De skippybal wordt snel geleverd. Het pakketje is goed verpakt.

Prima geregeld

Prima geregeld

Super! Snelle en goede service.

Mijn zoontje is super blij met zijn nieuw waterpistool dat tevens ook van goede kwaliteit is! Zijn zwembad hebben we nog niet kunnen uittesten. De levering ging ook super vlot.

Goed en snel

Goede snelle service, geen bijzonderheden gehad. We hebben de foammat gekocht met opstaande randen. Op ons smalle balkon past echt helemaal niets, als het al past kan je er zelf niet meer langs. We hebben ook een opengewerkte balustrade, de kleine kan er niet door heen vallen maar rollend speelgoed wel. Ideaal past precies!

Foam tegels

De bezorging was goed en snel. Kwaliteit is ook super goed. En me kind vindt het super om er op te rollen en te spelen! En qua prijs is het super goed te doen

super

goed geholpen

Heel fijn

Snel en goed produkt

Beste Mieke, Bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop! Summertoys.nl

Snel en keurige afhandeling

Zeer tevreden met de service van dit bedrijf.

Beste Dick, Bedankt voor de complimenten! Fijn dat de service gewaardeerd wordt. Summertoys.nl

Snel en makkelijk

Uitstekende service, levering conform levertijd welke op de website staat.

Beste Pieter, Bedankt voor de positieve feedback! Summertoys.nl

Gisteren 2 sups besteld en vandaag op het water, fantastisch!

Hallo Wendy, Heel veel veilige sup sessies gewenst! Summertoys.nl

Super persoonlijke klantenservice

Perfecte producten worden hier verkocht. Maar vooral het persoonlijke contact maakt het verschil!

Beste Frank, We zijn blij dat jij onze service als prettig hebt ervaren en dit wil delen. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en wellicht dat we je vaker mogen voorzien van leuke producten. Summertoys.nl

gewoon goed

snelle levering duidelijke webside zo moet het

Vlotte service

Pakketje besteld en zeer snel in huis Over de bestelde producten tevreden, luchtbed en parasol houder.

Ziet stevig en goed uit en is het ook.

Leuk stevig spul voor de kids op het water.

Het artikel werd snel geleverd en het was voor de laagste prijs die wij ervoor konden vinden, met directe 'nieuwe klant'- korting. Kortom: helemaal tevreden!

Dekzeil 2 x3 is echt prut

Het was goedkoop ... het dekzeil 2x3 was maar een tientje. Maar het blijft niet goed om de randen van het zwembad zitten en scheurde binnen een dag toen ik het einde verwijderen na een regenbui Koop een ander duurder zeil.. dit is echt prut..

Duurde iets langer dan verwacht, maar gelukkig bezorgt Dhl ook op maandag

Duurde iets langer dan verwacht, maar gelukLig bezorgt Dhl ook op maandag!

Superfijn

Voor onze kleindochters bij Summer Toys hele leuke skippyballen in de ochtend besteld en betaald. En kon in de middag al worden opgehaald. Dus niet lang hoeven zoeken en shoppen, de meisjes kunnen nu lekker hoppen!

Fantastische vlieger gekocht en razendsnel bezorgt

Fantastische vlieger gekocht en razendsnel bezorgt. En dat op de camping, heel blij mee en meteen te gebruiken en kunnen genieten van een zeer betaalbaar goed produkt

Snelle levering, fijne en stabiele sup

Fijne en stabiele sup van goede kwaliteit. Perfect voor beginners.

Snelle levering!

Prima ervaring. Product zoals omschreven. Volgende dag in huis. Leuke aanbieding.

Ik heb een bestway zwembad besteld met allerlei toebehoren, bestelling is snel en compleet geleverd. Helaas door het aanhoudende slechte weer nog niet opgezet.

Prima en snelle levering

Goede betaalbare spullen

Artikelen die besteld zijn snel geleverd en netjes en veilig ingepakt.

Over Summer Toys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!