Geweldig!!

Prachtig product, prachtig design! De service, de levering en de zorgvuldige verpakking is ook helemaal perfect! Onze complimenten. Fam. Nijland

Hele mooie spullen en razendsnel geholpen.

De kranen van Meir zijn prachtig.

Goede service en snelle levering

Zeer goed telefonisch geholpen alvorens ik de bestelling heb geplaatst. Levering goed en beschermd ingepakt

Super service!

Omdat Mastello aan het overstappen is van leverancier ging de levering niet gelijk helemaal goed, maar de manier waarop ze dat oploste was helemaal top. Ze reageren snel, zijn supervriendelijk en servicegericht én hebben erg mooie producten. Leuk om klant te zijn bij een bedrijf als Mastello.

Geweldige service + service na verkoop

Ten eerste kregen we in de showroom uitgebreid uitleg over de producten die ons aanspraken. De bestelde producten kwamen zeer snel en veilig aan. Wij hadden gekozen voor mat zwarte ronde kranen, een handsproeier en een badkraan met rechte uitloop. Na één jaar gebruik vertoonde de badkraan enkele gebreken, maar Mastello heeft dit zeer professioneel aangepakt. Direct werd er ons een nieuw product geleverd en de producent werd van het gebrek op de hoogte gebracht. Van al onze producten zijn we nog steeds zeer tevreden. Ze zijn namelijk zeer gemakkelijk in onderhoud en een echte eyecatcher in je interieur. Daarom krijgen ze van ons 5 sterren.

Prachtige kwaliteit

Laat mij bij het begin beginnen. Heel fijn dat er free samples van de kraankleuren opgestuurd kunnen worden. Wij hebben deze meegenomen naar de badkamerwinkel en zo een mooie keuze kunnen maken. Het bestellen op de webshop ging heel simpel en wij hadden de produkten snel in huis. Wat een mooie zware kwaliteit zeker omdat je niet de hoofdprijs betaald zoals sommige fashion merken. Ik kan niet wachten tot ons huis word opgeleverd en de champagne beauty's mogen pronken in ons nieuwe toilet en badkamer.

Mooie en degelijke producten

Wij zochten een zwart syteem om theedoeken e.d. op te hangen in de keuken. We vonden kwalitatief goede en mooie producten in de juiste maten bij Mastello. Snelle en goede service.

Bestelling ging helaas mis, maar het is goed opgelost door Mastello

Helaas kregen wij tot tweemaal toe een verkeerd product geleverd, bleek wat anders in de doos te zitten dan het SKU nr aangaf. Bleek een foutje in de productielijn en dit is door Mastello goed opgelost.

Problemlose und rasche Bearbeitung und Lieferung! Supi.

Problemlose und rasche Bearbeitung und Lieferung! Supi.

Mooi product, voor een goede prijs en vlot en correct geleverd

idem

Super snelle levering en topkwaliteit

Ik was op zoek naar een vrijstaande mat zwarte badkraan van kwaliteit en kwam via Google uit bij Mastello. Vind dat jullie een hele duidelijke en transparante website hebben waar ik alle informatie kon vinden die ik zocht. Nadat ik de badkraan besteld had ontving ik 2 dagen later de kraan. Goed, degelijk verpakt en de kraan ziet er heel mooi uit.

Een hele goede firma Ze denken met je mee om je bestelling op tijd te leveren

Super klantvriendelijk!

Staal laten opsturen naar België van de zwarte kranen van Meir. Dit was tot mijn verbazing gratis! Ze hebben mij zowel telefonisch als via mail enorm goed verder geholpen met al mijn vragen!

Kwalitatief goed spul en goede service

Heel mooi en degelijk materiaal

Mooie, kwalitatieve artikelen voor een goede prijs en uitstekende service

Zo goed dat we opnieuw producten hebben besteld

Prachtige badkraan

Vanwege de lockdown min of meer op de gok de rosé gouden badkraanset nr 6 besteld. Met in ons achterhoofd ‘niet goed dan sturen we het terug’. We werden aangenaam verrast bij het openen van de dozen. Mooie kwaliteit, de vormgeving precies zoals op de foto’s, de kleur nog mooier dan op het plaatjes en alles goed verpakt in mooie Meir dozen. Nu nog even wachten totdat de boel geïnstalleerd gaat worden maar dat komt vast en zeker goed!

Persoonlijk, kwaliteit en snel verzonden

In eerste instantie de staaltje opgevraagd voor de zwarte kranen van Meir om een gevoel te krijgen bij het materiaal. Snelle communicatie, overtuigend en persoonlijke benadering in de verzending. De kranen en accessoires zijn inmiddels geleverd. Ze moeten nog geïnstalleerd worden maar zijn al helemaal enthousiast. Mooi verpakt en het design ziet er super uit!

top product en prima klantenservice

mooi product, stijlvol. Ik had nog een aantal vragen en door de telefoon snel en doeltreffend te woord gestaan.

goed en betrouwbaar met persoonlijke service

twee keer bestelling gedaan en beide naar tevredenheid

Super kwaliteit voor een betaalbare prijs

Ik moest een nieuwe fontein kraan hebben was op zoek naar een zwarte kleur waar je de verf niet afstoot of aanslag op krijgt en kwam uit bij Mastello . Supermoderne kraan mooi en robuust ik ben er heel blij mee. Tegelijk nog een chivon erbij besteld zelfde materiaal. Als ik nog meer nodig heb bestel ik het zeker hier.

Prima. Niks op aan te merken

Goed.

Kwalitatief hoogwaardige produceten

Nu voor de tweede badkamer ook weer voor Meir gekozen. Daarvan genoeg keuze bij Mastello, een paar dagen later keurig geleverd. Al met al zeer tevreden.

Mooie style

Klasse service en top badkamer afgeleverd.

mooie spullen direct geleverd

De toiletborstel, welke ik qua vormgeving mooi vond, werd correct de volgende dag al geleverd.

Super mooie rvs kranen...

Over Mastello

Van origine een familiebedrijf met grootse dromen. Jong van geest en met een onvoorwaardelijke liefde voor familie en vormgeving. We zijn open naar elkaar en naar jou, en houden niet van poeha: ‘’what you see is what you get.’’ We blijven graag in beweging, niet alleen in de sportschool maar ook als het gaat om vernieuwing. Nieuwe producten, toepassingen en trends volgen we dan ook op de voet. Ons doel is om design sanitair toegankelijk te maken voor iedere badkamer liefhebber.