goed en betrouwbaar met persoonlijke service

twee keer bestelling gedaan en beide naar tevredenheid

Super kwaliteit voor een betaalbare prijs

Ik moest een nieuwe fontein kraan hebben was op zoek naar een zwarte kleur waar je de verf niet afstoot of aanslag op krijgt en kwam uit bij Mastello . Supermoderne kraan mooi en robuust ik ben er heel blij mee. Tegelijk nog een chivon erbij besteld zelfde materiaal. Als ik nog meer nodig heb bestel ik het zeker hier.

Prima. Niks op aan te merken

Goed.

Kwalitatief hoogwaardige produceten

Nu voor de tweede badkamer ook weer voor Meir gekozen. Daarvan genoeg keuze bij Mastello, een paar dagen later keurig geleverd. Al met al zeer tevreden.

Mooie style

Klasse service en top badkamer afgeleverd.

mooie spullen direct geleverd

De toiletborstel, welke ik qua vormgeving mooi vond, werd correct de volgende dag al geleverd.

Super mooie rvs kranen...

niet voor niets mijn derde bestellingn !

Lekker snel, makkelijk te bestellen. Goede ervaring

Geweldige service & producten!

Super snelle verwerking en levering. Klein probleempje met ons product, werd meteen opgelost! Snelle reactie via mail en dag later nieuw product ontvangen! Top kwaliteit & service! Nogmaals dank je wel!! Zeer tevreden :)

Eindelijk!

Een mooi toiletmeubeltje besteld om de lelijke afwerking van de loodgieter weg te stoppen. Eindelijk zien we geen lelijke leidingen meer, maar een mooi, perfect aansluitend kastje. Prachtig materiaal. Zeer correcte en vriendelijke service! Nu nog een nieuwe badkamer!

Hallo Cynthia, Bedankt voor deze review. Wij verloten maandelijks onder alle reviews een fles rode wijn en tegoedbon van €100,- en u heeft deze prijs gewonnen! Wij zullen persoonlijk contact opnemen om dit te mededelen en een leverafspraak te maken. Namens team Mastello, Gefeliciteerd!!

Supersnelle verzending!

Makkelijk bestelproces, duidelijke productomschrijving en zeer snelle verzending. Top!

gewoon top

goede kwaliteit en correcte levering

Positief ondanks onvolledige levering

Snelle levering, echter was de levering niet volledig. Werd wel meteen rechtgezet en nagestuurd.

Alles problemlos; super Ware!

Tolle Produkte, reibungslose Abwicklung und Kommunikation. Auch Umtausch von falsch bestellten Teilen hat gut funktioniert.

Goede service en prijzen voor kwalitatief materiaal

Plank besteld maar verkeerde levering : wel correcte service en meteen andere levering geregeld. Dat is wat je verwacht ! Vergissen is altijd menselijk maar zij bieden steeds goede oplossingen aan.. Goede prijzen Marnic België

Snelle levering van de juiste producten, top !

Mooie producten, ging alleen iets mis met leveren

Door een fout in het systeem duurde het leveren wat langer. Daar werd wel netjes over gebeld.

Mooie producten

Super mooie zwarte badkamerproducten van Meir gekocht. Snel geleverd. Wij zijn er blij mee.

Hi Jan, Bedankt voor deze review. Wij verloten maandelijks onder alle reviews een fles rode wijn en tegoedbon van €100,- en u heeft deze prijs gewonnen! Wij zullen persoonlijk contact opnemen om dit te mededelen en een leverafspraak te maken. Namens team Mastello, Gefeliciteerd!!

Prima geholpen en goede producten

super

Mijn eerste ervatring met Mastello is uitzonderlijk goed verlopen. Ook de bestelling is zeer goed verlopebn.

Sehr empfehlenswert

Reibungsloser und schneller Ablauf.

Goede kwaliteit en mooie spullen

Vriendelijk geholpen in de winkel en aan de telefoon. De dag nadat we onze bestelling hadden geplaatst werden we gebeld voor het afspreken van de leverdatum en hebben ze ons nog geadviseerd over de te gebruiken beschermolie. Het meubel is echt prachtig, niet te vergelijken met de meubels in de grotere badkamer zaken. Lades gaan soepel open en dicht. Zeker een aanrader!

Hallo Evelien, Bedankt voor deze review. Wij verloten maandelijks onder alle reviews een fles rode wijn en een teak badhouder en u heeft deze prijs gewonnen! Wij zullen persoonlijk contact opnemen om dit te mededelen en een leverafspraak te maken. Namens team Mastello, Gefeliciteerd!!

Beautiful Products, Excellent Customer Service

Mastello has a beautiful range of products as one can easily from the website, but their customer service deserves an extra mention. My order was not delivered correctly by DHL and their customer service was quite unhelpful. However the customer service at Mastello was a different story! Both on the phone, and in person at the store they were friendly and helpful, gave us a replacement immediately as well as were extremely flexible in supporting our order and reservation requests. Keep up the great work!

Great shop for teak bathroom furniture

I have ordered twice from Mastello teak bathroom furniture. both time very good experience and good customer service. I have ordered furniture 184 cm and a mirror 180 cm and they called me to ask me if I would like a mirror same size. Fast delivery, pithing 2 days. highly recommended

Over Mastello

Van origine een familiebedrijf met grootse dromen. Jong van geest en met een onvoorwaardelijke liefde voor familie en vormgeving. We zijn open naar elkaar en naar jou, en houden niet van poeha: ‘’what you see is what you get.’’ We blijven graag in beweging, niet alleen in de sportschool maar ook als het gaat om vernieuwing. Nieuwe producten, toepassingen en trends volgen we dan ook op de voet. Ons doel is om design sanitair toegankelijk te maken voor iedere badkamer liefhebber.