Mijn eerste ervaring met Brokenphone. Nooit eerder van gehoord. Na een zoektocht op Google kwam ik op deze site en dacht dit is handig. Zeer vriendelijke/kundige man kwam op locatie. Binnen 20 min het scherm van een iPhone 8 vervangen en als service ook nog even onze nieuwe screenprotector en hoesje geplaatst. Ben echt enorm tevreden en raadt dit bedrijf aan iedereen aan. Prijs is ook heel netjes en niet achteraf nog extra kosten.

Zeer klantvriendelijk!

De beeldscherm van mijn telefoon ging stuk, en toevalig kwam ik jullie bedrijf tegen op instagram. Er werd snel gereageerd op mijn vragen. Zeer klantvriendelijk en proffesioneel. Normaal ben ik mijn telefoon 3 dagen kwijt bij reperaties, maar bij jullie had ik mn telefoon na minder dan 2 uur al terug! Wat een snelle service, 1000× bedankt voor alles! TOPPERS!

Snel en professioneel

Een audio kabel was afgebroken in de audio jack van mijn mobiel . Binnen 10 minuten was het gefixt, geweldige service!

Goede service!!!

Het is snel geregeld. Gemakkelijk. En klant vriendelijk.

Een zeer positieve ervaring!

Snelle en zeer betrouwbare service.

. Snel en keurig geplaatst.

Ons scherm van de iPad was gebroken. Van brokenphone kwamen bij ons thuis en het nieuwe scherm werd keurig en snel geplaatst. De prijs was ook uitstekend. Zeker een aanrader.

iPhone X voor en achterkant vervangen

iPhone X laten maken zeer snelle service en zeer vriendelijk

Goed, snel en overeenkomstig de afspraak.

Goed geholpen. Na de reparatie van mijn oplaadpoort deed de microfoon het niet meer. De dag erna direct verholpen door er een nieuwe usb poort in te plaatsen. Geen probleem. Valt onder de garantie.

Uitstekend!

Wat een ontzettend goede service is er geleverd! Muts als ik ben had ik het verkeerde model opgegeven.. dus verkeerde glasplaatje mee... maar met wat schuiven in zijn agenda is het toch nog op dezelfde dag gerepareerd! Goeie prijs en top service!

Ben heel erg tevreden! Ik raad iedereen aan om hem te bellen als je telefoon stuk is!

Vriendelijk geholpen en hele goede service!

Topper goede dienst geleverd

Topper goede dienst geleverd

Super fast with super quality

Super fast with super quality. Highly recommended

Top service!

Vriendelijk, vakkundig en servicegericht

Kwaliteit voor een betaalbare prijs

Vriendelijk, vakkundig en snelle service

Top service op locatie

Echt top! In de middag een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend. De betreffende jongen was erg vriendelijk en heeft de telefoon gemaakt terwijl ik door kon werken. Heb nog niet eerder zo’n goede service meegemaakt. Professionele en goede service op locatie voor een top prijs. Echt ideaal!

Snel vriendelijk en secuur.

Nieuwe accu voor mijn Iphone SE werd snel verwisseld. Omdat je kon zien wat er gebeurde is mijn indruk dat alles zeer netjes en deskundig werd aangepakt.

TOP service en zeer vriendelijk!

Zeer vakkundig en buitengewoon vriendelijk geholpen. Mijn gebroken phone is weer als nieuw; voor de volle 100% aan te raden!!

Super, was snel en vakkundig!

Snel en vakkundig!

Gewoon top

Was super, eerlijk netjes en volgens afspraak

Vriendelijk, snel en komt gewoon naar je toe!

Goed advies. Het is een luxe dat iemand gewoon naar je toe komt om je telefoon te maken. Heel blij mee en meteen aanbevolen bij anderen!

Super goed!

Het was heel fijn dat ze op locatie konden komen. Een hele leuke ervaring. Als je een keer een kapotte telefoon hebt, zou ik brokenphone zeker aanbevelen. Voor een redelijke prijs weer bijvoorbeeld een nieuw scherm!

Tevreden met de service, vakkundige kennis & klantvriendelijkheid

De backcover van mijn telefoon is tot volle tevredenheid vernieuwd. Dit zoals afgesproken tegen een betaalbare prijs en binnen een uur gerepareerd. Reden van defect werd ook nog eens besproken en er werd uitvoerig gekeken naar de telefoon. Mijn indruk is dat het een zeer kundige medewerker is. Ik zou Brokenphone iedereen aanbevelen!

Vriendelijk