Kan niks anders zeggen dan TOP!!!

Fijne website met duidelijke beschrijving van artikelen. En een net zo fijne snelle levering als word gezegd. Ik ga hier vaker bestellen!

Alles mooi op tijd.. Alleen was de doos kapot aangekomen... Alles viel uit de doos☺️

Lekker licht

Super lichte peddels, prima!

Summertoys het aller beste voor recreatie speelgoed

De kinderen zijn er weer blij mee. Hele leuke artikelen en voor ieder wat wils en de keuze is reuze. Website is duidelijk en geen gedoe en zeer snelle levering. Ok bij contact zeer vriendelijk en ervaren hulp. Wij zijn er blij mee en het is ook elke zomer weer een verassing van wat er al het leuks nu weer te krijgen is bij Summer toys Ik kan het iedereen aanbevelen en de prijzen zijn goed en voordelig.

Kut

Ik bestel iets voor de kids waar ze zich op verheugen en dan krijg je totaal iets anders geleverd. Bel ik met de klantenservice en dan ook nog moeilijk willen doen met het opnieuw versturen van het juiste product! Nee srry service van niks

Heel goed en heel snel

Goed product snelle levering

Product werkt naar behoren. Snelle levering spreekt voor zich.

Dank voor de review en veel plezier met je aankoop! Summertoys.nl

Zeer tevreden!

Overzichtelijke site en een snelle en nette levering.

Super snelle levering van een prachtige parasol.

Super webshop

Was op zoek naar een betere zwemband om op te drijven, deze gevonden bij summertous. Mooie grote,kleurrijke band en ook nog eens goedkoop.geoijk 2 besteld , en de volgende dag al bezorgd , top!! Ze hebben echt leuke spullen voor aan het water en dan ook nog betaalbaar!

Beste Caro, Bedankt voor je leuke review! Goed om te horen dat alles naar wens is en wij hopen dat je veel plezier zal beleven aan je aankopen! Summertoys.nl

Snelle levering..

TOP service en product

Van de week een zwembad chemie set besteld en de volgende dag werd het bezorgd. Na aanleiding van gesprek met een medewerker heb ik het direct bij hun besteld. Snelle service en goed product. Volgende keer weer bij Summer Toys bestellen en ook vele andere producten.

Beste Jan, Top om te horen dat Summertoys.nl je goed bevallen is en het beste compliment voor ons is wanneer klanten terug keren en nogmaals bestellen. Wij zullen ons assortiment volgend jaar nog verder uitbreiden! We zien je graag nog eens terug. Summertoys.nl

Duidelijke site en snelle levering

Het bestelproces is duidelijk en je wordt netjes op de hoogte gehouden. Ik kreeg zelfs gelijk 10% korting omdat ik me had ingeschreven voor de nieuwsbrief. Mijn pakket was netjes verpakt en werd zoals beloofd de volgende dag geleverd. In 1 woord TOP!

Goed product snelle levering

Ondanks rare tijd (corona) snelle levering. Vandaag besteld vlgd in huis. Product is top. Zeker een aanrader

Testkit zwembad werkt prima.

Goedkope waterpret

De spullen die ik besteld heb waren fijn afgeprijsd en zijn we dan ook heel erg blij mee. Helaas werd het pakket niet op de beloofde dag bezorgd! Zonder bericht of reden. De 10 % korting die je krijgt als je je inschrijft heb ik niet kunnen gebruiken omdat ik dan net onder het gratis verzenden bedrag uitkwam, waardoor ik dus met code duurder uitwas. Beetje jammer dat jullie dit zo doen.

mooie artikelen die snel worden geleverd

Vele van deze artikelen vind je niet overal, vooral niet in België.

Waterpret

Ik heb voor twee jongens een opblaasbate vis en vliegtuig gekocht. Wat een plezier hebben ze om daarmee op het water te dobberen. Ze zijn perfect, snel geleverd, en een enorm succes

Grote stevige band

Omdat de Jongens graag een grote band wouden voor op het meer en niet een standaard formaat voor deze gekozen.. elk een... Stevige band... jongens zijn tevreden

Fijne snelle levering. Omverpakking van de zwembad chemicaliën set kwam opengebogen binnen, maar dat is geen probleem voor dit product. Het werkt zoals beschreven en het badje staat nog met helder water.

Slecht

Verkeerde beschrijving bij product. Zou een opblaasbootje voor babys zijn tussen 0-3jr met opening voor de beentjes. Blijkt een bootje, gewoon met doorkijkscherm en op de doos staat van 3-6jr. Na email en facebookbericht (die gelezen werd) geen antwoord gekregen. Geen aanrader!

Beste SD, Je hebt gelijk dat de productomschrijving niet helemaal correct was. Dit is later ook aangepast naar aanleiding van jou 'klacht'. Wij begrijpen dat wanneer een artikel niet aan de verwachtingen voldoet je direct contact wilt hebben met de afzender. Het was het in die periode tropisch warm en wij hadden de grootst mogelijke moeite om enorme hoeveelheid bestellingen dagelijks te verwerken. Gelukkig is dit gelukt! Jammer genoeg zijn sommige klantvragen hierdoor 1 of 2 dagen langer blijven liggen. Uiteindelijk is jouw klacht ook opgelost en hopen wij dat je begrip kan opbrengen voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Summertoys.nl

Super parasol voor het strand!!

Snel in huis!

Alles was prima

Alles was prima.. goed en snel..

Positieve ervaring

Positieve ervaring. Leuke spullen, netjes de volgende dag geleverd. Wel verpakt in een vuilniszak, dat is dan wel een beetje gek. Ook nog gebeld met de klantenservice, direct iemand aan de lijn, dat was ook prettig.

Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met summertoys en wij hopen je natuurlijk in de toekomst nogmaals te mogen voorzien van prachtige artikelen. Summertoys.nl

Snelle levering en goed product

Over Summer Toys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!