keurig en op tijd aangeleverd

Lekker vlot en keurig aangeleverd, goed en leuk verpakt! Ik kocht praktisch nooit online maar dit bevalt me prima dus zal het zeker nogmaals doen in de toekomst, bedankt!

Super snelle goede en vriendelijke service love it !

Lekker!!

Heerlijke wijnen, heb ze alleen nog niet allemaal uitgeprobeerd :-) Leuk geste, je krijgt bij je bestelling ook een recepten kaart, met een bijpassend recept krijgt. Paar recepten al uitgeprobeerd. Heerlijk zeker met juiste wijn erbij! Snelle levering, goed verpakt. Nu in Corona tijd bestel ik wel eens een flesje voor familie of voor jarige vrienden, waar we niet op bezoek mogen. (Handig want je kunt kiezen voor een cadeau verpakking). Tot nu toe vind men deze cadeautjes een leuke verrassing. Tip wellicht?

Heerlijke wijnen snel thuisbezorgd met wijn recepten

Zeer vriendelijke en persoonlijke service

Mijn bestelling bij DeBesteWijnBij als zeer prettig ervaren. Had een doosje van zes flessen samengesteld en dacht deze volledig besteld te hebben via betaling met AfterPay. Echter was er ergens iets mis gegaan en was mijn bestelling niet voltooid (wat mij niet was opgevallen). Binnen een dag een reactie dat er iets niet goed was gegaan met mijn bestelling. Toen handmatig een overboeking gedaan en binnen twee dagen de heerlijke wijn in huis. Dus zeker een aanrader om hier te bestellen!

Heerlijke wijnen snelle service

Heerlijke bijzondere wijnen!