Gewoon goed!

Goede wijnen, wisselend assortiment. Gewoon goed dus!

Geweldig!!

Ik was al een tijdje opzoek naar deze wijn. Hele lekkere wijn! Goed ingepakt, mooie doos en mooi papier eromheen. Echt een verassing!

Top wijn en super service.

Beste DeBesteWijnBij Mijn ervaringen met de kwaliteit van de wijnen en de service zijn geweldig. Het zijn unieke, uitzonderlijk goede wijnen voor deze prijsklasse. De service is persoonlijk en op maat, kan niet beter. Zeer tevreden!

Super tevreden

Omdat ik zelf geen wijn drink, heb ik gedegen advies nodig, bij borrel of etentjes met vrienden. Maar ook al drink ik zelf geen wijn, het is altijd een leuk en betaalbaar cadeautje. Ik word goed geadviseerd, want in mijn vrienden kring zien ze me graag komen met een flesje van de "BesteWijnBij" 4,5 ster, puur op reacties die ik krijg, maar persoonlijk niet kan bevestigen.

Goede omschrijving, heerlijke wijnen en goede service

Mooie wijnen met leuke spijssuggesties

Een regelmatige verrassing om naar uit te kijke

Gewoon goed

Goede service, goed verpakt en snelle levering. Over de wijnen zelf ook niets dan aan goeds.

Steeds verrassend, kompleet en leuke ervaring

Het gevoel van iets “ krijgen” wat met aandacht en zorg samengesteld is verrijkt het concept.

Kompleet verzorgd

Verrassend en leuke pakketten met goede informatie en aandacht, de persoonlijke aandacht wordt gewaardeerd

Geweldige wijnen altijd fantastisch gepresenteerd

Mijn maand abonnement of losse bestellingen zijn altijd weer een feestje om uit te pakken! Ook al weet ik wat er in de doos zal zitten :) De menusuggesties zijn verrassend en heel goed te maken op alle dagen van de week! In totaal is de prijs kwaliteit verhouding erg goed!

Prima 1e ervaring

Had nog nooit eerder iets besteld, maar de wijn paste perfect bij het gerecht dat ik gemaakt had. Kreeg er zelfs nog het recept bij... Prima bevallen dus.

Eerlijk en Heerlijk

Fijne en duidelijke website, snel geleverd en mooi verpakt. Fantastiche witte port. Onze favoriet.

prima wijn, vlot geleverd

Overzichtelijke website met ruime keuze, prima bezorging in stevige verpakking en de wijn heeft zich uitstekend gehouden bij de zalm en het wild

Geweldige service, zeer hoge kwaliteit

De Beste wijn Bij heeft zakelijke pakketten geleverd voor mijn relaties. De wijn is uniek en van geweldige kwaliteit. Met de toevoeging van producten van ' de zuivelhoeve' en een cadeauverpakking leverde de Beste wijn Bij pakketten waar je u tegen zegt. Geweldige service, goede looks en heerlijk smaakvol. Aanrader!!

Snelle service en persoonlijke en vriendelijke verwerking van opdracht

Goed advies voor diverse wijnen ontvangen. De wijn voor de kerstdagen is erg goed door mijn cliënten en collega's ontvangen. Bijzonder was de persoonlijke kaart welke bij de wijn werd mee bezorgd. Het geven van een recept bij een wijn is een leuk idee. Klasse,..

Fantastisch!

De port die ik kocht valt bij al mijn relaties goed in de smaak.

Unieke wijnen goede service

De wijnen zijn heerlijk en met zorg verpakt. Echt een aanrader.

Telkens weer een feestje om te openen!

Bestelde wijnen snel geleverd en tot in de details verpakt! Een kleine attentie toegevoegd en leuke menusuggesties met kloppende recepturen!

Prima wijnen maar ook prima service. Ik kreeg te maken met onverwachts probleem met online betalen.1 mailtje en dit werd snel en adequaat opgelost.

Iedere maand ontvang ik een mooi wijnpakket met goede suggesties bij welk gerecht ze het lekkerste smaken, echt super en mooi verpakt.

Cadeautje

Mijn bestelling was een cadeautje van diverse wijnen. Elke fles was een cadeautje op zich, aldus de ontvanger.

Bijzondere en heerlijke wijnen tegen een keurige prijs. Heerlijke recepten en mooie spijs/wijn combinaties. De maandelijkse verrassingsdoos met mooie wijnen en recepten is zeker ook een aanrader.

De beste wijn bij je thuis!

Erg blij met het wijnabonnement, en de wijnen zijn tot nu toe heerlijk! Super snelle service en contact via de mail. Het concept, de wijnen en de service vinden we allemaal super, dus erg blij mee!

Precies wat ik zocht

Praktisch, snel bestellen gewoon privé of voor een cadeau. Gevarieerd assortiment met (H) eerlijke wijnen, mooie port. Handig om.juiste wijn bij je gerecht te vinden...

Heerlijke wijn en grote service.

Na telefonisch contact dezelfde dag geregeld. Top.