Zeer tevreden!

Sinds 2019 heb ik de Meir mat zwarte keukenkraan van Mastello in gebruik. Naar volle tevredenheid! Het mooie strakke design past precies in mijn keuken. Pas had ik een vraag en deze werd spoedig persoonlijk beantwoord. Dat waardeer ik zeer, juist omdat het contact enige tijd geleden was. Dus bij deze wil ik een oprecht compliment geven aan de firma Mastello! Hartelijke groet, Anita

Alles gut gerne wieder.

Schnelle Lieferung, gutes Produkt und guter Service. Kann ich so weiterempfehlen. Gerne wieder.

Goede en snelle levering

Vlotte service

Super kwaliteit en service!

Super geholpen in onze proces om badkamers te vinden die mooi uitziet en ook functioneel zijn.

Everything was excellent

Binnen 2 dagen in huis. Leverancier van Meir sanitair. Goede Qualität en een prachtig Design.

Goede, snelle service en mooi product

De levering verliep vlekkeloos. Vooraf werd er contact opgenomen (vriendelijk en correct) om af te stemmen en volgens afspraak geleverd.

Top kwaliteit en esthetisch mooi

Het ziet er prachtig uit en was heel snel binnen!

Snel geleverd en heel mooi

Snelle service levering

Alles was perfect in orde!

Wij kochten een waskom voor in ons toilet. We vonden de perfecte maat op jullie website. De waskom was niet alleen precies groot genoeg, maar ook gewoon heel mooi. In het echt bleek de kom nog mooier te zijn dan op basis van de foto's gedacht. De levering gebeurde snel en zonder problemen!

Super snelle levering, fijne communicatie!

De spiegel was er enorm snel, wat erg fijn was. De communicatie helder, prima bedrijf!

Snelle service, eerlijke prijs, topkwaliteit

De kapstokken die ik besteld heb, waren echt van prima kwaliteit, en waren mooi en goed verpakt zodat ze onbeschadigd geleverd werden. Ik betaal graag voor kwaliteit, maar dit zijn correcte prijzen! Erg tevreden!

Mooie kraan

Goed zelf te bevestigen. Ziet er sjiek en strak uit.

Wederom blij met de aanschaf

DE plek om te shoppen voor sanitair van hoge kwaliteit

Voor de tweede verbouwing op rij hebben wij ons sanitair (in- en opbouw) gekocht bij Mastello. De spullen en de service kunnen wij niet anders dan geweldig noemen. Wij hebben van één ding spijt...we balen dat we Mastello niet eerder ontdekt hebben! @Mastello: bedankt wederom voor de top service!

Doen wat ze beloven

Snelle levering, goed te bereiken klantenservice, en top product.

Prachtige producten en goede en snelle service.

Wij zijn zeer tevreden.

zeer slechte communicatie en levering

Ik wacht nu inmiddels al ruim 3,5 maand op de levering van een aantal badkamermeubels terwijl het aan me verkocht was dat ze snel zouden kunnen leveren. Alleen reactieve communicatie vanuit Mastello. Mijn advies is om hier niet te kopen.

Goed!

Ik had 2 soorten kranen in de badkamer het set kranen wat niet van Mastello was begin binnen één jaar te bladeren, deze kranen vervangen voor kranen van Mastello. Blijven erg mooi!

Snel en zoals verwacht!

Goed mooi product en snelle levering

Goede service, duidelijk en snelle levering

Goed bereikbaar, duidelijke info en snelle levering! Producten zijn hel mooi van goede kwaliteit en goed verpakt.

Snel verzonden, goede klantenservice

Ik heb een douchegoot van TECE besteld, deze werd boven verwachting snel verzonden, heel fijn. Helaas buiten de schuld van Mastello liep de levering vertraging op, toen ik de klantenservice daarover contacteerde werd ik dezelfde dag nog goed op de hoogte gehouden. De goot is nog niet geïnstalleerd maar ziet er mooi en kwalitatief goed uit. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Mooie/goede producten - snelle levering

Na een lange zoektocht kwamen we op de site van Mastello terecht. Wat een mooie beleving, een goed verhaal en na (snelle) levering ook erg mooie en kwalitatieve producten.

De hele badkamer Mastello

Prijzig, maar kwaliteit voor terug. Ik ben een fan.

Over Mastello

Van origine een familiebedrijf met grootse dromen. Jong van geest en met een onvoorwaardelijke liefde voor familie en vormgeving. We zijn open naar elkaar en naar jou, en houden niet van poeha: ‘’what you see is what you get.’’ We blijven graag in beweging, niet alleen in de sportschool maar ook als het gaat om vernieuwing. Nieuwe producten, toepassingen en trends volgen we dan ook op de voet. Ons doel is om design sanitair toegankelijk te maken voor iedere badkamer liefhebber.