Artikel goed ontvangen, site erg duidelijk

Had een step besteld en een vlieger op de site. Het was een duidelijke site met niet geheel onbelangrijk: de prijzen waren goed. We kregen de step in goede orde thuis. Hoe het met de garantie afhandeling gaat bij Summertoys geen idee, nog niet nodig gehad. Maar ben zeer tevreden met alles.

Mooie producten snelle service mooie prijs

Een mooie supboard besteld mooi ding, mooie prijs snel verzonden. Duidelijke uitleg en mailwisseling voor wat betreft de bestelling en levering...

Goede communicatie!

Zeer goede service! Goede en snelle communicatie. Ik heb het artikel eind van de ochtend besteld en ‘s middags zelf afgehaald. De betrokken werknemers waren goed op de hoogte en zeer behulpzaam bij het inladen. Kortom, zeer tevreden en een aanrader.

Geweldige service!!

Snelle levering en meteen reageren via de mail. Geweldig

Snelle bestelservice, vlotte levering!

De site is duidelijk, was makkelijk te bestellen en kwam vlot en netjes thuis bezorgd!

Zeer tevreden .

Op zoek naar een opzetzwembad , dankzij goede website snel een keus kunnen maken , zeer snelle levering , dus zeer tevreden .

Wij hebben een super gaaf Waterpark gekocht. Er stond dat deze een pre order was maar hij was 2 dagen later al binnen. Goed en netjes verpakt en de kids hebben er nu zin in.

Super snelle levering!

Ik heb onlangs een Bestway zwembad 4x2x100 gekocht bij jullie. De website is erg overzichtelijk en de levering was supersnel. Alles netjes gebracht (pallet). Zeker de moeite waard om bij summertoys iets te bestellen. Top winkel. Ook krijg je er goed advies.

Great Service

Great prices and products and quick delivery

Alles volgens afspraak

Heb goede ervaring met dit bedrijf artikel (jacuzzi )werd ook echt de volgende dag bezorgd .

Nog sneller dan de Overtoom

Zeer adequaat, leveren nog sneller dan aangekondigd.

Zeer snelle levering zelfs vlak voor kerst

Snel geleverd, voldoet aan omschrijving

Klanten vriendelijk

Na mijn aankoop van de jacuzzi Ibiza bleek de pomp airjet niet goed te zijn. Na contact te hebben gezocht moest ik me melden bij bestway. Binnen een week stond de nieuwe airjet te draaien. Beide bedrijven hebben een goede ook voor de klant.....top

Vriendelijk en snel geholpen

Een paar dagen voor kerst advies gevraagd over de opblaasbare Lazy-spa Milan. De kleur was niet goed te zien op de foto’s, de medewerker Mark heeft voor ons in het magazijn gekeken en gelukkig, de spa was mooi petrol groen ✅ En werd ondanks de pakket drukte nog keurig voor kerst geleverd en staat al in de tuin... Top Summer Toys

Binnen 2 dagen geleverd, product voldoet aan verwachting.

's ochtends telefonisch contact gehad met Summer Toys over lay z hawaii hydrojet pro. Na alle informatie te hebben gekregen meteen besteld en de volgende dag hadden wij hem al (zelfs met de kerst/lockdown drukte in huis. Bezorging was ook keurig geregeld en hielp zelfs mee om de jacuzzi naar binnen te krijgen. Alles dus helemaal top geregeld!

Snel, zoals omschreven, goed aanbod

Topkwaliteit

Snel geleverd goede kwaliteit

Alles prima!

Prijs kan iets goedkoper. Voor de rest goed geregeld.

Snelle betrouwbare service

Een bestelling geplaatst die supersnel en netjes bezorgd werd en ook nog eens veel voordeliger dan op andere sites!!

Mooie producten en snelle levering

Ik ga hier vaker bestellen!! Bedankt!

Een leuke site duidelijk.

Is een duidelijke site , mooie dingen en zeker niet te duur. Alleen ze beloven binnen 48 uur geleverd te hebben zelfs voor een bepaalde tijd de Anderedag. Maar dat was echt niet waar het was op donderdag besteld en werd op woensdag pas geleverd?? Te laat om mee te nemen op vakantie.. beetje jammer!

Kan niks anders zeggen dan TOP!!!

Fijne website met duidelijke beschrijving van artikelen. En een net zo fijne snelle levering als word gezegd. Ik ga hier vaker bestellen!

Over Summer Toys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!