Snel en goed geregeld

Me mobiel deed de mircofoon niet meer. Was binnen half uur al gedaan top werk.

Uitstekend en snel geholpen

Het glas van de I pad was gebroken, een belletje naar brokenphone en de volgende dag weer een als nieuwe I pad. Snel geholpen en voor een hele redelijke prijs.

Snelle en professionele service!

Brokenphone heeft een nieuw scherm in m'n Nokia 8.1 gezet. Ik kon er op wachten. Leuk om te zien hoe zo'n klus op de juiste wijze wordt uitgevoerd.

Zeer professioneel en erg klantvriendelijk!

Geweldige en snelle service m.b.t. het vervangen van de backcover, waarbij de gegeven 6 maanden garantie veel vertrouwen en rust geeft. Ik ben zeer tevreden met de service, vakkundige kennis en klantvriendelijkheid.

Goed, snel en vriendelijk geholpen

Goed, snel en vriendelijk geholpen

Service boven niveau

Het beeldscherm van mijn toestel stopte er opeens mee. Heb contact opgenomen met Brokenphone en hij kon direct worden gemaakt! Zeer vriendelijke jonge man. Kantoor op een goede bereikbare locatie met extreem snelle service. Werd vriendelijk ontvangen en hij ging met het toestel aan de slag. Voor ik het wist deed hij het weer!

Goed en deskundige eigenaar

Topservice!

Top! Snelle, goed geprijsde service

Aardige medewerker

Helemaal top!

Goede service en goede kwaliteit scherm.

Gewoon perfect snelle service een 11

Snelle service vriendelijk goede prijs een 11

Binnen een mum van tijd was ik geholpen en voor ik het wist was mijn toestel weer de oude topservice en nog een gratis screenprotector gekregen !

Klantvriendelijk, goede service en heel professioneel

Brokenphone staat voor service, kwaliteit en betrouwbaarheid voor de beste prijs. Zeer snel in behandeling genomen; een goed en economisch advies; snel weer retour en in gebruik. Uitermate tevreden over de verleende service.

Op vrijdag opdracht geplaatst en op maandag kwam de monteur om 09.00 uur langs....

Bovenstaande zin zegt alles. Top!

Super goede en vriendelijke service!

Brokenphone.nl heeft mijn e-reader vakkundig gemaakt. Helaas duurde het iets langer dan gehoopt, maar dat lag aan de levering van het onderdeel en daar ben ik goed van op de hoogte gehouden door brokenphone.nl. Super vriendelijk, meedenken en het probleem gewoon goed oplossen!

Top service vriendelijk personeel

Hele snelle kundige reparatie

Professioneel snelheid en een goede service

Goede behulpzame jongeman die met je meedenkt!

Top service!

Vriendelijk personeel en goede service!

super service

Ik ben enorm tevreden over de service van brokenphone.nl. Er werd fijn met mij meegedacht en ik ben heel snel en goed geholpen. De communicatie was ook erg prettig. Ik zou hier zeker mijn telefoon opnieuw laten repareren.

Snel maar heel slordig

Ik heb op mijn iPhone 8 Een nieuw scherm laten zetten, ik was thuis en kijk naar de onderkant zitten er geen schroefjes in ik de dag erna gebeld, Zoran hoort dit? Nee dat hoort niet kreeg ik te horen hij zegt kom maar langs. Ik daar heen aanbellen , geen gehoor 2 x mobiele nummer gebeld weer geen gehoor. Dag erop weer gebeld weer geen gehoor. Uiteindelijk hele slechte service!

Hoi Sharon, Bedankt voor je review. Je verhaal klopt zeker wij hebben je geholpen. Wat naar dat je een goede en slechte ervaring hebt gehad bij deze reparatie. Je had contact met ons opgenomen en wij hebben inderdaad vermeld dat het niet hoort en dat je langs kon komen. Wij hebben ook daadwerkelijk op je gewacht. Helaas is de telefoon niet over gegaan bij ons. Dit kan door het bereik binnen bij ons komen. Dit omdat wij geen vast 030 nummer hebben maar een 06 nummer. Wij zouden je graag nog willen uitnodigen om je toch blij te kunnen maken. Met het afronden van de reparatie en eventueel een tegemoetkoming. Mocht je toch voor een dichte deur staan en de telefoon gaat niet over kan je ons ook altijd even een appje sturen omdat dit namelijk via wifi gaat. Onze excuses dat je deze ervaring hebt mogen meemaken en wij willen je graag zo snel mogelijk helpen. Met vriendelijke groet, Nouaman el filali, eigenaar van brokenphone.nl

Uitstekende service!

Super snel, vriendelijk, meedenkend. Met mijn scherm gelijk de waterschade opgelost :) Mocht ik ooit weer een telefoon probleem hebben dan kom ik zeker weer hier naartoe.

Snel, vakkundig, klantgericht, top!

Perfecte ervaring. Kreeg zelfs een gratis beschermhoesje!!

Fantastische service

In je eigen huis wordt je Mobil gerepareerd.heel vriendelijke en kundige medewerker. Super service

Supergeweldig!!

Wat een supergeweldige ervaring. Glas van mijn toestel was kapot, zag deze site op internet en geloofde het bijna niet. Op locatie word je toestel gerepareerd en voor een scherpe prijs ook nog. Wat een geweldige, klantvriendelijke ervaring! Ik beveel het iedereen aan, waarom langs de winkel gaan als ze bij jou langs kunnen komen? Een echte aanrader en wat een superfijne mensen! TOP

Zeer klantvriendelijk, snelle service aan huis binnen een paar uur!

Zeer klantvriendelijk, snelle service aan huis binnen een paar uur.

Super service!

Ik werd super snel en vriendelijk geholpen. Ik stelde het laten maken van mijn scherm al maanden uit, maar wilde nu dat ik het eerder had gedaan!