.nl van harte aan! Ik kreeg - ook buiten kantoortijden - direct een bevestiging van de afspraak en een keurig sms-je dat de reparateur eraan komt. Heel servicegericht en verstand van zaken. Doen!

Netjes service, goed geholpen

Netjes geholpen, eerlijk en snel.

Werkt heel zorgvuldig! Mijn tablet is snel en netjes gerepareerd!

zeer goede service en klantvriendelijk

Hele goede ervaring gehad met Brokenphone, zij zijn professioneel te werk gegaan en hebben voldaan aan al mijn verwachtingen

Geweldig snelle en goede service.

Ik ben echt zeer tevreden over brokenphone, en zoals gezegd heeft hij een lach op mijn gezicht getoverd. Je mailt en hij mailt je vrij snel terug, zelfs savonds laat! Goede en snelle service en gemaakt binnen een half uurtje.

Een heel vriendelijke jongen die een super service heeft geleverd

Ik ben heel erg blij met deze onderneming! Super klant vriendelijk en goede service! Ik raad iedereen dit aan waar ook maar iets aan zijn/haar telefoon kapot is. Top!

Hele snelle service en vriendelijk geholpen

Hele snelle service en vriendelijk geholpen

Heel goed .Snel en netjes.

Zeer vriendelijk en adequaat.