Snelle service, eerlijke prijs, topkwaliteit

De kapstokken die ik besteld heb, waren echt van prima kwaliteit, en waren mooi en goed verpakt zodat ze onbeschadigd geleverd werden. Ik betaal graag voor kwaliteit, maar dit zijn correcte prijzen! Erg tevreden!

Mooie kraan

Goed zelf te bevestigen. Ziet er sjiek en strak uit.

Wederom blij met de aanschaf

DE plek om te shoppen voor sanitair van hoge kwaliteit

Voor de tweede verbouwing op rij hebben wij ons sanitair (in- en opbouw) gekocht bij Mastello. De spullen en de service kunnen wij niet anders dan geweldig noemen. Wij hebben van één ding spijt...we balen dat we Mastello niet eerder ontdekt hebben! @Mastello: bedankt wederom voor de top service!

Doen wat ze beloven

Snelle levering, goed te bereiken klantenservice, en top product.

Prachtige producten en goede en snelle service.

Wij zijn zeer tevreden.

zeer slechte communicatie en levering

Ik wacht nu inmiddels al ruim 3,5 maand op de levering van een aantal badkamermeubels terwijl het aan me verkocht was dat ze snel zouden kunnen leveren. Alleen reactieve communicatie vanuit Mastello. Mijn advies is om hier niet te kopen.

Goed!

Ik had 2 soorten kranen in de badkamer het set kranen wat niet van Mastello was begin binnen één jaar te bladeren, deze kranen vervangen voor kranen van Mastello. Blijven erg mooi!

Snel en zoals verwacht!

Goed mooi product en snelle levering

Goede service, duidelijk en snelle levering

Goed bereikbaar, duidelijke info en snelle levering! Producten zijn hel mooi van goede kwaliteit en goed verpakt.

Snel verzonden, goede klantenservice

Ik heb een douchegoot van TECE besteld, deze werd boven verwachting snel verzonden, heel fijn. Helaas buiten de schuld van Mastello liep de levering vertraging op, toen ik de klantenservice daarover contacteerde werd ik dezelfde dag nog goed op de hoogte gehouden. De goot is nog niet geïnstalleerd maar ziet er mooi en kwalitatief goed uit. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Mooie/goede producten - snelle levering

Na een lange zoektocht kwamen we op de site van Mastello terecht. Wat een mooie beleving, een goed verhaal en na (snelle) levering ook erg mooie en kwalitatieve producten.

De hele badkamer Mastello

Prijzig, maar kwaliteit voor terug. Ik ben een fan.

Prettige communicatie

Mooie producten (spiegels) beschikbaar en snel antwoord op vragen via de mail.

Perfecte klantenservice en snelle levering

De mensen zijn ontzettend behulpzaam en staan je vriendelijk te woord. Daarnaast proberen ze mee te denken en jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Super fijn bedrijf!

Fantastic Service

I was totally happy getting color samples of tapware finishes from an Australian producer within just a few days - and not to forget completely free of charge! Moreover, a price list has automatically been included - whereby you really did me another important favor as it answers a lot of questions that arise after choosing one of these finishes! This is customer service at its best!!

Fijne mensen

Mijn bestelde artikelen konden niet op afgesproken tijd geleverd worden. De mensen van Mastello doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk te regelen, TOP! Super vriendelijk ook.

Helemaal TOP, uitstekende service

De verpakking van mijn bestelling was behoorlijk beschadigd. Eén van de rubbers zat klem en was daardoor ook beschadigd. Na dit gemeld te hebben werd meteen als reactie gestuurd dat een nieuw rubber gestuurd zou worden. Bij ontvangst bleek dat ze niet alleen het rubber maar de hele bestelling opnieuw verzonden hebben. Super service. De levertijd is alleen niet vandaag besteld, morgen in huis. Maar voor mij was dat geen probleem.

Mooie producten

Alles netjes en mooi design en perfecte levering en service. Aanrader

Prima produkt en snel geleverd

Top product voor een zeer gunstige prijs.

Lang gezocht naar een betaalbare, industriele zwarte deurstop. Bij jullie gevonden voor een zeer gunstige prijs, en ook nog eens zonder bezorg kosten. Helemaal top. 1 klein minpuntje, de verpakking doos zou iets kleiner mogen.

Great service, delivery on time as agreed

Bought Meir taps and have highly positive feedback on Mastello. Delivered on time as agreed without issues or damage.

Nette en snelle levering!

Mooie wasbak ontvangen. Snelle levering.

Correct en efficient

Ik bestelde bij Mastello een douche afvoer van TECE die in België minder goed te krijgen is. De website was duidelijk en de afhandeling is vlot verlopen. Zeker en vast betrouwbaar. Alles werd correct geleverd.

Fijne winkelervaring

de klantenservice reageert snel en adequaat. Ze weten precies waarover ze het hebben en denken mee met jou als klant. Het is telkens fijn om er te winkelen (al meermaals bestellingen gedaan bij ze).

Over Mastello

Van origine een familiebedrijf met grootse dromen. Jong van geest en met een onvoorwaardelijke liefde voor familie en vormgeving. We zijn open naar elkaar en naar jou, en houden niet van poeha: ‘’what you see is what you get.’’ We blijven graag in beweging, niet alleen in de sportschool maar ook als het gaat om vernieuwing. Nieuwe producten, toepassingen en trends volgen we dan ook op de voet. Ons doel is om design sanitair toegankelijk te maken voor iedere badkamer liefhebber.