Super snel geleverd,zwembad nog niet geopend maar neem aan dat deze goed is.

Ik bestelde een kinderbadje, viking kubb spel en parasol en een dag later al geleverd. Het materiaal is trouwens kwaliteitsvol en mooi. Ik ben heel tevreden.

Correcte service aan een schappelijke prijs

Via google bij deze webshop terecht gekomen en uiterst tevreden van de service. Bedankt!

Volkomen naar wens en snel binnen

Geweldige kadootjes gekocht voor een leuke prijs en ook nog eens ruim op tijd binnen! Een klein meisje gaat heel blij zijn met haar verjaardagskadootjes.

Fijne service, prima spullen

De service is heel fijn! De producten die ze verkopen zijn ook prima met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Beetje jammer

Een zwembad/waterpark van bestway besteld. Snelle levering (2 dagen), echter tot grote teleurstelling van de kids werd het verkeerde product geleverd (de helft kleiner en goedkoper). Gebeld en gemaild, 2 dagen later en na wat aandringen zou de ‘ruil’ voor de goede plaatsvinden. Dit is ook netjes gebeurd (weer wat bellen omdat de bezorger de verkeerde niet mee terug wilde nemen, maar alsnog geregeld, dus oké). So far so good (op die fout van verkeerde product na, maar dat kan weleens gebeuren). Krijg ik een paar dagen later een mail waarin ik op m’n vingers wordt getikt omdat de doos geopend was geweest en ze m zo niet meer konden verkopen... en nu moesten ze m in de container gooien? ... en dat ik de volgende keer toch echt beter op moest letten of dat ik het juiste had ontvangen voordat ik de doos opende... Hier zakt m’n broek echt van af. En zo worden 4 sterren ineens 1 ster... dit bedrijf nooit meer voor mij!

Klant is koning

In januari een groot zwembad gekocht. Na het opbouwen in juni bleken er 3 gaatjes in te zitten, bad kwam zo uit de doos. De fabrikant Bestway weigert hier iets mee te doen onder garantie. Niet eens een reparatiesetje werd ons aangeboden. Summertoys liet ons weten het hier niet mee eens te zijn en hebben ook nog contact met Bestway opgenomen, maar helaas zonder positief resultaat. Vervolgens heeft Summertoys ons van een vervangend bad voorzien. Dát is klantenservice!

Prachtig zwembad, te kleine pomp...

Zwembad oogt mooi en is prima, echter de pomp is echt veel te klein en is niet geschikt voor zo'n groot zwembad. Minimale druk en dat zal zeker zorgen voor een zwembad dat snel groen en vuil zal worden. Ik had minstens een pomp verwacht die zou passen bij het zwembad.

Hallo Take, Wanneer je een 'set' koopt dan zorgen Intex en Bestway ervoor dat er een filterpomp bij zit die voldoet aan de capaciteit van het zwembad. Bij enkele baden is dit inderdaad op het randje en zouden wij een krachtiger pomp adviseren wanneer je de artikelen los zou bestellen. Wanneer je bang bent voor algen in je zwembad, dan kun je natuurlijk werken met chloorartikelen. We verkopen de meest voorkomende en kunnen je altijd voorzien van advies. Met vriendelijke groet, Summertoys.nl

Eenvoudig te bestellen, snelle levering

Super goede service

Hebben hun uiterste best gedaan om te kijken voor een dieper zwembad om om te ruilen maar was helaas niet gelukt

prima artikel voor goede prijs

Fijne website, duidelijk, betaalbaar en snelle verzending. Jammer dat post nl het dan af laat weten en het artikel dagen later bezorgd word zonder melding vooraf

Uitstekend bad voor jonge(re) kinderen

Uitermate stabiel zwembad. Geschikt voor jonge(re) kinderen. Ook ideaal voor mensen die gewoon lekker willen 'afkoelen' in een niet al te diep bad. Opzetten is binnen enkele minuten uitgevoerd (instructievideo op YT te vinden). Wel valt aan te raden een filterpomp en afdekking erbij te nemen.

Genieten van de zomer met dit mooie zwembad

Snelle levering en een mooi zwembad. Ben er blij mee

Prima prijs/kwaliteit

Goede kwaliteit voor de juiste prijs. En ook nog eens snel bezorgd. Top!

Snelle en correcte levering

Producten werden snel geleverd en antwoorden snel gegeven. Top!

Summerfun

Board bevalt me prima!! Makkelijk op te pompen met bijgeleverde pomp. Handige rugzak om de board in mee te nemen en mooie complete set! Stevig board waar ik met m'n kind samen op kan. Dat worden heel veel uurtjes summerfun :) Wat ik jammer vond is dat het board niet dezelfde dag verstuurd werd. Vrijdagochtend besteld, werd pas maandag met pakketdienst meegegeven en dinsdag geleverd. (en we hadden zo graag het weekend willen suppen...) Wel heel correct te woord gestaan toen ik hierover belde., want had al wel de verzendinfo van pakketdienst gekregen op vrijdag. Service van SummerToys.nl is dus top

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Leuk zwembad gekocht voor een leuke prijs. Snelle verzending.

Geweldig bedrijf goede service

Snel geleverd ,goed product voor goede prijs

Helemaal blij!!

Mijn zoontje van bijna 2 is helemaal blij met zn nieuwe stoere zwembad!! Het coole jungle design valt dan ook zeker op en in de smaak! Ook bij bekende!! Makkelijk en snel op te zetten, vullen.maar en het genieten kan beginnen!!

Snelle service!

Een hele snelle en nette service! En een goede prijs. Er was iets mis met ons zwembad waar Summer toys niks aan kon doen. Ze hebben ons netjes geholpen hoe hier mee om te gaan en dat is top geregeld! De verzending was snel en netjes heel blij mee!

Soepel en snel

Het bestellen ging makkelijk, de items waren snel gevonden. De bestelling was met een dag of 4 binnen, redelijk vlot. Nu maar eens kijken of de bestelling zelf bevalt ;)

Top service en snel geleverd

Snelle service top kwaliteit

Bijna alles goed

De producten zijn allemaal fijn in orde en de prijzen vind ik erg meevallen. Ik heb wel een aandachtspunt. Ik ging nog 1 product ophalen nadat ik besteld had maar nergens staat buiten vermeld waar summertoys zit. Alleen gebouwen en een magazijn. Wij zijn per ongeluk zo richting het warenhuis gelopen opzoek naar iemand die ons kon helpen, daar werden we naar het juiste gebouw verwezen. Met een naambord is dit dilemma opgelost!

Beste Chantal, Bedankt voor je positieve feedback. En natuurlijk veel plezier met je bestelling. Have a nice summer!

Ik zou zo weer iets bestellen.

Snelle levering geen poespas gewoon goed.

Beste prijs en service

Zwembad en toebehoren besteld. Goede prijs en super service

Over Summer Toys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!