Keine Ware

Laut Beschreibung: 2-3Tage Lieferzeit. Wird leider nicht eingehalten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Dominik, Wir haben uns diesbezüglich natürlich bereits per E-Mail gemeldet und uns entschuldigt. Nach der E-Mail haben wir sie sofort verschickt, damit sie so schnell wie möglich ankommt. Wir bedauern sehr, dass Sie so schlechte Erfahrungen gemacht haben, dass Sie eine Bewertung abgegeben haben. Wir möchten uns nochmals entschuldigen. Team Massello

GEWELDIG !!

Goede service, mega vriendelijk personeel en toen ik het product kapot thuis kreeg, was de oplossing er heel snel! Ik mailde en kreeg gelijk reactie terug, zo fijn. Ik raad echt iedereen aan om daar iets te kopen!

Hi Amy, Wat fijn om te horen dat je het zo positief ervaren hebt! We hebben je graag geholpen. Mocht er in de toekomst nog eens wat zijn, je weet ons te vinden :) Team Mastello

Nightmare!!!!

Promised delivery 1-3 days. More than a week and nothing!!! Better buy somewhere else....

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hi Maciek, As indicated to you at the time via the email contact we had, we switched to our new website. During the transition, online orders from Germany did not arrive properly. We have dealt with this for you as quickly as possible and sent the products so that they arrive immediately. We hope you understand that this is not our normal course of action, once again we apologize for the inconvenience. If you would like any additional explanation, we are open to providing it to you. Sincerely, Mastello

Top product en super levering

Top product en goede levering! Mooie producten te koop bij deze leverancier.

Goed en snel

Goedkoper vwb prijs kwaliteit verhouding

Zeer tevreden!

Sinds 2019 heb ik de Meir mat zwarte keukenkraan van Mastello in gebruik. Naar volle tevredenheid! Het mooie strakke design past precies in mijn keuken. Pas had ik een vraag en deze werd spoedig persoonlijk beantwoord. Dat waardeer ik zeer, juist omdat het contact enige tijd geleden was. Dus bij deze wil ik een oprecht compliment geven aan de firma Mastello! Hartelijke groet, Anita

Alles gut gerne wieder.

Schnelle Lieferung, gutes Produkt und guter Service. Kann ich so weiterempfehlen. Gerne wieder.

Goede en snelle levering

Vlotte service

Super kwaliteit en service!

Super geholpen in onze proces om badkamers te vinden die mooi uitziet en ook functioneel zijn.

Everything was excellent

Binnen 2 dagen in huis. Leverancier van Meir sanitair. Goede Qualität en een prachtig Design.

Goede, snelle service en mooi product

De levering verliep vlekkeloos. Vooraf werd er contact opgenomen (vriendelijk en correct) om af te stemmen en volgens afspraak geleverd.

Top kwaliteit en esthetisch mooi

Het ziet er prachtig uit en was heel snel binnen!

Snel geleverd en heel mooi

Snelle service levering

Alles was perfect in orde!

Wij kochten een waskom voor in ons toilet. We vonden de perfecte maat op jullie website. De waskom was niet alleen precies groot genoeg, maar ook gewoon heel mooi. In het echt bleek de kom nog mooier te zijn dan op basis van de foto's gedacht. De levering gebeurde snel en zonder problemen!

Super snelle levering, fijne communicatie!

De spiegel was er enorm snel, wat erg fijn was. De communicatie helder, prima bedrijf!

Snelle service, eerlijke prijs, topkwaliteit

De kapstokken die ik besteld heb, waren echt van prima kwaliteit, en waren mooi en goed verpakt zodat ze onbeschadigd geleverd werden. Ik betaal graag voor kwaliteit, maar dit zijn correcte prijzen! Erg tevreden!

Mooie kraan

Goed zelf te bevestigen. Ziet er sjiek en strak uit.

Wederom blij met de aanschaf

DE plek om te shoppen voor sanitair van hoge kwaliteit

Voor de tweede verbouwing op rij hebben wij ons sanitair (in- en opbouw) gekocht bij Mastello. De spullen en de service kunnen wij niet anders dan geweldig noemen. Wij hebben van één ding spijt...we balen dat we Mastello niet eerder ontdekt hebben! @Mastello: bedankt wederom voor de top service!

Doen wat ze beloven

Snelle levering, goed te bereiken klantenservice, en top product.

Prachtige producten en goede en snelle service.

Wij zijn zeer tevreden.

zeer slechte communicatie en levering

Ik wacht nu inmiddels al ruim 3,5 maand op de levering van een aantal badkamermeubels terwijl het aan me verkocht was dat ze snel zouden kunnen leveren. Alleen reactieve communicatie vanuit Mastello. Mijn advies is om hier niet te kopen.

Goed!

Ik had 2 soorten kranen in de badkamer het set kranen wat niet van Mastello was begin binnen één jaar te bladeren, deze kranen vervangen voor kranen van Mastello. Blijven erg mooi!

Over Mastello

Van origine een familiebedrijf met grootse dromen. Jong van geest en met een onvoorwaardelijke liefde voor familie en vormgeving. We zijn open naar elkaar en naar jou, en houden niet van poeha: ‘’what you see is what you get.’’ We blijven graag in beweging, niet alleen in de sportschool maar ook als het gaat om vernieuwing. Nieuwe producten, toepassingen en trends volgen we dan ook op de voet. Ons doel is om design sanitair toegankelijk te maken voor iedere badkamer liefhebber.