Prima en snelle levering

Goede betaalbare spullen

Artikelen die besteld zijn snel geleverd en netjes en veilig ingepakt.

Supersnelle service en meedenkend

Had twee waterglijbanen snel nodig en kon het gelijk komen ophalen, echter kwam iets tussen en na een telefoontje werd het direct opgestuurd Super service

Supersnel en lage prijzen,

1e maal besteld , maar ik ga beslist vaker bij jullie bestellen. Snel in huis, prima verpakt, goedgeprijsd, en dan Relaxen maar op je luchtbedje...

Op tijd bezorgd, hele goede ondersteuning van klantenservice

Goed en snel geleverd

Tevreden voor zwembad en spa is summer toys goed en ook snel met het leveren van de producten echt een aanrader

Snelle levering en duidelijke website

Bestelling was er binnen 2 dagen en keurig verpakt.

Duidelijke website met snelle goede bezorging

Makkelijk via de website besteld en al snel daarna keurig verpakt thuis bezorgd. Goed product voor een nette prijs.

Zo zouden alle webshops moeten zijn

Bestellen en leveren ging gewoon goed, niets op aan te merken. Helaas waren 2 van de luchtbedden lek (niet de schuld van Summer Toys!). Hoe dit werd opgelost was helemaal perfect. Na het opsturen van een foto meteen 2 nieuwe opgestuurd gekregen die de volgende dag op de mat lagen! Zo zou iedere website problemen moeten oplossen!!

Top bedrijf, goede service!!

Helaas hebben wij iets geleverd gekregen met schade, maar dit is snel en netjes opgelost!! Zeer tevreden!

Snelle reactie en goede service!

Er was iets mis met mijn bestelling. Ze hebben het super netjes afgehandeld.

Snelle en complete levering!

Mijn bestelling was binnen twee dagen binnen en helemaal compleet. Keurig verpakt, zonder beschadigingen. Erg tevreden.

Kei mooie plankjes

We gaan er in augustus mee aan de slag! Ben benieuwd!!!

Artikel als op de site. Alles netjes verpakt en snel ontvangen.

Prima klantenservice

Helaas was er 1 artikel niet op voorraad, werd meteen op gereageerd en netjes opgelost. Later bleek er een artikel defect te zijn. Dit is ook netjes opgelost en als service nog een cadeaubon erbij ook. Dit is pas service. Kan het iedereen aanbevelen!

Binnen een dag keurig geleverd

Super snel geleverd en mijn kids zijn er super blij mee

Zeer tevreden!

Duidelijke informatie, product zoals omschreven, uitstekende prijs en snel geleverd al met al top!

Het was snel geregeld, kregen netjes bericht wanneer het geleverd werd. Ook de prijs was gunstig. Alles heel netjes en degelijk verpakt. Aanrader!

Onduidelijk over inhoud van pakket en verkeerde kleur geleverd

Op zich prima alleen was de verzendbevestiging onduidelijk en werd er een verkeerde kleur skippybal geleverd. Bij de verzendbevestiging stond dat ik 2 diabolo's en 1 skippybal geleverd zou krijgen terwijl ik 4 van elk had besteld. Ik had 2 groene skippyballen en 1 blauwe en 1 oranje besteld (want de roze was uitverkocht) maar kreeg in plaats van een oranje skippybal een roze geleverd. Erg onduidelijk allemaal.

Vlekkeloze service en levering

Behulpzaam en goede service

Mijn artikel was niet voorradig en met een telefoontje was het geregeld. Of mijn geld terug of een ander model. Daarna was het skimboard er binnen een dag

Alles pico bello in orde

Over Summer Toys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!