Snelle service en heerlijke wijn

De wijn krijgen wij altijd erg snel geleverd. Met de bijgeleverde recepten hebben wij al meerdere geslaagde diners kunnen maken waarbij de wijnen prima tot hun recht kwamen. De Beste Wijn Bij is een echte aanrader!

Goede advisering en snelle levering.

Heerlijke wijnen en super mooie geschenkverpakking. Aanrader!

De service bij de beste wijn bij was top. Snelle levering en exclusieve kwaliteit. Ze weten hoe het werkt.

Heel klantgericht zowel in concept als in uitvoering

Helpen met de beste wijn vinden bij een bepaald gerecht is natuurlijk het concept. Maar juist de extra's in het abonnement en de proeverij, maken dat ik een aantal jaar al vaste klant ben, zowel privé als zakelijk.

Buiten het feit dat ze heerlijke wijnen verkopen is het ook geweldig dat ze er mooie recepten bij leveren. Ook erg mooi om cadeau te doen aan vrienden.

De wijn paste perfect bij sushi

Mooie zachte wijn in balans met de sushi Zeker de gene waar een voorbeeld blad van bij zat

Een beleving van bestellen tot een lege fles!

De Beste Wijn Bij heeft een heel warme, gastgerichte benadering. De vele kleine verrassende details maken een wijnbestelling tot een feestje. Je weet wat je hebt besteld maar het is een genot om het pakket te openen! Daarbij zijn de wijnen van heel hoge kwaliteit met een prima prijs. Geen 13 in een dozijn wijn!

Duidelijke website, snelle levering. Top!

Heerlijke wijn met top service!

Heerlijke wijn met top service!

Goede wijnen en goede service!

Goede wijnen en goede service!

Persoonlijke service, lekkere wijn!

Bijzondere wijn en persoonlijke benadering. Zeker een aanrader!

Zeer prettig!

Snelle levering, heerlijke wijn en prettig verrast door de leuke en verzorgde verpakking!

Precies wat ik zocht

Top wijnen!

Na een gezellige proeverij met vriendinnen de lekkerste wijnen besteld. Gelukkig had Ashley deze al bij zich. Heerlijke en originele wijnen met een goed verhaal erbij

Heerlijke wijnen

Snelle levering van de mooie wijnen. Leuke bijpassende recepten. Goede beschrijving van de wijnen. Mooi voor de kennis van wijnen.

Fantastische producten

De wijnen zijn zoals ze beschreven worden op de site. Goed verhaal bij elke wijn en biologisch. De recepten erbij zijn een heerlijke combinatie. Zo leuk om iets op tafel te zetten voor je gasten, je weet vooraf gewoon dat het goed komt.

Lekkere wijnen

Er is veel wijn gedronken en niemand heeft hoofdpijn gehad

Snelle levering, keurig verpakt. Elke fles een cadeau

Heerlijke borrelbox!

Super wijnen, snelle levering en eenvoudige keuze. Leuk is de borrelbox die verstuurd kan worden naar het hele team. Zo houd je nog contact met elkaar in deze bijzondere tijden.

Het was dit keer een cadeautje, dat had ik aangegeven bij bestelling. De ontvanger vond het pakket er feestelijk verpakt uitzien en wijn heel erg lekker! Pakket werd snel verzonden en kwam op tijd aan, is goed verpakt.

Heerlijke wijnen en goed advies!

Voor een drie-gangen-menu wilde ik graag bijpassende wijnen. Ik gaf de gerechten door aan Ashley en zij vertelde welke wijnen daar het best bij paste. Helemaal top! Iedereen vond de wijnen heerlijk en ze paste erg mooi bij de gerechten! Zeker een aanrader :)

Goede wijn en goede service!

Goede wijn combineren met leuke recepten. Proefpakketten op aanvraag, altijd leuk om nieuwe wijnen te ontdekken. Perfect als je het mij vraagt.

Klasse !

Goede service en advies, leuke recepten, snelle levering. En bovenal mooie wijnen!

Fantastische en bijzondere wijnen!

Service is erg goed.

Hele gave wijnen!

Alle wijnen die ik tot nu toe heb geproefd zijn favoriete bij mij. Fijn om inspiratie mee te krijgen van bijpassende recepten.