Pure passie en uitstekende service gecombineerd met prachtige producten

Als fervente liefhebbers van hoogwaardig sanitair wilden we graag ons badkamer project voorzien van de prachtige collectie van Mastello. Klein detail: levering ervan moest buiten de EU plaatsvinden en wij hadden geen idee hoe. Team Rick overtrof onze verwachtingen met hun ongeëvenaarde service en toewijding. Ondanks de uitdagingen van levering was geen moeite te veel voor het team om uit te zoeken hoe onze bestelling veilig bij ons kon worden afgeleverd. We zouden Mastello ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardig sanitair en uitmuntende service.

Fantastisch, oplossingsgericht, klantvriendelijk

Super mooie kranen, bad en meubel besteld bij Mastello. Zoals bij elke verbouwing liepen ook wij tegen een aantal onvoorziene punten aan waarbij het contact met Mastello maar vooral ook de oplossingen goed zijn opgepakt! Wil je voor kwaliteit gaan maar ook voor een klantvriendelijk bedrijf dan raden wij Mastello ten zeerste aan!

Mooie producten en perfecte service!

Twee jaar geleden heb ik een badmeubel bij Mastello gekocht. Ik had bij de bestelling aangegeven dat ik het meubel bij een vriend had gezien. Een medewerker van Mastello heeft mij toen gebeld om mij te informeren dat de kleuren van de huidige meubels iets afweken van toen mijn vriend hem kocht en vroeg of dit een probleem was. Heel klantvriendelijk om hier in mee te denken. Ik vond het geen probleem en heb nu een prachtig meubel hangen. Op dit moment zijn we bezig met de verbouwing van het toilet en maanden geleden heb ik daar al een wastafel voor besteld bij Mastello. Bij het plaatsen leek het ons achteraf toch mooier om er een meubel onder te plaatsen. Ik heb aan Mastello gevraagd hierin mee te denken en na een paar keer heen en weer mailen zijn we tot een mooie oplossing gekomen. De volgende dag stond DHL al voor de deur! Ik ben erg onder de indruk van de klantvriendelijkheid en de bereidheid om mee te denken. Dikke pluim voor de service!

Happy met onze nieuwe waskommen!

Wij zijn erg tevreden met de aankoop, service en het vriendelijke personeel. De winkel van Mastello is prachtig, overzichtelijk en ruim opgezet. Bij het uitzoeken van onze nieuwe waskommen werden wij goed geholpen. Ook erg blij met de tips over het schoonmaken van de waskommen zodat ze lang mooi blijven. Contact met personeel is ook erg fijn. Ze zijn goed bereikbaar per telefoon en op de mail kreeg ik snel reactie. Top ervaring gehad bij Mastello!

Disappointing to say the least

On your .eu website I tried 3 times to but a black kitchen mix meir tap at the price of 79 euro and listed as in stock. I phoned customer service and was told the item was maybe in stock and I would receive an email the following Monday. This never arrived. Imagine my surprise to see the same item online in stock and at the full price. Lousy behaviour, very disappointing

• Would you recommend us? No

Perfekt

Schneller Versand wertiges Produkt

Onwijs tevreden over Mastello!

Goed geholpen in de zaak, er werd flink de tijd genomen om onze wensen te bespreken en alles uit te zoeken. Na levering bleek er een onderdeel te missen, dit werd direct opgelost. Kortom, super tevreden

Hi Debby, Bedankt voor je positieve feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met onze service en dat je tevreden bent met hoe wij snel hebben gehandeld met het missende onderdeel. Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat natuurlijk graag! Team Mastello

Bestelling retour

We hebben een wasbak besteld die helaas niet bleek te passen in onze badkamer. Retour werd snel opgehaald. Helaas duurde het een aantal weken voordat we ons geld terug overgemaakt kregen. Ik denk dat er intern iets mis ging, onze mails kwamen niet aan en de communicatie onderling ging niet vlekkeloos. Maar Mastello heeft dit uiteindelijk netjes afgehandeld en we kregen ons geld terug

Hi Marleen & Diede, Bedankt voor de feedback en het geduld die jullie hebben gehad tijdens het proces. Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak die jullie hebben ervaren tijdens de vertraging bij het terug betalen van de credit. Wij zijn erg blij om te horen dat jullie het toch nog een positieve beoordeling hebben gegeven en willen jullie daarvoor dan ook zeker bedanken. Via het contact wat wij al gehad hebben, hadden we het natuurlijk al aangegeven, maar mocht er nog eens iets zijn waar wij jullie bij kunnen helpen dan horen wij dat natuurlijk graag. Team Mastello

Keine Ware

Laut Beschreibung: 2-3Tage Lieferzeit. Wird leider nicht eingehalten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Dominik, Wir haben uns diesbezüglich natürlich bereits per E-Mail gemeldet und uns entschuldigt. Nach der E-Mail haben wir sie sofort verschickt, damit sie so schnell wie möglich ankommt. Wir bedauern sehr, dass Sie so schlechte Erfahrungen gemacht haben, dass Sie eine Bewertung abgegeben haben. Wir möchten uns nochmals entschuldigen. Team Massello

GEWELDIG !!

Goede service, mega vriendelijk personeel en toen ik het product kapot thuis kreeg, was de oplossing er heel snel! Ik mailde en kreeg gelijk reactie terug, zo fijn. Ik raad echt iedereen aan om daar iets te kopen!

Hi Amy, Wat fijn om te horen dat je het zo positief ervaren hebt! We hebben je graag geholpen. Mocht er in de toekomst nog eens wat zijn, je weet ons te vinden :) Team Mastello

Nightmare!!!!

Promised delivery 1-3 days. More than a week and nothing!!! Better buy somewhere else....

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hi Maciek, As indicated to you at the time via the email contact we had, we switched to our new website. During the transition, online orders from Germany did not arrive properly. We have dealt with this for you as quickly as possible and sent the products so that they arrive immediately. We hope you understand that this is not our normal course of action, once again we apologize for the inconvenience. If you would like any additional explanation, we are open to providing it to you. Sincerely, Mastello

Top product en super levering

Top product en goede levering! Mooie producten te koop bij deze leverancier.

Goed en snel

Goedkoper vwb prijs kwaliteit verhouding

Zeer tevreden!

Sinds 2019 heb ik de Meir mat zwarte keukenkraan van Mastello in gebruik. Naar volle tevredenheid! Het mooie strakke design past precies in mijn keuken. Pas had ik een vraag en deze werd spoedig persoonlijk beantwoord. Dat waardeer ik zeer, juist omdat het contact enige tijd geleden was. Dus bij deze wil ik een oprecht compliment geven aan de firma Mastello! Hartelijke groet, Anita

Alles gut gerne wieder.

Schnelle Lieferung, gutes Produkt und guter Service. Kann ich so weiterempfehlen. Gerne wieder.

Goede en snelle levering

Vlotte service

Super kwaliteit en service!

Super geholpen in onze proces om badkamers te vinden die mooi uitziet en ook functioneel zijn.

Everything was excellent

Binnen 2 dagen in huis. Leverancier van Meir sanitair. Goede Qualität en een prachtig Design.

Goede, snelle service en mooi product

De levering verliep vlekkeloos. Vooraf werd er contact opgenomen (vriendelijk en correct) om af te stemmen en volgens afspraak geleverd.

Top kwaliteit en esthetisch mooi

Het ziet er prachtig uit en was heel snel binnen!

Snel geleverd en heel mooi

Snelle service levering

Alles was perfect in orde!

Wij kochten een waskom voor in ons toilet. We vonden de perfecte maat op jullie website. De waskom was niet alleen precies groot genoeg, maar ook gewoon heel mooi. In het echt bleek de kom nog mooier te zijn dan op basis van de foto's gedacht. De levering gebeurde snel en zonder problemen!

Super snelle levering, fijne communicatie!

De spiegel was er enorm snel, wat erg fijn was. De communicatie helder, prima bedrijf!

Over Mastello

Van origine een familiebedrijf met grootse dromen. Jong van geest en met een onvoorwaardelijke liefde voor familie en vormgeving. We zijn open naar elkaar en naar jou, en houden niet van poeha: ‘’what you see is what you get.’’ We blijven graag in beweging, niet alleen in de sportschool maar ook als het gaat om vernieuwing. Nieuwe producten, toepassingen en trends volgen we dan ook op de voet. Ons doel is om design sanitair toegankelijk te maken voor iedere badkamer liefhebber.