Prima wijnen maar ook prima service. Ik kreeg te maken met onverwachts probleem met online betalen.1 mailtje en dit werd snel en adequaat opgelost.

Iedere maand ontvang ik een mooi wijnpakket met goede suggesties bij welk gerecht ze het lekkerste smaken, echt super en mooi verpakt.

Cadeautje

Mijn bestelling was een cadeautje van diverse wijnen. Elke fles was een cadeautje op zich, aldus de ontvanger.

Bijzondere en heerlijke wijnen tegen een keurige prijs. Heerlijke recepten en mooie spijs/wijn combinaties. De maandelijkse verrassingsdoos met mooie wijnen en recepten is zeker ook een aanrader.

De beste wijn bij je thuis!

Erg blij met het wijnabonnement, en de wijnen zijn tot nu toe heerlijk! Super snelle service en contact via de mail. Het concept, de wijnen en de service vinden we allemaal super, dus erg blij mee!

Precies wat ik zocht

Praktisch, snel bestellen gewoon privé of voor een cadeau. Gevarieerd assortiment met (H) eerlijke wijnen, mooie port. Handig om.juiste wijn bij je gerecht te vinden...

Heerlijke wijn en grote service.

Na telefonisch contact dezelfde dag geregeld. Top.

Snelle service en heerlijke wijn

De wijn krijgen wij altijd erg snel geleverd. Met de bijgeleverde recepten hebben wij al meerdere geslaagde diners kunnen maken waarbij de wijnen prima tot hun recht kwamen. De Beste Wijn Bij is een echte aanrader!

Goede advisering en snelle levering.

Heerlijke wijnen en super mooie geschenkverpakking. Aanrader!

De service bij de beste wijn bij was top. Snelle levering en exclusieve kwaliteit. Ze weten hoe het werkt.

Heel klantgericht zowel in concept als in uitvoering

Helpen met de beste wijn vinden bij een bepaald gerecht is natuurlijk het concept. Maar juist de extra's in het abonnement en de proeverij, maken dat ik een aantal jaar al vaste klant ben, zowel privé als zakelijk.

Buiten het feit dat ze heerlijke wijnen verkopen is het ook geweldig dat ze er mooie recepten bij leveren. Ook erg mooi om cadeau te doen aan vrienden.

De wijn paste perfect bij sushi

Mooie zachte wijn in balans met de sushi Zeker de gene waar een voorbeeld blad van bij zat

Een beleving van bestellen tot een lege fles!

De Beste Wijn Bij heeft een heel warme, gastgerichte benadering. De vele kleine verrassende details maken een wijnbestelling tot een feestje. Je weet wat je hebt besteld maar het is een genot om het pakket te openen! Daarbij zijn de wijnen van heel hoge kwaliteit met een prima prijs. Geen 13 in een dozijn wijn!

Duidelijke website, snelle levering. Top!

Heerlijke wijn met top service!

Heerlijke wijn met top service!

Goede wijnen en goede service!

Goede wijnen en goede service!

Persoonlijke service, lekkere wijn!

Bijzondere wijn en persoonlijke benadering. Zeker een aanrader!

Zeer prettig!

Snelle levering, heerlijke wijn en prettig verrast door de leuke en verzorgde verpakking!

Precies wat ik zocht

Top wijnen!

Na een gezellige proeverij met vriendinnen de lekkerste wijnen besteld. Gelukkig had Ashley deze al bij zich. Heerlijke en originele wijnen met een goed verhaal erbij

Heerlijke wijnen

Snelle levering van de mooie wijnen. Leuke bijpassende recepten. Goede beschrijving van de wijnen. Mooi voor de kennis van wijnen.

Fantastische producten

De wijnen zijn zoals ze beschreven worden op de site. Goed verhaal bij elke wijn en biologisch. De recepten erbij zijn een heerlijke combinatie. Zo leuk om iets op tafel te zetten voor je gasten, je weet vooraf gewoon dat het goed komt.

Lekkere wijnen

Er is veel wijn gedronken en niemand heeft hoofdpijn gehad

Snelle levering, keurig verpakt. Elke fles een cadeau