Prettige communicatie

Mooie producten (spiegels) beschikbaar en snel antwoord op vragen via de mail.

Perfecte klantenservice en snelle levering

De mensen zijn ontzettend behulpzaam en staan je vriendelijk te woord. Daarnaast proberen ze mee te denken en jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Super fijn bedrijf!

Fantastic Service

I was totally happy getting color samples of tapware finishes from an Australian producer within just a few days - and not to forget completely free of charge! Moreover, a price list has automatically been included - whereby you really did me another important favor as it answers a lot of questions that arise after choosing one of these finishes! This is customer service at its best!!

Fijne mensen

Mijn bestelde artikelen konden niet op afgesproken tijd geleverd worden. De mensen van Mastello doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk te regelen, TOP! Super vriendelijk ook.

Helemaal TOP, uitstekende service

De verpakking van mijn bestelling was behoorlijk beschadigd. Eén van de rubbers zat klem en was daardoor ook beschadigd. Na dit gemeld te hebben werd meteen als reactie gestuurd dat een nieuw rubber gestuurd zou worden. Bij ontvangst bleek dat ze niet alleen het rubber maar de hele bestelling opnieuw verzonden hebben. Super service. De levertijd is alleen niet vandaag besteld, morgen in huis. Maar voor mij was dat geen probleem.

Mooie producten

Alles netjes en mooi design en perfecte levering en service. Aanrader

Prima produkt en snel geleverd

Top product voor een zeer gunstige prijs.

Lang gezocht naar een betaalbare, industriele zwarte deurstop. Bij jullie gevonden voor een zeer gunstige prijs, en ook nog eens zonder bezorg kosten. Helemaal top. 1 klein minpuntje, de verpakking doos zou iets kleiner mogen.

Great service, delivery on time as agreed

Bought Meir taps and have highly positive feedback on Mastello. Delivered on time as agreed without issues or damage.

Nette en snelle levering!

Mooie wasbak ontvangen. Snelle levering.

Correct en efficient

Ik bestelde bij Mastello een douche afvoer van TECE die in België minder goed te krijgen is. De website was duidelijk en de afhandeling is vlot verlopen. Zeker en vast betrouwbaar. Alles werd correct geleverd.

Fijne winkelervaring

de klantenservice reageert snel en adequaat. Ze weten precies waarover ze het hebben en denken mee met jou als klant. Het is telkens fijn om er te winkelen (al meermaals bestellingen gedaan bij ze).

Geweldig!!

Prachtig product, prachtig design! De service, de levering en de zorgvuldige verpakking is ook helemaal perfect! Onze complimenten. Fam. Nijland

Hele mooie spullen en razendsnel geholpen.

De kranen van Meir zijn prachtig.

Goede service en snelle levering

Zeer goed telefonisch geholpen alvorens ik de bestelling heb geplaatst. Levering goed en beschermd ingepakt

Super service!

Omdat Mastello aan het overstappen is van leverancier ging de levering niet gelijk helemaal goed, maar de manier waarop ze dat oploste was helemaal top. Ze reageren snel, zijn supervriendelijk en servicegericht én hebben erg mooie producten. Leuk om klant te zijn bij een bedrijf als Mastello.

Geweldige service + service na verkoop

Ten eerste kregen we in de showroom uitgebreid uitleg over de producten die ons aanspraken. De bestelde producten kwamen zeer snel en veilig aan. Wij hadden gekozen voor mat zwarte ronde kranen, een handsproeier en een badkraan met rechte uitloop. Na één jaar gebruik vertoonde de badkraan enkele gebreken, maar Mastello heeft dit zeer professioneel aangepakt. Direct werd er ons een nieuw product geleverd en de producent werd van het gebrek op de hoogte gebracht. Van al onze producten zijn we nog steeds zeer tevreden. Ze zijn namelijk zeer gemakkelijk in onderhoud en een echte eyecatcher in je interieur. Daarom krijgen ze van ons 5 sterren.

Prachtige kwaliteit

Laat mij bij het begin beginnen. Heel fijn dat er free samples van de kraankleuren opgestuurd kunnen worden. Wij hebben deze meegenomen naar de badkamerwinkel en zo een mooie keuze kunnen maken. Het bestellen op de webshop ging heel simpel en wij hadden de produkten snel in huis. Wat een mooie zware kwaliteit zeker omdat je niet de hoofdprijs betaald zoals sommige fashion merken. Ik kan niet wachten tot ons huis word opgeleverd en de champagne beauty's mogen pronken in ons nieuwe toilet en badkamer.

Mooie en degelijke producten

Wij zochten een zwart syteem om theedoeken e.d. op te hangen in de keuken. We vonden kwalitatief goede en mooie producten in de juiste maten bij Mastello. Snelle en goede service.

Bestelling ging helaas mis, maar het is goed opgelost door Mastello

Helaas kregen wij tot tweemaal toe een verkeerd product geleverd, bleek wat anders in de doos te zitten dan het SKU nr aangaf. Bleek een foutje in de productielijn en dit is door Mastello goed opgelost.

Problemlose und rasche Bearbeitung und Lieferung! Supi.

Problemlose und rasche Bearbeitung und Lieferung! Supi.

Mooi product, voor een goede prijs en vlot en correct geleverd

idem

Super snelle levering en topkwaliteit

Ik was op zoek naar een vrijstaande mat zwarte badkraan van kwaliteit en kwam via Google uit bij Mastello. Vind dat jullie een hele duidelijke en transparante website hebben waar ik alle informatie kon vinden die ik zocht. Nadat ik de badkraan besteld had ontving ik 2 dagen later de kraan. Goed, degelijk verpakt en de kraan ziet er heel mooi uit.

Een hele goede firma Ze denken met je mee om je bestelling op tijd te leveren

Super klantvriendelijk!

Staal laten opsturen naar België van de zwarte kranen van Meir. Dit was tot mijn verbazing gratis! Ze hebben mij zowel telefonisch als via mail enorm goed verder geholpen met al mijn vragen!

Over Mastello

Van origine een familiebedrijf met grootse dromen. Jong van geest en met een onvoorwaardelijke liefde voor familie en vormgeving. We zijn open naar elkaar en naar jou, en houden niet van poeha: ‘’what you see is what you get.’’ We blijven graag in beweging, niet alleen in de sportschool maar ook als het gaat om vernieuwing. Nieuwe producten, toepassingen en trends volgen we dan ook op de voet. Ons doel is om design sanitair toegankelijk te maken voor iedere badkamer liefhebber.