Uitstekend!

Mooie producten, goede site en na bestelling werd ik persoonlijk gebeld om een aflevermoment af te spreken. Super service!

Producten van goede kwaliteit

artikel goed verpakt en duidelijk in installatie. En wat een mooi kwaliteit. Genieten

Snelle en prima service

Schnelle Lieferung, guter Kundenservice auf Englisch, hochwertige Produkte in modernem Design

Snel, betrouwbaar en accuraat.

Na telefonische informatie over het gewenste artikel via website de bestelling geplaatst. Product is snel (gratis) geleverd in adequate verpakking.

Prachtige kranen en snelle levering

Het bedrijf is goed te bereiken en heeft een mooie showroom. Ze geven een duidelijk en goed advies! De kranen douchen en baden zijn prachtig. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Hallo Marco, Bedankt voor deze recensie. Wij verloten maandelijks onder alle beoordelingen een fles rode wijn en een teak badhouder en u heeft deze prijs gewonnen! Wij nemen persoonlijk contact met u op om dit te mededelen en een leverafspraak te maken. Namens team Mastello, Gefeliciteerd !!

Schnelle + zuverlässige Lieferung, aber mit Problemen alleingelassen

Wir haben Armaturen für ca. 3.000 EUR gekauft. Meir Black Line für ein Badezimmer. Lieferung schnell und zuverlässig. Die Armaturen sind von einem deutschen Meisterbetrieb (Gas + Wasser) eingebaut worden. Die Duscharmatur wurde zu tief in der Wandeingebaut, so dass eine Installation im Rahmen der unterstützten Toleranzen nicht möglich ist. Selbst Baumarkt Armaturen im Niedrigpreissektor verfügen über Verlängerungen für solche Fälle. Aber nicht Meir Black Line. Ich bekam den Tip: Reißen Sie Ihre Wand auf und installieren Sie Ihre Armatur entsprechend den Hersteller Toleranzen. Das geht nicht für ein Produkt im mittleren Preissektor. a) Der Hersteller sollte Verlängerungen bereit halten b) Der Vertrieb /( Mastello sollte eine alternative Lösung finden und nicht den Kunden damit allein lassen. Zudem wackelt die Badewannen Standarmatur. Dies ist ein No Go für diese Preisklassen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Product werd te laat geleverd, maar daar werd persoonlijk over gebeld met excuses. Product is erg mooi.

Super kwaliteit en goede service

Zeer goed advies en snelle offerte conform onze verwachtingen. De kwaliteit van de regendouche is van zeer hoge kwaliteit en zit zeer netjes verpakt met alle onderdelen die noodzakelijk zijn, evenals de duidelijk instructies. Ook de levering van de artikelen was top omdat deze op voorraad waren. Zeker een winkel om terug te keren. Ze maken waar wat ze beloven.

producten klopten zoals omschreven. Snelle levering

Prompte levering,eenduidige informatie.

Vlotte service Klantvriendelijk

niet zo goed want ik heb nog niets ontvangen

Leuk bedrijf vroeger veel spullen gekocht voor mijn nieuwe huis De bezorger is blijkbaar door de hitte bevangen Han Peekel 0651567330

Super Service

Die Produkte sind qualitativ hochwertig und der Kundenservice ausgezeichnet.

Hallo Theresa, Vielen Dank für diese Bewertung. Jeden Monat verlosen wir eine Flasche Rotwein und einen Teak-Badehalter unter allen Bewertungen und Sie haben diesen Preis gewonnen! Wir werden Sie persönlich kontaktieren, um Sie zu informieren und einen Liefertermin zu vereinbaren. Im Namen des Mastello-Teams Herzliche Glückwünsche !!

Voorlopig nog niet tevreden want nog geen levering ontvangen

Een week geleden bestelde ik een lavabo van Ideavit Solidego, maar ik wacht nog steeds op de levering. Wat dat betreft ben ik teleurgesteld, want volgens jullie site was deze op voorraad.

Goede kwaliteit

Snelle levering goede producten

Erg tevreden over de bestelling.

Exclusiviteit voor een betaalbare prijs

De winkel is er één van niet 10 in een dozijn. De artikelen zijn van betere kwaliteit en de service is heel prettig, bekwaam maar niet opdringerig. Alle koperkleurige kranen ed waren op voorraad, ook erg fijn. De badkamer ziet er uit om te zoenen.

Alles ok

Tevreden over alles : telefonisch contact, levering en wastafel.

Goede service, veel keuze

Na bestelling product ontvangen binnen de afgesproken tijd. Duidelijke website

Heel snelle levering en zeer mooie kranen!

Een positieve ervaring. Een ruim aanbod online te vinden! Aan betaalbare prijzen!

Perfekt. Gern wieder.

Lieferund sehr, sehr schnell, vollständig und sehr gut verpackt.

Hallo Heike, Vielen Dank für diese Bewertung. Jeden Monat verlosen wir eine Flasche Rotwein und einen Teak-Badehalter unter allen Bewertungen und Sie haben diesen Preis gewonnen! Wir werden Sie persönlich kontaktieren, um Sie zu informieren und einen Liefertermin zu vereinbaren. Im Namen des Mastello-Teams Herzliche Glückwünsche !!

Mooi, snel, efficiënt

We vonden meteen de kranen waarnaar we al lang op zoek waren. Mooi design, kwaliteit, niet te duur en een super snelle levering zonder gedoe. Top service!

Mooi product

De nis voor de badkamer zier en mooi en solude uit. En zeer snel geleverd. Hij is wel een stuk zwaarder dan gedacht en dat levert problemen op met ophangen. Sterkere pluggen en schrieven nodig. Misschien goed het gewicht er bij te zetten.

Sehr schönes Design und reibungslose Abwicklung.

Bestellung, Kommunikation und Lieferung waren reibungslos und sehr schnell. Die Komponenten haben ein sehr edles Design und funtioneren (bis jetzt) reibungslos.

Service uitstekend en vriendelijk, meedenkend personeel

1 maand geleden een nieuwe cartouche gekocht, omdat deze nieg op voorraad was, werd er een uit een showroomkraan gehaald. Wij waren uit de brand, echter na 4 weken begon de kraan toch weer te lekken bij het handvat. Via ds webshop een nieuwe besteld en betaald. Bedrijf een mailtje gestuurd over het probleem dat wij hadden. Het viel nog ondef dd garantie, dus kregen wij keuring het bedrag teruggestort op onze rekening. Hele nette service top. H. Disseldorp

Zuiderloswal 45

1216CJ Hilversum

Over Mastello

Van origine een familiebedrijf met grootse dromen. Jong van geest en met een onvoorwaardelijke liefde voor familie en vormgeving. We zijn open naar elkaar en naar jou, en houden niet van poeha: ‘’what you see is what you get.’’ We blijven graag in beweging, niet alleen in de sportschool maar ook als het gaat om vernieuwing. Nieuwe producten, toepassingen en trends volgen we dan ook op de voet. Ons doel is om design sanitair toegankelijk te maken voor iedere badkamer liefhebber.