niet zo goed want ik heb nog niets ontvangen

Leuk bedrijf vroeger veel spullen gekocht voor mijn nieuwe huis De bezorger is blijkbaar door de hitte bevangen Han Peekel 0651567330

Super Service

Die Produkte sind qualitativ hochwertig und der Kundenservice ausgezeichnet.

Voorlopig nog niet tevreden want nog geen levering ontvangen

Een week geleden bestelde ik een lavabo van Ideavit Solidego, maar ik wacht nog steeds op de levering. Wat dat betreft ben ik teleurgesteld, want volgens jullie site was deze op voorraad.

Goede kwaliteit

Snelle levering goede producten

Erg tevreden over de bestelling.

Exclusiviteit voor een betaalbare prijs

De winkel is er één van niet 10 in een dozijn. De artikelen zijn van betere kwaliteit en de service is heel prettig, bekwaam maar niet opdringerig. Alle koperkleurige kranen ed waren op voorraad, ook erg fijn. De badkamer ziet er uit om te zoenen.

Alles ok

Tevreden over alles : telefonisch contact, levering en wastafel.

Goede service, veel keuze

Na bestelling product ontvangen binnen de afgesproken tijd. Duidelijke website

Heel snelle levering en zeer mooie kranen!

Een positieve ervaring. Een ruim aanbod online te vinden! Aan betaalbare prijzen!

Perfekt. Gern wieder.

Lieferund sehr, sehr schnell, vollständig und sehr gut verpackt.

Mooi, snel, efficiënt

We vonden meteen de kranen waarnaar we al lang op zoek waren. Mooi design, kwaliteit, niet te duur en een super snelle levering zonder gedoe. Top service!

Mooi product

De nis voor de badkamer zier en mooi en solude uit. En zeer snel geleverd. Hij is wel een stuk zwaarder dan gedacht en dat levert problemen op met ophangen. Sterkere pluggen en schrieven nodig. Misschien goed het gewicht er bij te zetten.

Sehr schönes Design und reibungslose Abwicklung.

Bestellung, Kommunikation und Lieferung waren reibungslos und sehr schnell. Die Komponenten haben ein sehr edles Design und funtioneren (bis jetzt) reibungslos.

Service uitstekend en vriendelijk, meedenkend personeel

1 maand geleden een nieuwe cartouche gekocht, omdat deze nieg op voorraad was, werd er een uit een showroomkraan gehaald. Wij waren uit de brand, echter na 4 weken begon de kraan toch weer te lekken bij het handvat. Via ds webshop een nieuwe besteld en betaald. Bedrijf een mailtje gestuurd over het probleem dat wij hadden. Het viel nog ondef dd garantie, dus kregen wij keuring het bedrag teruggestort op onze rekening. Hele nette service top. H. Disseldorp

Fantastische klantenservice

Laat ik beginnen met het feit dat ik normaliter niet snel een recensie schrijf. De klantenservice van Mastello is van ongekend niveau. De bestelling had een klein mankement. Nadat ik gemaild had werd ik binnen enkele minuten gebeld met voor een passende oplossing. Iets wat meer uitzondering dan regel lijkt als je al een tijdje aan het verbouwen bent. Levertijd: 10/10 Klantenservice: 15/10 en het uiteindelijke product ook 10/10 We bestellen hier zeker weer!

Super service!

Er werd heel snel gereageerd op mijn vraag en meteen gezocht naar een oplossing. Hele vriendelijke, fijne service en blij met het resultaat. Dank!

TOP service!

Niet alleen zijn de producten super mooi en kwaliteitsvol, je merkt ook dat men meedenkt met de klant. De persoonlijke en snelle service werd sterk geapprecieerd. Dankjewel daarvoor. I'll spread the word!

Ontzettend mooie producten & een laagdrempelige en vriendelijke service

Voor onze nieuwe woning waren wij op zoek naar zwarte kranen. Tijdens onze (lastige) zoektocht kwamen wij Mastello tegen en heel toevallig zit hun showroom ook nog bij ons om de hoek. Voordat we naar de showroom toegingen, hebben wij ons via hun overzichtelijke website goed voorbereid. Tenminste, dat dachten wij. Er is veel keuze en er zijn verschillende stijlen mogelijk. Gelukkig hebben de medewerk(st)ers ons goed geholpen met het uitzoeken van alles. Ze gaven ons goede tips. Uiteindelijk hebben we de hele badkamer en het beneden toilet besteld & niet geheel onbelangrijk: de prijs viel reuze mee! Ook de levering van de producten is goed verlopen in overleg met de medewerk(st)ers. We kwamen er bij de installatie achter dat we twee schroeven voor de kranen misten. Deze hadden we vervolgens snel in huis. Dus totaal geen probleem! Onze badkamer is bijna klaar en we hebben al ontzettend veel positieve reacties gehad op onze kranen en de meubelen #spreadtheword Bij Mastello krijg je mooie, stijlvolle, bijzondere en kwalitatief goede producten tegen een heel leuke prijs. Ik raad iedereen aan om in ieder geval een kijkje te gaan nemen in de showroom. Je gaat 99,9% zeker weer enthousiast naar huis, beloofd!

Gewoon goed

Gewoon goed :)

Voldoet aan mijn verwachting

Handzaam zonder veel inbeslagname op mijn aanrecht

Wat een super kwaliteit producten

Zwarte vierkante vorm kranen Gekocht ,echt een top kwaliteit en super uitstraling Zeeeer tevreden ,perfecte levering

Prachtige producten en vriendelijk geholpen!

Prachtige badkamer accessoires en kranen gekocht, mooie zware kwaliteit en keurig verpakt. Zowel de telefonisch als online service was duidelijk en zeer vriendelijk. Een aanrader, top!

Prachtige kwaliteit badkamer

Wij zijn goed geholpen door Dennis en goed geadviseerd. Wat een onwijs gave en mooie kranen hebben ze bij Mastello! Een echte blikvanger in de badkamer.

Topkwaliteit service en product!

In de showroom heel prettig te woord gestaan en geholpen. 1 onderdeel was tijdelijk niet leverbaar maar dit werd netjes gemeld en later alsnog toegestuurd. Erg tevreden met de kwaliteit en uitstraling van de materialen.

Fantastisch product voor een fantastische prijs

O wat mooi! Niet twijfelen gewoon doen. Deze valt in de categorie als je het doet moet je het goed doen. Snel geleverd.

Over Mastello

Van origine een familiebedrijf met grootse dromen. Jong van geest en met een onvoorwaardelijke liefde voor familie en vormgeving. We zijn open naar elkaar en naar jou, en houden niet van poeha: ‘’what you see is what you get.’’ We blijven graag in beweging, niet alleen in de sportschool maar ook als het gaat om vernieuwing. Nieuwe producten, toepassingen en trends volgen we dan ook op de voet. Ons doel is om design sanitair toegankelijk te maken voor iedere badkamer liefhebber.