Goed tot heden

Ik heb het als geschenk gekocht Voor een meisje Ze was tot op heden blij en gelukkig er mee Voor haar verjaardag Geen op merking verder prima Goede service

Zeer tevreden, duidelijke webshop en snelle levering

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Producten snel geleverd, kortom, zeer tevreden!

Snelle service! Leuke mat, past helaas niet op hinkelmat.

Foam mat Fence besteld samen met een hinkelmat foam. Foam mat super leuk en dochter van 1 weet al precies dat ze door de openingen “moet” kruipen. Had de hinkelmat erbij besteld, zodat ik hiermee eventueel ook de foammat kon uitbereiden. Helaas hebben ze de bevestigingen anders gemaakt waardoor het niet op elkaar past. Dit vind ik wel echt heel erg jammer. We gebruiken de hinkelmat nu voor mijn zoon van 4 jaar.

Snelle service !

Duidelijke informatie en snelle levering

Prettig geholpen en de levering was zoals beloofd.

goed en correct

mooi op tijd en goed verpakt

Leuk assortiment, goede communicatie en snel geleverd!

uitstekend

Dit bedrijf is precies wat je hoopt te krijgen wanneer je online een bestelling plaatst.Service en klant tevredenheid staat hier op een hoog vaandel.Mijn bestelling raakte ergens zoek bij de pakketbezorger.Dus geen fout bij Summertoy's maar elders.Na telefonisch contact ondernam men ook direct actie..Toen bleek dat mijn bestelling ergens verloren bleek te gaan.Stuurde men mij direct een 2e zending.Ik heb zowel de afhandeling en het contact met dit bedrijf als zeer prettig ervaren.Mijn bestelling ging om een hoog bedrag.Summertoy's nam gelijk mijn zorgen weg en kwam elke belofte na.Mijn bevinding met dit bedrijf is dan ook uitstekend. Ik kan ze niet meer als 5 sterren geven.Maar in mijn ogen verdienen ze er 10..Getekend Andre

Beste Andre, Bedankt voor je prachtige review. Het doet ons goed om te horen dat de service als prettig ervaren wordt. Wij wensen je dan ook veel plezier met je aankoop! Summertoys.nl

Aanrader

Gister besteld en vandaag in huis. Goede prijs met black friday.

Ik heb mijn bestelling correct en snel ontvangen.

goede service

Helaas was het ontvangen product beschadigd tijdens de verzending. Ik heb zeer snel een nieuw en beter verpakt product ontvangen

Bestelling netjes verzorgt en snel ontvangen.

Mooie producten voor zeer schappelijke prijzen.

De skippybal wordt snel geleverd. Het pakketje is goed verpakt.

Prima geregeld

Prima geregeld

Super! Snelle en goede service.

Mijn zoontje is super blij met zijn nieuw waterpistool dat tevens ook van goede kwaliteit is! Zijn zwembad hebben we nog niet kunnen uittesten. De levering ging ook super vlot.

Goed en snel

Goede snelle service, geen bijzonderheden gehad. We hebben de foammat gekocht met opstaande randen. Op ons smalle balkon past echt helemaal niets, als het al past kan je er zelf niet meer langs. We hebben ook een opengewerkte balustrade, de kleine kan er niet door heen vallen maar rollend speelgoed wel. Ideaal past precies!

Foam tegels

De bezorging was goed en snel. Kwaliteit is ook super goed. En me kind vindt het super om er op te rollen en te spelen! En qua prijs is het super goed te doen

super

goed geholpen

Heel fijn

Snel en goed produkt

Beste Mieke, Bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop! Summertoys.nl

Snel en keurige afhandeling

Zeer tevreden met de service van dit bedrijf.

Beste Dick, Bedankt voor de complimenten! Fijn dat de service gewaardeerd wordt. Summertoys.nl

Snel en makkelijk

Uitstekende service, levering conform levertijd welke op de website staat.

Beste Pieter, Bedankt voor de positieve feedback! Summertoys.nl

Gisteren 2 sups besteld en vandaag op het water, fantastisch!

Hallo Wendy, Heel veel veilige sup sessies gewenst! Summertoys.nl

Super persoonlijke klantenservice

Perfecte producten worden hier verkocht. Maar vooral het persoonlijke contact maakt het verschil!

Beste Frank, We zijn blij dat jij onze service als prettig hebt ervaren en dit wil delen. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en wellicht dat we je vaker mogen voorzien van leuke producten. Summertoys.nl

gewoon goed

snelle levering duidelijke webside zo moet het

Over Summer Toys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!