Redelijk tot zeer goed

Heb heen klachten top

Alles snel geleverd, doos was wel beetje stuk bij aankomst maar zal deels door transport gebeurd zijn

Super snelle levering met een vriendelijke bezorgdienst.

Zeer goede ervaring.

Zulke leuke spullen en heel snel thuis geleverd. Mijn zoontje kan heerlijk in zijn badje spelen met een bijpassende parasol.

Gewoon serieus bedrijf . Helemaal prima

Online een zwembad bestelt, ging zoals je van online bestellen gewend bent, allemaal in orde Informatie ontvangen over mijn bestelling en later van de verzending. Gewoon niks op aan te merken. Aanrader !

Vlot besteld, goed opgevolgd en snel geleverd

Snelle levering. Overzichtelijke site. Artikel voldoet aan de verwachting. Kinderen super blij met bodyboard.

Beste Ingrid, Bedankt voor je leuke review! Wij wensen je kinderen veel speelplezier en mocht je ander leuk zomer speelgoed nodig hebben dan weet je ons te vinden. Summertoys.nl

Besteld en super snel bezorgd. Miste track and trace maar de klantenservice was vriendelijk en hielp snel. Bestel hier voortaan vaker!

Beste Remco, Dat is goed om te horen! Wij hebben 'service' hoog in het vaandel staan en zijn blij dat je dit als prettig hebt ervaren. Mocht je weer eens zomer speelgoed nodig hebben dan weet je ons te vinden. Summertoys.nl

Geweldige prijs kwaliteit verhouding

We waren op zoek naar een zwembad. Dit gekocht na het lezen van de goede referenties. Alleen jammer dat ze het brachten terwijl we geen mail hadden ontvangen wanneer ze kwamen. Ondanks dit toch zeer tevreden.

Beste Marco, Allereerst natuurlijk bedankt voor het vertrouwen en het delen van jouw positieve feedback. Wij streven er naar om iedere bestelling die vóór 12:00 uur besteld is, de volgende dag al te leveren. Wanneer dit niet haalbaar is nemen we contact op met de consument. Wanneer een pakket met een vervoerder als DHL of DPD verstuurd wordt, ontvangt de consument een tracking code. We zijn druk bezig om dit ook voor palletzending op orde te krijgen. Gelukkig is het pakket afgeleverd bij je en wij wensen je dan ook veel plezier tijdens de zomer. Summertoys.nl

worst company ever

never delivers on time and never keep to their promise,

Mister Evovo, we are sorry that with your shipment everything went wrong that could go wrong. The shipment was delivered when you were not home. Normally the driver would contact us, but that did not happen this time and it drove on. In the end it worked out fine and you have your beautiful pool. Summertoys.nl

Veel keuze. Correcte prijs. Eenvoudig te bestellen. Heel snelle levering. Top!

In één woord: SUPER.

Duidelijke website, goede prijzen. Uitstekend bestel proces en supersnel geleverd.

Hadden verkeerd zwembad opgestuurd maar direct zonder probleem juiste gestuurd

Beste Varèle, Helaas had ons magazijn 2 verzendstickers verwisseld, waardoor jij het zwembad van een andere consument ontving. We proberen er dan voor te zorgen dat dit zo snel mogelijk recht gezet wordt. Wij wensen je dan ook veel plezier met je aankoop en hopen je nog eens terug te zien als klant. Summertoys.nl

Besteld en geleverd, vragen worden beantwoord.

Prima.

goede snelle levering

ook telefonisch contact geweest en werd zeer vriendelijk te woord gestaan.

Compleet zwembad

Zeer goeie site en snelle levering,

Snelle levering van de filters

Prim wat ik besteld had werd valt geleverd.

Zoals ik het wilde hebben.

Enkele telefoongesprekjes gehad met Summer Toys omdat ik verschillende vragen had over het plaatsen van een zwembad (400x200x100) en de aankoop daar van. Heel duidelijk uitgelegd en van hun zijde was er veel geduld. Uiteindelijk besteld. Kwam op de afgesproken datum en het was precies zoals omschreven. Ik ben zeer tevreden en Summer Toys is een aanrader.

Beste Bernard, Heel goed dat je contact gezocht hebt met ons! Ondanks dat je veel informatie bij het product kan vinden kan het altijd voor komen dat je nog aanvullende informatie wenst om tot een beslissing te komen. Wij zijn er voor om de consument hierbij te adviseren en zijn blij te horen dat jij dit als prettig hebt ervaren. We hopen dat je veel plezier gaat hebben van je zwembad. Met vriendelijke groet, Summertoys.nl

Bestelling nog niet ontvangen

Beste , Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice om hier meer uitleg over te vragen en nog geen reactie ontvangen

Uitstekend!!!

Ik was op zoek naar een deftige zandfilter. De prijs hiervan was rond de 275 euro. Tot ik bij jullie terechtkwam. Wat hebben jullie gunstige prijzen. Ik kreeg ook nog 10 procent korting. Hiermee was ik natuurlijk zeer blij! Na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik onmiddellijk een bevestiging. 2 dagen later was mijn bestelling thuis. Ik kan iedereen aanraden bij jullie te kopen! Zeer correct! Dankjewel en tot de volgende bestelling... Doe zo verder! Een zeer tevreden klant

Beste Colin, Wij weten dat veel consumenten een keuze maken op basis van prijs en wij hopen door een goede prijs-kwaliteit verhouding te bieden dat klanten nog eens aan ons denken wanneer ze weer iets nodig hebben. Stuur al je vrienden, kennissen en familie die een zwembad of opblaasartikelen nodig hebben maar door naar ons! Wij zullen ze met open armen ontvangen. Met vriendelijke groet, Summertoys.nl

Snelle goede service

Producten zijn snel en goed geleverd . We gaan er van genieten als de sun gaat schijnen in de summer .

vlugge levering en correcte communicatie

Vlotte levering en bij vragen werd er vlug geantwoord

Snelle levering, uitgebreide keuze.

Handige web site. Goed geholpen en snelle levering

Eenvoudig besteld en snel in huis

Ik was op zoek naar een frame zwembad en bijbehorende accessoires. Vorig jaar misgegrepen dus ik dacht nu bestel ik op tijd. Had het dan ook al binnen 3 dagen jn huis. Nu nog wachten op het mooie weer.

Hallo Asley, Verstandig beslissing om er vroeg bij te zijn. Zeker wanneer je op zoek bent naar een specifieke maat of model dan kun je niet vroeg genoeg zijn. Ondanks dat jij zo vroeg je zwembad hebt ontvangen en pas over enkele maanden op zal zetten, kun je altijd contact opnemen wanneer er iets mis blijkt te zijn. Op vrijwel alle framebaden zit 2 jaar fabrieksgarantie. Wij hopen op een stralende zomer en wensen je veel plezier met je aankopen. Summertoys.nl

Snelle levering alles goed verlopen aanrader!!!!

Snelle levering alles goed verlopen aanrader!!!!

Over Summer Toys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!