De wijn paste perfect bij sushi

Mooie zachte wijn in balans met de sushi Zeker de gene waar een voorbeeld blad van bij zat

Een beleving van bestellen tot een lege fles!

De Beste Wijn Bij heeft een heel warme, gastgerichte benadering. De vele kleine verrassende details maken een wijnbestelling tot een feestje. Je weet wat je hebt besteld maar het is een genot om het pakket te openen! Daarbij zijn de wijnen van heel hoge kwaliteit met een prima prijs. Geen 13 in een dozijn wijn!

Duidelijke website, snelle levering. Top!

Heerlijke wijn met top service!

Heerlijke wijn met top service!

Goede wijnen en goede service!

Goede wijnen en goede service!

Persoonlijke service, lekkere wijn!

Bijzondere wijn en persoonlijke benadering. Zeker een aanrader!

Zeer prettig!

Snelle levering, heerlijke wijn en prettig verrast door de leuke en verzorgde verpakking!

Precies wat ik zocht

Top wijnen!

Na een gezellige proeverij met vriendinnen de lekkerste wijnen besteld. Gelukkig had Ashley deze al bij zich. Heerlijke en originele wijnen met een goed verhaal erbij

Heerlijke wijnen

Snelle levering van de mooie wijnen. Leuke bijpassende recepten. Goede beschrijving van de wijnen. Mooi voor de kennis van wijnen.

Fantastische producten

De wijnen zijn zoals ze beschreven worden op de site. Goed verhaal bij elke wijn en biologisch. De recepten erbij zijn een heerlijke combinatie. Zo leuk om iets op tafel te zetten voor je gasten, je weet vooraf gewoon dat het goed komt.

Lekkere wijnen

Er is veel wijn gedronken en niemand heeft hoofdpijn gehad

Snelle levering, keurig verpakt. Elke fles een cadeau

Heerlijke borrelbox!

Super wijnen, snelle levering en eenvoudige keuze. Leuk is de borrelbox die verstuurd kan worden naar het hele team. Zo houd je nog contact met elkaar in deze bijzondere tijden.

Het was dit keer een cadeautje, dat had ik aangegeven bij bestelling. De ontvanger vond het pakket er feestelijk verpakt uitzien en wijn heel erg lekker! Pakket werd snel verzonden en kwam op tijd aan, is goed verpakt.

Heerlijke wijnen en goed advies!

Voor een drie-gangen-menu wilde ik graag bijpassende wijnen. Ik gaf de gerechten door aan Ashley en zij vertelde welke wijnen daar het best bij paste. Helemaal top! Iedereen vond de wijnen heerlijk en ze paste erg mooi bij de gerechten! Zeker een aanrader :)

Goede wijn en goede service!

Goede wijn combineren met leuke recepten. Proefpakketten op aanvraag, altijd leuk om nieuwe wijnen te ontdekken. Perfect als je het mij vraagt.

Klasse !

Goede service en advies, leuke recepten, snelle levering. En bovenal mooie wijnen!

Fantastische en bijzondere wijnen!

Service is erg goed.

Hele gave wijnen!

Alle wijnen die ik tot nu toe heb geproefd zijn favoriete bij mij. Fijn om inspiratie mee te krijgen van bijpassende recepten.

keurig en op tijd aangeleverd

Lekker vlot en keurig aangeleverd, goed en leuk verpakt! Ik kocht praktisch nooit online maar dit bevalt me prima dus zal het zeker nogmaals doen in de toekomst, bedankt!

Super snelle goede en vriendelijke service love it !

Lekker!!

Heerlijke wijnen, heb ze alleen nog niet allemaal uitgeprobeerd :-) Leuk geste, je krijgt bij je bestelling ook een recepten kaart, met een bijpassend recept krijgt. Paar recepten al uitgeprobeerd. Heerlijk zeker met juiste wijn erbij! Snelle levering, goed verpakt. Nu in Corona tijd bestel ik wel eens een flesje voor familie of voor jarige vrienden, waar we niet op bezoek mogen. (Handig want je kunt kiezen voor een cadeau verpakking). Tot nu toe vind men deze cadeautjes een leuke verrassing. Tip wellicht?

Heerlijke wijnen snel thuisbezorgd met wijn recepten

Zeer vriendelijke en persoonlijke service

Mijn bestelling bij DeBesteWijnBij als zeer prettig ervaren. Had een doosje van zes flessen samengesteld en dacht deze volledig besteld te hebben via betaling met AfterPay. Echter was er ergens iets mis gegaan en was mijn bestelling niet voltooid (wat mij niet was opgevallen). Binnen een dag een reactie dat er iets niet goed was gegaan met mijn bestelling. Toen handmatig een overboeking gedaan en binnen twee dagen de heerlijke wijn in huis. Dus zeker een aanrader om hier te bestellen!